1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Imi cer scuze dar inainte sa postezi tu problema in ultimile 2 pagini am detaliat problema mea.te rog sa citesti si in final am postat cum am rezolvat-o. cat despre problema ta.... nu stiu ce sa zic ar trebui sa verifici eventualele scurgeri.
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  2. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    ClaudiuR acceasi problema am avuto si eu cu ventilatoarele. La mine la un moment dat nu a mai mers nici una cauzand motor K.O. . Acum am schimbat motorul dar cum pornesc motorul rece sau cald pornesc ventilatoarele. Imi poti spune unde ai gasit acel modul pt ventilatoare ?Sincer eu unu nu vreau sa mai misc masina din loc pana nu rezolv problema ,pt ca nu as vrea sa mai rup inca un motor sau sa cauzez alte probleme .
     
  3. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    am uitat sa mentionez ca temperatura apei se ridica frumos la 90 C si sta acolo. Poate trebuie sa ma duc cu ea la un service Audi sa citeasca creierul de la masina
     
  4. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Am si eu o mica problema cam ciudata. Nu am mai patit pana acum. Am plecat de acasa cu masina si dupa 5 minute mi s-a aprins deodata la bord eroarea sa opresc motorul si sa verific nivelul la antigel..asa din senin. Am oprit, ma uit la nivel era la maxim . Sa fie de la vreun senzor?
    Apa la motor era normal la 90 grade, si doar ce pornise si regenerarea filtrului de particule. S-a facut regenerarea normala si nu s-a mai aprins nimic.
     
  5. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Electroventilatoare

    Salutare. Cer scz daca am initiat un nou tpic si rog un moderator sa mute topicu l daca sa mai vb.
    De 1500km am schimbat motorul la masina,totu ok si frumos pana cand mecanicul imi spune sa ma duc la Audi Service pt ca ventilatoarele functioneaza mereu. Dimineata motor rece ventilatorul porneste si nu se opreste pana in momentul in care opresc motorul.
    Ma duc la audi las masina ,iar dupa amiaza ma suna sa ma duc dupa ea.Ajung acolo iar mecanicul imi spune trebuie schimbat grupul de ventilatoare. Il intreb, cum sa schimb daca ventilatorul merge dar nu se opreste, fac exemplu un releu si imi spune ca nu este vb de nici un releu. Ca sa nu am probleme mai tarziu cu motorul si ca masina sa fie ok,luni vreau sa dau comanda pt ventilatoare chiar daca este o cheltuiala destul de marisoara. Intrebarea mea este daca a mai patit cineva asa ceva. Tin sa mentionez ca de azi ventilatorul ba porneste ba nu porneste ca si cum ar fi dat peste cap.
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    vezi ca este o rechemare exact la problema care o ai - ca nu se opresc ventilatoarele. se schimba un releu si un cablu mi se pare. tocmai ei astia din audi ar trebui sa stie.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rechemarea este ptr. problema ca nu se opresc ventilatoare dupa oprirea masinii, ducand la terminarea bateriei. Lui i se opresc tocmai cand opreste masina, problema lui e cu motorul pornit. Nu cred ca se incadreaza.
     
  8. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Asa este audi66,problema mea este cu motorul pornit. Oricum problema se rezolva sapt asta ,cumpar grupul complet de ventilatoare alti 1200€ :)))dar asta e ,nu poti avea costum D&G si incaltaminte Ling Jiu :)). Eram curios daca cineva a mai intampinat aceasta problema.
     
  9. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Dragi prieteni azi am montat grupul de electroventilatoare nou...sunt f bucuros caci aproape am iesit la amin cu masina :)) acum tot ce mai trebuie este sa verific pe unde pierde freon...o chestie ciudata pt ca inainte de a schimba motorul AC functiona perfect.Pierderea de freon este mare ,intr o sapt sa pierdut tot. Oricum drumuri bune la toti
     
    Ultima editare: 21 Iun 2015
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    salut, imi spune cineva acest senzor ce face, se afla inaintea radiatorului principal in fata, dupa grila.


    [​IMG]
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In mod normal, citeste temperatura exterioara.:)
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    merci mult Nucu.
     
