1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. curtmola 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6, 2,7l,quattro,automatic, 2007
    01314 - intermittent

    pina la calculator motor sunt o groaza de sigurante, relee(vreo 2) CAN-uri, samd.
    inainte de toate verific tot parcursul, de la cap la coada. cum face contact si dispare codul 01314 listingul de la vcds arata ca nou.
    cine mai stie de unde poate fi poate ma mai ajuta.
    cum se incalzeste ii curat toate mufele, de jos pina sus.
    multumesc
     
  2. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Daca citesti topicul de motoare 2.7 o sa vezi ca au mai fost probleme cu acest motor. La un moment dat am fost 3 persoane cu probleme asemanatoare. Eu am fost singurul cu 2.7 non quattro si rezolvarea mea a fost schimbarea calculatorului (care a fost 600 de euro cu calc second resoftat de baietii cu tuning) iar unul din ceilalti cu probleme, care avea 2,7 quattro a rezolvat-o printr-un update de soft (aparut anul trecut).
    Deci ar fi bine sa verifici si daca ai softul de motor la zi ca au fost probleme la seriile cu 2.7 quattro la partea de soft.
    A...si nici eu nu auzisem se probleme la calculatoare pana am dat de baietii care le schimba. Ei mi-au spus ca au cam 1 calculator la 1-2 luni (mi le-au aratat pe cele defecte).
     
    Ultima editare: 27 Ian 2014
  3. curtmola 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6, 2,7l,quattro,automatic, 2007
    multumesc. vedem.
     
  4. curtmola 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6, 2,7l,quattro,automatic, 2007
    de ce?
     
  5. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    @curtmola ai rezolvat problema? iti porneste motorul acum? am si eu aceeasi problema. am atasat logul de diagnoza.
     
  6. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    Razvan, ai verificat releul de alimentare ECU motor ? ai plus permanent in el ? comanda acestuia este data de o masa care vine din mufa ECU - la 2.0Tdi, parca pin 87 .. sau 84 (daca imi dai datele pe PM, ma uit si iti zic).

    daca masa nu ii vine la contact, nu comanda plus-ul si nu vede ECU.

    verifici cablajul dintre Ebox si mufa ECU. Daca are continuitate, atunci intareste pinul din mufa ECU.
     
  7. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Merci Florin, am gasit de unde era problema, fir intrerupt de la pinul K49 de la ECU la pinul 85 al Releului de pornire. Acest fir aducea masa de la ECU la Releul de alimentare al ECU.
     
  8. curtmola 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6, 2,7l,quattro,automatic, 2007
    am rezolvat problema! baietii de la reprezentante ce zic?
     
  9. rikboss 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2012
    Locație:
    sat mires
    Masina:
    audi A6 avant, 2.0 TDI, 2006
    Problema Curent ESP

    Buna Seara! am si eu un audi a6 avant 2.0 tdi 2006. De curand m-a lasat alternatorul la ea, l-am schimbat cu altul care nu era aceeasi marca dar avea acelasi curent si amperaj tot de audi (originalul era Valeo, iar cel pus este Bosh). La prima cursa dupa schimbarea lui mi s-a aprinde becul de la esp si imi da "esp faul check owners manual". am fost cu masina din nou la service mi-au zis sa fac directia. am facut directia, tot la fel. M-am reintors la service am dat jos cauciucurile am verificat gentile fara cauciucuri, le-am pus inapoi le-am reechilibrat si tot la fel. am verificat senzorii de la roti sunt ok, senzorul de la volan e ok. Am pus-o pe tester si da ca taie curentul calculatorului din portbagaj. La recomandarea lor l-am schimbat si pe acela si la fel. au verificat curentul incarcat de alternator e exact cu ce scrie la carte, nu fire intrerupte nimic. La reprezentanta mi-au spus sa iau alternator pe original ca e posibil sa fie de la el. a mai patit cineva chestia asta?
    Mentionez ca eroarea nu apare in viraje, la gropi, hopuri sau la o anumita viteza ci pur si simplu.
    Multumesc anticipat
     
  10. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    mergi la cineva care are VCDS sau VAS si fa o scanare - sa iti dea erorile salvate si le postezi aici, sa vedem exact ce iti apare
     
  11. rikboss 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2012
    Locație:
    sat mires
    Masina:
    audi A6 avant, 2.0 TDI, 2006
    imi da codul de eroare 2254
     
    blinki2009 apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    02254 - Interface to Generator
    004 - No Signal/Communication - Intermittent

    Eroarea asta apare in urma unui alternator defect sau a instalatiei de la alternator la baterie.

    Vezi ca au fost multe C6 cu probleme la instalatia care pleaca de la alternator la baterie, verifica sa nu se incalzeasca dupa o utilizare de 1-2h.
    Daca alternatorul incarca OK nu vad de ce l-ai schimba.

