1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la Audi Q 5 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de mihaid2003, 1 Ian 2015.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit acest topic si pagina (unde ai scris mesajul) sau este scris degeaba mesajul cu raspunsul la intrebarea ta ? Cand ai eroare pe ea (asta in urma unei diagnoze si verificari pertinente facuta de un profesionist in electrica pentru grupul VAG) se inlocuieste cu una noua si obligatoriu originala, indiferent cat costa.
     
  2. Sergheyy 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2020
    Locație:
    UK / Bucuresti
    Masina:
    Audi q5
    Salut,
    Vezi ca eu am schimbat pompa degeaba. Am avut un fir intrerupt era pe unde se strânge mizerie, frunze, etc. Verifica intai pe partea electrica asa cum ti s-a mentionat si de catre @Cristi
     
  3. Dasauto 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2019
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Q5 2014 motor 2.0 CGLC
    Am rezolvat. Am schimbat pompa. Era în scurt si a ars si siguranta. Mersi
     
  4. Calin Bud 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2019
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi SQ 5 quattro, 2,0 TDI 170 CP, CGLB, 2011
    Revin cu un update referitor la temperatura lichidului de răcire. Dupa un an de la schimbarea termostatelor si mergând la diferite temperaturi externe negative am constatat ca de fapt problema nu s-a rezolvat absolut deloc dupa schimbarea celor 2 termostate și-am mai schimbat (dupa ce am mai citit pe forum despre problema asta care exista si la alte modele de Audi) si o valva mica de sens cu o bila de plastic inauntru (am cumparat-o pe original si nici nu cred ca exista pe after-market) si exact la fel face, scade temperatura. Deci dupa 2 termostate si o valva mica de sens schimbate tot acolo am ajuns si nu s-a schimbat practic nimic. Concluzie personală: defect de proiectare a sistemului de răcire sau/si de soft care nu da comanda de închidere a circuitului lichidului de răcire prin radiator cand temperatura lichidului de răcire scade sub 80 de grade. Soluție: nu exista soluție de rezolvare a acestei probleme la modelele care au aceasta problema cu temperatura lichidului de răcire si sa stie toata lumea ce probleme am eu la doar 120.000 km reali cu acest Audi Q5 2011 cod motor CGLB - o masina cu un pret de achiziție de noua de vreo 70.000 euro. Concluziile le puteti trage singuri.
     
  5. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    Salutare.
    La un Audi Q5 2017 2.0 TDI 190 cp cu o cutie S-tronic, ma confrunt cu următoarea problema: Chuck engine aprins în bord, pus VCDS și am eroarea "Coolant pump for intercooler - Mechanical Malfunction".
    Am schimbat pompa (poza 2), rămâne eroarea și mai apare și alta eroare "Heater suport pump - Open circuit"
    Am lăsat pompa originala și rămâne doar prima eroare. Am montat 2 pompe, Topran și Hepu și aceeași problema. A mai întâmpinat cineva problema asta ?
     
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi ca pompa din prima eroare arata altfel.
    Codul ei este: 4H0965569A
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si are ca echivalenta Saleri SIL PE1620 (care este si producatorul reperului OE) sau Pierburg 7.07223.03.0.
     
  8. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    Va mulțumesc
    Am citit pe niște forumuri din afara ca nu ar citi ECU decât pompa OE
    Nu știu ce sa fac dacă sa ma risc sa iau aftermarket(10-12 mil) sau OE care este peste 20 mil.
     
  9. NicuRMN

    NicuRMN 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2021
    Locație:
    Baden-Wurttemberg
    Masina:
    AUDI A4 Avant (8k5) , An: 01.2015 , Motor 2.0 TDi CR 190 KW , Cod motor: CNHA




    Salut ! Ai gasit rezolvarea la problema asta ?
     
  10. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Nu, merg asa cu masina, ventilatoarele functioneaza amandoua. Sterg din cand in cand eroarea, oricum apare rar.
     
    NicuRMN apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este o problema foarte comuna pe toata gama VAG.

    Problema este la modulul electroventilatorului. Mai exact, in locul unde firele intra in modul (nu este sigilat bine si lasa umezeala sa intre in interior).
    Problema o gasiti cand desfaceti modulul, o sa vedeti lipiturile oxidate ale firelor pe placa.

    Acum, ori reconditionati modulul (desfacut, curatat, refacut lipituri si sigilat cu mastic sau silicon de buna calitate), ori il inlocuiti direct. Eu am pus modul la 30€ de pe Aliexpress acum aproape 2 ani si n-am probleme.

    Din pacate, eu am aflat cauza dupa ce achizitionasem deja modul nou.
    Sper sa ajute si pe altii.
     
    arazvan2002, DSF și NicuRMN apreciază asta.
  12. Ioan Nicolae Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2023
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    SQ5 2014 3.0 BITDI
    Salut,
    La masina mea din profil un Audi Q5 an 2014 3.0 bitdi 313 cp imi tot dispare / pierde antigel
    Am fost cu masina la mecanic acum 3 saptamani, am depisat "problema" in V-ul motorului pe acolo pierdea antigelul, am schimbat garnituri, coturi de plastic, termostat, tot ce a fost de schimbat. M-a costat 1.000 lei manopera + 1.700lei piesele.
    Saptamana trecuta am constatat ca iar imi pierde antigel pe undeva. Am fost iarasi la mecanic, a verificat-o motorul cald, iar din ce a vazut el, mi-a aratat ca la cald pierde pe la garnitura de la carcasa (filtru ulei). Din nefericire garnitura pe la care pierdea nu se vinde separat, am cumparat piesa cu totul pe original si m-a costat 1.500 lei + mana de lucru 300 lei.
    - In aceasta dimineata am luat-o la un drum de 40 km dus intors, cu viteze mai sustinute in deal asta ca sa vad daca se intampla ceva, daca cedeaza un furtun ceva din cauza presiunii. Cand am ajuns acasa si am deschis capota, am sesizat in partea stanga a motorului ca era ud, ceva s-a intamplat, ceva a cedat. Am suspendat masina si prima data am crezut ca este defecta pompa de apa, dar nu are nicio treaba. Cred ca o cedat din nou ceva din V-ul motorului.
    Intr-un final dupa 2 zile de mers cu masina, iar imi pierde antigel. Am ajuns la limita rabdarilor si am decis sa va cer o parere. Eliminând problemele pe care le-am enumerat mai sus, pe unde mama masiii mai poate sa piarda / manance antigel inafara de garnitura de chiulasa ? Din cate stiu daca ar fi pe la garnitura de chiulasa ar scapa ulei in vasul de expansiune sau ar face presiune, dar masina se comporta normal, antigelul este curat ca lacrima, nu face presiune, e totul normal, merge motorul si functioneaza in parametrii normali doar ca il pierde / mananca pe undeva.
    Credeti ca ar fi garnitura de chiulasa defecta = cu probleme ?
    Sau chiulasa crapata ? Ce sfaturi imi puteti da ?
    Multumesc.
     
  13. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Proba de presiune pe sistemul de racire .
     
  14. Jh84 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2023
    Locație:
    Voluntari
    Masina:
    A7 3.0 tdi 245CP 2013
    Salutare,

    A mai facut cineva test co2 cu kit wurth?
    Trebuie sa se faca solutia galbena sau verde la diesel? Am citit pe net la unele kituri ca zic verde la diesel si galben la benzina.

    Mersi!
     

Distribuie pagina asta