1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Mulțumesc...
    Am scos acum vreo 2 zile mașina la o mica plimbare, în afară orașului, sa se mai dezmorteasca. Erau -3 grade și mergeam cu vreo 100-110km/h, destul de constant, ca era și trafic.
    Acul de la temperatura lichidului de răcire, fluctua. Cădea cu o lățime de ac, chiar doua, sub linia de 90 de grade, apoi iar îl găseam la 90.
    Cred ca dacă erau afară - 25 de grade, era "frumos".
    Imi pare rău că nu am mers cu VAG-ul pe ea, sa vad la ce temperaturi lucrează. Oricum, nu știu unde trebuie sa ajung în program, poate imi spune cineva.
     
  2. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    salut,am nevoie pt un amic,de o schema/indicatii pt a schimba termostatul,aveti idee cat e de incurcata treaba?multumesc frumos.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate ne spui si ce motorizare este. Daca este 2.0 este destul de simplu, la 3.0 e mai complicat.
     
  4. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    E 3000tdi,din 2005.Oricum,am gasit ceva pe etka,intradevar,e destul de incomod.merci.
     
  5. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Salut! Ma ajuta si pe mine cineva cu localizatra termostatului si daca este dificil de inlocuit A6 4f 2.4. Stima!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim ... Daca ai ceva cunostinte de mecanica, il poti schimba singur.
     
  7. Kos 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    Audi A6,2.0 diesel,2009
    Ventilator racire

    Salut,
    La un Audi A6 C6 2.0 D in legatura cu ventilatorul de racire: acum 3-4 saptamani venind de la munca cand am parcat masina ventilatoarele de racire functionau in continuare desi am condus foarte economic (100% motorul nu avea cum sa se incalzeasca asa tare mai ales ca afara erau 3°-4° C). Asta fiind prima intamplare dupa care a doua faza s-a intamplat aseara inclusiv azi, cand pornesc motorul ventilatoarele imi pornesc si ele totodata tinand cont ca motorul e rece si nu se opresc. Abia dupa 15-20 de minute de la oprirea motorului se opresc. Turometrul imi sta ridicat la 1000 rot/min, cand e rece e normal dar nici dupa incalzire nu scade la 900 rot/min asa cum ar fi normal. A trecut cineva printr-o situatie asemanatoare, are cineva un sfat si pentru mine ? Merci mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Apr 2014
  8. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Ar putea sa fie de la regenerarea filtrului de particule.
     
  9. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Nu știu dacă sunt la fel, pentru motorizările 2.7 și 3.0 (deși eu așa as crede), dar nu cumva îți dă în ETKA doar codul de piesa pentru partea metalica, aia cu arc?
    Știu sigur că a mai fost vorba de asta, era și codul (deci există), dar nu mai știu pe unde e discuția. Treaba ar fi mai ieftină în caz de înlocuire. Cred ca e o "problema" ca în cazul kitului pentru admisii, există doar dacă știi tu. Reprezentanta nu a aflat de așa ceva. ;)
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce am pus in poza, este ptr. 2.4, 2.8, 3.2 BDW, AUK, BYU, BDX, BKH.

    Ptr. 2.7 si 3.0 TDI BMK, BNG, BPP, BSG, ASB codul este 059 121 111 L *Ansamblu complet, termostat+partea de plastic. - Pret OEM - 249 Ron.

    Ptr. 3.0 TDI, BBJ codul este 06C 121 111 E *Ansamblu complet, termostat+teava de metal. - Pret OEM - 257 Ron.

    Ptr. 2.0 TDI BLB, BNA, BRF, BRE, BVG codul termostatului este 03G 121 113 *DOAR termostatul. - Pret OEM - 126 Ron.

    Ca idee cred ca se poate schimba doar partea metalica, din cate am vazut sunt 2 cleme ce tin termostatul pe bucata aia de plastic.
    Termostat separat, fara bucata de plastic se gaseste doar la 2.0, la 2.7, 3.0 singurul cod din ETKA este cel cu termostat+plastic.
     
    Ultima editare: 5 Apr 2014
    stosh17 apreciază asta.
  11. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    E OK, bine că am lămurit cum stau lucrurile.
    Merci.
     
