1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se incalzeste in cei 1500km pana ajunge la mine. :))
     
    Ultima editare: 7 Apr 2020
  2. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Necastigator. Am ajuns cumva la 102*C si ventilatoarele tot nu au pornit. Partea buna e ca ajunge asa sus numai in stationare. In miscare scade la 84 daca trec de 50-60km/h.
     
  3. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Am observat ca au pornit ventilatoarele când am avut o remorca cuplata la cârlig. Nu știu ce temperaturi erau pentru ca nu era conectat VCDS dar au pornit cu siguranță in condiții in care fără remorca nu ar fi pornit ceea ce ma liniștește oarecum.
     
  4. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Salutare.
    Masina audi a6 4f 3.0 tdi. An 2005
    Problema mea cu ventilatoarele fiind în felul următor.
    Indiferent de temperatura motorului ventilatoarele pornesc la viteză maximă,
    Asta se întâmplă numai când pornesc clima, iar dacă opresc clima se opresc și ventilatoarele.
    Chestia asta mă înnebunește pentru că am schimbat și ra-schimbat senzori, aproape mai tot ce ține de sistemul de răcire în speță cu ventilatoarele care nu au avut nici-o șansă să nu se strice tocmai din această cauză,
    Și după toate schimbările tot la fel, merg la viteză maximă de zici că îți iei zborul, se simte tremuratul în mașină.
    Eu la început nestiind că nu este normal se meargă așa, dar după ce am pățit-o numai vrea să calc de două ori în aceiași groapă.
    Masina făcea așa de când am cumpărat-o din Germania și o am de un an și jumătate.

    Momentan sunt tot în Germania și după cum bine știți costurile pe aici sunt de îți dă borsul pe nas și m-am cam saturat, mai ales că e și perioada în care o trăim. August: 2020

    Dacă mă puteți ajuta vă rog frumos aș fi recunoscător
    Vă mulțumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nimeni cum sa te ajute fara sa te ajuti singur. Adica trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici la care nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
    Cand stai in tari ca Germania si ai marca Audi trebuie sa-ti asumi costuri de intretinere conform cu tara unde stai si nu trebuie sa te plangi. Altfel mergi in Romania si o repari mai ieftin dar asta uneori este o iluzie daca dai peste o "maimuta".
     
  6. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Multumesc frumos pentru raspuns.

    Da. Așa este legat de faptul că dacă am audi trebuie să fiu responsabili, știam de la bun început lucrul ăsta și din momentul în care am cumpărat mașina
    Dar știu și că în momentul în care îți cumperi o mașină îți faci fel și fel de calcule legate de întreținere dar depinde de la mașină la mașină și de la caz la caz, sunt foarte conștient de spusele tale
    Eu am pus o întrebare în sensul că poate a mai pățit cineva aceiași problemă identică cu a mea
    Știu că sunt colegi care s-au mai ajutat între ei cu anumete idei în diferite probleme și chiar au fost rezolvate,
    Crezi că nu știu ce aș fi avut de făcut ?
    Îmi era foarte și simplu, mă duceam aici direct la audi și întrebam, cât costă problema x de rezolvat 1000/2000/3000/5000 de euro ?
    Nu contează plătesc, o lasam o săptămână 2/3 și gata, numai puneam întrebări pe ici pe colo
    Dar în fine.

    Am urmarit toate paginile pe acest subiect și să nu fie cu supărare ceea ce ma surprins pe mine este faptul că sa discutat pe tema unii releu și un cablu dar nimeni nu a știut mai multe detalii despre cum și unde se află acel releu, nu sa găsit nimeni să-și pună curiozitatea în practică mai mult, cum suntem noi romani de altfel,
    pe bune pare ca un mister

    Nu vreau să mă înțelegi greșit, nu m-am supărat cu nimic dar am primit un răspuns pe care deja îl știam și practic nu ma ajutat prea mult.

