1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A7 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de Livliv85, 16 Noi 2016.

  1. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Am fost acuma la mecanic si are pierderi pe acolo - imagini atasate. Si termostatul cica trebuie schimbat. Intrebarea mea este: de la pierderi se poate sa isi faca presiunea aia pe instalatie ? Sper sa fie doar aia sa scap cu atat.

    IMG-20161119-WA0001.jpg
    IMG-20161119-WA0005.jpg
    IMG-20161119-WA0003.jpg
    IMG-20161119-WA0000.jpg
    20161119_151900.jpg
    IMG-20161119-WA0004.jpg
     
  2. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Problema nerezolvată
    Am schimbat diferite garnituri termostat nou instalatie curatata si nimic isi face presiune mai mare.
    Mecanicul a zis ca e ceel mai probabil chiulosa garbitura sau bloc motor.
    Si ca mai bine schimb motorul..
    Astept pareri
     
  3. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Prima data da chiuloasa jos si du-te cu ea la verificat(sunt ateliere care pot verifica cu ultrasunete microfisurile). Daca e ok si nu are fisuri, cel mai probabil e garnitura (care oricum trebuie schimbata daca dai chiuloasa jos). Blocul mai rar face microfisuri...

    LE. Ambele chiuloase
     
  4. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Pana sa desfaci chiulasa poti verifica daca instalatia de racire este etansa. Cum? Cu aer sub presiune. Singurele locuri unde instalatia trebuie obturata bine este in vasul de expansiune. Daca ai un manometru si o pompa de tipul celei folosita de instalatorii sanitari ar fi perfect, sau ceva adaptat identic. Presiunea nu trebuie sa depaseasca 2 bari.
    Daca se poate sa ramana sub presiune 20 - 30 minute ar fi perfect.
    Parerea mea este ca merita incercat pana la chiulasa dat jos, etc.
     
  5. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Da, am comandat un motor 2013 cu 60.000 km . Pe saptamana viitoare sper sa imi fie in regula masina. Oricum are garnitura in cel mai fericit caz ori chiulasa ciupita pentru ca imi baga gaze de esapament in vas. Am probat cu returul scos intr un borcan cu apa si imi baga gaze, se vede culoarea maronie uleioasa. In plus cu motorul rece dupa 2 minute fara sa se incalzeasca apa in instalatie face presiune foarte, foarte mare. .
     
  6. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    Salut. Cat a costat motorul cu montaj ?
     
    Marco_audi apreciază asta.
  7. ninus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a6 2012. 3000 TDI. 204 cp.
    Salut. Am și eu aceiași problema pe un A6 cu aceiași motorizare. C am la 200 km mi se aprinde martorul ce mă avertizează ca nu mai am antigel. Ai găsit rezolvare ?
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Va raspund eu ca stiu cum a facut, Liviu nu mai intra pe forum.

    @vladsuciu24, motorul a costat 1800 euro fara anexe, plus transport in Italia.

    @ninus, problema a plecat de la un racord de apa dintre chiulase, care a inceput sa piarda si care a dus la arderea garniturei de chiulasa. A fost inlocuit initial pe vechiul motor: tubulaturi, termostat impreuna cu suportul filtrului de ulei, diverse garnituri, supape, etc. dar continua sa arunce apa din vas.
    A fost inlocuit cu un alt motor si totul a revenit la normal.
     
  9. ninus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a6 2012. 3000 TDI. 204 cp.
    Deci motorul vechi nu a încercat sa îl desfacă sa vadă ce e in el ? Un mecanic mi-a spus ca pentru schimbarea Garnituri de chiuloasa trebuie sa dea motorul jos de pe mașina. Și in plus nu știu care din ele ar fi arsa.
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    A fost desfacut dupa ce a fost inlocuit, mai mult de curiozitate.
    Asa este... mai bine il dai jos, din cauza distributiei, care este in spate. Nu prea ai cum sa iti dai seama care chiulasa este afectata, decat prin demontare.
    La el era doar una arsa, foarte tare. Cand este garnitura arsa, iti da repede apa afara, in plus... se face maronie-rosiatica.
     
  11. Sonyakk 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2017
    Locație:
    San Sebastian
    Masina:
    Audi a4 b7 2007 2.0 tdi 170 hp
    Salutare. Sunt nou pe forum si postez ptr prima data. Sper ca postez unde trebuie.
    Am tot un Audi A7 2013 3.0 tdi 204hp și am avut aceeași problema ca si colegul cu A7 de mai sus. Am un prieten care are atelier și am desfacut motorul complet ptr ca aveam pierderi de antigel în V plus problema inițială cu presiunea în vasul de expansiune. Presiune nu făcea multă decât atunci cand o calcam serios și pierderi ca zic asa ca am ținut cont... La 10.000 km am completat cam 3 litri de apa. După ce am desfacut motorul am schimbat un racord de plastic de apa care era dus plus toate garniturile de apa si ulei la toate componentele adiacente. Ca S fim siguri am dat jos si chiulasele și le am dus la rectificat și verificat cu ultrasunete. O chiulasa a trebuit rectificata f puțin, cealaltă fiind bună. Apoi tot montat înapoi și făcut proba pe urma. Presiunea tot este în vas. Am verificat instalația radiatorul pompa de apa și totul e ok. Am dat din nou motorul Jos și am dus chiulasele din nou la verificat poate aia nu le au verificat bine. Am dus și blocul motor sa ii Verificam planul la 2 firme separate. Tot intact. Singurul lucru ce nu l am schimbat a fost termostatul care vine cu tot cu carcasa filtrului de ulei. Acum stam și ne gândim dacă sa montam înapoi motorul cu termostatul nou sau sa luam alt motor ptr ca dacă ar face din nou presiune... Sa dam a 3 a oara motorul jos ar fi...
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Schimba direct motorul! Cad umbli in el, nu mai este ca nou, in plus daca tot nu a fost remediata problema, este clar ca ceva nu merge. Incearca sa schimbi busonul de la vasul de espansiune si vezi daca ajuta.
    Inafara de presiune, iti arunca afara tot antigelul, repede? In vas se vede cum fierbe antigelul?
     
