1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Salut,
    In continuare mai este cu furtunul strangulat sau l-ai schimbat ?

    Am verificat si eu acel furtun si se simte pe el ca o supapa. Cine are etka poate ne da un cod sa incercam inlocuirea ei.
     
  2. cristian bar

    cristian bar 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 c7
    Care este acel furtun, exista cumva un cod ?
     
  3. RussuAudiA6

    RussuAudiA6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 2l 2012
    A rezolvat careva problema menținerii temperaturi la 90°?
    Eu am schimbat termostatul principal 250 lei pe original plus antigel plus manopera undeva la 500 lei si a fost inzadar pt ca nu sa schimbat nimic!
    Urmeaza sa mai caut sa achimb si acel furtun cate are termostat sau valva de sens...daca nici asa nu se rezolva atunci m am decis sa vand masina si renunt la lupta!!!!
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca citeai integral topicul vedeai clar ca nu tine de termostate problema. Cu ambele termostate schimbate, noi pe original...
    Problema e din proiectarea cu oarece greseli a sistemului de racire. Dar se rezolva usor cu jumatate din radiator acoperit cu o bucata de linoleum. :)
     
  5. RussuAudiA6

    RussuAudiA6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 2l 2012
    Tiganie dintrasta am avut dar mereu stateam cu stres cand se mai incalzea afara sa nu calez motorul ...asa ca am decis sa scot acel carton.Pe facebook este un grup in care se afla o persoana care din cate am inteles ar lucra la o representanta in germania,si l am intrebat daca e prob de fabrica sau altcv sa nu ma mai lupt cu morile de vant...si mi a zis ca nu e nici o prob de fabrica si motorul tre sa stea la 90° ...ok ff bine am zis, deci se poate repara!L am intrebat cu ce sa incep si ma sfatuit sa incep cu termostatul principal asa ca am trecut la fapte am schimbat dar nu sa remediat (e chestia aia in care se ia prin eliminare pt ca nimeni nu poate sti exact ce are atat cat timp problema poate fi din mai multe cauze adica mai multe termostate) etc etc
    Am reluat legatura cu pers respectiva si mi a zis ca daca nu sa remediat atunci urmatoarea miscare e schimbarea unui furtun care are pe el un termostat sau o clapeta de sens unic nu sh eu exact dar, a ramas sa il schimb si pe ala cat mai curand posibil..
    In orice caz voi reveni pe forum pentru a va informa cum sau daca am reusit...
     
    Audi_MST apreciază asta.
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Stai sa ne lamurim. Audi a dat un cominicat oficial cum ca acest comportament legat de incalzirea motorului este normal...cand afara e frig.
    Prin urmare cel care lucreaza la Audi ar fi trebuit sa spuna altceva?
    Al doilea aspect. Cel care lucreaza lanAudi nu stie exact cum se manifesta masina ta raportat la stilul tau de condus. Pentru ca DA, la un stil de condus mai sportiv motorul sta in 90 grade. Respectivul habar nu are de modul in care se circula la noi in tara, cu atat mai mult pe drumurile pe care mergi tu...
    Respectivul nu cunoaste detalii.... ce te asteptai sa iti spuna????
     
  7. RussuAudiA6

    RussuAudiA6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 2l 2012
    Asta cu,comunicat oficial e praf in ochi!!!Daca au comis-o cu cv la motorul asta nu vor recunoaște niciodata tu si toti cei care cred ca e normal nu inteleg faptul ca noi suntem niste cobai...adica:
    Audi scoate un motor il testeaza putin si dupa il scoate pe piata.Noi astea care cumparam cu timpul ne lovim de diferite prob pe care peste ani audi face un rezumat cu cele mai intense prob intalnite!Dar nu uita ca tot testul asta e facut pe bani nostri ! Etc .etc.etc...
    Iar in legatura cu prob asta ca zici tu ca astea ar face cv de genul asta si ca totul e ok te intreb pe tine 1 ce alta masina ai mai vazut pana acum care sa stea sub 90° si sa fie ok?Eu nu am intalnit!!!
    2 eu unu am climatronic fata respectiv spate si daca e ger afara - 10 - 15 atunci in spatele masini e frig deci crezi tu ca asa treb sa fie? La ce naiba au mai facut clima fata spate daca oricum iarna nu te ajuta ...iti zic eu ca e o prob care in final se va remedia dar in nici un caz nu asa is facute motoarele... Nu exista motor inventat pana acum care sa fie declarat ca merge in cei mai buni parametri cand apa sta la 60° cu orele si afara e ger!
     
    Arjo apreciază asta.
  8. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    cine a luat o masina de la 0 km poate sa ne spuna cum se comporta masina cind e totul nou pe ea.
     
  9. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Motorul ultra, de 190 cai, din ce stiu este cu totul alt motor, reproiectat, si la fel, din ce stiu eu, nu este afectat de aceasta problema.
    Cine are motorul vechi de 177 cai de nou, ar putea sa ne spuna daca are sau ba probleme cu incalzirea.
    Personal, m-am obisnuit cu bucata de linoleum pusa si totul e ok...:)
    In general masinile nu se mai fac cum se faceau candva...asta este, in calitage de consumatori trebuie sa ne asumam acest lucru.
    Toate marcile au probleme specifice...
     