    Și apropo de nemți, stați liniștiți că nici ei numai sunt ce au fost odată
    Acum sunt doar firmele de renume că în rest angajații sunt de toate natiile numai zic de practicari din ăștia care nu știu să țină un ciocan în mână, și se întâmplă ca dreacu că se nimerește chiar la mașina ta și la problema ta, eu am pățit-o mereu, am și eu câțiva ani buni prin germania

    Și vă spun sincer sunt cazuri în care chiar vrei și ești dispus să plătești pentru o treabă bună
    Și când te uiți la final tot trebuie să fie o chichita rămasă la problema ta.. etc... cum o dai nu e bine.. (sa golanit lumea)

    Vă mulțumesc.
     
  7. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Un vecin a trecut exact prin fazele descrise de tine, ca la final sa descopere ca problema era un fir rupt pe un cablaj, in zona unei mufe...a tras din intamplare de el si a ramas cu firul in mana. Nu spun ca asta e si la tine problema, ci intaresc ce a spus Cristi mai sus, si anume ca ai nevie de un electrician bun care sa stie unde sa caute si sa fie in stare sa identifice dar si sa repare defectul in cauza.
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  8. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Seba18, mulțumesc foarte mult. Și probabil că aceea întâmplare a dus la rezolvarea problemei vecinului tău. Simplu ca bună ziua
     
  9. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Prea puține informații ai dat legat de ce s-a inlocuit. Spune te rog ce ai schimbat și de ce. Ai avut sau ai ceva defecte memorate?
    Putin probabil sa găsească cineva rezolvarea de la distanta dar poți sa verifici câte ceva singur. Ventilatoarele merg la viteza maxima in principiu in doua situații : in sarcina maxima A/C si/sau când temperatura motor e mare. Astfel cel putin doi senzori și instalațiile aferente ar trebui verificate G395 senzor presiune/temperatura A/C si G62 senzor temperatura motor. Desi eu cred ca nu la G62 ai probleme ținând cont de faptul ca se opresc când oprești clima.
    Putin ajutor cu G395 care pare sa fie vinovatul gasesti aici http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/...con-G395-sensor-no-vaultage-help-please/page3
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  10. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    L-am schimbat și pe ăla (G395) odată cu ventilatoarele fiind conștient că odată fața mașinii jos, am vrut să neapărat să elimin tot ce ține de demontarea feței mașinii.
    I-ar G62-ul este al 3-ilea schimbat.
    Acum eu mai am două bănuieli:
    1. Ori G395 nu-si face treaba cum trebuie, mai ales că numai știi care-i original sau nu, indiferent ce-ți promite vânzătorul.
    Crede-mă că dacă ar fi ușor accesibil de umblat la el, la-ș schimbat până îl nimeream, ținând cont că nu este foarte scump.
    2. Ori sistemul de climatizare nu este codată cum trebuie, pentru că la fiecare scanare îmi dă ca e defectă, și pe interferențe diferite
    Dar practic îmi lucrează, aer rece/cald.

    Pitzury: Eu îți mulțumesc foarte mult, om bun ce ești.
    De altfel eu vă doresc tot binele din lume, (Tuturor)
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce anume iti apare ca defect ? De ce nu postezi erorile respective ?
     
  12. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Azi după amiază mă ocup, și voi reveni cu detalii.
    Multumesc.
     
  13. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Salutare,
    Surpriză. Problemă rezolvată. Pentru că mă mâncat undeva și de disperare am decis să inspectez pompa de recirculare lichid de răcire (V70) pentru că ăia mi-a mai rămas de verificat,mare a fost surpriza când am văzut ce era în interiorul pompei (blocată și plină de mâl)
    Am dezamsamblat-o piesă cu piesă, deblocată curățată total, pusă la loc și cu grijă si totul a revenit la normal, ventilatoarele funcționează în parametri normali. Momentan foarte mulțumit

    Totuși eu vă mulțumesc foarte mult pentru atenția acordată. Vă doresc drumuri bune și mulți kilometri înainte și fără defecte.
     
