1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul rezervor - sonda combustibil - pompa din rezervor - becul ramane aprins - la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de AUDIB8, 20 Iul 2009.

  1. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Cred ca din cauza nivelului prea scazut de motorina din rezervor si pozitionarii plutitorului care citeste nivelul... acesta se mai blocheaza. Cred ca a ramas acelasi principiu si la B8 ca si la cele mai vechi. Mai ramane intepenit. Acesta este un semn ca masina nu trebuie sa stea cu rezervorul gol foarte mult timp ca s-ar putea sa ramana blocat din cauza rezidurilor. Acum ca sa bag o jumatate de rezervor... trebuie sa scot 200 de lei din buzunar... asa ca... exista intotdeauna si RATB pentru cei care nu scot banul sau nu vor sa scoata banul. Obisnuiti sa tineti rezervoarele intotdeauna spre plin... din mai multe motive. Unul dintre ele este ca acum intre sezoane cand exista diferente de temperaturi de-a lungul zilei apare fenomenul numit: dilatarea filtrului de combustibil si scade eficientul de filtrare. Este offtopic toata povestea asa ca ma opresc aici :P Eu nu am avut niciodata problema cu indicatorul desi mi s-a intamplat sa raman pe galben.
     
  2. popat 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2014
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Buna baieti, o intrebare: Este vreo posibilitate sa vad concret cati litri mai sunt ramasi in rezervor? Mi se pare destul de aiurea daca nu se poate...pana si pe logan se poate vedea acest lucru. Multumesc anticipat.
     
  3. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Daca iti instalezi maneta pentru CB (Computer de Bord) si activezi CB-ul o sa vezi cat mai poti parcurge pana cand ramai fara motorina in rezervor.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2015
  4. leone

    leone 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2013
    Locație:
    Montegalda Italia_Bacau
    Masina:
    a4 b8,caga,2009
    Si mie cred ca mi s-a intamplat ceva asemanator. Ma oprisem undeva 10 minute si cand m-am reintors sa plec, nu mai vroia sa porneasca electromotorul invartea dar motorul nu pornea. Am lasat-o vreo 10 minute si am incercat iar si a pornit, ma si speriasem, dar nu am facut diagnoza atunci si nici nu mi s-a mai intamplat.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2015
  5. Serpisor

    Serpisor 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, 2.0T, 2013
    Salut, de dimineata cand am pornit masina mi-a aparut urmatorul mesaj pe bord: "Tank System Malfunction. Contact Workshop"

    Am cautat putin pe net inclusiv pe acest forum, am gasit erori similare dar, din pacate toti se plang de faptul ca indicatorul de combustibil arata rezervorul gol, ei bine la mine este invers - imi arata ca as avea rezervorul plin iar calculatorul imi arata ca as avea 820 KM pana raman fara motorina.

    Aveti idee ce s-ar fi putut itampla? Sa fie problema cu pompa de motorina, plutitorul sau ceva senzori? Se poate remedia problema fara o interventie in service?

    Multumesc
     
  6. borceluc 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2013
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi, CAGA, 143cp ,2009
    Salutare,
    Am avut zilele trecute surpriza sa nu mai imi porneasca nici mie masina. Dupa o diagnoza mi-a dat eroare pompa de combustibil, cea de sub bancheta spate partea dreapta. A desfacut el ceva pe acolo a crurs putina motorina, dau cheie porneste mai greu, opresc motoru ii dau iar porneste normal. M-am dus cu masina la mecanic la service si am lasat-o acolo, ii zic sa-mi faca o oferta de pret pe pompa si acuma vine surpriza, imi zice mecanicul ieri ca pompa face 2000 de lei, ii zic sa nu o comande inca ca mi se pare scumpa si sa-mi dea codul de pe ea sa o caut si in alta parte. Mi-a zis ca trebuie sa o demonteze sa vada ce cod are, intre timp dau o cautare pe google si gasesc pompa cu preturi intre 600 si 970 de lei, il rog pe mecanic sa desfaca pompa sa-mi dea codul de pe ea si imi aduce azi pompa cu un cod care nu-l gasesc pe tot internetul si imi zice ca nu-l gasesc da ca poate el sa faca o improvizatie si ca ies undeva la 700 de lei ca a mai facut si imi da si garantie. Codul de pe pompa Bosch 0580103001. Am gasit ceva pe un site din Polonia cum ca ar fi doar pompa din ansamblu 8K0919088> 8K0919050F> 8K0919050H> 8K0919050L. Pozele cu asamblul complet seamana cu chestia la care a umblat el cand am pornit-o. Nu stiu ce sa mai cred pentru ca acest asamblu il gasesc pe piata dar nu sunt convins daca pompa Bosch e din acest asamblu. Prima poza e cu ce mi-a demontat mecanicilul, iar a doua cu ce cred eu ca ar trebui sa fie. Vreun sfat ?
    Screenshot_2017-03-23-15-34-21.png Screenshot_2017-03-23-15-35-05.png
     
