1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    TOcmai. vezi daca nu cumva piesa cu senzorii de la abs sa nu stea fixa pe rulment.
    La mine rulmentul era boboc, doar ca din cauza apei, sarii de pe drum(se intampla intr-o iarna , dupa un drum la munte), s-a desprins inelul cu senzorii de abs. Cred ca la tine inca nu s-a desprins de tot si mai face contact.
    Bineinteles, asta poate fi o cauza; sper sa nu trebuiasca sa inlocuiesti o alta componenta mai scumpa!
     
  2. jacobson

    jacobson 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 quatro
    Problema Rezolvata

    Dupa ce mai bine de un an m-a facut cu nervii eroarea ESP FAULT, aparea sporatic fara nicio regula....si la nicun service nu au reusit sa ii dea de cap, intamplator am observat ca dupa un drum pana la RM valcea temperatura de la motor nu a mai crescut deloc, iniante imi facea figuri crestea scadea.. ceva de genu, avand in vedere ca ma duceam la NURVIL sa schimb uleiul din cutie le-am spus sa imi schimbe si senzorul de temperatura.

    Dupa ce l-am schimbat (1 mil a fost tota treba) nu s-a mai aprins, si de atunci am facut cam 6000 de km. Nici acum nu imi vine sa cred cata bataie de cap mi-a dat ESP FAULT, cei de la service mi-au spus ca singura varianta era sa schimb alterantorul...

    in fine.. daca aveti si voi probleme de genu... incepeti cu senzorul de caldura... e cel mai ieftin
     
  3. 43DDM

    43DDM 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2011
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A6 2013, motor 1968 cm,diesel,automat,177 CP
    sunt momente cand pierd brusc din acceleratie, doar cateva secunde si dupa aceea mi se aprind becul de la ESP si becul de la bujia incandescenta in acelasi timp. si imi dezactiveaza ESP si zice pe computerul de bord ca "ESP fault, check the manual". acceleratia isi revine, dar cele 2 becuri se aprind si se sting pe bord tot timpul. Daca opresc motorul si ai dau drumul din nou, isi revine. Acest fenomen se intampla odata la 2-3 saptamani.
    stie cineva ce poate sa fie ?
     
    Ultima editare: 25 Ian 2011
  4. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Probabil maşina intră într-un proces uşor de patinare. Simultan sistemul "taie" acceleraţia pentru că aşa este gândit, intervine asupra roţilor şi motorului.
    Vreun senzor are ceva probleme, posibil contacte oxidate.
     
  5. 43DDM

    43DDM 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2011
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A6 2013, motor 1968 cm,diesel,automat,177 CP
    mersii de rsapuns, dar nu cred ca este normal ce se intampla
    sa fie senzorul de la pedeala de vina ?
     
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Sigur că nu-i normal. Acţiunea ESP-ului este însoţită de un "flash" al lămpii din bord, fără să dea alte mesaje.
    Poate fi de la pedală, de la volan, de la acceleraţia laterală, de la roţi, toate sunt monitorizate de sistem.
     
  7. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Fai un test cu vag-com si vezi ce erori ai stocate. Cauzele pot fi multiple, atat de la motor cat si de la sistemul abs - esp.
     
  8. guguionut

    guguionut 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    1.Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005 2.Audi A6, 2.0 TDI 170HP, 2011
    Am si eu aceeasi problema cu senzorul de ESP.
    la mine apare si daca pornesc masina si raman un pic pe loc si se stinge numai daca fac un drum lung.
    Acuma am si o alta problema cu un huruit care vine de la motor si mai precis de la rulmentul fata dreapta.
    Astept sa schimb rulmentul si apoi o sa vad daca mai reapare mesajul cu ESP, caz in care o sa schimb si eu senzorul de temperatura.
     
  9. guguionut

    guguionut 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    1.Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005 2.Audi A6, 2.0 TDI 170HP, 2011
    Revin cu problema mea referitoare la senzorul ESP- de aceasta data rezolvata:applaus:
    Azi am fost si am schimbat rulmentul fata dreapta (cel de la care va spuneam ca se aude un huruit), si dupa schimbare surpriza a fost sa vad ca nu mai am eroarea cu senzorul ESP.
    Apropo cam multa munca de inlocuit acest rulment, a fost nevoie sa taie suruburile de fixare cu flexul ca erau coxate toate 4.

    Sper sa ramana in continuare stins acel senzor de ESP :arco: !!! si sa va fie si voua cei care mai aveti aceasta problema de ajutor.
     
  10. inspektoru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2011
    Locație:
    gorj
    Masina:
    audi a6 2.4, 165ps din 2001
    curatai senzori de abs de la roti si va merge ;)
     
  11. lucian530

    lucian530 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a6 2,4 2005
    Salut.verifica daca bateria incarca la un voltaj normal.aceste erori aparute din senin pot fi si de la alimentare scazuta a bateriei din cauza releului de incarcare de la alternator.
     
