1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor EPC aprins in bord la A2 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de grigo112, 20 Oct 2012.

  1. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    La un A2 1.4 benzina, se aprinde EPC, sterg eroarea si la cateva zile apare din nou in bord EPC-ul.
    Am intrebati in stanga si-n dreapta si mi s-a spus ca e un senzor care trebuie curatat, dar nu mi-a spus nimeni unde este acest senzor care trebuie curatat la A2. Aveti idee unde este amplasat ?
    Altii au spus ca este o problama de la frana, ce ziceti ?
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Oct 2012
  2. claudelu86 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B6 2.0 2001
    Iti porneste greu motoru sau are ezitari,poate fi senzorul de rotatie motor, il poti gasi la volanta,unde cutia de viteze se imbina cu motorul,pai vezi cand apare eroarea are si un cod pentru senzorul vinovat ex.G92 ceva de gen.
     
  3. Jurca a2

    Jurca a2 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a2 motor: 1.4. 16V. Benzina. 8Z LAUAF1. an fabricatie 2001 C.P75
    Ceau si eu am patit la fel si este de la becurile de frana schimbale toate si nu o sa iti mai apara...☺️
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca a rezolvat in 5 ani de cand a postat. :)
     
  5. BallaLevi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2020
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A2 1.4i AUA 2001
    Salut,
    Am un Audi A2 1.4 benzină din 2001, si uneori pe bord apare lumina EPC, si masina nu accelereaza, si motorul moare. După 2-3 reporniri revine din nou la normal, dar uneori lumina EPC rămâne aprins pe bord, iar uneori dispare.
    Am pus pe VCDS si am primit urmatoarele coduri de eroare:

    Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl
    Part No: 036 906 034 Q
    Component: MARELLI 4LV 3720
    Coding: 00051
    Shop #: WSC 02138
    VCID: 204F0602A063EE1EB43-4B82
    WAUZZZ8ZZ1N045605 AUZ7Z0Y1773929

    4 Faults Found:
    17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
    P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
    17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals
    P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent
    17912 - Intake Air System
    P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
    17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage
    P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
    Readiness: 0010 0000

    Senzorul lambda poate fi curățat sau trebuie să-l schimb? Am vazut pe net ceva solutie numit Oxicat special pentru curatarea sondei lambda, trebuie adaugat in benzina si se curata asa.
    Sau mai sunt niste videouri pe youtube unde arata ca se poate curata cu petrol, trebuie lasat capatul sondei 12 ore in petrol si dupa aia pus la loc. Nu stiu cat de eficient este asta.
    Ce poate provoca eroarea "P1504 - 35-10 - Scurgeri detectate - intermitente" pe sistemul de admisie ? Am verificat furtunul de admisie și nu văd fisuri pe el.
    Poate sa-mi dea cineva niste sfaturi pentru rezolvarea problemelor susnumite?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sonda lambda nu se curata, se inlocuieste cu una originala sau in cel mai rau caz cu una facuta/fabricata de acelasi producator ca cea OE = originala.
    Ai Electrical Malfunction, prin urmare este defecta si nici mama curatarii nu o mai resusciteaza.
     
    Ultima editare: 28 Ian 2020
  7. BallaLevi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2020
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A2 1.4i AUA 2001
    Si de unde imi dau seama care dintre cei doi senzori este defect ? Cel de dinaintea catalizatorului sau cel de dupa ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Balla Levi lasa intrebarile si citeste toate topicurile despre sonda Lambda existente aici pe forum si nu numai. Cand ne inscriem pe forum nu incep cu intrebarile ci incepem sa citim fara sa punem intrebari.
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.
    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are dreptate @Cristi. Doar ce te-ai inregistrat si ai inceput cu intrebarile.
    Ce cauti tu este o informatie generala/comuna, nu conteaza ca pentru A2, A3, A4 etc. Informatia este aceeasi.
    Daca rasfoiai putin forum-ul o aflai singur.

    Am zis-o de "N" ori prin toate topicurile.

    Bank 1 Sensor 1 / B1 S1 - senzorul pre-cat (inaintea catalizatorului).
    Bank 1 Sensor 2 / B1 S2 - senzorul after-cat (dupa catalizator).

    La motor cod AUA sau BBY:

    036 906 265 J - sonda lambda (inaintea catalizatorului)
    036 906 265 H - sonda lambda (dupa catalizator)

    Bank 2 (B2) nu exista pe motoarele in linie, doar la V-uri.

    P.S.:

    Sonda lambda poate genera o sumedenie de erori. Inlocuieste-o, sterge erorile si vezi cu ce ramai dupa.
     

Distribuie pagina asta