    DrLexic apreciază asta.
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Bine ca ai rezolvat , in primul rand singurel cu putin sange, si nu in ultimul rand ca ai revenit cu REZOLVAREA problemei, ceia ce nu se intampla de obicei. Merci si multi km. si tie.
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  15. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Salut Aurel.
    Păi mi se normal, poate or mai fi oameni care au fix aceiași problemă identică cu a mea și sper că nu va ajunge în situatia să schimbe aproape mai tot ce ține de sistemul de răcire și să le de-a atâtea bătăi de cap.
    Eu cred că îi va fi de ajutor indiferent peste cât timp vor citi acest subiect (și cred că vor urmări tot subiectul de la prima pagină) așa cum am făcut-o eu :)

    Cum ar fi să vin aici și să spun știți, am rezolvat problema dar nu știu exact ce și cum pentru că am dus masina la reprezentanță și au spus să revin peste o oră, după care am plătit de exemplu 750 de €uro.
    Și vă doresc o zi frumoasă :beerchug:
     
    Radu83B și Aurel G apreciază asta.
  16. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Va salut,
    Deranjez cu o rugaminte pentru cine ma poate ajuta. Pe furtunul de antigel care duce la caloriferul de incalzire din masina este pe el si returul de la calorifer.
    Intre tur si retur pe acest furtun este ceva bagat si prins in 4 coliere. Rog frumos colegii care stiu ce este bagat in acel loc in acest furtun sa imi spuna si mie.
    Este o piesa ceva care se gaseste separat de furtun sau doar furtunul cu totul ? Va multumesc mult de raspunsuri. Atasez o poza cu acel furtun.
    Va multumesc din nou. Am reusit sa il identific dar nu gasesc sa imi spuna ce piesa este bagat pe acest furtun si ce face acea piesa si ce rol are .
    Furtun apa Audi A6 (4F) 2.0tdi, 4F2819350K

    50fc1dcb-fa9d-4e79-a950-abd9c45ca67d.jpg
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Popescu invata sa ceri ceva si sa pui intrebari aici pe forum in mod corespunzator. Esti de 4 ani pe forum si nu ai invatat asta. Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.

    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.

    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul.

    Bafta.
     
  18. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Multumesc frumos de raspuns - este vorba de Audi A6 C6 an 2005 cod motor BLB serie sasiu WAUUZZZ4F55N041733 iar codul de piesa este 4F2819350K. Vreau sa aflu ce se afla bagat pe acest furtun intre tur si retur si ce rol are acea piesa si ce face. Si daca este o piesa, sa stiu daca se gaseste separat sau doar furtunul cu totul. Multumesc tare mult si astept lamuriri. Scuze dl Cristi din nou dar v-am mai spus, pe vremea mea internetul si calculatorul nu exista iar ca sa invat la 62 de ani sa intru in toate alea de mi-ati indicat dv. e foarte complicat pentru mine. Inca o data, multumesc pentru intelegere si ajutor.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu cred ca este ceva acolo. Pare doar un adaptor in care intra furtunul ce face legatura intre cele doua T-uri.

    upload_2020-12-31_12-56-12.jpeg
     
  20. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Exact despre aia este vorba. Mecanicii spun ca nu are cum sa nu fie ceva acolo fiindca nu se poate turul si returul pe acelasi furtun si ca acolo ar trebui sa fie ori o supapa de sens ori un termostat.
    Furtunul taiat din stanga este turul care duce in supapa control agent frigorific si din supapa pleaca cele doua intrari in caloriferul de caldura.
    Furtunul taiat din dreapta este returul de la calorifer
    Deci, daca acolo in acea inbinare nu ar fi nimic s-ar intilni turul si returul cea ce nu este normal. Daca ar fi doar un adaptor nu isi avea rostul se putea pune un simplu furtun intre cele 2 teuri prinse in coliere , acolo, cu siguranta, este ceva bagat. Si ar mai fi o intrebare: de ce ar mai fi pus acest furtun de legatura intre tur si retur si nu ar fi lasat simplu furtunul de tur in stanga si furtunul de retur in dreapta ? Deci acea imbinare intre tur si retur este pusa cu un scop, care ar fi ala ? Cine a avut okazia sa desfaca il rog sa ne spuna si noua ce si cum este si daca e ceva acolo ce rol poate sa aiba.
     
    blaga alexandru apreciază asta.

Distribuie pagina asta