1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A5 - antigel - termostat - probleme chiulasa -

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de neversaynever674, 24 Mai 2014.

  1. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Dupa aproape 2 luni am facut inca 2 poze.

    Poza nr 1 e cu motorul rece, iar poza nr 2 cu motorul cald la 90 de grade.

    IMG_3673.JPG IMG_3674.JPG

    Are pierdere de apa ?
     
  2. Geanyyy

    Geanyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 177CP 2013 CGL QUATTRO
    Salut
    Detin un a5 2.0 tdi 177 cp quattro cod cgl si am o problema si o nelămurire. Cat timp merg cu clima pornită nu depășește apa 70°c iar daca merg cu clima oprită ajunge foarte repede la 90°c,căldura baga perfect nu am probleme. Nelămurirea mea este ca am citit la a4 b8 si acolo am vazut ca sunt 2 termostate însă am fost la un service sa vorbesc sa schimb termostatele si căutând pe acel cod de motor si asa a gasit doar un termostat cu 3 intrari/iesiri(nu stiu cate intrari sau ieșiri are)
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reciteste si topicul din aria A6 C7. S-a discutat de atatea ori incat nu vreti sa intelegeti ceva. Aceste motoare asa functioneaza.
    Ma repet:

     
  4. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Ultima data am completat cu apa in noiembrie cum se vede in poza de mai sus, era la max nivelul de apa.

    In 2 iulie adica acum 20 zile era la mijloc nivelul de apa. Am completat pana aproape de max.

    Acum dupa astea 20 zile, adica in data de 23 iara e spre mijloc.

    Pareri ?
     
  5. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Stiu ca si eu am complectat atunci cand ai scris tu si m am uitat zilele astea si s-a consumat putin din el.
     
  6. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    oare e normal ? plus ca am observat ca in jur la capacul unde pui ulei in motor e putin uleios, asa e si la tine ?
     
  7. hellboy900k

    hellboy900k 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    Olt
    Masina:
    A5 2.0caha 2010
    Salut tuturor,
    Pentru cine are motor de 2.0 si intampina probleme cu temperatura joasa dupa ce a schimbat termostatul motorul mai are inca un termostat si se regaseste in spatele motorului pe un furtun.
    Codul piesei e 1KO 121 113 A si e situat undeva deasupra cutiei langa chiulasa pe furtunul ce vine apa de la racitorul de gaze. Acesta este inculpatul.
     
  8. Geanyyy

    Geanyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 177CP 2013 CGL QUATTRO
    Salut.
    Am avut si eu o nedumerire pe tema asta acum 1 an, cand temperatura era scazuta afara apa nu statea la 90°,atingea temperatura numai cand mergeam la drum lung si cand mergeam mai turat, am crezut ca am probleme cu termostatul, am intrat pe forum am citit despre problema si se pare ca si altii au avut si au. Este o problema generala la 2.0 tdi, din cate am citit singura solutie este ca pe timpul rece sa acoperi o parte din radiator.
     
  9. Paul b6

    Paul b6 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A5 B8 2.0 TDI 2012
    Salut,
    Imi poate spune cineva un cod la furtunul din imagine pentru cod motor CGLC ?
    Va multumesc.
     

Distribuie pagina asta