  10. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Pana la urma ma lamureste cineva si pe mine. Zilele astea a fost mai frig -5,-6 grade.. Apa imi sta doar la a doua liniuta si asta dupa 40 minute cred de mers prin oras, mai sus nu urca, caldura baga. Ieri am schimbat termostatul principal, dar face la fel. Am citit topicul de la a4, dar tot am neclaritati, exista la tipul meu de motor al doilea termostat?? As vrea sa il schimb si pe acela...
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La A6 C7 ce are cutia manuala la unele da exista la unele nu. 100 % exista daca ai cutie automata. Asa ca trebuie sa descoperi singur. Cum il gasesti scrie si aici si in topicul din aria A4 B8. Bafta
     
  12. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    @seftaka , la mine la masina, multitronic, am schimbat ambele termostate pe original...al doilea l-am gasit fff greu pentru ca pe original vine cu tot ansamblu de furtun in care este montat. Cu ajutorul unui coleg am luat codul de pe termostat si l-am cautat. S-a chinuit destul de mult mecanicul sa il schimbe din cauza ca este pus undeva in spatele motorului spre cutia de viteze si e destul de incomod de ajuns la el.
    Ideea e ca nu s-a schimbat absolut nimic, decat dupa ce am pus o bucata de linoleum intre radiatoare... :) Noroc ca se pune ffffff usor si rapid......maxim un minut iti ia.
     
    OLARIU SORIN și Audi_MST apreciază asta.
  13. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Ma interesa o localizare macar... Dar tie, iti urca apa la 90, sa zicem afara sunt -5 grade, circuli o ora sau mai mult prin oras.. Mie nu, abia fac 2 liniute, daca o las 5 minute la relanti scade la prima liniuta. Inainte cand erau temperaturi cu plus, functiona normal.
     
  14. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Eu cred ca problema este de la termostatul principal. Uitati-va ca atunci cand pe bord ai o liniuta sau doua radiatorul de racire este cald !! Asta nu-i permis decat cand ajunge temperatura apei din motor la 90 grade. De aceia reusim cu carton la radiator sa obtinem un comportament “normal”. Va recomand sa nuva apucati sa schimbati termostate pentru c aasta am cam facut toti si nu s-a rezolvat nimic. Trebuie testat termostatul principal de cineva care se pricepe , cred ca vin defecte din fabrica


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. RussuAudiA6

    RussuAudiA6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 2l 2012
    Eu abea am schimbat termostatul principal pe original si nu sa schimbat cu nimic temperatura ...dar e drept ca am pus tot original ..ca si idee iti zic ca sunt pers care l au schimbat dar nu pe original si la fel se comporta..eu zic ca acest motor are un termostat plasat pe undeva sau o valva de sens unic care cedeaza relativ repede iar circuitul este continu prin radiator nu,cum ar trebui sa fie cand si cand..dar am un verisor in germania si l am rugat sa se duca la reprezentanta si sa le explice problema!!!
    Astept zilele astea sa vad ce au zis..
    O voi rezolva intr un final!!!
    AAA apropo pentru cei care sustineti ca nu sh care are deviz ca asa vine masina ca e un comportament normal zilele astea un prieten a achizitionat un A6 c7 2l cu 60 000 km si la o temperatura de 2 grade apa sta fara probleme la 90° indiferent de stilul de condus ..exterior sau in interior deci va rog eu mult sa ne scutiti cu comentariile alea,, ca asa sunt ele" ca devize sau mai stiu eu ce aberatie..!!!!
     
  16. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    De parca aia de la reprezentanta is zei. Am ridicat si eu intrebarea asta cand am facut ultima revizie la audi in Hamburg. Un raspuns destul de evaziv ca motorul asa a fost proiectat sa economiseasca combustibil, daca la drum constant de 120km/h e tot la 1 liniuta apa atunci ar fi fost o problema. Dupa ce am citit topicul asta am abandonat ideea de a ma lupta cu problema asta.
     
    florinctvn apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu are legatura consumul redus cu incalzirea, chiar daca a fost subliniat si acest aspect. Motorul nou de pe ultra, euro 6, consuma mai putin... dar nu are probleme cu temperatura. In acel sistem de racire este o problema, o eroare de fabrica. Sigur ceva se dilateaza, uzează, cedeaza... odata cu vechimea si uzura.
     
  18. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Se pare ca nimeni nu are acest motor de nou ca sa avem perspectiva clara. :(
     
  19. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Da. Logic vorbind, daca era problema de termostat sau orice altceva consjmabil din instalatie Audi nu venea cu comunicat oficial cum ca e normal acest comportament.
    Ei cu siguranta stiu care e baiul, au remediat pe motorul ultra, dar in nici un caz nu vor recunoaste ca e un defect din proiectarea sistemului de racire pentrj ca asta ar atrage o reclama negativa fantastica si pierderi uriase pt remedierea care ar trebui sa fie gratuita.
    Iar dupa dieselgate fix de asta are nevoie grupul VAG.
     
  20. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mi s-a recomandat sa schimb si senzorul de temperatura.. Ce parere aveti, daca avea ceva totusi cred ca se aprindea vreun martor in bord. Sau gresesc?
     

Distribuie pagina asta