1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ABS - ESP si / sau perne Aprinse in bord la A6 C5 Allroad

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de corneloancea, 10 Iun 2011.

  1. corneloancea 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    a6 2.5 2003
    am si eu un allroad din 2002 de 180 cp 2500 diesel si am o problema cu el tot la 10 - 15 minute dupa functionare mi se aprind martorii la abs esp si perne indiferent daca masina este pornita merge sau este numai contactul pus am schimbat perne toate compresor senzori abs si tot nimic am fost la 100 de mecanici electricieni electronis nimik ce sa ma fac am cautat pe forumuri nimeni nici o problema de felul asta
    un sfat va rog daca stie cineva ceva!!!!:sos::fart:
    mutumesc!!:)



    Am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iun 2011
  2. ninjachi

    ninjachi 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi allroad 2001 ,2.5 tdi
    salut, ai verificat computerul de esp?il gasesti in partea dreapta fata la picioarele pasagerului aproape sub bord,e posibil sa fi ajuns umezeala acolo si sa se fi oxidat ceva ,fa o verificare si o curatare cu spray pt contacte. cum ajunge umezeala acolo? simplu cateodata scurgerea de sub baterie in fata la motor se mai infunda,cand ploua abundent apa se ridica in contenitorul de la baterie si se infiltreaza p la filtrul de polen si ajunge exact p computerul de esp.bafta
     
  3. corneloancea 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    a6 2.5 2003
    am gasit

    Daca mai aveti probleme de genu asta cod eroare 1117. Am gasit fir intrerupt la alternator dupa ce am schimbat vreo 3. Merge super acuma. Schimba mai silentios si functioneaza toate ok. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  4. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    Si eu am problema asta, dar mie îmi apare doar când e foarte cald afara. Tu cum ai rezolvat problema corneloancea ? Ce fir zici ca ai găsit întrerupt ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  5. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    0722144733 Florin , va dau eu soluția !
     
  6. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Si de ce nu o dai pe forum?
     
  7. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Pentru ca soluția este foarte complexa si trebuie sa vorbesc cu proprietarul mașinii pentru a intelege cauze si simtome!
     
  8. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Am si eu o buba cu ESP-ul. Nu mai pot sa-l decuplez. Apas pe buton si nu-mi apare in bord ca s-ar di deconectat. De la ce o fi ? O sa trebuiasca sa incerc sa vad daca se decupleaza cu adevarat cand apas butonul sau daca mai functioneza acum. Trebuie sa gasesc un loc liber unde sa incerc sa derapez un pic sa vad daca simt ca intra ESP-ul.

    Ce sfat imi dati ? A mai avut cineva problema asta ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Iul 2011
  9. luka allroad 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2011
    Locație:
    bacau,arezzo it
    Masina:
    audi allroad,2.5 tdi,180 cp,ake,2002
    corneloancea Salutare! Am avut si eu aceiasi problema. La mine a fost de vina contactul de la frana, cel de sub pedala de frana. Si era abia schimbat. Dar a uitat omul sa-l si regleze. Deci masina frana, dar nu se aprindeau stopurile decat daca apasam tare. Deci daca mai intanliti aceasta problema, considerati si aceasta varianta. :respekt:
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Aug 2011
  10. florin allrode 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2011
    Locație:
    CARANSEBES
    Masina:
    Audi allrode 2,5 TDI 180 PS
    audi allrode 2,5 tdi help!!!!pls!!!

    Salut.Ssunt prospatul posesor al unui audi allroad 2.5 tdi

    Imi sta aprins in bord martorii ABS, ESP si aia de la perne. Nu stiu ce sa ma mai fac. Se aprind iar dupa 5-10 secunde se sting dar in 10 km se aprind de 15 ori. Ciudat este ca atunci cand am cumparat-o nu facea. Face de cand am schimbat distributia.
    Poate sa aiba vreo legatura ? Daca poate sa ma ajute cineva ca sunt disperat . :respekt:

    Cu respect.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Sep 2011
  11. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Du-te la aia si pune-i sa puna distributia cum trebuie. Ce coduri de erori ai pe masina ?
     
  12. florin allrode 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2011
    Locație:
    CARANSEBES
    Masina:
    Audi allrode 2,5 TDI 180 PS
    martorii aprinsi!help pls!

    Poate sa fie de la distributie?

    Hai sa iti spun sincer ce am patit, am plecat la Slatina olt la o nunta. Toate frumoase si ok cand pe drum inapoi din senin nu mai aveam directie. Ma uit pe bord toate becurile posibile si imposibile aprinse.

    Trag cu greu pe dreapta, imi aprind o tigare si ridic capota. Sub capota nu se vede nimic, ridic plasticul de la motor vad ca imi lipseste cureaua de la accesorii. OK

    Nimic deosebit, mai aveam 30 km pana la Craiova. Ma urc la volan dau cheie si la service cu ea fiind convins ca pun cureaua si plec mai departe. La service baietii de treaba mi-au desfacut-o toata bucati si in final imi zice: iti trebuie nu stiu ce intinzator care este in partea dreapta (cica nu stiu ce bucse de ghidaj s-au dus).

    In fine se uita in calculator si zice ceva intre 2000-2500 ron costa toate rolele si intinzatorul ala cu curea cu tot. Cand au desfacut-o au dat si ceva suport de aluminiu care are un intinzator care e pe cureaua de la pompa de injectie.

    Nu rezolv nimic. Atatia bani nu dau. Pun mana pe telefon chem platforma si o aduc acasa asa bucati bucatele si o duc la un alt service.

