1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A8 D3 - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de space_frame, 1 Iun 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In ELSA nu vad sa apara instructiuni pentru termostatul mic, dar iti poti face o idee a pozitiei acestuia din schema gasita in ETKA, reperul #24 din PDF-ul atasat.
     
  2. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Multumesc @audi66 pentru promptitudine, dar pare desul de pitit.
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @audi66 La unele modele (de exemplu Q5) termostatul mic nu vine separat ,in etka e inclus intr-un furtun ,iti dai seama care e dupa pretul mare.
    Codul termostatului e acelasi.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stiu, la multe modele nu vine separat. Dar am sperat ca acolo unde vine, au pus si ei procedura in ELSA.
     
  5. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    4E0121113 Eu am acest cod, care nu pare furtun. Fac investigatii maine pe la motor. Sper sa il descopar.
     
  6. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Salut,
    Voua la masina A8 D3 cat de repede vi se incalzeste apa la 90 grade ? mi se pare cam incet al meu dupa cam 10-15 km ajunge la 90 grade. Am schimbat termostatul din fata pentru ca inainte nu se incalzea mai mult de 70 grade.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este normal sa se incalzeasca dupa atatia km sau chiar dupa 20-30 minute de la prima pornire = motor rece. Motorul are un comportament normal. Nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt si citeste manualul de utilizare si intretinere de la masina ta.
     
  8. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Daca ai incalzire stationara (Webasto, Eberspacher, etc.) se incalzeste in mod normal la 90 grade in 2-3 km chiar si in regim de oras, adica semafoare + turatii scazute.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu ai, se incalzeste asa cum a mentionat el si oricum aici nu discutam despre incalzirea stationara. :)
     
  10. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Faza e ca am webasto si tot greu sa incalzeste apa. Caldura da dupa 1 minut de la pornire dar apa urca greu la 90. Repet, am schimbat termostatul. Inainte sa il schimb statea apa la maxim 70 grade dar acum urca la 90 dar mai greu!
     
  11. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Cred că nu este o problema. Am observat si la mine ca dacă merg in oras se încălzește mai repede( dupa aprox. 7-8 km) dacă ies la drum întins cu viteze relativ 70-90, urca la 90 după aprox.10-15 km. Nu depășesc suta decât cand apa este la 90....
    Deci cred ca este normal.
     
  12. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Ma ingrijoreaza putin situatia asta. Eu plec de acasa, stau la tara si merg la oras 20-25 km si da abia cand ajung in oras temperatura e la 85-90 grade. Oare sa fie prost antigelul, sa fac un test la antigel ? Culoarea e ok roz si e curat.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Omule lasa masina in pace. Daca sunt probleme o sa vezi cand se incalzeste vremea afara si nu se ridica temperatura. Atunci iti faci griji. Citeste cum functioneaza un sistem inchis pentru presiuni si cum functioneaza la aceasta temperatura un sistem de racire motor. Citeste despre randament termic si transferul energiei calorice la anumite temperaturi. Cauti probleme acolo unde nu sunt.
     
  14. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Da domnu cristi da ma ingrijoreaza alte masini ale amicilor gen passat audi a4 seat se incalzesc in cativa km si a mea fac 15 20 km si e pe la 70 sa zic
    Ma rog daca dvs ziceti cai ok o las asa azi erau 4 grade afara si am avut 90 in bord la vreo 10 km de mers
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai face comparatii cu alte masini ce au alta motorizare si alta cilindree.
     
    djxme200 apreciază asta.
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si antigelul are un rol foarte important la incalzirea/racirea motorului. Daca este proaspat si la concentratia corecta, se simte diferenta.
     
  17. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Asa cum spune si @MarianMaxx tot ce poti sa faci e sa incerci sa verifici antigelul la un service autorizat. Cred ca ai facut bine sa intrebi aici pentru pareri legat de cat de repede se incalzeste motorul pentru a iti face o idee, insa daca ajunge la 90 grade si ramane acolo cred ca tine exclusiv de model, clinidree si modul de exploatare. Odata ce masina baga caldura si nu fluctueaza temperatura apei odata ajunsa la 90 cred ca nu ai de ce sa iti faci probleme.

    Pana ajunge la 90 grade oricum consuma cat vrea ea, insa este normal pentru o masina de clasa ei.
     
  18. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    La mine in zona sunt constant -10 -15 grade chiar -20 iar apa ajunge la 90 dupa 20 km si mai scade la 85 sa zic sub 90 apoi iar urca daca-i dau cox. Nu stiu ce sa zic. Ar fi bine sa verific antigelul cu un aparat sa vad concentratia.
     
  19. Razvan_B 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A8 3.7 2004
    Salutare! A mai întâmpinat cineva problema asta? Precizez ca ventilatorul (are unul singur nu doua) de la radiatorul de răcire merge încontinuu pe viteza maxima indiferent daca motorul este pornit sau nu sau dacă este cald sau rece. Mașină în cauză A8 motor 3.7 BFL. Multumesc anticipat. 20181221_162320.jpg
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da controller-ul ventilatorului trebuie verificat, masurate si "sunate" firele, masurate tensiunile si traseul electric, etc., etc.. Dupa cum ai pus intrebarea si sigur este o clona mizerie chinezeasca acel VCDS te asigur ca trebuie obligatoriu sa mergi la un profesionist in electrica care are, de preferat, VCDS licentiat. Adica trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    Razvan_B apreciază asta.

Distribuie pagina asta