1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asa zice "doamna".
     
  2. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Mersi pentru confirmare, nucule! :hi:
     
  3. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut,

    Ma poate ajuta cineva cu un cod OEM pentru termostatul de langa EGR ca nu-l gasesc pe program.
     
  4. COSYcosmin

    COSYcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi quattro motor CDYA
    Salut,
    A inceput sa imi huruie ventilatorul mare, are un joc cand misc de elice. Se poate repara sau se inlocuieste ? Un cod pentru el aveti ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  6. COSYcosmin

    COSYcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi quattro motor CDYA
    Salut.am tot cautat codul ventilatorului si ce am gasit este doar sistemul complet,adica ambele ventilatoare si sunt destul de scumpe .eu as avea nevoie doar de cel de la clima care imi huruie si nimeni pe la dezmembrari nu il da separat.problema ar fi ca si de la dezmembrari daca le iau nu stiu cat mai tin si poate imi fac la fel,asa ca as merge pe ceva nou chiar daca nu este original.in final am gasit ceva cod alternativ la cel OEM ,dar nu sunt sigur daca este compatibil si as vrea sa ma ajutati daca stiti.o sa las poze .multumesc
     
  7. Alexgrancea94

    Alexgrancea94 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6,2.0 TDI BRE,2007
    Salut,
    De o luna de zile tot imi consuma antigeln la masina mea Audi a6 c6 2.0 tdi 2007 Cod:BRE. Cam la 100 de km trebuie sa completez..La capacul de la ulei se face un condens si o spuma. La început era galbenă iar acum e gri. Plus cand e motorul pornit si desfac capacul de la ulei iese abur si sare pe capacul motorului. Pun un link de la video si cateva poze aici



    20190822_152816.jpg
    IMG-20190912-WA0001.jpg
     
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Mi-e teama ca antigelul tau ajunge in ulei, si te paste o segmentare plus chiulasa...
     
  9. Alexgrancea94

    Alexgrancea94 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6,2.0 TDI BRE,2007
    Anul trecut s-a slabit cureaua de distributie si a fost desfacut motorul schimbat toti culbutorii,schimbat garnitura chiuloasa si chiuloasa rectificata sau adusa la plan(nu stiu exact).Luna asta am schimbat si uleiul cand am vazut prima oara aceea spuma galbena.Si cei de la service din Germania mi-au pus un Shell 0w30 c2/c3 ,inainte am avut 5w40 castrol.Care ar putea fi cauza cu pierderea de antigel si aceea spuma si daca as mai putea merge cu ea pana in Romania ?
     
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Sper sa nu te informez gresit, dar chiulasa aia poate sa crape oricand, un drum Germania - Romania nu e prea indicat. Ori schimbi chiulasa cu totul, ori iei alt motor... Costurile s-ar putea sa fie destul de apropiate, daca ai de gand sa o tii eu as merge pe varianta cu motor complet. Orice alte pareri pentru colegul sunt binevenite, dar asta e ceea ce stiu eu.
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Poti ajunge cu ea intreaga acasa depinde cum mergi cu ea. La cat iti consuma ar trebui sa auzi cum bolboroseste cand accelerezi. Daca nu vrei sa o repari acolo , o sa ai nevoie de multe opriri sa completezi cu antigel/apa plus sa opresti in caz ca apa urca peste 90*.
    Viteza maxima 100km/h iar ca sa mai racesti motorul dai caldura la maxim pe ultima treapta de ventilatie. :)
     
  12. madalin Preda 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Passat B5 1.9TDI
    Salutare grup. Masina in cauza este un A6 Facelift 2009 CAHA și am sesizat ca la relanti temperatura motorului scade la 70°, iar în mers urca la 90. Am pus diagnoza și nu am eroare pe nimic. Am verificat temperatura antigel la motor și temperatura pe instrumente. Ambele indica o temperatura corecta, fără diferențe.
    Întrebarea mea este : Este termostatul defect ? Care din cele doua poze este termostatul ?

    Mulțumesc
     
  13. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) berlina 2010 2.8FSI 190 manual fara quattro
    Pareri termostat metzger ? Cica are deschiderea la 87°. Pret: 41€ la oferta.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Uita-l, ia OE sau Wahler.
     
    CDK apreciază asta.
  15. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) berlina 2010 2.8FSI 190 manual fara quattro
    Bun. Mersi de parere!
    Chiar e cazul sa il schimb. Da frigul si la drum intins cu clima pornita nicio sansa sa stea apa la 90°, dar in oras da. In rest daca opresc clima sta la 90° indiferent ce ar fi. Plus ca pe VCDS temperatura la ulei nu trece de 86° la mers normal
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Lasa AM, ia original si uiti de probleme, O multime au pus AM si dupa puneau OE, deci doua cheltuieli pe piese, si doua cheltuieli manopera.
     
    Gabriel_vasilescu apreciază asta.
  17. cristi003 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 2005 BLB (140 hp)-103 kW
    Seara buna colegi,
    Am o problema cu electroventilatorul, opresc masina si dupa 20 sec porneste in turatie mare, are cineva vreo idee ? Daca pun contact se opreste imediat si la fel, daca circul totul e ok, doar cand o opresc sau o las parcata functioneaza ventilatorul pana imi descarca bateria.Am facut o diagnoza si i-a dat modulul ca ar fi de vina dar am pus un alt electroventilator si la fel porneste singur.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai nimerit electricianul auto competent. Ai o problema electrica pe care nu o putem ghici noi din fata calculatorului, din pacate.
     
  19. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Buna ziua colegilor.
    @cristi003 Iti recomand sa verifici compartimentul releu bujii unde se afla si calculatorul motor sa nu ai apa acolo.Aceeasi problema am avut-si eu si problema s-a rezolvat inlocuind releu bujii pt ca era plin cu apa si curatat tot ce este acolo cu spray contacte, bineinteles daca ai apa sa o scoti.Daca tot umblati pe acolo, verificati si scurgerile sa nu fie infundate, eventual puteti da jos acele cauciucuri ca sa se scurga apa in deplina voie.Atasez o poza pt a fi mai usor de inteles ce am scris mai sus.Multumesc, o zi buna tuturor.
     
    Ultima editare: 11 Oct 2019
  20. DAN.TG-MURES

    DAN.TG-MURES Silver Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, 2005
    Ai pus filtru ?
    Unde l-ai pus ?
    Funcționează corect circuitul de răcire cu filtrul montat de tine ?
    Mulțumesc pentru raspuns.
     

Distribuie pagina asta