1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Nu am timp sa ajung la service din cauza locului de munca , am un mecanic dar vrea sa stie ce piese trebuiesc date jos sa ajungem la termostat. eu ajung la el abia diseara si voiam sa stiu de acum ce trebuie dat jos .. poate ma intelege cineva.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu asemenea intrebari si atitudine pe forum si fara sa te ajuti singur, nu faci treaba. Ce mecanic e ala care nu se prinde instant ce are de facut ? Schimba-l. Nici noi nu avem timp de explicatii scrise pe forum. Exista tutoriale pe youtube care sunt mult mai sugestive fata de tot ce scriem noi.

    Uite aici: https://www.audiworld.com/how-tos/a/audi-a6-c6-how-to-replace-thermostat-422162 si aici vezi termostatul sub alternator



    si mai sunt si alte tutoriale. Cauta si ajuta-te si singur ca sa inveti
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  4. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Eu problema asta o am la a6 c6 3.0
    Deci care e raspunsu?
    Am pus vcds ul
    Si cand era apa la 90 pe ceas
    Pe vcds varia intre 73-75
    Dupa 3 ore stat pe loc la relanti la -3 grade
    Apa mi am stat la 90 pe ceas
    Si pe vcds arata 80 si ceva nu mai stiu exact!
    Apa 90
    -la relanti daca dau drumu la caldura la HI scade undeva la 70 pe ceas
    -in mers daca dau drumu tot la HI scade cam o latime de ac sub 90

    La-5/6 grade afara in mers peste 120/130 acu apei oscileaza ba la 90 ba sub 90 tot cat o latime de ac.
    Temp in masina 22 grade

    Este vreo problema ?
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Posibil termostat blocat pe deschis.
     
  6. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Gabi_74
    Care din ele ? Eu stiu daca ar fi unul blocat pe deschis nu ajunge apa la 90 niciodata.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe VCDS nu o sa iti apara niciodata 90 grade, ci 83-86. Chiar daca in bord indica 90.

    Nu ai nici o problema, ce se intampla e ceva normal la temperaturile astea.
     
    maciupiciu18 apreciază asta.
  8. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    audi66 Multumesc. Eu m-am fost gandit la termostatul de la EGR si nu cel din botul masinii.
    Dar daca tu spui ca e normal iti multumesc pentru raspuns.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E si posibil, dar eu nu mi-as bate capul.

    Si mie imi scade acul daca sunt pe loc cu caldura data drumu si gradele sunt pe minus.
    In schimb, in mers sta fix la 90 grade indiferent cate grade sunt afara (posibil si din cauza ca am in permanenta 2500 rpm sau peste).
     
  10. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Si eu merg peste 2.500 rpm iar gradele de afara fiind cu minus tot imi oscileaza putin cam o latime de ac sub 90. Nu inteleg de ce.
    Unii zic ca e ok asa pentru ca gradele sunt cu minus. Altii zic ca nu e ok. Nu stiu ce sa mai inteleg
     
  11. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Salutare.
    Acum ceva timp am schimbat termostatul. Am gasit un baiat la un service, care mi-a spus ca o sa poata sa-l monteze pe cel nou, fara sa demonteze bara sau alte componente (ca e 3.0 si stiti ce e acolo). A reusit, am fost multumit, dar ieri cand am schimbat uleiul si m-am uitat pe sub motor, am vazut urme de antigel, sursa fiind zona termostatului.
    De fapt, ce mi-a atras atentia inainte, a fost nivelul lichidului din vas, un pic sub minim. Asta dupa cateva luni de la montarea termostatului.
    Maine vreau sa ma uit cu un dispozitiv cu camera video, deoarece "ochiometric" (de deasupra motorului si chiar de sub el) e aproape imposibil sa vezi exact locatia.
    Nedumerirea mea este:
    In caz ca problema este la imbinarea termostatului cu motorul, trebuie sa iau un termostat nou, sau merge curatat cel de pe masina si remontat ?
    (Nu mai retin. Termostatul are vreo si vreo garnitura si ar merge doar ea schimbata ?)
    Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuia sa curete/degreseze bine suprafata inainte de a monta noul termostat.
     
    SmokanE apreciază asta.
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Asta da, corect. Cat am stat langa el, a bagat el o carpa sa curete acolo, dar iti dai seama ca la cum era pozitia, nu stiu cat de bine a facut-o.
    (Faza mai e ca nici nu sunt sigur daca antigelul a inceput sa curga imediat dupa montaj, sau doar la vreo 2 - 3 luni dupa, cand am vazut eu.)
    Am ratat ziua de astazi in a ma duce la masina si a investiga mai bine, doar am verificat nivelul la antigel si era ok, exact ca ieri. Scapa foarte putin si probabil mai mult in mers.
    Ramane sa vad dupa sarbatori.
    La o adica, ma gandesc ca poate fi si vreun furtun. Ori nu a fost bagat bine, ori a crapat, ori colierul a cedat, etc...
    Tot sper sa nu fie pompa...si bine am facut ca nu m-am uitat astazi, ca-mi stricam zilele de sarbatoare.
    In fine, daca intre timp este cineva care crede ca ma poate ajuta cu vreo experienta proprie sau cu vreun sfat, e bine venit.

    La Multi Ani ! :beerchug:
     
  14. Mitrea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A6 2006 tiptronic(HXN) 3.0(BMK)
    Bună seara,
    Am și eu o problema cred la un a6 c6 2006 3.0 Bmk
    Vreau sa știu dacă e normal..
    La relanti apa sta undeva la 70 grade cu motorul pornit și asta după ce a mers.... Când merg cu ea oscilează ba 90grade ba 75 grade și iar urca coboară... E normal
    ?Pe diagnoza nu da nimic
     
  15. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Schimba termostatul...
    Asa facea si la mine.
    Normalul e sa "inghete" acul la 90 de grade, asa cum cred ca si la tine era inainte.
     
  16. Mitrea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A6 2006 tiptronic(HXN) 3.0(BMK)
    Da dar la drum întins sta la 90....doar la relanti coboară la 75....mai are fluctuații în mers probabil începe termostatul
     
  17. buzguree 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 BPP
    Ai aflat care este termostatul la egr? Am schimbat termostatul din fata si imi face lafel(dau drumul la caldura si scade temperatura la motor).
    Merci

    Salut colegi.
    La un A6 2.7 cod motor BPP an 2006, se ridica apa mai greu la 90 (cam dupa 15 km), iar daca stau pe loc cu clima pornita scade (nu folosesc econ niciodata). Azi am schimbat termostatul din spatele curelei de accesorii. Dupa ce plec de la service, observ ca se incalzeste parca mai repede motorul, dar daca dau la 24 grade clima si varianta auto (6-7 ture ventilatia) incepe sa scada temperatura la bord. Ce am de facut ? Sa fie defect si termostatul cel nou ? Din ce am citit pe forum am inteles ca ar mai fi un termostat. Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu mai e nici un termostat la BPP.
     
  19. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Am schimbat si eu astazi termostatul (OE), deoarece la viteze de peste 120km/h scadea temperatura cam pe la 80 de grade, in rest ramanand stabila la 90 de grade. Bineinteles, acum ajunge mai repede la temperatura de lucru.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    L-am inlocuit si eu acum 1 saptamana, exact aceleasi simptome le aveam. Cu ocazia asta am facut si 2 flush-uri instalatiei si am pus antigel Hepu G13.
    60€ termostat OE, aftermarket cel mai "de calitate" brand este Gates, nu m-am riscat.
     

Distribuie pagina asta