  12. gelu ristea 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Antigel In baia de ulei

    Va salut ! Am un audi a6 motor2.0 TDI an 2007 Anul trecut am observat ca pierd antigel ,am completat de mai multe ori intentionand sa ajung la service ptr.verificare , pana intr-o dimineata cand Mis-a dus Torbina , am fost la service unde mi s-a spus ca dupa ce au verificat incepand cu termoflot garnitura de chiulasa ca banuiesc ca ar fi de vina chiuloasa (defect de fabricatie ) am inlocuit chiuloasa cu una luata de la dezmembrari ,si dupa cateva luni a reaparut problema {bineinteles dupa ce expirase garantia Chiuloasei},am fost la acelasi service si le-am spus de reaparitia problemei , in plus masina pornea greu si scotea fum de culoare alba .MI-AU SPUS CA SE PIERDE antigel pe la teul de chiuloasa ,l-au schimbat mi-au schimbat si oringurile la injectoare ,am pus ulei nou ,filtre si dupa o saptamana a reaparut problema antigel in baia de ulei ,am fost din nou la ei si
    au zis ca problema de fapt este din nou de la chiuloasa ca si cea de a doua e posibil sa aiba acelasi defect [fisurata}.si m-au sfatuit sa scap de masina . Nu stiu ce sa mai fac O chiloasa noua la reprezentanta costa in jur de 7000 lei
    S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ?
     
  13. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Ia alt motor prea de tot sa fie 2 chiulase cu acelasi defect
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gelu ristea te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  16. alexvelicu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2013
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    a6 3.0, 2009
    Salut! Am o problema la electroventilatoarele de racire, nu stiu de ce imi merg in treapta a doua de vreo 2 saptamani ? si nu se opresc dupa ce opresc motorul vreo 2 min. Mentionez ca mi s-a mai intamplat si in toamna aceeasi chestie deci nu e de la caldura de afara! Daca stie cineva ce poate fi astept raspuns. multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A fost chemare in service ptr. problema asta. Du-te la reprezentanta si iti schimba un fir si un releu parca gratuit. Bafta.
     
  18. Uny 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2005
    Va salut
    va rog sa ma ajutati cu ceva indicatii referitoare la cum se evacueaza tot lichidul de racire din motor.. am cautat la masina si nu gasesc.. vreau sa schimb antigelul si sa pun apa distilata de 2-3 ori sa curat instalatia deoarece e cam murdara...
    Mersi
     
  19. Vlad0609

    Vlad0609 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 3.0tdi 2004
    Salut! Am si eu o problema mai delicata. Senzorul de temperatura apei sta undeva peste 90 de grade cam cu un milimetru(cred eu ca indica undeva la 92-93 de grade). Problema mi-ede asta iarna. Dupa ce se incalzeste motorul simt ca emana caldura destul de mare, adica se simte caldura de cad te dai jos de la volan.De ceva timp am observat ca am si o vrabie blocata intre 2 cabluri/tevi de la radiator, in grila, in partea aia de sub numarul de inmatriculare. Atunci cand am sesizat caldura aceea mare am verificat si lichidul de racire si era undeva sub minim. Dupa ceva drumuri lungi, cam 1000-1500 de km am verificat din nou lichidul de racire si surpriza: era cu mult sub minim. Am completat si a intrat o sticluta pana la marcajul MAX. Zilele trecute am verifict din nou si am gasit ca lichidul este scazut de la max, si e undeva intre min si max. Ce sa fie? Cand a fost la revizie am rugat mecanicii sa se uite si la problema asta dar mi s-a spus ca nu e nimic in neregula. Mentionez ca treaba cu completarea lichidului de racire e din ianuarie sau februarie cred. De atunci am bagat cred ca vreo 3 sau 4 sticlute.
    PS: sper ca zic bine, lichidul ala roz din vasul alb e lichidul de racire
     
  20. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    De obicei, la motorul de 3.0 problema apare in "V" ul chiulaselor. Sunt acolo doua racoarde ce tin de sistemul de racire, care au prinderile la baza chiulaselor si sunt fixate cu ajutorul unor suruburi care le strang la nivelul blocului, iar etansarea se realizeaza prin garnituri de tip o-ring. Acele o-ring-uri isi pierd proprietatile in timp si cam trebuie inlocuite. Poti sa verifici aceasta prin urmarirea traseului acelor conducte intre chiulase. Daca vezi umed in zona, sau ceva substanta rozalie depusa in zona, este clar ca trebuie sa umbli la acele o-ring-uri. Procedura este destul de lunga si migaloasa, pentru ca acele conducte se incapataneaza sa stea in locasul lor...
     

Distribuie pagina asta