1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Lumini si becuri lampi/stopuri spate si portbagaj/hayon A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Luci, 7 Noi 2007.

  1. MiculutZ

    MiculutZ 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005
    Multumesc tare mult pentru sfat. Am reusit sa-l dau jos...problema este cu ledurile de sus de la frana, care sunt pe doua randuri pe o placa...sunt arse 3 de pe randul de sus, sau nu stiu ce are. Se pot schimba sau numai daca imi schimb tot stopul??? pentru ca nu prea ai cum sa le scoti:(

    P.S. Pentru cei care au nevoie pe viitor de detalii pentru a scoate stopul...am atasat niste poze...sper sa fie de folos!!!
     
    JohnAmsterdam apreciază asta.
  2. diesselxxl16 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2004
    Ledurile sunt incastrate, nu stiu, poate un electronist sa te ajute dar nu stiu daca poti avea acces la ele. In cel mai rau caz poti cauta la dezmembrari.
     
  3. flopem 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2012
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi,2.0d,2007
    Buna.Nu am gasit un thread cu erori asa ca va postez aici o problema care-mi depaseste orice logica.

    Mi-a aparut eroare bec ars pe spate dreapta la mers inapoi si semnalizare.
    Am schimbat becurile si eroarea persista intr-un mod ciudat!!
    DESCRIERE:

    Pornesc motorul totul OK,becurile cu pricina functioneaza,merg 3-5 minute si apare eroarea iar becurile cu pricina nu mai functioneaza. La repornire iarasi totul e OK....dupa 3-5 minute de mers iar eroare si becurile nu merg.
    Am schimbat becurile cu unele originale noi,de doua ori sa fiu sigur ca nu e de la becuri.
    Am curatat toate contactele
    Am la frane leduri si un mecanic de la audi imi zicea ca ar trebui schimbat tot ansamblul spate deoarece acestea sunt incasate in stop si nu se pot schimba si de acolo ar fi buba ceva contact imperfect - dar daca e de acolo buba cum de am probeme la semnalizare si marsarier si de ce ledurile de frana totusi merg ireprosabil?

    Exista si ceva boala sau defect din computer cu referire la erorile astea?
    E frustranta problema deoarece nu imi explic ce le face sa mearga si mai apoi sa nu mearga si tot asa? Adica un contact imperfect nu merge si punct! Aici parca ceva le dicteaza cand sa mearga cand sa nu!...mai ales ca totul se petrece la intervale foarte exacte!

    Cu privire la electrician auto:
    1 daca merg la audi altceva decats a schimb tot blocul de becuri nu imi zic...si poate e doar un contact sau ceva,
    2 Daca merg la un electrician de cartier acesta nu se baga la instalatie electrica asa "inteligenta" ...cica.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mai 2012
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Verifica si curata pinii din mufa. Mai mult ca sigur sunt oxidati. Curata bine contactele cu un smirglu. Si picioare din mufa care strang pe fiecare pin, strangele putin cu ceva ca sa stea mai fix pe pini.
     
  5. flopem 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2012
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi,2.0d,2007
    da....unul din pini de la mufa mai exact cel de la cablul maro este intradevar putin oxidat,clar vizibil fata de ceilalti. La fel si pinul care-i corespunde din far.
    Sa fie de aici problema?....atata chichitza atata scandal?
     
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Acolo ii problema suta la suta. Daca crezi ca nu te descurci apeleaza la un electrician sau la cineva de pe forum din zona ta care stie de problema, ca ii destul de cunoscuta.
     
  7. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    DA, ala e firul de masa si de aici problema. inlocuieste doar acel acblu maro cu papucul aferent cu unul de aceeasi dimensiune si curata bine pinul din lampa.
     
  8. flopem 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2012
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi,2.0d,2007
    Am curatat contactul de la minus,am curatat clemele a mers bine o vreme si iarasi face figura..ce-i drept acum doar unul din cele doua becuri.
    Totusi nu inteleg explicatia fizica la acest fenomen:
    -merg ok,da eroare si nu mai merg becurile.....repornesc merg ok....dupa un timp iar da eroare iar nu mai merg! si tot asa.
    sa fie asta explicatia?:
    1 becurile merg iar datorita contactelor corodate primesc curent mai putin.
    2 calculatorul detecteaza ca este consumul mai mic si da eroarea de bec ars,moment in care SI OPRESTE ALIMENTAREA LA BEC?!
     
  9. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    DA, il vede ca fiind ars. Schimba pinul de la contactul de masa.
     
  10. flopem 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2012
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi,2.0d,2007
    merci mult Bundy
    da pinul e in mufa de contact. De scos il scot da da-mi o sugestie....unde as gasi altul?..
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ajungi prin Bucuresti ? Daca ajungi, problema ta se rezolva in 5 minute. Daca nu, mergi la reprezentanta si cumperi PIN cu tot cu fir de acolo. Exista la reprezentanta pini de vanzare pentru absolut toata instalatia electrica a masinii. Bafta.
     
    Ultima editare: 30 Mai 2012
  12. flopem 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2012
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi,2.0d,2007
    multumesc tare mult!
     
    Danygeorge apreciază asta.
  13. zoro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6, 2.4, 2005
    Cine stie ce inseamna BREMS LIGHT (A6 4f 2005) ? si daca s-a mai intalnit cu problema tripla spate dreapta (becuri normale).
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iun 2012
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai un bec ars de la stopul de frana. Data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite. Citeste acest topic de la inceput unde am mutat mesajul tau initial. Mesajul a fost mutat in topicul potrivit. Bafta.
     
  15. zoro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6, 2.4, 2005
    salut

    nu cred, la pornire se comporta normal dar dupa 5 minute de la activare motor si plecare de pe loc apare chestia cu bec ars ( este bec cu bubla comanda adica pozitie si frana ) STRANIU
     
  16. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Nu e straniu, e aceeasi problema ca a colegului flopem de mai sus.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iun 2012
  17. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Salut! Jucaria mea (A6 2.0tdi) are xenon din fabrica si triple cu leduri pe stop frana, 2x ceata(functionale) 2x mers inapoi :p din care functioneaza numai cel din partea drepata, am desfacut tripla stanga, am verificat becul si este ok, dar nu vine tensiune:(.
    I-mi poate spune si mie cineva va rog unde ar fi cauza problemei?
    Mai am si urmatoarea eroare:
    01494 - Bulb for Parking Lamps; Left (M1)
    011 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101011
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 97
    Mileage: 184812 km
    Time Indication: 0
    Date: 2012.06.08
    Time: 09:09:00
    Este problema de codare cum am mai vazut ca a fost la cei care au schimbat triplele sau....?
     
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Din ce s-a mai vorbit pana acum,..cred ca poti folosi becul ala,..ca rezerva.
     
  19. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Ca rezerva adica cum ca nu inteleg:confused: Daca se arde cel de pe dreapta desfac tripla pe stanga sa iau becu sa-l mut pe dreapta?:shrug: Nu mi se pare prea plauzibil:p
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Nu e plauzibil,..dar e realizabil... :)
    Ce sa-i faci ? Asta e... Nu am facut-o noi... :)
    Uite o sa ma uit si eu sa vad daca au catadicsit sa puna bec in lampa care nu "arde"...
    Pana acum nu m-a preocupat...
     

Distribuie pagina asta