1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor bujie incandescenta la Q7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ionut220, 21 Aug 2010.

  1. ionut220 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2010
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Q7, 3.0TDI, 2007
    Salut prieteni! Tocmai am remarcat ca imi palpaie in mers martorul bujiei incandescente, ceea ce nu mi se pare in regula... Un sfat privitor la ce ar putea fi?
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    un test cu vag-com ar putea sa iti zica exact despre ce este vorba. Totusi in prima faza verifica daca iti merge stopurile pe frana.
     
  3. ionut220 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2010
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Q7, 3.0TDI, 2007
    treaba e ca acum mi s-a aprins si martorul motor iar masina nu mai trage, se tureaza greu... O sa merg la un tester sa vad care e treaba... Ms d ajutor
     
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    ai mai rezolvat ceva ?
     
  5. ionut220 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2010
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Q7, 3.0TDI, 2007
    Am fost la un tester si mi-a rezultat clapeta de acceleratie de la turbina blocata...deci trebuie inlocuita...
     
  6. Alm1

    Alm1 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    nu trebuie, ala este egr poti sa il cureti si sa incerci pe viitor sa nu mai mergi subturat cu el( la consum)
     
  7. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    nu are nicio treaba egr cu clapeta de acceleratie. sunt 2 lucruri diferite
    on: incearca sa cureti acea clapeta si vezi dupa ,cum functioneaza .
     
  8. Smiley000

    Smiley000 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2009
    Locație:
    Strasbourg, Fr
    Masina:
    A3, 2.0 tdi, 140 HP, DSG, 2010
    Salut!

    Am un audi a4 1,9 tdi din 2003 care nu mai vrea sa porneasca.
    Bag cheia, pun contactul, se aude electromotorul dar nu vrea sa porneasca.
    Pe bord se aprinde martorul ala care arata ca un motor si clipeste martorul pentru bujia incandescenta.
    Ce poate fi ?
     
  9. mindsoul

    mindsoul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 model 1996 1,9 tdi
    si la mine se aprinde arcul ala pe fundal galben de la bujia incandescenta la model Audi a4(b5) 1996 1.9tdi nu-mi dau seama de ce, deci se aprinde in mers si se stinge se aprinde constant si dupa se opreste ce poate fi?
     
  10. Smiley000

    Smiley000 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2009
    Locație:
    Strasbourg, Fr
    Masina:
    A3, 2.0 tdi, 140 HP, DSG, 2010
    rezolvare

    Am pus pe VAS-PC si mi-a zis ca e senzorul de rotatie a motorului de pe axul cu came. Costa in jur de 150 de lei. Am pus raspunsul la problema poate mai pateste cineva :d
     
    Alin211278 apreciază asta.
  11. abydumi

    abydumi 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a6 3.0TDI 233cp 2007
    salut

    Poti sa ne spui cum ai rezolvat problema ca am aceleasi simptome la masina mea a6 3.0 tdi.eu i-am schimbat si clapeta de acceleratie de 2 ori ,dar dimineata imi face figuri:m-i se opreste motorul in intersectie,se aprinde martorul de bujii si check engine.Am testerul dar imi da decat clapeta defecta.multumesc!
     
  12. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    nu trebuiesc doar clapetele curatate, trebuiesc si actuatorii curatati in interior;)
     
  13. Alm1

    Alm1 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    Sal, la mine a fost de vina intercoolerul era fisurat si tragea aer fals, m-a costat in jur de 800 de ron nou original audi . Aceasi problema o aveam si eu martorul bujie, dimineata nu vroia sa porneasca si consum ff mare, verificati urme de ulei in compartimentul motor.
     
  14. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    Dar la tine nu avea alta eroare? pentru ca avei pierderi de presiune in instalatie.
     
  15. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    abydumi are probleme cu clapeta ce inchide aerul cand opresti motorul.

    Si cu asta noua originala face la fel ? Ai verificat si firele, sau sa tragi alte fire provizorii de la ECU ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Apr 2012
  16. abydumi

    abydumi 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a6 3.0TDI 233cp 2007
    Da si cu asta face la fel.Maine o duc la midocar sa-mi faca toate verificarile.
     
  17. abydumi

    abydumi 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a6 3.0TDI 233cp 2007
    S-a rezolvat la midocar.Cablajul clapetei de acceleratie era de vina.Vad ca de cateva zile nu mai am probleme dimineata si masina trage mai bine.
     
  18. dancry 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi Q7, 3.0TDI 245cp, euro 6,2012
    Salut prieteni!
    Si eu am patit aceeasi chestie cu un Q7, 3000cc ,euro6, an 2012(masina de 5 luni).Initial motorul nu a mai tras,turatia netrecind de 2500rpm,dupa care s-a aprins si martorul bujii incandescente in mers.Accelerind-o stind pe loc ,s-a aprins si martorul filtru de particule....bucurie mare.
    Am fost la reprezentanta Audi Galati. Baietii de acolo(nu prea pareau profesionisti )mi-au spus ca de vina este filtrul de particule si ca mi-l schimba pe garantie.Acum astept de vreo saptamina sa vina filtrul,desi am o presimtire ca nu filtrul de particule este de vina.
     
  19. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Bujiile ajuta la pornire la temperaturi mai scazute ..
    Mie la A8 cand am avut o bujie stricata.. mi-a mers cat de cat ok .. adica se tura peste 2500rpm nu am avut probleme de genul acesta..
    Iar .. filtru de particule .. mi-sa aprind cand am avut probleme cu clapetele de admisie .. si de aici vine si o oarecare logica .. motivul aprinderi DPF..
    Sincer nici eu nu cred ca are treaba filtru particule cu ceea ce relatezi tu .. si oricum filtru e garantat cam 200.000 de km .. in fine .. vezi poate poti sa o pui pe un tester la cineva in particular sa vezi ce apare pe acolo .. daca ai drum prin Bucuresti te ajut eu .. daca nu vezi si tu pe unde poti.
    Bafta si sa auzim numai de bine .. PS: sa vi cu rezolvarea problemei sunt curios ..
     
  20. dancry 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi Q7, 3.0TDI 245cp, euro 6,2012
    Astazi am fost iar in service si mi-au spus urmatoarea varianta: din cauza unui debimetru de aer de la motor,care nu a functionat,filtrul de particule s-a colmatat.Urmeaza sa-mi schimbe debimetru + filtru.Sper sa fie ok
    Va tin la curent.
     

Distribuie pagina asta