    Ultima editare: 23 Mar 2017
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt 2 pompe diferite, reperul #5 si #24. Cea din poza 2 pusa de tine este in rezervor.

    Din ce am gasit in ETKA, codul pentru poza 1 ar fi 8K0 906 089 A.
     
  8. borceluc 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2013
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi, CAGA, 143cp ,2009
    Multumesc de raspuns,

    Codul de pe piesa / pompa motorina Bosch 0580103001 si nu stiu de unde este ca nu am gasit-o dupa cod pe tot internetul si mecanicul mi-a dat-o si mi-a zis ca aceeasta piesa a fost defecta fara mai multe informatii. Mai mult piesa inafara de cod si stanta Bosh nu are nici o stanta Audi.

    Screenshot_2017-03-23-16-05-03.png Screenshot_2017-03-23-16-04-52.png Screenshot_2017-03-23-16-04-41.png Screenshot_2017-03-23-16-04-32.png Screenshot_2017-03-23-16-04-21.png

    Poate fi pompa din asamblul acesta sa fie in interiorul ei ?

    BOSCH 0 580 205 006

    Screenshot_2017-03-23-15-35-05.png

    Sunt mai mult ca sigur ca nu are legatura cu 8K0 906 089 A
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este cartusul din pompa de benzina din rezervor. Adica din ultima poza pusa de tine.
     
  10. borceluc 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2013
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi, CAGA, 143cp ,2009
    Si banuiesc ca e o piesa gen plug&play si nu ar trebui sa-mi faca improvizatii sa-mi taie cabluri lipituri, banda izolatoare...
     
  11. vali_p 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 136 CP, 2012
    mie imi arata ca mai aveam motorina pentru 10 km si am facut plinul cu 56 de litri.
    in cartea tehnica scrie ca rezervorul are 63 de litri, ceea ce inseamna ca mai sunt minim 5 litri cand indicatorul e pe 0.
    voi ce cantitate maxima de motorina ati bagat in masina voastra?
    chiar are 63 de litri?
    mai merge cand sunt 1-2 litri in rezervor?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu te sfatuiesc sa tii rezervorul tot timpul undeva la cel putin 10 litri, nu mai jos.
     
    vali_p apreciază asta.
  13. Nickushor

    Nickushor 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Liteni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI QUATTRO 2010
    Buna seara! Am o problema la A4 quattro 2.0 tdi 2010. Imi apare in bord mesajul din fotografia atasata. Poate cineva stie sau chiar a avut aceeasi problema...ce ar putea fi? IMG_0691.JPG IMG_0696.JPG
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Scaneaza cu Vcds. Altfel nu stie nimeni ce probleme ai.
     
  15. Nickushor

    Nickushor 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Liteni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI QUATTRO 2010
    Ok! o sa revin cand am rezultatul la Vcds.
     
  16. Nickushor

    Nickushor 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Liteni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI QUATTRO 2010
    am scanat cu vcds si au aparut urmatoarele erori :

    VIN: WAUZZZ8K2AN067496 Mileage: 177000km/109982miles

    01-Engine -- Status: OK 0000
    03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
    04-Steering Angle -- Status: OK 0000
    05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
    08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
    09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
    10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
    15-Airbags -- Status: OK 0000
    16-Steering wheel -- Status: OK 0000
    17-Instruments -- Status: OK 0000
    19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
    42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
    53-Parking Brake -- Status: OK 0000
    55-Xenon Range -- Status: Malfunction 0010
    56-Radio -- Status: OK 0000
    5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010
    62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
    72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
    Address 55: Xenon Range Labels: 8T0-907-357.clb
    Part No SW: 8H0 907 357 B HW: 8H0 907 357 B
    Component: AFS 1 H01 0030
    Revision: 00000001 Serial number:
    Coding: 0000019
    Shop #: WSC 02145 785 00200
    VCID: 3169F34FA8DC81962BD-8064

