1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - reglare - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    Salut Colegi

    Am citit toate raspunsurile legate de acest subiect dar n am ramas cu nimic concret in minte decat ca acel martor ESP poate apărea din 100 de motive
    Acum , sa va spun si eu problema mea
    Acum 3 zile am schimbaf periile in alternator la un A6 C6 4f 2005 3.0 tdi si alternatorul merge bine , incarca 13.98 dar dupa 10 minute de mers sau de stationat dupa ce pornesc masina , se aprinde martorul ESP in bord si sta aprins pana opresc masina si tot asa la fiecare pornire .
    Mentionez ca inainte nu am avut problema asta

    Si mai mentionez faptul ca , la releu acolo unde intra mufa , la mine e rupt acel plastic si , ca ss nu sara mufa afara am cositorit un fir de pe acel pin de la releu , si mufa am anulat o cositorind firul direct cu firul de impuls

    Sa fie asta problema oare ?
    Sa nu i comvina ca am taiat mufa si ca am cositorit firul ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai bine te duci la un profesionist in electrica si faci / inlocuiesti acel cablaj asa cum trebuie pentru ca sa nu iei foc ? Mufa aia de plastic costa 25 lei noua la magazin sau 0 lei la dezmembrari. Trebuia sa cumperi mufa noua nu sa faci tigania pe care ai mentionat-o pentru ca nu avem Dacie si o reparam cu sarma si patent. Se scot pinii din mufa cu depinator si se inlocuieste mufa. Daca pinii existenti in mufa sunt compromisi se monteza alti pini cu un cleste de sertizat = montat pini pe cablu. Are orice electrician si pini si cleste si acces la ELSA pentru a reface exact asa cum trebuie cablajul initial.
    Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
     
  3. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    Nu mufa era rupta ci suportul in care intra mufa ..de aia am facut ce am facut
     
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Are ESP-ul aprins in bord din cauza releului.
    Am mai zis de 50x. Nu orice releu e conpatibil cu alternatoarele Valeo.
    Pune alt releu si scapi de problema.
     
    GeorgeFanea apreciază asta.
  6. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    Acelasi releu este pus pe alternator doar ca am pus alte perii
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Atunci cumperi alt releu daca al tau are mufa sparta si il inlocuiesti. Iti recomand sa il iei de la un magazin de piese auto local sa poti face retur usor in caz de incompatibilitate.
    Daca ai cod motor BMK si alternator Valeo de 180A cod 059 903 015 R, iti trebuie regulator cod 059 903 803 G (din fabrica vine pe Valeo).

    Apropo, in postul anterior ai spus ca acum incarca 13.98V, unde ? La baterie, la bornele alternatorului, in meniul secret sau pe VCDS ?
     
  8. benkekrisztian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi a6.2.0tdi,2005 blb
    Buna ziua! ce poate sa fie problema? am facut un scan cu vcds si am urmatoarele erori:
    Incarcarea este 14.2v in fata si in spate la baterie 14.1v la relantiu cu consumator

    Engine Labels: 03G-906-016-BLB.clb
    Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
    Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553
    Revision: 12345678 Serial number:
    Coding: 0000072
    Shop #: WSC 66565 257 00032
    VCID: 68DF5E2B5B86005E3C3-803D
    2 Faults Found:
    18349 - Powertrain Databus
    P1941 - 000 - Implausible Message from Controller for Batt. Monitoring - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 2352 /min
    Torque: 92.0 Nm
    Speed: 94.0 km/h
    Load: 29.4 %
    Voltage: 13.91 V
    Bin. Bits: 00101000
    (no units): 1945.8
    Bin. Bits: 10000001

    18255 - Please check DTC Memory of ABS Controller
    P1847 - 000 - - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 2331 /min
    Torque: 94.0 Nm
    Speed: 94.0 km/h
    Load: 29.4 %
    Voltage: 13.91 V
    Bin. Bits: 00101000
    Torque: 244.0 Nm
    Bin. Bits: 00000100
    Readiness: 0 0 0 0 0
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Verifica BEM-ul si mufa acestuia.
     
    benkekrisztian apreciază asta.
  10. benkekrisztian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi a6.2.0tdi,2005 blb
    Salut,
    De astazi am alta eroare tot la ABS si vreau sa verific mufa dar nu stiu unde se afla acel - Switch Valve 1 for Electronic Stability Program (N225)
    Multumesc pentru ajutor.

