1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Concluzia e ca asa fac toate...am urmarit si pe alte forumuri (nu fac reclama, doar zic) acest subiect si problema este comuna la 2.0tdi, si la a4 b8 si la a6 c7. Unii au crezut ca o rezolva cu schimbarea termostatului dar nu s-a schimbat nimic. Unii au contactat reprezentanta si au primit raspuns ca e normal la acest motor si ca nu influenteaza intr-un mod negativ functionarea motorului. S-a primit raspuns similar si de la Audi din Germania...
     
  2. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    Nimic diferit, doar un consum de 13 L. Cel putin asa zice masina dar nu stiu ce sa zi, am facut plinul, am mers 291 km si mai am range 420.
    Mentionez ca am bagat mai multa motorina decat s-a oprit pompa, aveam range 920. Deci, cam 700 de km posibil sa fac cu un plin
    E ceva coudat la testere, nu zice nimic e totul in regula. As incerca cu termostatul dar nici asa nu cred ca voi rezolva. Acum stau pe loc cu motorul pornit, clima inchisa si abia a urcat o linie apa. Daca o pornesc scade la 50.
     
  3. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Consumul ocazional mare poate fi cauzat si de regenerarea dpf-ului. Daca mergi mai mult in oras, automat vei avea regenerari mai dese. 700 de km strict in oras cu un plin inseamna un consum de ~ 10 L / 100 km, ceea ce e decent pentru o balenuta de 1600 + kg. Daca mai ai si cutie automata, e chiar bun consumul.
     
  4. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Eu am mers aseara cu a mea prin Bucuresti, pe la ora 19:30, trafic decent (destule masini dar se mergea) si am avut un consum indicat de 8,7. Clima pornita tot timpul pe 24 grade. Mentionez ca la inceput consumul era si peste 12, insa usor usor pe masura ce s-a mai incalzit motorul (a ajuns la maxim 70 grade) si fluidizat traficul, consumul a ajuns la 8,7 pe o distanta de aprox 15 km. Masina este cea de la profil.
     
  5. Ludovic

    Ludovic 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    A6 2.0 l 2012
    buna seara colegi! am si eu aceeas problema cu pornirea ventilatorului dupa oprirea motorului,mentionez ca am un A6 C7 2.0 l TDI 2012 177 cp. ventilatorul ramane pornit dupa parerea mea mult timp,apoximativ 10-15 min. Un raspuns concret daca stie cineva. Multumesc!
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ventilatorul ramane pornit din cauza ca isi face regenerare DPF, asta daca nu face la fiecare oprire, care ar duce la alte cauze.
     
    Cristian 33 Jar apreciază asta.
  7. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    ventilatoarele nu sunt o problema ca stau mai mult timp pornite dupa oprirea motorului la toate am inteles ca e asa.dar apa urca usor la 90 de grade?
     
  8. Ludovic

    Ludovic 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    A6 2.0 l 2012
    la drumuri mai lungi urca temperatura apei la 90 de grade,dar deobicei fac drumuri scurte apox 16 km pe zi iar in km acestia parcursi urca cam o linie. deci sa inteleg ca nu e nici o problema daca ramane ventilatorul pornit?precizez ca nu mereu ramane pornit !
     
  9. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    la fel si la mine si la service spun ca nu e nicio problema ca ar fi ceva normal..si pe mine ma ingrijoreaza lucrul asta dar.....cea mai buna solutie sa schimbam masina:))
     
    iacob sergiu andrei apreciază asta.
  10. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Si la mine face la fel. Deci nu cred ca e o problema.
    Si cu incalzirea, daca este iarna si nu o prea turez nu ajunge la 90 apa.
     