  13. Sonyakk 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2017
    Locație:
    San Sebastian
    Masina:
    Audi a4 b7 2007 2.0 tdi 170 hp
    Am pus alt vas de antigel. Nu fierbe apa doar face presiune. Când merg tare cu el sa ii fac proba eliberez presiunea pe la busonul de la vas iese apa cu aer sub presiune. Dacă ar fierbe ar ieși cu mult abur. Singura varianta la care ma gândesc ar fi blocul sa nu fie fisurat. Dar de obicei se duce chiulasa întâi fiind mai slaba. Și ma întorc iar de unde am plecat.

    Antigel arunca afara când dau drumul la bușon pana se eliberează presiunea. Dacă merg normal cu mașina face puțina presiune. Putin mai mult decât ar trebui sa facă în mod normal.
     
    audi66 apreciază asta.
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cred ca daca era blocul fisurat ai fi avut mix de ulei cu antigel in vas, deci nu cred sa fie asta problema. Daca scapa antigel in camera de combustie vedeai nor alb dupa tine, iar tu nu ai, banuiesc ca ai fi zis. Eu as fi schimbat si termostatul daca tot eram acolo si eventual radiatorul, sa nu aiba vreun por atat de mic incat in mers cand e presiunea mare sa traga aer pe acolo. Pierdeai lichid de racire dar nu vedeai nicio scurgere?
     
  15. Sonyakk 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2017
    Locație:
    San Sebastian
    Masina:
    Audi a4 b7 2007 2.0 tdi 170 hp
    Lichid s a pierdut la început pe la racordul ala din V. Am remediat problema dar presiune tot e. Radiatorul nu are cum sa aibă pori ptr ca oricum când se creează presiune ea iese afara nu se trage nimic din exterior pe instalație. Singura mea explicație ar fi sa nu am un cilindru fisurat f puțin și când se creează presiune mare în el fiind fisurat... presiunea se eliberează prin fisura in sistemul de răcire. De asta când merg normal nu face presiune mare. Cred totuși ca o sa montez motorul din nou, cu termostatul schimbat și mai verific încă odată tot și dacă tot la fel face schimb motorul.
     
  16. Gabi 94 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A7,3.0, 2011,
    Va salut! Problema mea este urmatoarea. Acum 2 luni am luat un Audi A7,totul bine si frumos pana in momentul in care m-am dus la un service autorizat sa-i fac schimburile de ulei si filtre. Totul a mers bine pana in momentul in care cand am schimbat antigelul am gasit un antigel caramiziu si inauntrul vasului multa rugina. I-am facut spalatura la instalatia de racire + antigel nou. Problema este ca tot persista acesta culoare de caramiziu cu rugina chiar si dupa schimbare plus ca acum observ si cateva pete albe. Am sa atasez 2 poze sa vedeti. Apelez la voi in context ca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Primul pas: inca goleste, atat cat poti pentru ca nu mai poti scoate tu tot din motor, instalatia de racire. Al doilea pas: pui in motor antigel curat si apa distilata de mai multe ori faci asta (3-4 ori) si ulterior, daca iar se coloreaza, verifica daca nu iti intra ulei in sistemul de racire. Tot ce ti-am spus eu trebuia sa stie un mecanic sa faca asta.

    Nu intrebi tu, pe forum, ca utilizator cum sa faci. Deci, schimba mecanicul. Vezi ca in Suceava avem un coleg profesionist mecanic auto. Il gasesti in aria de prestari servicii.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  18. Gabi 94 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A7,3.0, 2011,
    Ok. Sunt nou pe forum si nu am stiut aceasta regula. Asa voi face!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu e o regula, este un sfat. Spala motorul de mai multe ori asa cum ti-am spus. Si eu pateam asta la o alta masina din grupul VAG deoarece statuse foarte mult (4-5 ani) si ruginise motorul la interior. Am tot facut acea clatire (cam de 4-5 ori timp de mai mulate luni de zile) si curatenie a motorului cu apa, antigel, otet si alte substante de curatare care nu ataca mai ales radiatoarele de aluminiu pana motorul s-a curatat bec si mi-a disparut rugina aia.
     
  20. Alex sv

    Alex sv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 3.0tdi 2013
    Buna ziua tuturor!
    Am un audi a7 2011 3.0tdi quattro
    Pierde apa prin fata pe langa role si curea
    Exact nu stiu pe unde ca e murdara.
    Merge totul ok
    Apa indica bine, doar ca trebuie sa completez la 1000km 1 litru asta doar mers in oras. Sa fie pompa de apa? Multumesc!
     

Distribuie pagina asta