1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. DanAudi2013 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 8TA, 2.0 TDI CGLC, 177HP, quattro, automatic tiptronic, 2013
    Mersi de postare!
    Mecanicul mi-a spus ca piesa cu codul 1K0 121 113 A e doar pentru benzinare, dar am insistat sa o comande si sa o schimbe.
    S-a rezolvat problema, imi sta la 90 indiferent de conditiile de mers
     
    stefycu apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. Gotan

    Gotan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Viseu de Sus
    Masina:
    Audi a6 4g c7, 3.0 TDI Quattro 2014
    Salut,
    Am un audi A6 c7 3.0 TDI quattro și pierde antigel in zona racitorului de ulei. Am schimbat garnitura de la răcitor și tot degeaba, perde in continuare.
    Am încercat să fac presiune in instalație, cu motorul rece și nu se vedea pe unde ar putea pierde și presiunea rămânea fixă. Ați mai pățit careva?
     
    Serban1990 apreciază asta.
  4. jinga ionut auras 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a6 3.0tdi quattro
    Salutare vin cu un update in legatura cu ploblema apei care nu sta la 90 grade si coboara la 70.Dupa ce am schimbat ambele termostate problema persista iar dupa ce am bagat-o din nou pe tester imi aparea eroarea din poza atasata.Problema era de la electrovalva vacuum din poza care era defecta, dupa ce am inlocuit-o apa sta la 90 grade.Atasez poze cu eroarea si cu electrovalva, sper sa ajute pe cine a mai intalnit problema.Drumuri bune sa aveti!
     
    Bemu apreciază asta.
  5. Nicu5601

    Nicu5601 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2019
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 Avant C7, an 2016, 2.0 TDI 190 CP, cod motor CNHA
    Referitor la pierderea de antigel.. Între 1000-2000 km, scadea nivelul de la max la minim. Tot completam și se repeta același lucru fără sa găsesc pe unde probabil avea o pierdere ușoară. Am decis sa nu mai completez.. concluzia, nivelul s a stabilizat la minim, fără ca senzorul sa dea alarma în bord sau altceva.
     
  6. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
  7. jinga ionut auras 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a6 3.0tdi quattro
    Este poziționată in partea din fata a motorului, n-ai cum sa nu o vezi, am pus poza cu ea. Eu am schimbat ambele termostate și problema a rămas, pe tester eroarea apărea de la un ventil. Vezi ce spune testerul. Succes
     
  8. dan stefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 c7
    Ma poate ajuta cineva cu un cod de eroare: P261C00 ?
    Am inteles ca ar fi pompa auxiliara ? Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Vezi ca este un TSB in legatura cu aceasta eroare.
     
  10. dan stefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 c7
    Mersi.
    Nu stiu ce inseamna TSB. Atat ca mecanicul mi-a spus ca din pacate a schimbat o pompa care era ok. Iar luata prin eliminare asta e urmatoarea. Sper sa nu fie si a 3-a
     
    Serban1990 apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mecanicul tau nu prea e mecanic.
     
    dan stefan10 apreciază asta.
  12. dan stefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 c7
    Da, din pacate toti mai avem de invatat. Multumesc!.
     
  13. Znstefan

    Znstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C7 , 3.0 tdi , 2012 quattro s-tronic
    Salutare,
    Am citit tot topicul acesta si vad ca s-a scris foarte putin despre pierderea antigelului la masina si mai putin despre rezolvari. La masina mea se pierde cam 1 litru la 10 zile (500 km). Am schimbat si busonul de la vasul de alimentare, am verificat pierderi de lichid si doar in spate la vasul de expansiune am vazut ceva umezeala si ar mai fi o eroare in VCDS de la un termostat, mai veche de 2 ani, dar care nu am schimbat nimic pentru ca apa sta la 90 de grade.
    Daca aveti ceva idei, rezolvari ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum crezi tu ca se poate verifica asta din tastatura ? Ai facut test de presiune la instalatia pentru racire motor ? Daca intrebi cum faci treaba e clara. Mergi la un profesionist mecanic sau la reprezentanta sa iti faca test de presiune a instalatiei pentru racire motor.
     
  15. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Cum sa nu se scrie, nu ai citit nimic pentru ca e plin topicul de explicații. De obicei pierderi sunt în V-ul motorului. Se demontează tot ce se afla în V, se schimba câteva oringuri și gata. Este adevărat ca sunt câteva ore bune de manopera.
     
    Znstefan apreciază asta.
  16. Adytza0909

    Adytza0909 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Malmö
    Masina:
    audi 6 c7 2.0 ,2014
    Salutare,
    Adresez si eu o intrebare celor cunoscatori. Dupa multe vizite la service s-a ajuns la concluzia ca pompa de apa ar fi de vina pt scaderea temperaturii(de la 90 la 50 in 5 min) apei in momentul in care masina sta la relanti cu caldura pornita. Aceea pompa ar avea un corp de plastic, ca un ventilator, care ar fi ramas blocat pe deschia. Adica ar raci apa tot timpul in situatia in care ar trebui sa o faca doar la nevoie. Am inspectat o pompa de apa si am vazut ca ar avea un corp de plastic. Careva dintre voi stie rolul lui!?
    Masina are 162500 km.
    Multumesc
     
  17. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Pompa de apa este mecanica. Ea este actionata tot timpul, cand motorul functioneaza, de cureaua distributie. Ce spui tu de scaderea temperaturii bruste este de la alta pompa electrica pe traseu sau de un termostat blocat pe deschis.
     
  18. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Pompa de apa principala , da , este mecanica, dar masina mai are inca 3 pompe electrice, 2 pe langa motor, 1 pe cutie. Una dintre ele o ssupectez si eu asa cum a zis userul @Adytza0909 , face exces de zel si se invarte tot timpul fara sens, nu stiu daca asa e dictat de ECU sau daca ar trebui sa aiba o mapa de turatii variabile in functie de nevoile racirii.
     
    Sem75 apreciază asta.
  19. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare,
    Mai este si varianta chiulasei fisurate, cum a fost si in cazul meu. De la un consum de antigel de 300 ml la 1000 de km am ajuns la 1.5 litri la 500 km.
    La demontare s-a constatat ca pe la evacuare, mai precis la pistonul 2 si 3 s-au gasit cantitati mici de antigel. Solutia este schimbarea chiulasei, de altfel producatorul nu mai vinde acelasi cod de chiulasa, au schimbat codul, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca s-au sesizat cu privire la acest tip de chiulasa.
    Si problemele sunt in lant, pentru ca sistemul AdBlue nu mai funcționează, pentru că senzorii noxe sunt uzi de la antigel, turbina praf tot din cauza antigelui, etc.. Sper sa nu pateasca nimeni ce am pățit eu.
    O zi bună să aveți.
     
  20. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Groaznic, e urat ce s-a intamplat pe exemplarul tau. Va spun din proprie experienta: daca temperatura apei pe instalatie atinge 105-110 grade - e atat de prost facuta electronica masinii incat - in bord tot 90 grade iti arata si nu iti apare niciun martor cum ca iti fierbe apa. De aici apar si fisurile in chiulasa fara ca noi sa avem habar.
     

Distribuie pagina asta