1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei - motor diesel la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 28 Dec 2008.

  1. Devil97 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B7 2007 2.0 TDI 140 hp
    Bună ziua,
    Am nevoie mare de ajutor urgent si sper ca postez unde trebuie. Am un Audi A4 B7 2.0 tdi cod BRE la care am schimbat distribuția si acuma vreau sa schimb si axul acela hexagonal de la pompa de ulei. Toate bune si frumoase dar am dat de o problema: sunt acele 2 suruburi de langă cutie, sunt mai mari decat celelalte si nu vor sa iasă nicicum. Mecanicul spune ca ar trebui sa aibe o tesitura pe unde daca invarti motorul sa se miste discul de ambreaj sa dea voie la alea 2 suruburi sa iasă afară, dar asta nu are si a zis ca dacă fortează suruburile alea nu stiu ce se rupe si trebuie demontata cutia si motorul. Dacă ati intampinat problema asta va rog, un pic de ajutor, sper ca am explicat bine. Nu ma prea pricep, mulțumesc anticipat.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Suruburile alea se demonteaza imediat cu sculele potrivite, sunt niste imbusuri speciale.
     
  3. Devil97 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B7 2007 2.0 TDI 140 hp
    Avem scule problema e cand desfiletezi acele 2 suruburi, chiar cand mai are un pic sa iasă se blocheaza
     
  4. Meth Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7, 3.0 TDI 272 PS
    Salut! Deși mesajul tău a fost scris cu mai mult timp în urma, sunt curios dacă menținerea nivelului de ulei la "maxim", a afectat în vreun fel, motorul sau alte componente.
    Mi-am achiziționat și eu o mașină tot nouă, acum am ajuns la 40.000 km, iar în tot acest interval, nivelul uleiului l-am ținut la maxim. Chiar și după schimbul de ulei, am realizat o mica completare, cu vreo 200-250 ml, pana la nivelul maxim.
    Având joja electronica, probabil este imposibil sa nimerești chiar pe linia maxima, fără sa nu depășești cu vreo 50 ml nivelul... Dar sper ca nu este o problema, atâta timp cât nu mi-a apărut mesajul: "Please reduce oil level".
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este nici o problema ca ai nivelul maxim de ulei. La masina mea nu a afectat cu nimic faptul ca am tinut nivelul la maxim si am ajuns cu motorul acum la 160.000 km. Am joja (toate motoarele PD au joja) si mie imi vine mai usor sa controlez nivelul. Bafta.
     
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Intrebare. Am mai citit o data topicul asta dar nu mai imi aduc aminte . Avertizarea de nivel ulei apare si daca ai ulei peste nivel? Mi-a reaparut avertizarea cu toate ca nivelul este la maxim. Am mai avut problema asta acum cateva luni. Disparuse, acum ma freaca iar.
    Are cineva schema ca sa pot verifica firul de la senzor, sa nu fie întrerupt?

    P. S. daca e scris ceva in urma injurati-ma. M-au apucat nervii.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se aprinde nimic daca ai ulei peste nivel. O sa iti atasez eu schema cand ajung acasa.
     
    zamolxez apreciază asta.
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Saru'mana.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scuze, uitasem de tine. Poftim schema, ilustriatia N. 47 / 11.
    Mi-am batut capul putin deoarece nu stiam de ce imi apare doar A6 cand bagam datele masinii tale in ELSA. Cum de ai motor BRE pe masina ta ? In ELSA imi apare ca abia din 2006 s-a pus BRE pe B7. :)
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E "facatura"
    Am vorbit si eu cu el ca nu "pusca" ceva acolo.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu l-ati filtrat in ETKA dupa VIN sa vedeti ce apare ?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Are BLB, nu stiu de ce i-a ramas la profil datele alea.
     
  13. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @audi66 mersi mult pentru schema. Al dracu senzor cand a auzit ca vreau sa ii fac un control la doctor....s-a stins. Sigur e pe vreundeva intr-o litza. In ce priveste partea cu motorul...:D ....am avut BLB. La inceputul anului l-am schimbat cu un BRE aproape nou. Sau mai bine zis reconditionat complet, si care m-a cam dat pe spate la un aspect la care tin foarte mult la masina pe care o detin : silentiozitatea :D. Nu m-am putut abtine si l-am urcat pe masina.

    @nucugheri mersi pentru schema.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A, am inteles. Ar fi bine sa treci in paranteza (ex. BLB). :)
     
  15. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Done :). Inca o data multumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai pentru ce.
     
  17. Audi PSL . 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    AUDI A4 BREK 2006 AUTOMATA 2000 cc
    Și mie mi se pare joja neinspirata mai ales ca e culoare neagra. Cred ca o s-o lvopsec în alb
     
  18. luchiano 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW 2006 - 140CP
    Salutare,
    Am si eu urmatoarea situatie: am primit in board eroarea cu "nivel minim de ulei" si bineinteles am completat.
    Sa fie oare de la faptul ca dupa ce am dat DPF-ul jos am schimbat si tipul uleiului (de la 5w30 la 5w40 Castrol) si deasemnea am reconditionat injectoarele.
    Tin sa precizez ca ma apropii cu revizia de cei 15.000 km (mai am vreo 2.000 km de facut) si masina are undeva la 245.000 km in bord (nu bag mana foc ca sunt si reali). Inainte de a da DPF-ul jos/reconditionat injectoare, masina avea acelasi nivelul de ulei intre revizii(nu papa ulei deloc).
     
    Ultima editare: 27 Dec 2018
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are legatura cu DPF-ul si/sau injectoarele. Mai degraba din cauza ca ai schimbat vascozitatea.
     
  20. hajekalex 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 2005
    Buna ziua.
    Acum vreo 2 luni mi-a apărut avertizarea de presiune ulei (motor BLB). Am dus-o la mecanic care a schimbat turbo (era pe ducă), uleiul, pompa de ulei, senzorul de presiune și angrenajul descris in celelalte subiecte (lanțul, pinionul și inbusul). Problema e ca mi se reaprinde avertizarea dacă depășesc 1600-1700 turații.
    Am citit celelalte subiecte și aștept vreo sugestie, ce ar mai putea fii. Mașina merge bine, nu se aud zgomote, are putere, nu am fum.
    Mulțumesc.
     

Distribuie pagina asta