1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A5 - antigel - termostat - probleme chiulasa -

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de neversaynever674, 24 Mai 2014.

  1. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Dupa aproape 2 luni am facut inca 2 poze.

    Poza nr 1 e cu motorul rece, iar poza nr 2 cu motorul cald la 90 de grade.

    IMG_3673.JPG IMG_3674.JPG

    Are pierdere de apa ?
     
  2. Geanyyy

    Geanyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 177CP 2013 CGL QUATTRO
    Salut
    Detin un a5 2.0 tdi 177 cp quattro cod cgl si am o problema si o nelămurire. Cat timp merg cu clima pornită nu depășește apa 70°c iar daca merg cu clima oprită ajunge foarte repede la 90°c,căldura baga perfect nu am probleme. Nelămurirea mea este ca am citit la a4 b8 si acolo am vazut ca sunt 2 termostate însă am fost la un service sa vorbesc sa schimb termostatele si căutând pe acel cod de motor si asa a gasit doar un termostat cu 3 intrari/iesiri(nu stiu cate intrari sau ieșiri are)
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reciteste integral si topicul din aria A4 B8 si A6 C7. S-a discutat de atatea ori incat nu vreti sa intelegeti ceva. Aceste motoare asa functioneaza.
    Ma repet:

     
  4. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Ultima data am completat cu apa in noiembrie cum se vede in poza de mai sus, era la max nivelul de apa.

    In 2 iulie adica acum 20 zile era la mijloc nivelul de apa. Am completat pana aproape de max.

    Acum dupa astea 20 zile, adica in data de 23 iara e spre mijloc.

    Pareri ?
     
  5. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Stiu ca si eu am completat atunci cand ai scris tu si m-am uitat zilele astea si s-a consumat putin din el.
     
  6. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Oare e normal ?
     
  7. hellboy900k

    hellboy900k 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    Olt
    Masina:
    A5 2.0caha 2010
    Salut tuturor,
    Pentru cine are motor de 2.0 si intampina probleme cu temperatura joasa dupa ce a schimbat termostatul motorul mai are inca un termostat si se regaseste in spatele motorului pe un furtun.
    Codul piesei e 1KO 121 113 A si e situat undeva deasupra cutiei langa chiulasa pe furtunul ce vine apa de la racitorul de gaze. Acesta este inculpatul.
     
  8. Geanyyy

    Geanyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 177CP 2013 CGL QUATTRO
    Salut.
    Am avut si eu o nedumerire pe tema asta acum 1 an, cand temperatura era scazuta afara apa nu statea la 90°,atingea temperatura numai cand mergeam la drum lung si cand mergeam mai turat, am crezut ca am probleme cu termostatul, am intrat pe forum am citit despre problema si se pare ca si altii au avut si au. Este o problema generala la 2.0 tdi, din cate am citit singura solutie este ca pe timpul rece sa acoperi o parte din radiator.
     
  9. Paul b6

    Paul b6 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A5 B8 2.0 TDI 2012
    Salut,
    Imi poate spune cineva un cod la furtunul din imagine pentru cod motor CGLC ?
    Va multumesc.
     
  10. Bebeleo

    Bebeleo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI , 2013 , 177 cp
    Salut,
    Am cumpărat și eu un audi A5 sportback, 177 cp an 2013. Imi pierde antigel. Am fost la service cu mașina și nu au depistat problema. Am facut poze sub mașina. Multumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bebeloo cand ne cumparam masini in ziua de azi intai ne interesam ce probleme sunt cu ele si pe urma facem achizitia. Citeste pe net-ul asta nemarginit (inclusiv aici pe forum nu doar in topicul asta) ce probleme sunt la pompele de apa (ai 2 in plus fata de cea de la distributie, daca nu ma insel) la tipul tau de motor, mai ales la cea de la distributie care a fost defecta din fabrica. Nu te putem ajuta cu nimic din fata tastaturii.
    Schimba mecanicul si mergi la unii competenti nu la niste maimute pe post de mecanicii.
    Masina se pune pe elevator, se demonteaza toate scuturile si se porneste motorul iar cu o lumina puternica se urmareste locul, pe unde se pierde. Daca este un mecanic maimuta nu are de unde sa stie asta.
     
  12. Bebeleo

    Bebeleo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI , 2013 , 177 cp
    Uni zic ca este chiuloasa , da nu îmi bagă ulei in vas , numai mecanici și mecanici , pompa de apa distribuția , cureaua de accesori schimbate.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Chiulasa nu pierde antigel in exterior.
     
  14. Bebeleo

    Bebeleo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI , 2013 , 177 cp
    Îmi pică lângă roata pe partea cu volanul și îmi bagă in interior un miros de oțet/spirt când dau drumul la ventilație sau AC
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ? Ridic-o pe elevator si vezi pe unde pierzi.

    Bineinteles, nu la acelasi mecanic care ti-a zis ca e chiulasa, ala este cu mult peste stadiul de maimuta.
     

Distribuie pagina asta