    Danny nicula danny și nae77 apreciază asta.
  12. liviu_k i e 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2012
    Locație:
    borsa
    Masina:
    audi a6 3.0 L 2006
    Am si eu un audi A6 C6 din 2006 3.0L quattro tiptronic si dimineata cand o pornesc merg 10 km dupa care mi se aprind 3 senzori ESP ABS si frana de mana. Ce se poate face ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Sep 2012
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa o diagnoza la masina si vezi motivul aprinderii martorilor in bord.
     
  14. rem_saint Guest

    Salutare tuturor am cumparat de curand un audi a6 2.7 tdi berlina manuala si am o problema cu ea. Astazi dimineata am plecat cu ea si pe drum dupa aproximativ 5 km a inceput sa piuie. Am crezut ca este de la alarma dar nu era, am scos borna la baterie si am pus.o la loc si tot nu am rezolvat nimic. M.am pus la drum sa o duc la service si dupa 100 de m s.au aprins martorii de esp si bujii in bord, clipeau intermitent si nu puteam sa accelerez mai mult de 20 de km la ora. Dupa numeroase incercari de remediere a problemei nu am reusit sa.i dau de capat si am chemat tractarea si am dus.o la service unde mi.au spus ca pe tester le da eroare la clapeta de acceleratie. Aveti idee ce ar putea sa fie, la ce ma pot astepta?
     
  15. rem_saint Guest

    Am rezolvat problema. Se declansase un sistem de supraveghere prin satelit care fusese montat pe masina de unul dintre fostii proprietari. Motivele nu le stiu dar sper sa fie ok.
     
  16. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Salut!! Am si eu un fel de problema la esp. Dupa parerea mea intra muult prea tarziu si sunt nevoit sa corectez eu. Masina in unele cazuri derapeaza 35-40gr. Mentionez ca am cauciucuri de 245/45/18 stiu ca pe 18 se pune 40, dar vreau sa protejez oarecum jantele

    PS: Treaba asta o face pe noroi/zapada. Si pe asfalt mi-a derapat dar nu atat de mult
     
    Ultima editare: 3 Noi 2012
  17. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    Anvelopele sunt toate 4 acelasi profil?
     
  18. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Da, Dunlop Winter Sport
     
  19. Mac 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.0TDI,2006
    Audi a6 2005

    Salut. Am avut si eu aceiasi problema dar am schimbat actuatorul de la turbina iar pasul urmator ar fi sa schimb senzorul de temperatura. Cei de la service au spus ca vine in 3 zile....In drum spre casa a aparut in bord aceiasi eroare esp...Am ajuns acasa am deschis capota si am auzit un sunet ciudat la turbina ca un fluierat de rulment. Dupa ce opresc motorul se mai aude in continuare ca se invarte in turbina axul, un sunet ca si cum ar fi niste rulmenti uzati. Inainte sa schimb actuatorul nu se auzea nimic. Poate ca nu trebuia sa il schimb ca puterea motorului scadea de la senzor si eroarea esp nicidecum de la actuator,turbina etc.. Ce ma sfatuiti sa fac? Va multumesc.
     
  20. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    Salut baieti! A aparut si la mine problema cu abs/esp/parking tot pomul de craciun aprins pe bord. Am sters codurile si nu au mai aparut cateva ore, dupa cateva ore de condus spre Tg Mures s-au aprins din nou, cu beep urile de rigoare. Astazi am demontat mufa de pe modulul abs si am curatat-o superficial cu un spray de contacte electrice. Acum cum sterg eroare apare instant in vag. Ce-mi recomandati?
    Masina este cea din semnatura: Audi A6 din decembrie 2004 inmatriculata 2005, 3.0 TDI cutie automata, tractiune integrala.

    Log-ul arata asa:


    ddress 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 4F0 910 401 N HW: 4F0 907 401 B
    Component: 3.0L V6TDI G000AG 0010
    Revision: --H01--- Serial number:
    Coding: 0011372
    Shop #: WSC 02334 785 00200
    VCID: 27578A3896F60B6

    1 Fault Found:
    005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
    P1653 - 002 -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100010
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 4
    Time Indication: 0
    Date: 2013.05.09
    Time: 12:36:34

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 167.7 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Duty Cycle: 1.0 %
    Voltage: 12.01 V
    Bin. Bits: 00101100
    Torque: 89.7 Nm

    Readiness: 0 0 1 1 1


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
    Part No SW: 4F0 910 517 L HW: 4F0 614 517 L
    Component: ESP 8.0 quattro H03 0090
    Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
    Coding: 0020872
    Shop #: WSC 02331 785 00200
    VCID: 2D5B7810B40A216

    1 Fault Found:
    01421 - High Pressure Switch Valve 2 for Electronic Stability Program (N228)
    000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 233
    Time Indication: 0
    Date: 2013.05.09
    Time: 12:37:39

    Freeze Frame:
    Hex Value: 0x0000
    Hex Value: 0x0782
    Hex Value: 0x0019
    Hex Value: 0xC092
    Hex Value: 0x00FF
     

Distribuie pagina asta