    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.clb
    Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
    Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553
    Revision: 12345678 Serial number:
    Coding: 0000072
    Shop #: WSC 66565 257 00032
    VCID: 68DF5E2B5B86005E3C3-803D

    1 Fault Found:
    18255 - Please check DTC Memory of ABS Controller
    P1847 - 000 - - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 882 /min
    Torque: 30.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.86 V
    Bin. Bits: 00101000
    Torque: 161.0 Nm
    Bin. Bits: 00000100

    Readiness: 0 0 0 0 0

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
    Part No SW: 4F0 910 517 K HW: 4F0 614 517 K
    Component: ESP 8.0 front H03 0090
    Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
    Coding: 0020855
    Shop #: WSC 02325 785 00200
    VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-8079

    1 Fault Found:
    01418 - Switch Valve 1 for Electronic Stability Program (N225)
    000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 198
    Mileage: 287163 km
    Time Indication: 0
    Date: 2020.04.25
    Time: 07:56:08

    Freeze Frame:
    Hex Value: 0x0000
    Hex Value: 0x4782
    Hex Value: 0x0016
    Hex Value: 0xB892
    Hex Value: 0x00FF
    ...........................................................................................................

    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.clb
    Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
    Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553
    Revision: 12345678 Serial number:
    Coding: 0000072
    Shop #: WSC 66565 257 00032
    VCID: 68DF5E2B5B86005E3C3-803D

    1 Fault Found:
    18255 - Please check DTC Memory of ABS Controller
    P1847 - 000 - - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 882 /min
    Torque: 30.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.86 V
    Bin. Bits: 00101000
    Torque: 161.0 Nm
    Bin. Bits: 00000100

    Readiness: 0 0 0 0 0
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    A, asa zi.
    Nu iti mai bate capul. Partea electrica de pe pompa ABS trebuie reconditionata.
    Sau, inlocuiesti pompa cu totul.
     
    benkekrisztian apreciază asta.
  12. benkekrisztian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi a6.2.0tdi,2005 blb
    Si probabil din cauza asta am avut si primele erori. Merci.
     
  13. popaalyn

    popaalyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro 280 PS
    Salut colegi! A mai patit cineva ca din cauza Esp-ului aprins sa se incingq rotile din fata pana la a iesi fum din ele? Dupa un test facut cei de la service mi-au zis ca ar fi defect modulul de frana de mana.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    De cand frana de mana este pe fata ?
     
  15. popaalyn

    popaalyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro 280 PS
    Tocmai,dar imi zic ca masina intra in avarie si de asta face asa.are vreo legătură esp aprins cu modulul de frana de mana?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Evident, au legatura directa.
    Nu e logic si normal ca modulul pentru frana de mana, fie el si defect, nu iti poate infrana rotile de pe fata ?

    Cumva dupa cateva minute de mers, cand se incalzeste, iti apare ESP, ABS si martorul franei de mana in bord ?

    In cazul asta ai modulul de pe pompa de ABS defect, fapt care iti genereaza eroare si pe modulul franei de mana.
     
  17. popaalyn

    popaalyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro 280 PS
    Decat martorul esp se aprinde dupa 10 min de mers.eroarea la frana de mana o am de la punerea contactului.dar este veche si este cablajul de la roata spate dreapta defect.martorul de abs nu se aprinde
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Si nu crezi ca ar fi indicat sa iti rezolvi problema cu frana de mana in prima faza ?
    ABS, ESP si frana de mana sunt legate intre ele, generand erori mai vechi nu faci decat sa iti ingreunezi situatia actuala de a pune un diagnostic.
    Incarcarea a fost verificata (atat la alternator cat si la bornele bateriei) ?
    O incarcare slaba si/sau un releu defect iti pot genera eroarea respectiva.
    De ce nu postezi erorile exacte de pe 03 - ABS Brakes si Engine ?
     
    popaalyn apreciază asta.
  19. popaalyn

    popaalyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro 280 PS
    Azi sunt programat la service si va anunt ce am rezolvat.
    Deci tu zici ca daca e cum zic ei ca ar fi modulul de frana de mana sa imi franeze esp--ul rotile din fata?
    Mersi pt raspuns
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ne intelegem ca pe gaura cheii. Nu exista asa ceva. Un modul pentru frana de mana defect nu iti infraneaza rotile din fata, iti genereaza doar erori. Sau, in cel mai rau caz, nu poti decupla frana de mana.
    Problema ta e din din pompa ABS si/sau modulul de pe aceasta. Pompa e singura care iti poate infrana rotile din fata.
     

Distribuie pagina asta