La un A2 1.4 benzina, se aprinde EPC, sterg eroarea si la cateva zile apare din nou in bord EPC-ul. Am intrebati in stanga si-n dreapta si mi s-a spus ca e un senzor care trebuie curatat, dar nu mi-a spus nimeni unde este acest senzor care trebuie curatat la A2. Aveti idee unde este amplasat ? Altii au spus ca este o problama de la frana, ce ziceti ?
Iti porneste greu motoru sau are ezitari,poate fi senzorul de rotatie motor, il poti gasi la volanta,unde cutia de viteze se imbina cu motorul,pai vezi cand apare eroarea are si un cod pentru senzorul vinovat ex.G92 ceva de gen.
Ceau si eu am patit la fel si este de la becurile de frana schimbale toate si nu o sa iti mai apara...☺️
Salut, Am un Audi A2 1.4 benzină din 2001, si uneori pe bord apare lumina EPC, si masina nu accelereaza, si motorul moare. După 2-3 reporniri revine din nou la normal, dar uneori lumina EPC rămâne aprins pe bord, iar uneori dispare. Am pus pe VCDS si am primit urmatoarele coduri de eroare: Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl Part No: 036 906 034 Q Component: MARELLI 4LV 3720 Coding: 00051 Shop #: WSC 02138 VCID: 204F0602A063EE1EB43-4B82 WAUZZZ8ZZ1N045605 AUZ7Z0Y1773929 4 Faults Found: 17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent 17912 - Intake Air System P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent 17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent Readiness: 0010 0000 Senzorul lambda poate fi curățat sau trebuie să-l schimb? Am vazut pe net ceva solutie numit Oxicat special pentru curatarea sondei lambda, trebuie adaugat in benzina si se curata asa. Sau mai sunt niste videouri pe youtube unde arata ca se poate curata cu petrol, trebuie lasat capatul sondei 12 ore in petrol si dupa aia pus la loc. Nu stiu cat de eficient este asta. Ce poate provoca eroarea "P1504 - 35-10 - Scurgeri detectate - intermitente" pe sistemul de admisie ? Am verificat furtunul de admisie și nu văd fisuri pe el. Poate sa-mi dea cineva niste sfaturi pentru rezolvarea problemelor susnumite?
Sonda lambda nu se curata, se inlocuieste cu una originala sau in cel mai rau caz cu una facuta/fabricata de acelasi producator ca cea OE = originala. Ai Electrical Malfunction, prin urmare este defecta si nici mama curatarii nu o mai resusciteaza.
Si de unde imi dau seama care dintre cei doi senzori este defect ? Cel de dinaintea catalizatorului sau cel de dupa ?
Balla Levi lasa intrebarile si citeste toate topicurile despre sonda Lambda existente aici pe forum si nu numai. Cand ne inscriem pe forum nu incep cu intrebarile ci incepem sa citim fara sa punem intrebari. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
Are dreptate @Cristi. Doar ce te-ai inregistrat si ai inceput cu intrebarile. Ce cauti tu este o informatie generala/comuna, nu conteaza ca pentru A2, A3, A4 etc. Informatia este aceeasi. Daca rasfoiai putin forum-ul o aflai singur. Am zis-o de "N" ori prin toate topicurile. Bank 1 Sensor 1 / B1 S1 - senzorul pre-cat (inaintea catalizatorului). Bank 1 Sensor 2 / B1 S2 - senzorul after-cat (dupa catalizator). La motor cod AUA sau BBY: 036 906 265 J - sonda lambda (inaintea catalizatorului) 036 906 265 H - sonda lambda (dupa catalizator) Bank 2 (B2) nu exista pe motoarele in linie, doar la V-uri. P.S.: Sonda lambda poate genera o sumedenie de erori. Inlocuieste-o, sterge erorile si vezi cu ce ramai dupa.