1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jurnal de bord A4 B8 VLY

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de ilky, 8 Iun 2016.

  1. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Salut colegi,
    In ideea in care vreau sa-mi tin si eu un jurnal de bord cu toate operatiunile pe care le-am efectuat si pe care urmeaza sa le efectuez precum si retrofiturile pe care urmeaza sa le fac o sa incerc sa tin acest jurnal . De asemenea, o sa incerc sa fac si o mica prezentare audelului ( stiu ca nu sunt singurul care il foloseste dar eu de vreo cativa ani imi doream un audel si pentru mine tot audel a ramas ) :D
    Deci masina e A4 B8 2008 , un pic mai sus de "chel line" , nu are foarte multe optionale , pana acum nu am investit prea mare lucru in ea, spun pana acum pentru ca azi a fost prima investitie majora.
    Detaliez:
    - CAGA 105 kw, 143 CP/HP/2008 pe talon/2009 pe carte, prima inmatriculare in 08/2008 cumparata pe la 141k km, acum are 163.500 si sunt reali pentru ca are carte de service la zi, verificata la Porsche Pipera.
    -servotronic
    -DRL , led fata, xenon nu stiu cat de adaptiv e ca atunci cand isi face reglajul bate lupa doar sus jos-
    -cornering varianta moka pe proiectoare :D
    -scaune incalzite fata
    -dublu climatronic cu reglaj pe trei zone,cu posibilitate de reglare a ventilatiei si in spate
    -TPMS activat prin VCDS
    - volan si schimbator din piele
    -senzori parcare spate
    -Radio concert , sistemul audio cu 10 boxe parca foarte bun dpmdv, cu functia GALA care mi se pare geniala.
    -proiectoare ceata, sa zicem doar asa sa fie la numar
    -cotiera cu pregatire telefon parca.
    -ESP+ASR cu functia de hill holder , foarte utila pe dealu negru si prin pasajele bucurestene :D
    -cred ca doar 6 airbaguri
    -oglinzi incalzite reglabile electric, dar nu si rabatabile electric.
    -diferential blocabil
    -jante aliaj pe 16 de care momentan sunt cam nemultumit vara dar foarte multumit iarna :D
    -computer de bord
    - EPB
    Restul nu stiu daca are rost sa le mentionez pentru ca sunt mai comune decat cele mai comune din cele de mai sus :D

    Acum ce nu are si as vrea:
    1. Pilot automat
    2. High beam assist
    3. Led pe spate.
    4. Lane assist si side assist proiect viitor mai indepartat.

    Intretinere:
    1. De cand e la mine
    - becuri xenon
    - 2 x schimb ulei + filtre , fara cel de motorina care e in plan la 12.000 de km.schimbat ulei de pe castrol pe ESP formula 5w30.
    - senzor presiune diferentiala
    - grila proiector drepta, furata
    - distributie+ role, pompa apa, antigel
    - vreo 4 suruburi de prindere la scut
    - lichid frana +lichid servo schimbate
    Pana a fost la mine am facturi pe schimburile la urmatoarele:
    - galerie admisie pusa de fier nu plastic
    - discuri frana
    - placute frana
    - bujii incandescente


    Urmeaza:
    - pivoti -descoperiti azi cu joc
    - filtru motorina
    - calculator usa stanga spate
    - rectificat pompa ulei
    - termostatul al doilea la iarna sa vedem cum se mai comporta. pana acum dupa schimbul distributiei apa sta pe 90 fix dar acum cred ca e irelevant pentru ca sunt peste 20 grade C afara.
    -jante aliaj mai mari cu cauciucuri noi de preferat Continental sau Nokian vara viitoare ..:)
    -schimb ulei cutia de viteze.
    -mentenanta proactiva EGR , galerie admisie si clapeta acceleratie.
    -multa motorina :D
    Doamne ajuta!
     
    Dobritan sorin și andyzaharia apreciază asta.
  2. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Ca tot ziceam eu de consum dupa schimbul distributiei , din fericire a mai scazut putin sub 6%. Din nefericire nici acum apa nu sta la 90de grade constant si parca e si mai rau decat inainte pentru ca sta mai mult sub linie decat pe linie.O alta schimbare semnificativa este si la regenerarile DPF-ului, acum sunt dupa 600 de km cu mobilu, cu castrolu cerea si la 300.
    Weekend placut!
     
  3. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    172.000 km - schimbat ulei + filtru, pivot portamortizor dreapta, filtru motorina, piese OEM, ulei Mobil 1 ESP 5w30.
    Urmeaza pompa ulei, sa vedem ce si cum si sa incep cu retrofiturile. Si o mica excursie de 4.000 de km.

    WP_20160901_20_02_58_Pro.jpg WP_20160901_20_03_47_Pro.jpg WP_20160901_20_18_02_Pro.jpg IMG_20160828_121401.jpg
     
    cogdao și MRR apreciază asta.
  4. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    175.000 si approx 35.000 de cand e la mine. Schimbat anvelope iarna cu Nokian, singura scimbare pozitiva. Pana acum ma declar multumit, cu toate ca inca ma ingrijoreaza putin continua scadere a nivelului lichidului de racire, in jur de 100 ml in 2 luni si 3000 km si nu stiu daca e normal sau nu. Oricum ar fi o sa incep diagnoza de la schimbarea termostatului minune cu BEHR, TH580.
    Drumuri bune!