    Subsystem 1 - Part No: 8K0 941 329
    Component: AFS-Modul links H02 S001

    Subsystem 2 - Part No: -----------
    Component: AFS-Modul rechts

    2 Faults Found:
    02988 - Left-Hand/Right-Hand Traffic Switchover Active
    000 - - - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 40
    Mileage: 177008 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.07.30
    Time: 20:26:33

    02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)
    004 - No Signal/Communication - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 40
    Mileage: 177008 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.07.30
    Time: 20:26:33
    Address 5F: Information Electr. (J794) Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb
    Part No SW: 8T1 035 666 M HW: 8T1 035 666 E
    Component: H-BN-EU H52 0187
    Revision: -------- Serial number: 483C$0C7773226
    Coding: 010100000106A1ED01000B1E000000010000
    Shop #: WSC 15771 002 1048576
    VCID: 4487AA9BC76E043EF0B-8011

    Subsystem 1 - Part No: 8R0 060 884 AH
    Component: EUR 2012 1308

    Subsystem 2 - Part No SW: 4F0 919 604 HW: 4F0 919 604
    Component: DU7 High H43 0306

    Subsystem 3 - Part No SW: 8T0 919 609 F HW: 8T0 919 609 F
    Component: E0380 Bedient H08 0100

    Subsystem 4 - Part No: 8R0 060 961 C
    Component: CD-Database 3638

    1 Fault Found:
    03276 - Please Check Software Version Management
    000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 68
    Mileage: 177008 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.07.30
    Time: 20:27:04

    Freeze Frame:
    Voltage: 14.50 V
     
    Ultima editare: 30 Iul 2017
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Erorile care le-ai afisat nu au legatura cu problema ta. Trebuia sa faci diagnoza strict la problema ta nu sa dai scanare generala. Asta inseamna ca nu stii sa folosesti VCDS-ul tu sau cine ti-a facut scanarea si te sfatuiesc sa nu mai folosesti interfata pentru ca risti sa faci niste prostii ireparabile. Mergi la reprezentanta sa faca diagnoza cu ODIS = VAS-PC
     
    Nickushor apreciază asta.
  18. Nickushor

    Nickushor 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Liteni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI QUATTRO 2010
    Da, ai perfecta dreptate in privinta folosirii vcds-ului, dar m-am gandit ca o scanare generala fara sa intervin eu cu alte modificari de coduri nu ar afecta masina in sine. Eu am crezut ca la o scanare generala ar fi descoperita problema care apare in bord. Am sa urmez sfatul tau. Multumesc!
     
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Saluti,
    Sunt unele cazuri in care pentru a duce combustibil catre pompa de inalta (in mod special cresteri de putere), presiunea trebuie sa fie oarecum stiuta/constanta, fixata undeva la x bari. In acest caz va intreb cunoasteti vreun regulator care sa faca asta cu presiune de intrare 10-12 bari, intr-un mod cat mai corect ?
    Am cautat o gramada de timp prin toate colturile si toate regulatoarele sunt la fel, nu au decat input, output si partea de vacuum. Si fizic nu imi dau seama cum este ok sa folosesc un astfel de regulator care o sa imi tina toti cei 12 bari in furtune neavand si un al 3-lea output pt tot excesul de presiune.
    De exemplu: presiunea de intrare este 12 bari, in regulator fixez sa imi scoata 2 bari, el nu face decat sa inchida niste pereti care diminueaza din presiune, fara sa o si dea afara prin alt output. Si de aici pot aparea o gramada de probleme, de la furtune plesnite pana la defectarea pompei responsabila cu impinsul combustibilului.
     
  20. flovina

    flovina 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 avant 2015 euro 6 136ps
    Salutare.Aceeasi problema o am si eu de ieri;desi am rezervorul plin, indicatorul de combustibil arata zero.La scanarea cu VCDS ami arata cod gasit 00438-senzor nivel combustibil 2-G169-010-intrerupt/scurt la plus.Imprejurari cod:
    Stare defect:01101010
    Prioritate defect:7
    Frecventa defect:1
    Resetare contor:210
    Multumesc anticipat cunoscatorilor care ma pot ajuta cu solutii.
    Drumuri bune-
     

Distribuie pagina asta