1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul rezervor - sonda combustibil - pompa din rezervor - la Audi 80 - 90 -100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de drogher05, 26 Noi 2008.

  1. vanos16v

    vanos16v 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    cabriolet , 2.0 16v , 1996
    Salut...merci mult pentru sfat... rezervorul nu e sub portbagaj...m-am uitat si e sub bancheta din spate...am scos-o si surpriza...am dat de caroserie:keule:...imi e frica ca trebuie sa dau rezervorul jos.... si inca ceva...dupa ce alimentez....se ridica acul dar dupa cativa kilometrii scade benzina pana la zero si nu se mai ridica....nici pe acel micutz LCD nu mai imi apare ca nu mai am benzina si nu mai piuie....
     
  2. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    vezi daca nu ai acces prin portbagaj. La mine la B4 exista un capac intre roata de rezerva si bancheta, cu acces din portbagaj. Ma gandesc ca o fi acolo...???
    Si intr-adevar cum zice Octavian, verifica si ceasul sa nu te apuci de munca grea degeaba.
     
  3. vanos16v

    vanos16v 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    cabriolet , 2.0 16v , 1996
    merci ... cu prima ocazie o sa dau jos tapiteria din portbagaj si o sa ma uit :D
     
  4. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Va salut! Am si eu o problema asemanatoare si ca sa nu mai deschid alt topic va intreb aici.
    Am benzina in rezervor, dar indicatorul din bord nu se mai ridica. Se misca din pozitia de repaus, dar se opreste la inceputul liniilor rosii.

    Cel mai probabil este din sonda litrometrica si aici intampin probleme. Stie cineva sa-mi explice cat mai exact cum se scoate sonda? Am incercat prin portbagaj si e destul de intepenita si mi-e sa nu rup ceva p-acolo. Nici spatiu nu prea e descos sonda; o trebui dat rezervorul jos?

    Masina mea e un b3 cu rezervorul asezat in spatele portbagajului, pe spatarul banchetei.
     
  5. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    si eu am incercat sa dau jos sonda din rezervor, dar se pare ca sa umblat pe acolo si e lipita cu un fel de rasina...inventie romaneasca 100%...la mine problema este ca nu imi indica prea corect in sensul ca daca bag 15L tot pe rosu imi sta acul, si la fel, as vrea sa stiu cum se demonteaza sa arunc o privire pe acolo sa vad ce si cum....
     
  6. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    La cum e p-acolo (rezervor si sonda asezate pe verticala), am nasoala banuiala ca trebuie dat rezervorul jos ca sa iasa sonda:(
     
  7. lucky

    lucky 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2007
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 80, 1.8 cc, '87
    Sal ...
    Nu trebuie dat rezervorul jos la B3. Daca dai tapiteria din porbagaj jos se vede rezervorul. In pertea de sus dreapta e un capac cam de 10 cm (sau chiar mai mic) in diametru din care ies 2 fire. Se roteste capacul spre stanga cam 45 de grade si dupaia iese cu tot cu plutitor. Tija plutitorului e destul de lunga dar e loc suficient sa o scoti. Eu am scos-o sa verific plutitorul si chiar a iesit usor.
    Daca nu ti se ridica acul de pe rosu parerea mea e ca ai plutitorul spart. Oricum daca il scoti e destul de simplu sa verifici ce nu merge (misti cu mana tija lutitorului si vezi daca iti arata ceva pe bord).
    Succes.
     
    Ultima editare: 21 Iul 2010
  8. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Multumesc pentru indicatii. Ceva de genul asta ma gandeam si eu, numai ca e cam intepenita, nu stiu cum o sa o rotesc 45 de grade. Mie cam tema sa nu rup ceva p-acolo.
    E posibil sa fie si plutitorul spart, dar ma gandesc si la contactele de la reostat, sau tija blocata.
     
  9. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Am reusit sa desfac si....surpriza: se pare ca polutitorul meu a cazut in rezervor; tija plutitorului a iesit goala.
     
