1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul rezervor - sonda combustibil - pompa din rezervor - becul ramane aprins la TT Mk1 (8N) -

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de gac_dan, 3 Aug 2014.

  1. gac_dan 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2014
    Locație:
    botosani
    Masina:
    2002
    salutare.de 2 saptamani am un audi tt 2001,si am 2 probleme
    1.presiune in rezervor foarte mare
    2.acul de la benzina de la jumatate nu mai coboara.
    ma poate ajuta cineva?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru problema 1 citeste si aplica ce scrie in acest topic: http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b5-1...ra-carbon-motor-1-8-adr-1-8t-aeb-1-6-adp.html

    Pentru problema 2 verifica, adica fa un output test la ceasuri cu VCDS-ul si daca ceasurile sunt calibrate si functioneaza corect atunci este evident ca ai o problema cu plutitorul din rezervor. Scoate pompa de combustibil din rezervor si verifica plutitorul care este atasat de pompa.
    Dar mai intai verifica supapa canistrei de carbon care poate duce si la rezolvarea problemei numarul 2. Bafta.
     
  3. sage

    sage 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT MK1 / 1.8T QUATTRO S-line BAM 225 / 2002
    Salut,

    Eu am o problema cu masina doar atunci cand imi intra rezerva (50-60km range) si se manifesta prin inecarea motorului si pierdere de putere brusca daca o calc pe la 2500-3000 rpm, am avut si cazuri cand a murit pur si simplu in mers, dupa, pornind imediat la prima cheie. Repet, problema se manifesta doar atunci cand sunt pe rezerva. Eu banuiesc pompa de combustibil. Any ideas?

    Cheers
    Sage
     
  4. ttaz26 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT,1.8T,2001
    Am si eu o problema: am un Audi TT mk1, 2001, 1.8T 180 cp si de cand am cumparat masina din Germania, indicatorul de carburant cand ajunge pe la mijlocul rezervorului mi se aprinde pompa de benzina si trebuie sa alimentez. Are cineva idee de ce ?
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2015
  5. Diggy

    Diggy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2015
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    TT 1.8T AUQ 2003
    Problema indicator benzina tt 1.8 2003

    Saut tuturor, recent am achizitionat un tt 1.8 180 cp AUQ si are faimoasa problema a acului de benzina care indica aiurea. Cautand pe net am intalnit foarte multi posesori de tt mk1 cu aceasta problema dar nu am gasit nici o rezolvare (exceptand inlocuirea ceasurilor, bineinteles). Stie cineva cum se poare remedia?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
  7. musafiru

    musafiru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt 1.8 quatro 8N3 BAM, stage 2 300CP
    Salut,

    am si eu problema asta. acul sta haotic, cand la jumate, cand la plin indiferent de cata zeama e in rezervor. Imi apare si semnalul ca nu am benzina. De asemenea, indicatorul de range e haotic, cand 500km, cand 90.
    A schimbat cineva plutitorul? e greu de ajuns la el? Vreau sa incerc macar asta, la ceasuri nici nu ma gandesc sa ma bag.

    Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Stai linistit ca nu rezolvi nimic. Problema e la ceasuri.
     
  9. musafiru

    musafiru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt 1.8 quatro 8N3 BAM, stage 2 300CP
    si asta implica schimbare toata plansa sau se poate remedia "mai subtire" la costuri?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    O pagina are tot topicul.
    Pierde si tu putin timp si citeste topicul din link-ul pus de mine in postul de mai sus.
     
  11. musafiru

    musafiru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt 1.8 quatro 8N3 BAM, stage 2 300CP
    Super, multumesc. Înțeles, citit, vorbit si cu Lucian, se rezolva atâta doar ca trebuie sa îi duc doar ceasul. Poate ma ajuta cineva cu niste sfaturi privind demontarea ceasurilor la masina din profil. Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Dureaza 10 minute sa dai ceasurile jos.

     
  13. musafiru

    musafiru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt 1.8 quatro 8N3 BAM, stage 2 300CP
    Merci. Pare simplut. Sper sa nu distrug ceva.:)
     

Distribuie pagina asta