1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si cat ajunge asta original ? Ca si eu fac 100 km pe autostrada cu 80 ml la lichid.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    60€ in reprezentanta.
     
    Aurel G apreciază asta.
  3. Àñdr3ì 7

    Àñdr3ì 7 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 d3 4.2 Quattro 2008
    Salutare tuturor,
    Sunt membru si dupa ce am citit mai toata partea asta din problema cu încălzirea si răcirea eu totuși am un dubiu. Dețin un Audi A6 C6 3.0 tdi quattro si de când s-a răcit afară am observat ca se încălzește foarte greu in mașină. Circul foarte mult prin oraș si am condus doar in D 1100 1300 rpm, apa ajunge la 90 dar căldură canci. Daca ii dau blană in modul S 2-3 minute abia apoi aud ca începe sa bage ventilatorul din masina.
    Menționez ca pana sa-i dau blană ventilatorul din masina nici nu se simte ca baga aer rece sau cald, dar aud intre timp un releu ca cuplează ceva si se decupează iar in acel moment incepe si ventilatorul sa mearga dar foarte scurt.
    Termostatul il exclud sa fie blocat pe închis deoarece nu as mai primi deloc căldură. Am văzut ca cineva s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare si l-a curățat. Eu sper sa nu fie nimic grav. Daca ar fi termostatul, de ce nu pornește ventilatorul cand urc temperatura din bord pe HI de exemplu ?
    Sa fie înfundat radiatorul masinii sau termostatul de pe EGR ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce an e masina ta ?

    O scanare ai facut ? Cand zici ventilator, banuiesc ca te referi la aeroterma, nu ?
     
  5. Àñdr3ì 7

    Àñdr3ì 7 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 d3 4.2 Quattro 2008
    An 2007. Nu am făcut nicio scanare. Ma refer la ventilatorul din masina cel care distribuie aerul cald rece in mașină.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, in cazul asta, toata problema ta pare sa fie din cauza aerotermei. De ce nu o inlocuiesti ?
    Probabil i s-au tocit carbunii si mai invarte doar cand are chef.
     
  7. Àñdr3ì 7

    Àñdr3ì 7 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 d3 4.2 Quattro 2008
    Posibil sa ai dreptate. Chiar acum vin de la o mica ieșire, afară erau -3 C apa a ajuns la 90 C căldură deloc in schimb am pus mâna in partea de sus si venea doar aer rece rece, deci practic aeroterma functiona la o viteză foarte mică dar ventila doar aer rece
    Eu nu sunt sigur ca ar fi aeroterma pentru ca seara trecută am probat sa vad dacă intră AC-ul in functiune si vreau sa spun ca mi-a înghețat mâna si ventila aer rece. Dacă ar fi fost așa nu ar mai funcționa nici pe AC. Deci exclud aeroterma defectă.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci, ma repet, fa o scanare si eventual un Basic Settings pe Auto HVAC.
     
    tiberiuganescu apreciază asta.
  9. Àñdr3ì 7

    Àñdr3ì 7 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 d3 4.2 Quattro 2008
    Am rezolvat problema, pompa care face circuitul in radiatorul de căldură era defectă am schimbat pompa si a revenit totul la normal.
    280€ pompa montaj gratis
    Baftă tuturor
     
  10. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut,

    Daca ma poate ajuta cineva penttru ca nu gasesc nicaieri: motorul CDYC are 2 termostate ?
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    MrFler, motorul tau are 2 termostate: unul in fata langa pompa de apa si celelalalt la racitorul EGR-ului.
     
    MrFler apreciază asta.
  12. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Multumesc , pe autokarma am identificat doar cel din fata de asta am intrebat
     
  13. Marin Luculescu

    Marin Luculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2017
    Locație:
    Italia / Neamț
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0BLB
    Salutare tuturor!

    Am pățit-o și eu cu termostatul. Pe motor 2.0 e ușor de ajuns la el doar că pierzi antigel... Drum lung, temperaturi scăzute, și pe la jumatea drumului se duce apa pe la 70°C... Soluția de moment: cartonul (sau ziarul - după caz) în botul mașinii că pe vremea Daciei 1300...
    De pe drum sun pentru termostat, și mă bucur că era pe stoc, așa că a doua zi, ajuns acasă, cumpăr piesa și mă pun pe demontat. Surpriza! Termostatul blocat pe deschis cu un "bastonaș" din plastic de vreo 3mm diametru (aproape perfect rotund) și nici 1cm de lung... Cine știe de pe unde s-a rupt ca sa o ia de nebun prin instalația de răcire ... și cine știe ce meșteri au mai pus mana pe mașina asta până să ajungă la mine...

    PS: tare as vrea ca cei 800km (circa) făcuți cu motorul la "rece" sa nu fi produs prea multe daune...
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De aici e rupt!
     
  15. Marin Luculescu

    Marin Luculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2017
    Locație:
    Italia / Neamț
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0BLB
    Da! Foarte probabil! Acele ghidaje din material plastic cu timpul se "coc" și uite că o mai iau la sănătoasa prin motor! Și acum mă gândesc ce bine ar prinde un filtru pentru antigel! (Poate pare o ciudățenie, dar pot sa afirm din experiență că nu strică, ci ajută in curatirea și păstrarea curata a instalației de răcire!!! Am montat acum vreo 30 in urma, un filtru Y din bronz cu plasa metalica pe post de filtru. In primele zile am scos "roabe" întregi de mizerie de tot felul din acel motor. După vreo două săptămâni apa din vas era limpede și în filtru nu s-a adunat aproape nimic.)
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Unde, in ce pozitie l-ai montat ?
     
  17. Marin Luculescu

    Marin Luculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2017
    Locație:
    Italia / Neamț
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0BLB
    Filtrul, dacă îl putem numi așa, l-am montat in cel mai la îndemână loc și anume pe traseul spre radiatorul de sub parbriz. Asta se întâmpla acu' vreo 30 de ani pe o mașină pe care tot românul o rupea în stanga și-n dreapta... Acum, lucrurile s-au mai "rafinat" și de la un motor gândit de francezi și făcut de români, trecem la unul gândit și făcut de nemți. Singurul lucru ce rămâne de actualitate e rugina și eventuale reziduuri prin motor... Așa că, de ce nu? Eu am luat deja un filtru de 3/4 (tot Y și tot din "bronz") și cred că la BLB-ul meu o sa îl montez pe partea dreapta a motorului. Inițial mă gândeam să secționez tubul ce duce la radiator, doar că trebuie luata in calcul situația blocării filtrului cu consecinte nu tocmai plăcute. Oricum locul trebuie sa fie la îndemână pentru a putea scoate sita ușor și în același timp situat cât mai sus posibil pentru a nu pierde prea mult antigel...
    Poate pare o idee ce nu este la înălțimea mărcii pe care se vrea această modificare... sigur este o soluție sigura pentru curățarea "matelor" acestui "balbait"!!!

    (PS: ai văzut ce-am găsit in termostat???)
     
  18. Marin Luculescu

    Marin Luculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2017
    Locație:
    Italia / Neamț
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0BLB
    Despre acest filtru era discuția anterioară!

    (flux din stânga în dreapta)
     
    AndreiDimi și Aurel G apreciază asta.
  19. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Salut. Ma ajuta si pe mine cineva cu un cod (sau cum arata) pt termostatul de la racitorul de gaze? Pt A6 C6 BRE 2008. Multumesc frumos!
     
  20. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Pentru 2.7 TDI CANA FWD - 059121111AA asta e codul corect pentru termostat? Mersi!
     

Distribuie pagina asta