1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A7 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de Livliv85, 16 Noi 2016.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Alex sv In pagina asta ai un motor desfacut si cu aceeasi problema. Verifica la tine in ce zona vezi scurgerea. Sunt mai multe locuri de unde poate pierde, inclusiv intre chiulase si sa ajunga in fata.
     
  2. Alex sv

    Alex sv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 3.0tdi 2013
    Am inteles. O sa ma uit mai bine si revin cu raspuns.
    Vreau sa plec vineri din Londra in Romania. Ce se poate intampla daca ma pornesc asa si mai completez cu antigel ?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca ramai fara antigel sau nu se aeriseste instalatia din cauza ca ai completat prea tarziu, minim poti arde garnitura de chiulasa, fisura furune/conducte, vas, etc. Daca esti sigur de pierdere la un interval cunoscut, poti merge si asa, dar exista riscuri. Analizeaza bine motorul si vezi de unde pierde, poate este ceva minor si se poate ajusta repede.
     
  4. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    Problema gasita ieri. Dupa dansurile dinaintea nuntii dau sa ma urc in masina si apare mesajul sa opresc motorul ai sa verific nivelul antigelului. Am dus masina 500 m mai in fata la un mecanic si a zis ca scurgerea e de undeva din spatele motorului , sincer nu prea am inteles de unde , ceva garnituri , stut habarnam. Am urcat masina pe platforma din zalau si la cluj cu ea la un prieten. Azi o desface si va anunt ce s-a gasit.
     
    Marco_audi apreciază asta.
  5. Gabi 94 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A7,3.0, 2011,
    Va salut,colegilor! De o saptamana ma confrunt cu o problema! Imi merg incontinuu cele doua ventilatoare din spatele radiatorului! Am un prieten care lucreaza la reprezentanta si mi-a zis sa nu imi fac probleme ca isi face regenerarea dpf-u si ca la un moment dat se vor opri! Problema e ca zgomotul lor ma deranjeaza pt ca merg incontinuu! Sa mai confruntat cineva cu treaba asta? Va multumesc anticipat!
     
  6. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Nu are cum să-și facă regenerare o săptămână. Fa o diagnoza.
     
  7. HoratiuWXW 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a7 3.0 biturbo
    Salut colegi.
    Am o prolema la al meu A7 biturbo 2016. Pierde antigel (prin partea din fata a motorului) doar cand fortez masina, adica mers peste 3500 rpm.
    Am verificat pompa de apa si este uscata, in vas nu face presiune, furtune ok, radiator nou. Am desfacut toata fața la masina si nu am identificat pe unde curge. Daca merg 10 km pe autostrada in blana, arunca pe toate rolele din fata antigel (cam 1 litru) , daca merg normal prin oras totul este ok.
    Aveti vreo parere ce ar putea fi?
    Multumesc
     
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Uita-te in V-ul motorului si vezi daca e antigel acolo...
    Trebuie dat jos racitorul de la EGR si schimbate pe acolo niste chestii. O garnitura, ceva o-ring-uri, si o piesa de plastic...
     
  9. HoratiuWXW 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a7 3.0 biturbo
    Este antigel cam peste tot, doar ca este imprastiat si de cureaua de accesorii, am incercat cu camera endoscopica sa identific ceva, dar fara rezultat. Incerc maine sa demontez tot ce este in "v" si sa verific piesa cu piesa. Ce am constatat este faptul ca nu este antigel pur ci innegrit, ca si cum ar fi amestecat cu funingine
     
  10. Robieu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    Audia7 3.0 2011
    Salut,
    Sa va spun pe scurt ce sa intamplat la A7 meu motor 3.0 TDI, 245cp 2012. A inceput sa piarda antigel prin fata pe la role curea pe acolo imprastia doar antigel. Bineinteles nu aveam de unde sa stiu exact de unde, am presupus ca este pompa de apa, sau pe la filtru ulei termostat. Le-am schimbat pe amandoua si fara rezultat tot pierde. Asa e cand ai deaface cu mecanici de 2 lei am pierdut in jur de 500 €uro degeaba piese plus manopera, am dat jos piese bune in perfecta stare. Problema nu era de acolo, problema era de la radiatorul de racire a uleiului. Ala are un suport care si ala vine prins de bloc motor cu alte garnituri mai jos de racitor ulei si pierdea doar cand motorul mergea. Este foarte greu de depistat treaba asta. Sunt o gramada de probleme din V-ul motorului de la toate racordurile alea. Am pus rezolvarea aici poate ajuta si pe alti care nu-i da de cap cu pierdere antigel la modelul asta de motor. Mare atentie in V-ul motorului.
    Am si eu o intrebare: se gasesc garnituri separat, fara sa cumperi tot ansamblul ? Atasez poze. Multumesc.
     
  11. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Se gaseste la Audi ce garnitura vrei. Tot ce este în V-ul motorului .
     
  12. Robieu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    Audia7 3.0 2011
    Yoromica, multumesc de raspuns.
     
  13. negoitacatalin

    negoitacatalin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 3.0Tdi Quattro
    Salutare,
    Putin ajutor cu aceasta eroare ? Va Multumesc.

    WhatsApp Image 2020-06-25 at 16.12.17.jpeg
     
  14. gianyp

    gianyp 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2009
    Locație:
    Fieni/Dambovita
    Masina:
    Opel Omega
    Aici în acest video găsiți tot ce trebuie schimbat pentru remediere pierdere antigel la motor 3.0 TDI montat pe platforma Audi (mai multe modele).
    Pierderea "se duce" si se vede în V-ul motorului.

     
  15. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Adio planeitate la minutul 15:00 din videoclipul de mai sus. Si ne mai miram de ce se gaseste etansant in cantitati industriale pe unele masini.
     

Distribuie pagina asta