    IMG_20161114_092842.jpg IMG_20161026_173054.jpg
     
  5. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Azi avem 2 ani impreuna, 40k de km. Am ajuns la 180k , motiv pentru care am facut schimburile de sezon/primavara, ESP 5w30, al treilea schimb cu acest ulei , filtre mahle si cel de motorina pe original. Anvelope Barum Bravuris 3HM DOT 2017,pe care urmeaza sa le montez.
    Problema cu lichidul de racire a fost doar in mintea mea, nivelul e acelasi din decembrie , ba chiar un pic peste, am ignorat legile fizicii privind comprimarea lichidelor, asa ca nu am mai schimbat nici un termostat ca oricum apa sta iarna foarte aproape de 90 daca folosesc workaroundul cu ventilarea.
    Singura problema pe care stiu ca o am momentan, e calculatorul de usa stanga spate pentru care am comanda acel de switch module lock de pe alibaba express, urmand ca dupa ce il primesc , sa incerc sa il schimb singur , cu proxima ocazie cand ajuns la garajul de la tara.
     
    Ultima editare: 24 Mar 2017
    bobalex18 apreciază asta.
  6. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Fac si eu un mic update aici. Intre timp a mai aparut o problema la yala dreapta fata, asa ca m-am hotarat sa incerc sa la rezolv pe ambele. Pot spune ca feedback, ca e usor de demontat incepand de la a doua usa, dar e destul de tricky de pus yala cu incuietoarea inapoi pentru ca spatiul este destul de stramt si yala trebuie fixata cu o mana si prinsa in suruburi cu cealalta in timp ce cablurile care atarna trebuie sa ramana fixe pe pozitie. Am atasat o poza cu ce e prin interior. Recomand turorialul de aici , e cel mai complet, daca nu va descurcati cu engleza va ajut eu, daca nu ati demontat nimic pana acum sau nici macar vreun alt panou de usa , nu incercati acum, ca nu va iese (va spun din experienta ca mie la precedenta masina nu mi a iesit sa pun inapoi din prima ) , duceti-va la cineva care se pricepe, merita 100-200 de lei operatiunea pentru ca e complicata si risti sa ramai cu usa deschisa.
    http://www.audizine.com/forum/showthread.php/643177-D-I-Y-Door-Lock-Replacement-w-*Pictures*

    Pana la urma eu le-am rezolvat fara sa schimb ceva la ele, pur si simplu stanga spate avea cablu de la manerul exterior care nu revenea in pozitie la deboclarea din telecomanda si s-a rezolvat cu WD40, iar yala din dreapta fata a necesitat curatarea totala a motoraselor din interior. Singura concluzie la care am ajuns este ca exista posibilitatea ca aceste motorase sa nu primeasca suficienta tensiune la deschidere si sa ramana intredeschise si din pricina asta sa se blocheze, pentru ca a fost nevoie ca dupa curatare sa le misc putin ca sa si dea drumu. Sunt sigur ca nu o sa tina prea mult si am in plan sa schimb bateria pana intru in iarna ca sigur se caleaza la frig.
    Daca tot am avut o zi de pierdut, am activat si eu ADSul si am setat modul dynamic, asa parca atinge mai repede 200kmh :) dar l-am mutat inapoi pe default cand am ajuns in Bucuresti , pentru ca axul balansier :D
    Drumuri bune!
     
    andyzaharia apreciază asta.
  7. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    222.222 km
    Momentan volanta, HPFP, pompa ulei de fabrica.
    De la ultimul post cred ca am mai schimbat de vreo 4 ori uleiul, tot Mobil 1 esp, filtru motorina si filtrele, placute de frana, freon, senzor presiune AC (cel de pe radiator), bara fata, colier/racord toba intermediara si urmeaza al 2-lea parbriz cat de curand. Ma tot gandesc daca se merita trecerea la un B9 nou / km putini TFSI, dar mi-e tare teama ca nu s-a remediat integral problema consumului de ulei.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Integral nu s-a remediat si nu o sa se remedieze curand la TSI/TFSI, dar, este mult mai ok consumul la B9 decat la B8.
     
  9. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Merci de raspuns. Daca ar fi ca la 2.0 tdi ,maxim 1 l la 10k de km ar fi ideal. Ce paradox :)
     
    DrLexic apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. :) Daca ar fi ca la 3.0TDI ar fi si mai ok.
     
    ilky apreciază asta.
  11. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    230.000 km + inca un schimb de filtre si ulei + schimbat amortizoare fata, bucsi portamortizoare, suport motor cu senzor, bielete antiruliu, bucsi brate superioare, pivot, placute frana spate, reglat geometrie roti.

    A disparut de orice fel de trepidatie, plus zgomotul la trecerea peste denivalarile mici de la parcarile din supermarketuri. Zgomot motor la rece sub 74 dB de la aprox 79-80dB.
     
    MRR apreciază asta.

Distribuie pagina asta