Salut prieteni! Tocmai am remarcat ca imi palpaie in mers martorul bujiei incandescente, ceea ce nu mi se pare in regula... Un sfat privitor la ce ar putea fi?
. un test cu vag-com ar putea sa iti zica exact despre ce este vorba. Totusi in prima faza verifica daca iti merge stopurile pe frana.
treaba e ca acum mi s-a aprins si martorul motor iar masina nu mai trage, se tureaza greu... O sa merg la un tester sa vad care e treaba... Ms d ajutor
Am fost la un tester si mi-a rezultat clapeta de acceleratie de la turbina blocata...deci trebuie inlocuita...
nu trebuie, ala este egr poti sa il cureti si sa incerci pe viitor sa nu mai mergi subturat cu el( la consum)
nu are nicio treaba egr cu clapeta de acceleratie. sunt 2 lucruri diferite on: incearca sa cureti acea clapeta si vezi dupa ,cum functioneaza .
Salut! Am un audi a4 1,9 tdi din 2003 care nu mai vrea sa porneasca. Bag cheia, pun contactul, se aude electromotorul dar nu vrea sa porneasca. Pe bord se aprinde martorul ala care arata ca un motor si clipeste martorul pentru bujia incandescenta. Ce poate fi ?
si la mine se aprinde arcul ala pe fundal galben de la bujia incandescenta la model Audi a4(b5) 1996 1.9tdi nu-mi dau seama de ce, deci se aprinde in mers si se stinge se aprinde constant si dupa se opreste ce poate fi?
rezolvare Am pus pe VAS-PC si mi-a zis ca e senzorul de rotatie a motorului de pe axul cu came. Costa in jur de 150 de lei. Am pus raspunsul la problema poate mai pateste cineva :d
salut Poti sa ne spui cum ai rezolvat problema ca am aceleasi simptome la masina mea a6 3.0 tdi.eu i-am schimbat si clapeta de acceleratie de 2 ori ,dar dimineata imi face figuri:m-i se opreste motorul in intersectie,se aprinde martorul de bujii si check engine.Am testerul dar imi da decat clapeta defecta.multumesc!
Sal, la mine a fost de vina intercoolerul era fisurat si tragea aer fals, m-a costat in jur de 800 de ron nou original audi . Aceasi problema o aveam si eu martorul bujie, dimineata nu vroia sa porneasca si consum ff mare, verificati urme de ulei in compartimentul motor.
. abydumi are probleme cu clapeta ce inchide aerul cand opresti motorul. Si cu asta noua originala face la fel ? Ai verificat si firele, sau sa tragi alte fire provizorii de la ECU ?
S-a rezolvat la midocar.Cablajul clapetei de acceleratie era de vina.Vad ca de cateva zile nu mai am probleme dimineata si masina trage mai bine.
Salut prieteni! Si eu am patit aceeasi chestie cu un Q7, 3000cc ,euro6, an 2012(masina de 5 luni).Initial motorul nu a mai tras,turatia netrecind de 2500rpm,dupa care s-a aprins si martorul bujii incandescente in mers.Accelerind-o stind pe loc ,s-a aprins si martorul filtru de particule....bucurie mare. Am fost la reprezentanta Audi Galati. Baietii de acolo(nu prea pareau profesionisti )mi-au spus ca de vina este filtrul de particule si ca mi-l schimba pe garantie.Acum astept de vreo saptamina sa vina filtrul,desi am o presimtire ca nu filtrul de particule este de vina.
Bujiile ajuta la pornire la temperaturi mai scazute .. Mie la A8 cand am avut o bujie stricata.. mi-a mers cat de cat ok .. adica se tura peste 2500rpm nu am avut probleme de genul acesta.. Iar .. filtru de particule .. mi-sa aprind cand am avut probleme cu clapetele de admisie .. si de aici vine si o oarecare logica .. motivul aprinderi DPF.. Sincer nici eu nu cred ca are treaba filtru particule cu ceea ce relatezi tu .. si oricum filtru e garantat cam 200.000 de km .. in fine .. vezi poate poti sa o pui pe un tester la cineva in particular sa vezi ce apare pe acolo .. daca ai drum prin Bucuresti te ajut eu .. daca nu vezi si tu pe unde poti. Bafta si sa auzim numai de bine .. PS: sa vi cu rezolvarea problemei sunt curios ..
Astazi am fost iar in service si mi-au spus urmatoarea varianta: din cauza unui debimetru de aer de la motor,care nu a functionat,filtrul de particule s-a colmatat.Urmeaza sa-mi schimbe debimetru + filtru.Sper sa fie ok Va tin la curent.