1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este pentru racire si antigel si ulei. Garniturile alea de la termoflot trebuie montate noi si originale de cate ori se umbla acolo chiar daca acele garnituri arata bine. De obicei termoflotul se infunda sau se crapa = sparge si nu garniturile sunt cele cu probleme. De asta si termoflotul se schimba cu unul nou si original cand curge pe acolo. Bafta.
     
  2. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Vă salut,
    Dacă va curge antigel verificați și asta. Buza de pe corpul filtrului de ulei care se prinde de blocul motor este deformata. Urât tare la o mașina de opt ani. Chiar nu tine nicidecum de conducătorul auto ci doar de calitatea pieselor.
     
  3. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Este o smecherie folosita de producatorii masinii in speta grupul VAG. Termostatul nu va arata fluctuatii de miscare a indicatorului intre 82 grade C si 102 grade C tocmai din cauza faptului ca nu se doreste panicarea conducatorilor auto. Daca se depasesc aceste valori acul indicator se va misca in directia necesara, sus sau jos, in rest la masinile marca Audi si celelalte din grupul VAG acul sta fix la 90 grade C, dar logic ca nu poate fi pastrata temperatura exact asa adica in rampa creste putin, in panta scade iar tinerea fix acolo este o chestie electronica. Alte marci de masini indica la grad miscarea acului indicator al antigelului dar nu vorbim de ele si nu aici.
     
    lowlife și Pridan apreciază asta.
  4. Ovidiu R

    Ovidiu R 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2021
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, B8, 2.0 TDI 2009, CAGA, 143CP
    Frumos, ferice de cei ce le sta apa la 90. :) Eu NU sunt unul dintre ei. Dupa ce am schimbat de 2 ori termostatul principal si cel mic din spate 1 data, tot nu sta apa la 90, mai ales cand intru in oras. In afara orasului daca depasesc 120-130 km/h acul sta la 90 de grade.
    Daca revin la un mers norma cu viteze de maxim 90-100 km/h incepe sa scada si ajunge undeva intre 70-75 grade. Am renuntat sa ma mai gandesc acolo ...
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Încercați să scoate mufele de la cele două pompe de recirculare antigel electrice.Lasati-le fără mufe conectate si o sa vedeti rezultatele.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se rezolva nimic chiar daca scoti mufele si chiar daca nu apare eroare in bord. Am testat si chiar in videoclip arata ca nu se rezolva.
    V-am mai spus si ma repet: cei care NU aveti probleme sunteti norocosi. Incetati cu aceste discutii.
     
  7. Ovidiu R

    Ovidiu R 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2021
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, B8, 2.0 TDI 2009, CAGA, 143CP
    Nici nu am mai incercat altceva, n-am mai avut nervii necesari. Frustrarea se transforma la un moment dat in ignoranta si daca e sa te iei dupa mecanici, te apuci sa schimbi o gramada de tampenii, fara niciun rezultat, evident!
    Ba pompa de recirculare, ba calorifer de caldura, ba X , ba Y ! Le-am zis ca pe banii lor le schimbam pe fiecare pe rand :) .
    Ciudat la mine e ca fenomenul e invers. Creste temperatura direct proportional cu viteza. Si cand intru in oras scade la 70 de grade...
     
  8. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Salut,
    Am reusit sa rup garnitura robinetului de la radiatorul de racire. Exista posibilitatea sa gasesc doar aceea garnitura sau exista doar robinetul cu totul ?
    Din aceasta imagine nu am gasit:

    upload_2021-11-1_9-32-22.png
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai #2 ce este ?

    @iPaulR Raspunsurile se dau public, nu pe PM, asta este scopul unui forum.
     
    Ultima editare: 1 Noi 2021
  10. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Imi pare rau, n-am vrut sa fac SPAM aici stiind regulile grupului.
    Dupa mintea mea, garnitura #2 vine pe furtunul ce intra in radiator. Gresesc ? Sa fie de aceeasi dimensiune ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe robinet este un o-ring nu este nicio garnitura. Mecanicul este un dobitoc daca nu are cutie cu o-ringuri si nu stie sa masoare in grosime si diametru un o-ring.
    Cumpara o-ring, nu garnituri si nu robineti.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca se refera la robinetul din poza, nu exista ca reper separat nici robinetul, nici O-ring-ul.
    Se cumpara teava cu totul, cod 8K0 121 055 L si costa in jur de 75 €uro piesa OE sau 85 ron piesa aftermarket Gates 05-3927.
    Codurile sunt valabile pentru toate A4 si A5 cod motor CAGA, CAGB, CAHA, CAHB, CAGC.

    upload_2021-11-1_16-28-38.jpeg
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    audi66 cand se desface busonul ala pentru a goli instalatia, el iese complet si la partea care inchide pe fundul tevii, in care intra furtunul, are un O-ring. Ei bine acel O-ring intradevar nu exista ca si piesa separata dar exista trusa pentrtu O-ringuri. Il masori pe cel defect = rupt si il inlocuiesti fara sa mai cumperi acel robinet complet. Eu asa am facut de multe ori la multe modele de masini= marci auto.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate nu are omul subler. :)
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate are cap sa nu ii ploua in gat. :)
     
    audi66 apreciază asta.
  16. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Multumesc mult de raspunsuri!
    Operatiunea am facut-o eu singur, acasa. Am spalat instalatia de racire a masinii, iar dupa mai multe interventii asupra busonului de la robinet, acel O-ring a cedat. Probabil vina imi apartine pentru ca prima data ar fi trebuit sa "imping" busonul si apoi sa invart. Bine de stiut pe viitor.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact asta trebuia sa faci. Schimba O-ringul ala. Atentie la grosimea lui si diametru total. Il gasesti oriunde si costa "2" lei.
     
  18. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Va multumesc mult pentru indrumare!
    Am facut cum ati scris. Am gasit intr-un magazin de bricolaj un set cu multe O-ring-uri, l-am pus pe buson si a mers din prima.
    Nestiinta mea s-a intins pe cateva postari, dar sper sa mai ajute pe cineva.

    upload_2021-11-3_9-2-6.png
     
  19. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Vine gerul de saptamana viitoare si nu prea sunt pe placul tdi-urilor de pe A4 B8.5, temperaturile scazute.

    Primul lucru, inlocuit termostat mic, cel de dupa chiulasa. Supapa de sens functioneaza corect iar temperarura motor NU ajunge la 9 0 grade. Radiatorul de racire motor, caldut, chiar dupa pornire.

    Am citit pe un forum din afara, ca, un racitor EGR infundat, cu clapeta by pass blocata, poate genera aceasta problema. Am curatat racitor, care era obturat cam 90%. Clapeta nu am reusit sa o fac sa lucreze usor, deci e blocata pe pozitia in care baga gazele prin racitor.

    Sunt curios sa vad daca asta ajuta cu ceva. Termostatul mare, lucreaza corect. Revin dupa teste.
     
    Andi Man și gabi_74 apreciază asta.
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    In ce magazin ai găsit asa ceva ? Ma refer la setul ala de o-ringuri.
     

Distribuie pagina asta