1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Fara suparare, nu e gresit sa intreb. Mecanica nu e meseria mea .Exersez pe masina asta...hobby!
    Ai dreptate cu mecanicii, cam rari si prea scumpi pe aici pe la mine.Pentru 2 suruburi si 2 ohringuri as plati 150€.
    Seara buna, multam de ajutor!
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atat timp cat stai/locuiesti conform cum scrie in profil, iti asumi costurile unei reparatii si unei garantii. Decat sa faci tu o prostie sau o greseala mai bine mergi la reprezentanta si gata.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  3. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Crede- ma ca mi-a ajuns de ce am intalnit aici.Prefer sa inchiriez rampa si sa lucrez eu la masina decat sa mai merg la mecanic.Daca o pun pe butuci sunt asumat,am luat in calcul si acest aspect:)) Prefer sa platesc o platforma 400€ si sa o aduc in tara la un mecanic bun.Asta e masina mea de suflet , putini sunt cei care inteleg ca vrau sa bag 2-3mii € intr-o masina din 2007.Nu e nevoie sa postezi raspunsul asta, era doar de dragul conversatiei!
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Acum ceva vreme, la masina din profil un Audi A4 B7, mi s-a parut ca aveam nivelul lichidului de racire la minim si am hotarat (prost) sa completez cu un oarecare G12, nu marca Hepu G12 ce aveam in instalatie. Din rozul cristalin care era in vasul de expansiune, a devenit tulbure, ruginiu si a inceput sa lase si depuneri in vas. Cum s-a incalzit vremea, am scos tot lichidul afara, am spalat cu apa distilata, iar am scos, iar apa distilata si tot asa. Apoi am incercat sa spal vasul de expansiune cu tot felul de solutii, clor, otet, solutie de degresat motoare, etc. Nu a functionat nimic, am zis ca asta e cumpar alt vas daaar hai sa incerc cu un detartrant, ordinar, marca Aro, cumparat de la magaziunul de cartier. A facut minuni. Am astupat gaurile vasului, am turnat toata sticla de un litru si din ora in ora il mai agitam, in final l-am lasat pana dimineata. Va las poze sa vedeti si voi cat de bine s-a curatat vasul.

    20230507_093134.jpg 20230507_093119.jpg 20230507_093102.jpg
     
  5. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    La fel am pāţit si eu, dar am schimbat vasul de expansiune cu unul nou OE, ce a costat vreo 250 lei. Am sa incerc o curatare la cel vechi.
     
    soryf apreciază asta.

Distribuie pagina asta