  10. vanos16v

    vanos16v 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    cabriolet , 2.0 16v , 1996
    cam nasol...poti sa o scoti?
     
  11. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    am patit si eu asa ceva.am scos plutitorul(ma refer la elementul din varful tijei) cu o sarma indoita si la capat cu un gogoloi de banda dubluadeziva(pare haioasa metoda mea dar a functionat).daca nu,da rezervorul jos,scoti elementul flotant si cureti si rezervorul daca tot ai umblat.operatiunea am facut-o cu rezervorul golit apropo.bafta si spor la munca:hi:
     
  12. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Daca a cazut in rezervor e probabil sa fie spart si scufundat deja plutitorul.Nu stiu cum arata sonda,dar vin cu o posibila solutie,aceea de a adapta un plutitor de la alta masina sau inlocuire.Spor la treaba si tine-ne la curent cu ce ai rezolvat!
     
  13. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Spart si scufundat nucred ca e, pentru ca a functionat impecabil pana in momentul caderii.
    Am doua variante: 1. il inlocuiesc dupa ce gasesc altul
    2. il recuperez dupa varianta lui octavian sau dau rezervorul jos.

    Inclin spre prima varianta, dar in cazul in care am totusi nevoie sa dau rezervorul jos, v-as fi recunoscator pentru niste indicatii, ca sa nu merg pe bajbaite; adica prinderi sau furtune ascunse.
    Multumesc mult tuturor!
     
  14. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Varianta cu demontarea rezervorului de pe maşină deşi e cea mai sigură cale de recuperare a plutitorului, e şi cea care implică un efort serios. Furtune sunt destule, turul, returul, prea-plinul şi cel gros de la buşon la rezervor. Poate şi ceva conexiuni electrice (depinde unde e pompa de benzină) Cam toate cu colierele înţepenite sau modelul acela de colier strâns cu cleştele special. Dacă zici că a funcţionat corect, plutitorul a ieşit din tija de prindere şi pluteşte prin rezervor.
    Mai uşor îl scoţi dacă ridici nivelul benzinei până aproape de locaşul unde este montat plutitorul.
     
  15. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    ai dreptate intrun fel nelu dar e cam greu cum zici tu,ar trebui sa monteze inapoi ce a demontat,sa mearga la benzinarie,sa faca plinul ceea ce presupune un efort financiar de peste 300 ron,sa se intoarca acasa,sa demonteze iarasi ce a montat mai devreme si apoi sa se supuna riscului de a umbla chiar in rezervor,el fiind plin.Doamne fereste de vreo scanteie ,oricum vaporii sunt fff inflamabili.eu sincer am explicat procedura cea mai simpla,cea mai ieftina si cea care implica cele mai mici riscuri.e alegerea lui ce si cum face,si metoda ta e buna dar trebuie sa fii artist deja sa lucrezi asa,deci profesionist:racer:
    L.E:sau poate umple rezervorul cu apa,dar dupa aia trebuie sai dea drumul inainte de a intra in pompa si in circuitul efectiv de alimentare.pompa de benzina nu cred ca este submersibila(nu stiu sigur,la b3 este sub masina in partea dreapta spate)
     
    Ultima editare: 22 Iul 2010
  16. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Multumesc tuturor pentru sfaturi! Problema in mare e rezolvata, multumita colegului Machine23, care mi-a dat un plutitor.
    Am montat acest plutitor, pe cel vechi lasandu-l in rezervor. Cat timp nu apar probleme, nu cred ca-l voi scoate. A iesit cam greu sonda litrometrica prima data, dar am reusit s-o scot fara sa rup nimic.

    Acum nu ramane decat sa vad in timp daca mai e nevoie de reglat indicatorul de benzina din bord; nu stiu inca daca indica bine, desi, teoretic, ar trebui.

    Intr-adevar pompa de benzina la b3 e externa.
     