  13. JigSaw

    JigSaw 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Palma de Mallorca
    Masina:
    A6 3.0 V6 BMK quattro 2006
    Salutare din noi. Revin cu "noutati" . Am fost la 3 mecanici si nici unul nu a reusit sa-mi depisteze pe unde pierd antigel. La ultimul la care am fost, am stat 3 ore si dupa 3 ore mi-a zis ca singura varianta este garnitura de chiulasa... adica presupune! Dar revin cu detaliile urmatoare: nivelul uleiului nu creste, spuma nu am pe joja sau buson, am facut schimbul de ulei acum 3 sapt si nu era nicio urma de apa in el, antigelul din vas nu are urme de ulei sau ceva de genul..este curat curat, condens pe evacuari nu am deloc, temperatura la apa sta numai la 90,..dar totusi dupa 500km trebuie sa completez cam un litru. Daca merg drum lung, fac mult mai multi km fara sa completez, dar eu ma misc undeva la 30....40km pe zi...si in ritmul asta la 500km ...600km pun 1L de antigel! Deci....astept sa ajung in Romania la sfarsitul lui August si poate ii dau de cap .... va salut
     
  14. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Salut JigSaw. Vezi ai mare grija pt ca nu e de joaca daca consuma antigel. Nici eu nu aveam urme de apa/antigel in baia de ulei sau ulei in antigel. Cu motorul cald desfa capacu de la borcan sa vezi daca iti ies gaze sau simti ceva miros.Daca asa este dute la mecanic si refa ti chiuloasa pt ca cheltuiala nu e atat de mare , dar daca continui asa se poate ajunge si sa schimbi motorul. Eu stiu ce inseamna .
     
  15. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Vezi racitorul de gaze. Prin el circula antigel si gazele egr.
     
  16. JigSaw

    JigSaw 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Palma de Mallorca
    Masina:
    A6 3.0 V6 BMK quattro 2006
    Salut domnilor! Banusergiurazvan! Am desfacut busonul la antigel cum ai zis si bolboroseste de 2 ori, creste nivelul cu maxim o jumatate de cm si nu miroase a gaze deloc. Am apasat si pe furtunul ce duce la radiator si nu e deloc tare... e ft mica diferenta de tarie a furtunului, intre motorul cald si motorul rece... dar, daca ridic capota cand e motorul cald miroase la fel ca atunci cand am mirosit vasul cu antigel, adica a antigel incins. Tind sa cred ca pierde pe undeva si cade pe partile incinse ale motorului si se evapora. Nu ramane decat sa astept sa ajung acasa in Romania si sa ma duc la oamenii mei... sper totusi sa nu patesc ceva pe drum ( 3000 km) atat. Orice ar fi... la sfarsitul lui August o sa va anunt ce am rezolvat. O sa iau in calcul si ce zice spanu110976. Numai bine

    Ps. Am avut o data un bmw seria 3 si aveam vasul de expansiune fisurat... in mers nu consuma apa, doar cand opream motorul, dar cand desfaceam busonul sarea apa ca la arteziana... apoi mi-a zis un mecanic, ca e posibil sa fie garnitura intepata. Deci e diferenta prea mare la cum bolboroseste la Audi si cum facea la bmw... e normal sa fie presiune in instalatie si sa bolboroseasca cand desfaci busonul...dar la Audi nici macar 1 secunda nu a durat.....
     
    Ultima editare: 6 Iul 2015
  17. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Am produs un mic accident si am intrat usor in cel din fata, astfel incat prin partea stanga jos (stand cu fata la masina), a inceput sa curga antigelul. probabil niste conducte sunt fisurate, caci radiatorul in sine nu e indoit. Se pot cumva schimba doar conductele sau trebuie tot radiatorul? antigelul a curs tot... cand se pune unul nou, mai trebuie demontat ceva pe la motor? trebuie facuta vreo aerisire a instalatiei, sau ceva suplimentar? sau sr toarna direct antigel dupa rezolvarea fisurilor.
    Intreb sa stiu cam la ce sa ma astept.. nu e nimic grav la motor, atat ca nu mai am lichid de racire, radiatorul fiind intact :)
    mersi!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti schimba doar conductele daca s-au spart/fisurat. Du-te la service sa iti faca o constatare, se poate sa se fi rupt partea de plastic din lateralul radiatorului, caz in care trebuie inlocuit radiatorul.
     
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    si cam cat e un radiator pentru 2.0 tfsi..?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Difera preturile in functie de producator. Bafta.
     

Distribuie pagina asta