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Tocmai cautam topicul asta.
    Ieri am luat un C7 , 2.0 tdi, multitronic. Apa ajunge in 90 grade destul de greu, dupa multi km de oras. Spun "destul de greu" prin comparatie cu batranul e39 care ajungea in 90 in maxim 10 km de oras.
    Acum stau cu ochii pe temperatura si ma surprinde ca are nevoie de 20 km sa urce la 90 grade, in conditiile in care temperatura de afara este in jur de 13-15 celsius.
     
  12. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    Nu iti mai bate capul.toti avem aceeasi problema cu 2.0. 3.0 de exemplu nu face, Nu am auzit pe nimeni cu 3.0 sa se planga de asta. Fac anul de cand am masina si pana acum nu am avut probleme. Iarna e consum mai mare dar na, daca am luat un tanc cu motor mic :) sa nu ne plangem.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  14. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Sincer sa fiu, sunt proaspat posesor de Audi. Nu, nici prin gand nu mi-a trecut sa citesc topicuri din sectiunea de A4.
    Multumesc pentru link. Am cicit toate cele 14 pagini, si nu sunt foarte lamurit in continuare. Cert e faptul ca motoarele de 2 litri, cam au o problema cu atingerea temperaturii de 90 grade, dar si cu mentinerea ei.
    Cativa colegi au reusit sa remedieze problema prin schimbarea unui termostat suplimentar, insa altii in continuare au aceasta problema.
    Oficial, se spune ca ar fi si un comunicat din partea Audi, cum ca recunosc problema, dar o evalueaza ca nefiind de fapt o problema.
    Eu am un an garantie de la Weltauto. La iarna daca voi avea probleme am sa stau numai pe capul lor. Deocamdata, doar ca timp pare greoaie incalzirea motorului, neavand nici o problema cu mentinearea la 90 grade, dar, drept e ca si afara sunt 15 grade.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba al doilea termostat. Nu costa mult si asa elimini o problema. Daca nu se remediaza atunci continui investigatiile. Este foarte indicat sa cititi si alte arii si chiar alte forumuri auto dedicate VAG atat timp cat motoarele voastre se regasesc si pe alte modele de Audi sau alte modele din grupul VAG si implicit problemele pot fi comune. Bafta.
     
    iacob sergiu andrei apreciază asta.
  16. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Da, asta voi face, dar cand va veni frigul, sa imi dau seama exact de problema. Deocamdata m-a surprins faptul ca ajunge in 90 grade destul de greu, comparativ cu motorul de pe batranul BMW.
     
  17. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Ia verifica manualul sa vezi ca, surpriza, e mentionata treaba asta si acolo. Nu o sa iti faca nimic pe garantie.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  18. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    colegi,am sesizat ceva ciudat la masina din semnatura,nivelul de antigel la rece este intre min si max.dupa ce merg cu ea si apa ajunge la 90 grade nivelul incepe sa scada undeva un pic sub min.
    am observat ceva scurgeri foarte putin chiar la mufa de la furtunul de iesire de dedesbt vas expansiune unde e un oring.dupa ce motorul s-a racit ,a doua zi chiar, nivelul tot sub este ,daca desfac capacul la vas se absoarbe aer si antigelul revine la nivelul initial intre min si max.
    dilema de ce nu revine nivelul decit daca desfac busonul.
    sa fie supapa de la capac de vina?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este normal ca nivelul sa fie la minim sau putin sub minim cu motorul cald.
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    @marianu dar, daca a doua zi, cand nivelul e putin sub minim, si mergi asa, dupa ce se incalzeste motorul si se raceste apoi, scade si mai mult ? Sau ramane constant un pic sub minim ? Pe bord nu iti spune nimic? Daca nivelul scade destul de mult, trebuie sa te anunte in bord. Poate doar e nevoie sa completezi un pic si atat.
    Cat timp nu scade in fiecare zi nivelul, si in bord nu iti afiseaza nimic, nu cred ca e cazul sa te impacientezi.....De regula, cand ne impacientam, avem tendinta de a "vedea" probleme si acolo unde nu sunt. :)
     

Distribuie pagina asta