1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. RussuAudiA6

    RussuAudiA6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    Audi A6 2l 2012
    Salut posesori de cerculete,
    Dupa cum am observat nimeni, dar nimeni, nu a revenit sa spuna cum a rezolvat problema cu temperatura motorului care nu sta la 90 de grade iarna. Ei bine, tin sa va informez ca sunt persoane fericite care au rezolvat marele mister al motorului 2.0 TDI 177 cp.
    Cod: 1K0 121 113 A

    P.S.:

    Cautati dupa cod. Succes.

    IMG-20190310-WA0000.jpg

    IMG-20190310-WA0001.jpg
     
    Branici george, flavius89, FL0R14N și alți 2 apreciază asta.
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Ha..ha...daca citeati topicul integral observati ca suntem mai multi colegi care am schimbat ambele termostate si nu s-a remediat problema. Mai mult de atat, Audi a recunoscut oficial aceasta lipsa a motorului si a catalogat-o ca fiind "normala".
    Se schimba destul de dificil datorita pozitionarii lui. Iar un eventual rezultat il veti putea observa iarna viitoare pentru ca problema se manifesta la temperaturi negative.

    Problema a fost dezbatuta in detaliu in acest topic si nu numai. Concluzia este ca problema nu provine dintr-un termostat ce trebuie schimbat ci dintr-o eroare de proiectare a sistemului de racire.
     
  3. .SILVIU.

    .SILVIU. 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2012
    Locație:
    TECUCI
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi CGL
    Eu fac parte din categoria celor care au rezolvat problema. Temperatura era mereu 70 și ajungea la 90 doar la mers agresiv. Temperatura exterioară între 5 și 18 grade. Si am schimbat intai termostatul mic(cu unul original), după care a început să stea la 80 in aceleasi conditii. După ceva timp l-am schimbat si pe cel de-al doilea (behr) si de atunci... indiferent de situatie, temperatura ajunge repede la 90 și rămâne acolo. Motorul este 2.0 tdi CGLC cutie manuala.
     
    Ultima editare: 21 Apr 2019
    goe13us și RussuAudiA6 apreciază asta.
  4. ORF _eins

    ORF _eins 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi ,A6 ..2.0 TDI ..2012
    Buna...
    Am o rugăminte ,poți te rog sa mai faci o poza un pic mai de sus,pt ca vreau sa știu exact unde se afla acel termostat ,,mulțumesc mult !!
     
  5. .SILVIU.

    .SILVIU. 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2012
    Locație:
    TECUCI
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi CGL
    ORF cam pe acolo e. Dar mai jos, aproape de cutia de viteze
     
  6. RussuAudiA6

    RussuAudiA6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    Audi A6 2l 2012
    Si la mine s-a rezolvat problema dupa aproape 2 ani. Eu am schimbat termostatul principal dar fara rezultate si dupa, pe cel mic care am inteles ca ar fi de la cutie iar situatia acum se prezintă foarte, foarte bine la temperaturi de maxim 2, 3, 10 grade (inainte de schimb statea maxim 70 in oras). Inca nu am avut ocazia sa o testez la temperaturi cu minus dar simt o schimbare clara.
     
  7. Padree

    Padree 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    Salut baieti! Detin un A6 C7 2016 si problema este urmatoarea: De 2 luni pierd antigelul, imi da pe la buson si pe supraplin, vad urme albe ale antigelului pe langa buson si pe dedesubt pe la supraplin. Mecanicul spune ca ar fi RACITORUL sau GARNITURA DE CHIULASA. Pe 1 mai am avut un drum mai lung si imi scazuse nivelul la antigel foarte putin, am vrut sa completez desi stiam ca e presiune, iar desfacand busonul usor ca sa iasa presiunea, a dat in fiert si a aruncat lichid pe supraplin. De atunci au inceput problemele. Voi ce parere aveti? Multumesc!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi suntem de parere ca intai sa remediezi si pe urma sa spui cum ai remediat. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    CDK apreciază asta.
  9. Audi a6 c7 3.0 tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2019
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a6 c7
    Salutare. Am o problema cu masina mea Audi a6 c7 2012 3.0 tdi qattro 245 cp .. dispare abtigelul din vas in cantitate mica 100 ml la 1000 km . Am gasit scurgerea . Este in jurul galeriei de evacuare din partea stanga . Antigelul apare i tre flansa de la galeri si chiuloasa .A mai patit cineva la fel la genul de motor ? Multumesc
     
  10. Branici george 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2019
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A6 2.0 tdi, 2012
     
  11. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d
    Am citit aproape tot topicul de 17 pagini pe același motor de 2.0 177cp am schimbat termostatul pe original cel principal din motor și cel din spate de pe cutie cu codul ce l-ați tot menționat aici cu deschidere la 75 grade. Situația s a îmbunătit dar tot execrabil de greu atinge 80-90 grade în aproximativ 30min în oraș! Pe vale și frână de motor scade la 70 grade.

    Sunt colegi ce au mai schimbat ceva suplimentar pe lângă cele 2 termostate? Se menționa de pompa electrica de recirculare /încălzire. Ajuta dacă se schimba?
     
