1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fii mai explicit.
    In bord ai mereu un maxim de 70 grade ?
    Masurat, antigelul din vas are 90 grade ?
    Ai mereu diferenta asta de 20grade ?
    Electroventilatorul functioneaza cand pornesti motorul ?
    Ai erori pe Engine ?
    Fierbe, arunca antigelul afara ?
    Ce temp. iti arata in bord in momentul fierberii ?
     
  2. Andreiciorog 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2020
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4, 2.0TDI, 2006
    Nu, nu mereu este la 70 grade, are oscilatii, nu sta fix. Ba e la 50 grade, peste 2 minute la 60 grade, peste alte cateva minute 70 grade, apoi iar 60 grade si tot asa. Antigelul din vas ajunge la 90 de grade, dar nu porneste ventilatorul (asta din cauza ca, banuiesc eu, ECU ii comunica temperatura din bord). Nu are nicio eroare pe VCDS. Fierbe doar cand este cald afara, iar atunci imi arata pe ceasuri temperatura de 75 grade.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ventilatorul trebuie sa mearga indiferent daca temp. este la 60, 75 sau 90 grade.
    Rezolva-ti problema electroventilatorului.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta i-am spus si eu anterior dar asta nu a facut. Cu verificarea comenzii si modulului de comanda al electroventilatorului (GW-ul) tebuia sa inceapa inainte sa cumpere piese. Modulul ala nu da eroare pe VCDS dar cand nu stii electrica auto nu ai de unde sa cunosti ce ai de facut. Trebuia sa mearga la electrician destept, inainte de a face alte investigatii. Dar cand ai 20 ani si te crezi "buricul pamantului" in ale mecanicii si mai si jignesti pe unii care iti spun ce ai de facut suporti consecintele prostiilor pe care le faci.
     
  5. Dragos Iustin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2020
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
    Salut,
    Vin si eu cu o problema pe care nu am reusit sa ii dau de cap. Orice informatie ar fi bine primita si apreciata.
    Vara aceasta am schimbat senzorul de temperatura si la putin timp apa nu mai crestea in 90 grade sau daca ajunge, foarte greu, nu ramane acolo.
    Daca stau cu masina pe loc temperatura creste. Cand ma deplasez cu treapta 5/6 temperatura scade considerabil sta foarte putin peste 50 grade sau in zile mai calduroase ajunge in 70

    Am avut ceva probleme cu masina, am rectificat chiuloasa + am facut distributia (are pompa de apa noua)
    Pana acuma am schimbat 3 termostate. As aprecia daca puteti sa imi dai o parare ce as putea sa mai verific.
    Multumesc!
     
  6. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Salutare,
    Am un Audi A4 B7 2.0 TDI cod motor BPW. Recent s-a umblat in fata motorului si s-a demontat electroventilatorul de pe pozitie. La câteva zile de la interventie am observat că atunci când opresc mașina ventilatorul de la motor se "tureaza" mai tare 4-5 secunde și după, în maxim 10 secunde, se oprește. Apa urcă la 90° și nu depășește acest prag indiferent de stilul de condus. Am făcut o diagnoza și se pare că am eroarea aceasta (P1627 Coolant fan control 1 open or short to ground). Am atașat poza. Știe cineva care ar fi problema ? Trebuie sa parcurg un drum de vreo 800 km zilele astea și vreau să știu dacă trebuie să merg urgent la mecanic sau nu. Mulțumesc mult.

    received_203042141508341.jpg
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Electroventilatorul, modulul sau mufa. Du-te inapoi la cel care ti-a umblat acolo.
     
  8. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Mulțumesc pentru răspuns. Am vorbit cu el și voi merge săptămâna viitoare. Pot parcurge 1.000 km cu mașina așa ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
  10. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Va multumesc pentru ajutor. Am rezolvat problema. Mufa din partea stanga, cea de pe langa mufele de la faruri nu era conectata in totalitate.
    Mai am o problema pe care credeam ca o voi remedia prin inlocuirea termostatului cu unul original. Cand afara sunt temperaturi negative temperatura antigelului scade foarte putin atat in mers cat si pe loc. Adica, urca la 90 grade si dupa scade cam pe la 80 si tot asa. La fel se intampla si cu vechiul termostat (Calorstat Vernet). Stie cineva care ar fi problema ? Multumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Trebuie facute niste investigatii la tot sistemul de racire motor: electroventilator, calorifer din bord, instalatie infundata, teste pentru presiune si asa mai departe.
     
  12. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Am înțeles. În regula, mulțumesc. Voi merge din nou la mecanic curând. Numai bine
     
  13. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Salut,
    Masina mea pierde antigel pe langa piesa din poza, nu am idee daca este pe filet sau cu garnitura. A umblat cineva pe acolo, are vreun sfat ?
     
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Este o garnitura ( oring ) care de regula se schimba o data cu termostatul.
     
  15. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Termostatul e langa, eu ma refer la teava din dreapta lui.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acel o-ring din teava se schimba obligatoriu de cate ori se scoate termostatul iar un bun mecanic trebuia sa faca asta si sa stie asta.
    Daca nu ma insel (si nu cred) are codul: 06B121687 Ø 20.5 x 5.5 mm. Atentie ca nu o-ringul este problema ci teava care se crapa in timp din cazua caldurii motorului si trebuie schimbata cu una noua si obligatoriu originala.
    Ai fost la niste maimute, din pacate care nu stiu meserie. S-a mai explicat asta pe forum despre schimbarea obligatoriu a acelui o-ring. Eu nu inteleg de ce intrebati pe forum despre lucruri si fapte pe care mecanicii la care mergeti trebuiau sa le rezolve. Este ca si cum ai intreba in mod public cum iti legi sireturile.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2022
    vladliviu85 apreciază asta.
  17. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Pentru ca nu am fost la mecanic.Azi am vazut ca pierde antigel .Termostatul nou vine cu acel o -ring, eu intrebam ce e cu teava din poza ...
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca iti trebuie traducator. Pe teava aia exista un o-ring care intra pe teava si teava intra in blocul motor la un capat si la celalalt capat intra pe un furtun si se prinde cu un colier metalic. Mai vrei si alte explicatii ? Pe bune ?
    In plus de ce intrebi pe forum si NU remediezi problema inainte sa intrebi pe forum ?

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  19. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Merci, am gasit pe ebay dupa cod acel ohring. Teava aia e pe filet? Si cu asta am incheiat.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum sa fie pe filet daca are o-ring ? Mergi omule la mecanic si lasa intrebarile. Mergi la profesionisti nu la maimute dresate sa devina mecanici care insa au esuat.
     
    vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta