1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Leroy Merlin, Brico, etc.
    Oriunde se vand tevi si calorifere, gasesti si setul respectiv.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  2. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Salut!
    Sper ca nu se considera reclama: trusa de o-ringuri am luat-o din Dedeman. A fost < 50lei.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  3. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Ceva imbunatatire este, in urma schimbarii termostatului de pe furtun, dar temperatura nu sta la 90 grade.
    Cu carton la radiator, tot scade. Urmeaza sa schimb si termostatul mare, desi cred ca nu necesita. Ce nu inteleg eu, cum lucreaza solenoizi de pe furtunele circuit racire. Pompele electrice stiu ce fac si cum. Daca stie cineva un ssp, rog sa lase un link aici.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vad ca nu va potoliti si nu cititi topicul. V-am mai spus sa incetati cu aceste comentarii si sa intelegeti ca nu rezolvati problema asta. Am schimbat, personal, pompe si termostate (chiar 3 bucati pentru ca sunt motorizari ce au trei termostate) cu zecile la zeci de masini fabricate dupa 2010 si nu s-a rezolvat nimic la majoritatea celor la care am intervenit. Va repet, nu rezolvati nimic si vad ca nu cititi informarea oficiala a fabricii care este atasata in topic. Daca mai aduceti in discutie acest subiect oricum mesajele vor fi sterse direct si fara explicatii.
     
  5. Vasiuca

    Vasiuca 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2019
    Locație:
    Germania / Suceava
    Masina:
    Audi a 4 b8 K8 2000 caga
    Salutare,
    Gasim undeva un tutorial cum se schimba un radiator racire motor la Audi A4 B8 an 2010 ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poftim:

     
  7. Vasiuca

    Vasiuca 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2019
    Locație:
    Germania / Suceava
    Masina:
    Audi a 4 b8 K8 2000 caga
    @Cristi Multumesc frumos. Ai nevoie de nervi sa rezolvi toata harmalaia.
     
  8. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Stie cineva la ce temperatura motor porneste ventilatorul de racire ? Termostatul deschide, banuiesc ca asa cum scrie pe el, la 87 grade.
    Dupa o urcare de 9 km am vazut temperatura pe VCDS la 96 grade. E normal sa ajunga iarna la temperatura asta ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da. Insa pe bord va arata maxim 90.
     
  10. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Stiu faza cu indicatia bordului.
    Nu stiu la cat ar trebui sa porneasca treapta 1 si 2 a ventilatorului.

    Nu e mult 96 grade pe vcds sau obdeleven daca termostatul incepe sa deschida la 87 ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu e mult. Temperatura poate ajunge si mai sus de 100 grade.
    Sunt niste SSP-uri = TPI-uri care detaliaza modul de functionare al sistemului/instalatia de racire pentru motor. Le poti cauta pe internet.
     
  12. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Am cautat, dau date doar fara temperatura la cat pleaca ventilatia.
     
  13. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Se pare ca ventilatorul porneste in turatie mica de la 102 - 105 grade. Asta depinde de multi factori de temperatura externa.
    Nu e ca la generatiile mai vechi cand un senzor facea treaba. Acum ECU aduna datele si hotareste turatia si cand porneste ventilatorul.
     
  14. AndreiS98 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2022
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4; 2.0 TDI Quattro, 140KW, CNHA; 2015
    Salutare,
    Am descoperit astazi (printr-un martor in bord) ca nivelul antigelului meu este foarte scazut (este la 1/4 din vas, iar minimul ar fi la 3/4). Distributia a fost schimbata acum 10.000 km cu tot cu pompa de apa. Sa fi uitat mecanicii sa imi completeze inapoi antigelul ? Sambata am pornit la un drum de 500 km (dus intors, autostrada 90%) iar nivelul antigelului s-a pastrat constant fara pierdere din vas, doar ca nu era la nivelul necesar. Nu am stiut sambata ca era asa scazut, am descoperit cand m-am intors, dar coincidenta este ca am facut o poza la motor sa trimit cuiva inainte sa plec la drum si am vazut in poza ca era acelasi nivel. Mentionez faptul ca nu merg la un service de cartier, ci la unul din cele mai scumpe din oras, toate lucrarile le fac la recomandarile lor, ei mi-au indicat sa fac si aceste schimbari, si imi vine greu sa cred ca au vazut ca nu este antigel de cand am dus masina in service si mi-au lasat-o asa intentionat.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident, odata cu schimbul distributiei ti s-a inlocuit si pompa de apa.

    Fa-i nivelul si tine-l sub supraveghere.
     
  16. AndreiS98 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2022
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4; 2.0 TDI Quattro, 140KW, CNHA; 2015
    Multumesc pentru raspuns :)
    O sa merg maine dimineata, la service, sa vad despre ce este vorba. Vroiam doar o parere aici fiindca asta ar fi a doua greseala ce mi-o fac cei de la service in doar cateva luni si vreau sa imi confirm ca nu e doar in capul meu.
     
  17. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Revin cu o intrebare.
    Stie cineva o serie de termostat pentru cod motor CJCA, care sa deschida la 83 grade ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista. Pentru grupul VAG in speta marca Audi termostatele compatibile si cele OE deschid la 87 grade.
     
  19. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Un pin out sau schema electrica a modulului comanda ventilaror racire, aveti ?
    Este modelul cu un ventilator.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi unde te incadrezi.
     
    Power tdi apreciază asta.

Distribuie pagina asta