1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. zetopt 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2018
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a6 2.7 bpp 2007
    Mersi Cristi, l`am citit acum si ai dreptate acolo trebuia sa postez, am sa schimb si eu releul 614 si va spun daca am rezolvat problema
     
  2. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Salut baieti,
    De curand am intampinat si eu problema Esp see owner .. si martor ABS aprins in bord. Am fost la service am pus o pe tester nici o eroare nimic . Recent am schimbat ventilatorul din habitaclu atat. Nu am umblat nicaieri. Mentionez ca masina se comporta si se aude normal nu e nici o diferenta. Imi apare si imi dispare la oprirea motorului la interval de cateva zile. Acum cand veneam acasa si mi s-au aprins in bord martorii de ESP si ABS iar cand am pus frana imi vibra frana ca si cum ar fi intrat ABS (nu am franat brusc ci la viteza mica normala). Masina este un Audi A6 C6 2.0 TDI.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista sa nu ai eroare la diagnoza.

    Si la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  4. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Am fost la reprezentanta . Probabil au vazut ca nu ma pricep ( cand am ajuns nu aveam erorile in bord ) Am stat vreo 10 minute cat au umblat ei pe laptop si la final mi-au spus nu ai nici o eroare , vino maine dam rotile jos le calibram verificam senzorul de temperatura ce au mai spus ei pe acolo . Problema sa zic asa ca am dat 130 de lei pe o diagnoza la care nu am aflat nimic! Am aflat ca trebuie sa desfac toata masina sa aflu exact unde e prpblema ca mi au dat o pagina cu presupusele erori care pot aparea.. Si alte service-uri sunt in concedii etc am sunat la 10 astazi Este posibil daca nu ai eroare in bord cand iti spune testeru sa nu apara? Nimic nimic? Ca din ce am citit pe toate paginile sunt anumite erori G16 etc din ce am retinut eu am citit toate paginile.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Repet, nu exista sa nu ai erori la diagnoza. Mergi la un profesionist enumerat de mine. Sunt in Bucuresti colegi profesionisti care te pot ajuta. Ii gasesti in aria de prestari servicii.
     
  6. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Ok omule , aia si-au batut joc de mine oameni nesimtiti. Ms de info
     
  7. Mihaistanciu875 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3000 2005
    Recent am avut si eu aceasta problema nu aveam ABS, ESP, servo acele din bord nu functionau ... in fine am dat de un electrician foarte bun si problema era la modulu ABS. Din el pleca masa la acel modul si era prinsa de aripa. Acolo nu era prins firul bine si nu facea masa. Eu zic sa arunci o privire. Bafta.
     
  8. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Am revenit , in urma diagnozei mi-a aparut eroarea asta. E switch-ul ala de la frana? Nu gasesc nimic concret cu eroare asta g201
     
    Ultima editare: 15 Aug 2018
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu cumva ai umblat pe la sistemul de franare recent, 90% trebuie sa repari/inlocuiesti pompa de ABS.
    Ai putea incerca sa schimbi switch-ul pedalei de frana si sa faci o aerisire a sistemului.
     
  10. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Nu am umblat am schimbat doar ventilatorul din habitaclu. sa incerc sa schimb switch-ul? prima data?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti incerca, este 100 ron un switch nou OE.
    Il poti verifica si cu VCDS dar am uitat pe ce canal.
     
  12. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Ok multumesc. O sa cumpar de pe epiesa dupa seria de sasiu e ok? Si inca o intrebare se schimba greu?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se schimba usor. Codul de care ai nevoie este: 1K2 945 511
     
  14. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Multumesc seara frumoasa
     
  15. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Salut,
    Rezolvarea mea la eroare senzor G201 a fost prin schimbarea switch-ului de frana si optional calibrarea rotilor. Am scapat de eroare. Multumesc tururor.
     
  16. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu ai citit tot topicul asta ?
     
  18. jesusaudi6c6 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2018
    Locație:
    teleorman
    Masina:
    audi a6
    Salut,
    Am citit ca mai multe persoane au avut aceași problemă ca si mine cu audi A6 C6, martor ESP aprins in bord si probleme cu încărcarea bateriei. Am citit ca nimeni nu ar fi reușit să rezolve problema. Nu stiu daca nimeni nu a reușit să rezolve sau nimeni nu se mai deranjează sa spuna cum a reușit sa rezolve.
    In cazul meu ma deranjez sa ajut si comentez situația mea. A fost defect regulatorul de la alternator (releu) cel care cauza problemele. Daca cineva a avut aceași problemă dar cu rezolvare a diferită va rog sa ajutati.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am mai zis si eu asta de multe ori, informatia se afla in topicul dedicat bateriei pentru A6 C6.

    ABS + ESP (si dupa caz, martorul franei de mana) nu iti apar decat in urmatoarele conditii :

    -modulul electric de pe pompa ABS defect
    -incarcare slaba (din varii motive)
    -regulator defect (ATENTIE aici, chiar daca o sa cumparati acelasi cod Valeo cum este cel OE, s-ar putea sa aveti surpriza sa nu fie compatibil). Daca regulatorul are periile uzate, va recomand sa le schimbati doar pe acestea, nu cu totul.
    -senzor acceleratie/turatie defect
    -senzor ABS roata
    -BEM defect
    -bineinteles, cablajul oricarui modul din lista de mai sus
     
    Andrei05, Radu83B și jesusaudi6c6 apreciază asta.
  20. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Aceeasi problema am avut-o si eu. Am schimbat releul alternator defect, doar ca cel nou nu era pe cod, alternatorul incarca, dar calculatorul nu vedea incarcarea si mi se aprindea doar martorul ESP, exact la 10 minute dupa pornirea motorului. Daca opream motorul si il reporneam se aprindea din nou dupa 10 minute. Am pus releu dupa codul original VALEO si nu am mai avut probleme.
     

Distribuie pagina asta