  12. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Cartonul la radiator daca vrei 90 grade. Nu mai ai ce schimba inafara de cele 2 termostate!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    flavius asa functioneaza acest motor. Ai toate explicatiile in acest topic si link-uri catre alte topicuri unde se discuta despre asta. Am mai scris personal despre asta si este chiar o informare din fabrica. Cauta pe forum documentul respectiv. Va rog eu sa nu mai incepeti din nou aceasta discutie despre termostate (si nu o luam iar de la inceput) pentru ca voi sterge mesajele direct si fara explicatii.
     
  14. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0TDI CGLC 2013 Gearbox 6+1 Quattro S-line Facelift
    Eu am avut noroc, am inlocuit ambele termostate si am si caldura si stau si toate cele 4 linii aprinse la temperatura de -2* doar la coborare din Poiana a scazut la 3 dar in oras a urcat iar la 4.
     
  15. Tasca Bogdan

    Tasca Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2019
    Locație:
    Husi
    Masina:
    Audi A6, 2000 , 2012
    Salut,
    De ceva vreme aveam eroarea P0691- Fan 1 control unit-short to ground. Am remediat problema prin inlocuirea sigurantei de 40 Ah de sub plansa la stergator parbriz dar astazi mergand cu masina prin oras a pornit ventilatorul treapta 1, apoi treapta 2, apa fiind la 90 grade. Ajungand in parcare ventilatorul nu se mai oprea, am lasat- o 10 minute oprita dupa care am repornit-o timp de 1 minut, dupa care s-a oprit si ventilatorul. Am incercat sa fac verificarea ventilatorului din Ouput Test dar nu ma lasa modulul. Lasand masina sa mearga temperatura am dus-o la 95 grade dar ventilatorul nu a plecat iar pe parametri avea activarea de 10.2%. Eroare pe motor nu mai am la ventilatoare. La ce temperatura ar trebui sa plece ventilatorul treapta 1 ?
     
  16. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d
    Revin cu update la mine, dupa ce am schimbat ambele termostate pe OE acum 3 luni, simteam ca tot ceva nu e bine si incalzese greu si instabil motorul, am schimbat zilele acestea si pompa de recirculare ce are un fel de supapa in ea, pompa ce se ataseaza pe cutia de viteze pe sub motor. Acum in 7 minute motorul e la 70 grade apoi urca mai greu spre 90 dar ramane acolo. La mine au fost de vina toate cele 3 piese.
     
    stefycu apreciază asta.
  17. stefycu

    stefycu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2009
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6 c7 2.0 tdi cglc 2011 multitronic
    Tin sa precizez ca modelul meu (a6 c7 2.0tdi 177 cod motor CGLC multitronic 2011 ) face parte din cele cu probleme, nu reușește să ajungă La 90° lichidul de răcire .
    O sa incerc si eu sa schimb termostatul principal si dupa si termostatul mic.

    În schimb fratele meu deține și el un A6 c7 2014 motorizare 2.0 tdi 177 cai multitronic cod motor CGLC ,în schimb el nu are nici un fel de problemă legată de problemă discutată aici , un deținător de audi norocos.
     
  18. AdrianSirbu81 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2019
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a6 c7 3000 quttro
    Salutare tuturor si un an nou fericit. Sunt posesorul unui A6 C7 3.0 tdi Quattro. Ieri am avut de facut un drum de 60 de km, iar dupa vreo 40 de km, pe indicatorul din bord mi-a urcat brusc apa de la 90 de grade la 130, urmat de eroare in bord "coolant temperature too high please let engine run with vehicle stationary".
    Am oprit imediat, deschis capota, apa nu fierbea in vas, am deschis usor capacul vasului de apa, a avut ceva presiune si a aruncat un pic de antigel afara.
    Am stat vreo 20 de minute, afara erau -2 grade, am pornit, in bord imi indica 6 liniute apa si am mers asa, motorul nu se tura, adica parea limitat si nu mergea mai mult de 60-70 la ora, maxim in viteza a 5-a. Dupa vreo 10 km, a coborat la 4 liniute, motorul a inceput sa traga normal si am ajuns la destinatie.
    La intoarcere am patit exact la fel, doar ca dupa pauza de 20 de minute nu a mai scazut temperatura indicata in bord de la 130 si am pornit cu ea asa, dupa cateva minute, a coborat direct la 90, iar a urcat la 130, dar nu treptat ci direct a sarit de la 4 liniute la 8. Intr-un final am ajuns cu ea acasa.
    De aici banuiesc eu ca ar fi un senzor poate ? Fiindca daca aceea era temperatura reala a apei ma gandesc ca trebuia sa fiarba tare la 130 de grade.
    Nu am apucat sa fac o diagnoza sau sa o duc la mecanic, fiindca acesta e in concediu pana dupa Sfantul Ioan, si sunt un pic stresat sa nu fie ceva mai grav. Multumesc tuturor pentru eventualele raspunsuri.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Atata timp cat ti-a aruncat antigel afara, nu e nici un senzor.
    Ai probleme ori la pompa de apa, ori la garnitura de chiulasa si/sau chiar chiulasa.
     
    AdrianSirbu81 apreciază asta.
  20. AdrianSirbu81 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2019
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a6 c7 3000 quttro
    Multumesc mult pentru raspuns, sper sa nu fie asa grav, va tin la curent cu rezolvarea.
     

Distribuie pagina asta