    Ala imi zice ce sa comand inclusiv distributia. Comand tot. Se pune si le schimba. La sfarsit masina porneste, merge dar mi se aprind martorii aia si cateodata parca porneste mai lung.

    Inca ceva atunci cand se aprind martorii aia, nu mai trage, are un moment de ezitare (las acceleratia si acceleratia din nou isi revine si martorii se sting)

    Va rog din suflet daca cunoate cineva problema sau de la ce ar putea fii. Multumesc anticipat

    P.S.

    Apropo nu am mai fost cu ea la test (mi-e si frica !!). Sa nu mai aud de mecanici sau daca cunoasteti vreun mecanic ceva din Timisoara sunt dispus sa ma duc cu ea acolo ca la noi in provincie nici o sansa.
    Multumesc anticipat !!




    Interzis Quote la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste Post Quick Reply. Citeste si respecta regulamentul.

    Am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj (asa cum am corectat mesajul).

    Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc de intelegere.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2011
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    In primul rand trebuie neaparat sa o duci sa iti faca un test cu vag-com, ca sa vezi ce erori ai. Scri erorile ce ti le da pe o foaie si le scri aici.


    Si mai trebuie sa reglezi avansul pompei de injectie. De la avans ii posibil sa iti porneasca mai greu. Chestia asta se face tot la un service ce are tester (vag-com) si se desfac suruburile de la fulia pompei si se invarte putin de acolo. Stiu mecanicii care au mai facut asta ce trebuie sa faca.
     
  14. florin allrode 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2011
    Locație:
    CARANSEBES
    Masina:
    Audi allrode 2,5 TDI 180 PS
    tucudean87 luni la prima ora o sa ma ocup de test si o sa postez ce imi zice Vag-Com-ul.
    O duminica placuta si multumesc deocamdata. :)



    Interzis Quote la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste Post Quick Reply. Citeste si respecta regulamentul. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Sep 2011
  15. florin allrode 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2011
    Locație:
    CARANSEBES
    Masina:
    Audi allrode 2,5 TDI 180 PS
    martorii aprinsi! rezolvat!!!

    Salutari tuturor, azi sunt ceva mai fericit. Am fost cu masina la test si surpriza am pus testu pe ea dadea eroare 000550 - ceva legat de pompa de injectie si inca una 000535. Le-a sters, am pornit-o si am oplecat in proba. Am venit inapoi la test erorile nu au mai aparut si nici martorii nu se mai aprind.

    Am facut aproape 150 km in proba si nimic. Nu stiu care este explicatia dar nu se mai aprind. Se poate ca atunci cand am schimbat distributia sa fi scos vre-o mufa ceva si sa fii ramas memorat ?

    Cu stima si drumuri bune tuturor. O saptamana placuta. :anbet:




    Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Scrie mesajele ulterioare asa cum l-am corectat pe acesta. Multumesc de intelegere.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Sep 2011
  16. Mielu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2010
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI V6 150cp 2002
    Martor ABS+ESP aprins

    Salut baieti.Am un Audi A6 2.5 TDI 2002 care imi cam da de cap.Masina merge bine dupa care la cateva pedale de frana se aprinde martorul abs impreuna cu esp.am duso la reprezentanta Audi din Rm.valcea,unde la prima constatare baietii de acolo mi-au spus ca trebuie sa schimb suportii de etrier impreuna cu lichidul de frana.Mi-au schimbat baietii ce trebuia de schimbat dupa care supriza masina avea aceleasi simptome.Am fost inapoi la ei si dupa o constatare mai amanuntita baietii de acolo mi-au spus ca este defecta unitatea de ABS.Am cumparat unitate de ABS am fost tot la ei sa mi-o monteze si dupa montare masina se comporta la fel,aceleasi simptome(martor abs+esp aprins + infranare roti).Acuma cei de la audi zic ca pompa de franare sau ceva de genu este defecta.Eu unu nu stiu ce sa mai cred si sunt foarte dezamagit Am cheltuit o gramada de bani si masina mea este tot defecta.

    Mentionez ca acum o luna de zile mi sa infundat scurgerea de sub baterie si inundat bateria si ce mai era pe acolo si cam de atunci a inceput sa mi se aprinda martorul ABS.Am obesrvat tarziu ca sau infundat scurgerea si cred ca vreo cateva zile a stat apa acolo si ma gandesc sa nu fi afectat ceva pe la servo-frana(parerea mea,nu sunt specialist).


    Astept pareri si rezolvari.Va multumesc.
     
  17. florin allrode 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2011
    Locație:
    CARANSEBES
    Masina:
    Audi allrode 2,5 TDI 180 PS
    In sfarsit am rezolvat problema martorilor. Totul era din pompa de injectie si din avans. Am fost cu ea la un mecanic ceva mai cu carte si in 30 minute masina mea merge ca noua. Nu era pusa pompa pusa cum trebuie si a mai reglat putin avansul. In rest totul e ca nou. Va multumesc pentru ajutorul acordat. Drumuri bune la toata lumea si fara incidente.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Sep 2011
  18. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Vezi ca se rezolva daca tii cont de sfaturile noastre ?
     
  19. smen

    smen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi allroad 2,5 fabr.2004
    BUNA,
    Dupa o perioada cand nu am mai pus testerul pe masina, imi aduc aminte ca am "sculele" necesare pt aceasta operatiune si ce gasesc:

    address 03: ABS Brakes

    1 fault found:
    01310 - level control system control module (J197)
    27-10- IMPLAUSIBILE SIGNAL - INTERMITTENT

    daca ma puteti lumina....
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP

Distribuie pagina asta