  17. vanos16v

    vanos16v 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    cabriolet , 2.0 16v , 1996
    hello lume...ca sa afle si altii care au cabriolet...am gasit unde e sonda litrometrica...se afla in compartimentul unde intra copertina in partea dreapta...rezervorul fiind chiar intre portbagaj si bancheta din spate :D
     
  18. kingelvis

    kingelvis 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2010
    Locație:
    popesti-leordeni
    Masina:
    Audi 80,2.0.e,1992
    Va salut!

    Sunt de ceva timp pe aici dar nu am postat deoarece ma ajutat cel de sus sa nu am probleme majore dar de ceva timp am aceiasi problema cu a colegului nostru alex flo si e destul de enervant sa nu stii exact ce carburant ai in rezervor :P,am un audi 80 b4 din 1992 2.0 E automat ,problema mea este urmatoarea: indicatorul de la benzina nu-mi functioneaza corect bag benzina se ridica dar nu atat cat trebuie adica, bag 10 l iar acul imi sta la prima liniuta de rosu ,imi scade cateodata apoi se ridica si tot asa.....as vrea sa stiu cam unde ar fi problema si ce as putea face pentru a o rezolva, am inteles ca poate fi de la plutitor, dar nu stiu exact unde este asezat, m-am uitat in portbagaj si am observat ca este acolo ceva rotund in partea dreapta aproape de bancheta dar nu am vrut sa umblu din teama de a nu strica ceva acolo este plutitorul sau pompa de benzina, ma gandesc ca este diferit fata de b 3.....

    Va multumesc mult de tot !
     
  19. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Am un Audi 80 b4 din 1994, cod motor ADA. ma dispera de multa vreme ceasurile de la apa si de la benzina dar acum chiar ca nu mai rezist :keule:
    Hiba e in felul urmator: ceasul care indica temperatura apei de cele mai mute ori nu merge de nici o culoare iar cand merge nu te poti baza pe el pentru ca ba urca putin, ba coboara instantaneu 10 grade...ba pica iarasi....tot asa...iar cel de benzina, desi functioneaza ceva mai bine si mai ales daca am in rezervor peste jumatate...si acesta face figuri in sensul ca acum imi arata ca am 2 cadrane, acum instantaneu pica de parca as fi consumat 15 litrii instant. Mai merg ce mai merg, iar urca acul in zona unde trebuie. Nu stiu ce sa ma mai fac. Va rog frumos, cei care v-ati confruntat cu aceasta problema, ce ati facut?
    Multumesc anticipat!
     
  20. NorgHacker

    NorgHacker 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 1Z '95 90 HP Argintiu
    @shumy. Vezi ca la ceasul de combustibil s-ar putea sa fie de la sonda litrometrica din rezervor. Eu tot asa am patit ca tine si am curatat scala pe care se plimba acul ala indicator de la plutitor si a indicat ok dup'aia. Vezi si viteza cu care cade acul, ca daca nu face contact bun acolo in rezervor pe scala respectiva, atunci iti cade acul incet (10-20 sec). daca iti pica instant, cred ca e de la ceas, iar ala se poate schimba destul de simplu sa zic asa (se conecteaza prin 2 suruburi ce trec prin placa de baza a ceasurilor de bord). La ceasul de apa si eu am o problema ca nu indica numai cand vrea el, in rest e mort. Verifica senzorul de temperatura a apei de pe circuitul mare al motorului (carcasa alba sau albastra). Incearca sa dai cu spray de contacte si pe mufa unde intra firele in rezervor, dar si pe mufele de la senzorii de apa de la motor. Asta ar trebui sa rezolve problema. Verifica si placa de baza a ceasurilor de bord sa nu fie fisurata sau rupta, ca si de-aia poate sa nu iti indice. Eu spre exemplu am avut-o rupta. Daca vrei sa schimbi tot afisajul eu recomand sa iti iei neaparat de pe un benzinar (turometru, vitezometru) ca sunt mici diferente fata de diesel. Si vezi sa fie neaparat de pe B4, ca sunt mici diferente de la B3 la B4 intre ceasuri. Spor la treaba si drumuri bune.
     

Distribuie pagina asta