1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Uite vezi asa am gandit si eu cand am facut pasul asta. Am luat legatura cu 4 firme din europa si state si tot nu am avut curajul sa o trimit. Plus ca cel mai mic pret cerut era 250 de euro plus transport la ei. La fel pateam si eu cu erorile si in ultimul timp ma innebunea, la fiecare pornire imi aparea pomul de craciun sau uneori la viraje mai stranse.

    Eu zic sa pui mufa pe pompa noua si sa vezi daca se poate coda si daca nu are nici o eroare. Abia dupa sa te apuci de schimbat pompa. In locul tau as schimba toata pompa ca sa fiu sigur ca totul se pupa, daca tot ai pompa completa. Lenea ne complica mult viata in cele mai multe cazuri ;)

    Eu am scos bornele la baterie de fiecare data inainte sa scot mufa de la pompa. Te sfatuiesc sa faci si tu la fel. Spor la pedalat ;)

    Stie cineva procedura exacta cu vcds pentru aerisire frane ? Am cautat tot internetul si nu am gasit nimic. Asta pentru cine va mai avea probleme asemanatoare.
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Pai procedura e simpla.
    Prima oara purjezi pompa cu vcds si apoi faci aerisirea clasica la roti.
    Dreapta spate,stanga spate,dreapta fata,stanga fata
     
  3. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Pentru a face aerisirea, din ce am vazut eu se intra la output test si se urmeaza pasii de acolo. Intrebarea mea este cum exact se face procedura pas cu pas cu diagnoza. Trebuiesc tot doua persoane? Se deschid aerisitoarele la fiecare roata in parte in ordinea impusa de program? In ce stadiu a programului se deschid si respectiv se inchid aerisitoarele. Am cautat tot internetul in speranta de a gasi ceva dar nu am avut sanse.
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu...e simplu. Cum isi termina pompa purjarea te pune sa continui la roti, cu vcds deschis faci rotile. Dupa ce ai incheiat inchei si bleeding-ul din Basic Settings.
     
  5. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Fii putin mai explicit daca stii, te rog. Trebuie sa apesi pedala de frana pentru ca asa iti cere programul. Cand deschizi aerisitoarele? Ce intelegi prin bleeding la basic settings?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Remus daca nu intelegi de ce nu mergi la cineva care se pricepe ? Cu VCDS deschizi franele spate faci aerisirea in mod normal (trebuie 2 persoane daca nu ai aparat special de aerisit rotile) si asa mai departe.
     
  7. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Cristi, tu stii sa faci aerisirea cu vcds?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Aerisirea franelor depinde de fiecare model de masina. La masina ta nu se deschide nici un aerisitor cu VCDS-ul. Ai inteles tu aiurea asta.
    Tu nu ai inteles ceva: aerisirea la roti se face cu VCDS doar la pompa de ABS si atat la masinile care permit asta. Restul se face mecanic cu un aparat sau metoda clasica. Ti s-a spus sa deschizi franele spate deoarece la masina ta ai frana electrica si automat cand faci aerisirea prin apasarea pedalei franele spate trebuie puse in pozitia de service si pe urma inchise cu VCDS-ul dupa ce se face aerisirea. Nu inteleg de ce tot intrebi si nu mergi la cineva care se pricepe. Chiar ai numai niste prosti prin jurul tau care nu se pricepe la acest model de masina ? Fiecare masina are un specific de service si trebuie respectate anumite proceduri.
    Incheiem aici acest subiect deoarece aici in acest topic nu discutam despre acest subiect referitor la aerisirea sistemului de franare si incheiem aici acest subiect. Nu transformam un topic intr-o amestecatura de subiecte, pentru ca nu este in regula si nu este admis asa ceva pe acest forum. Exista topic dedicat sistemului de franare la masina ta.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  9. King cat 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2007
    Salut cucu1. Am si eu aceleasi erori pe tester. Cum ai rezolvat cu erorile 01314 si 18055? Multumesc

    Mi s au aprins si mie senzorii abs si esp in bord. Pe tester imi da erorile 01314 si 18055? Ma poate ajuta cineva cu un sfat daca stie ce sunt erorile? Mentionez ca imi da esp fault cam o data la 2 saptamani. Multumesc anticipat
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sterge erorile si verifica codarile/adaptarile de pe Engine sa corespunda cu dotarile masinii tale. Posibil problema sa fie de acolo.
     
  11. King cat 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2007
    Multumesc. O sa fac asta
     
  12. Remus Stefan Alexe 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6, 3.0 tdi quattro, 2005
    Buna ziua! Ma poate ajuta cineva cu aceste coduri de eroare? As vrea sa stiu daca este de la senzori sau de la pompa. Multumesc si o zi buna!
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incearca sa faci scanarea cu o interfata VCDS dedicata grupului VAG, cu siguranta vei primi raspunsuri/sfaturi.
     
  14. Remus Stefan Alexe 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6, 3.0 tdi quattro, 2005
    Multumesc! O sa incerc sa gasesc pe cineva cu VCDS, Dar am observat ca majoritatea service-lor aici nu au VCDS... Iar in service mi-au zis ca e de la pompa.. Astept sa ajing in tara la sfarsitul lui August si o sa ii fac o diagnoza completa..
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Remus Stefan Alexe Este de la pompa, ia legatura cu ceva firme ce reconditioneaza pompe A.B.S sa vezi daca se mai poate face ceva.
     
  16. Remus Stefan Alexe 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6, 3.0 tdi quattro, 2005
  17. Claudiucla 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi 3.0 Biturbo 2012
    Salut...Am lovit cu partea stanga fata o caprioara.Am reparat masina dar mi.a ramas aprins abs esp brake nivel perne.Am avut si cateva fire rupte si altele care erau jumulite,acelea care vin deasupra la roata stanga dar am fost la electrician si mi le.a lipit le.a pus dupa culoare si le.a izolat.Pe tester imi da eroarea C106A01 ceva de suply valve abs sau cam asa ceva....Imi poate spune cineva ce ar putea fi?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eroarea o ai din cauza pompei ABS. Verifica din nou toate firele si inaditurile facute de electrician, undeva ai un contact imperfect.
     
  19. King cat 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2007
    Eu am rezolvat si releul 614 a fost de vina....
     
  20. eugentm

    eugentm 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6, C6,2.0 TFSI 2007
    Salut, am schimbat bateria și mi-a afisat pe bord eroare ESP.Stie cineva ce as putea face ?
    Am cod Vag :005715

    Please check DTC Memory of ABS Controller și 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30. Mulțumesc.
     

Distribuie pagina asta