    Intreaba la reprezentanta care este treaba cu bornele care se incalzesc si se topesc la A6 si A8 daca tot ti-au zis sa schimbi alternatorul cu unul original si roaga-i sa le verifice. :)
     
  13. rikboss 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2012
    Locație:
    sat mires
    Masina:
    audi A6 avant, 2.0 TDI, 2006
    mersi de raspuns . la reprezentanta mi-au cerut 3000 euro pe alternator. l-am schimbat si pe cel bosh care era pe masina am pus unul tot valeo aceeasi serie difera anul de fabricatie si ultima litera din serie si tot da. o sa ma duc sa imi faca verificarea la el iarasi
     
  14. Cosmin-Horea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 ,3 L, 2006
    Martor ESP aprins

    Buna, Am si eu o problema cu martorul ESP la un audi A6 3TDI Quatro din 2006. Se aprinde sporadic, de obicei cand fac curba. Daca curba este scurta si nu cabrez tare rotile sau nu stau mult in curba se aprinde martorul dupa care dispare. Daca am o curba mai mare sau stau mai mult in ea , gen in intersectii, imi da si eroarea de esp fault. A mai patit cineva asa ceva? Sa fie vreun contact imperfect? Multumesc!!!
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai faci o diagnoza si eventual investigatii mai ample. Pe ghicite nu stie nimeni. Bafta.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2015
  16. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    corect - pana una-alta, verifica nivelul lichidului de frana din vas
     
  17. Cosmin-Horea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 ,3 L, 2006
    Martor ESP aprins

    Da. Am facut o diagnoza....imi dadea ceva senzor cu probleme. Dupa o saptamana mai fac o diagnoza la un tip profesionist... problema cu senzorul de sub volan. Mi s-a spus sa caut unul la mana a doua, deoarece nou, costa destul de mult . Ma gandeam sa il mai las o vreme asa. Dupa doua zile ma trezesc ca nu mai porneste masina, am bateria moarta. Am reusit sa o pornesc cu cabluri si am dus masina la un service sa imi puna bateria la redresor. Mentionez ca am mai patit acesta problema prin martie. Aici surpiza,! imi spun ca regulatorul de tensiune este defect si ca nu incarca bateria. Ok spun sa il schimbe. Pe urma sunt anuntat ca si bateria este scurtcicuitata. Trebuie schimbata. O schimb si pe acesta. Fara astea nu putea masina sa functioneze. Cost total 1250 Ron.
    Cam trist plec spre casa cu masina si cu buzunarele goale. Pe drum observ ca nu mai am probleme cu martorul ESP. Am deja 1000 km si nu s-a mai aprins. Sper sa ramana asa. Ciudate si diagnozele acestea.....
     
  18. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Legat de sistemul ABS/ESP, nu stiu daca unii dintre voi ati sesizat un zgomot specific sub masina, imediat dupa ce porniti motorul si plecati (la mine la automata, trebuie si sa accelerez, daca o las singura sa mearga in D nu se aude nimic). Se intampla pe la 15-20 km/h, imediat ce am plecat, si doar prima oara.
    Am fost curios sa stiu ce e cu acel zgomot (am crezut initial ca provine de la trenul de rulare sau din cutie), dar de fapt sistemul ABS/ESP efectueaza o scurta autotestare, prin care sunt actionate toate supapele unitatii hidraulice si este pornita scurt pompa de recirculare. Autotestarea e indispensabila pentru functionarea corecta a sistemelor ABS/ESP. Asadar sunt zgomote functionale si nu reprezinta un defect (cum m-am gandit initial).

    Am zis sa postez ce am aflat, poate cineva a mai sesizat "bocanitul" ala usor, sub masina :)
     
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Sincer, eu nu am la plecare nici un zgomot în plus.
    Nu bocane, nu fâsâie, nu trepideaza nimic.
    Parerea mea e ca ar trebui sa aprofundezi problema.
    Legat de vreo autotestare, roți, frâne și ce-o mai fi, a mine, după vreo cursa, doar când o opresc în garaj, după ce opresc motorul, i se aud motorasele electrice de la etrierii spate. Nu întotdeauna.
    Fac exact ca la "test"-ul din VAG, după ce schimbi placutele, sau ca atunci când faci scanare. Cred mai mult ca este doar o reglare a placutelor....
     
    Ultima editare: 18 Sep 2014
    Megatron apreciază asta.
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Gabi si la mine este acel "wruum" cam pe la 12km/h. in fiecare dimineata la prima cheie si in acel loc. Il simti in pedala. Si cum zice Roger acest fenomen este un tip de check abs/esp. asta am gasit si eu pe forumuri. ia incearca sa fii atent la acei 12km/h.
     

Distribuie pagina asta