1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. Bogdan Ciucanu

    Bogdan Ciucanu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2015
    Locație:
    Verona
    Masina:
    Audi A6 2.0 BLB 2005
    Salut,
    Dupa 10 minute de la pornirea masinii mi se aprinde: ESP FAULT CHECK MANUAL OWNER. Am descoperit ca daca scot cablul de la alternator nu se intampla nimic e ca si cum nu ar fi.
    E posibil sa fie intrerupt, stie cineva ce rol are acel cablu ? La reprezentanta mi-au zis sa schimb alternatorul si bateria, am pus baterie originala si am codat-o.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2015
  2. nicolae333 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a 6 2005 2000cm
    probleme esp alternator

    Salut,
    Am si eu o problema cu ESP-ul. Am schimbat releul de incarcare la alternator. Va rog imi puteti spune cum sa rezolv ?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Apr 2015
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce problema ?
     
  4. kapp 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4
    Buna. 2 erori p1847 faults code in abs controller si 01826 steering angle sensor 30 grade. Amandoua erori permanente. Esp aprins in bord. Audi a6 2008 2.0 tdi. Ceva sugestii? Multumesc
     
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Dupa vreo 6 luni in care nu mi-a dat deloc eroare cu "esp fault", in ultimele zile, de cand cu temperaturile mai crescute, mi-a dat eroarea de vreo 3 ori. Apare si dispare cand vrea ea, sta fie 1min, fie 10..banuiesc ca e vreun contact imperfect/siguranta pe undeva..ce ma enerveaza este faptul ca masina intra intr-un fel de limp mode, ca si cum nu as avea turbina.
     
    Marin Gabriel apreciază asta.
  6. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    In cazul meu, aceasta eroare de esp fault dadea pe diagnoza un cod legat de clapeta de acceleratie. La simpla scoatere a mufei, o mica curatare si reconectarea acesteia, eroarea a disparut. Deocamdata nu a mai aparut, de aproape o saptamana, desi temperaturile au ajuns si la 32grade. Prin urmare, diagnoza inainte de toate ;)
     
  7. GOD*A6

    GOD*A6 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2012
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Pieton
    Deci, am schimbat releul de la alternator, toate bune si frumoase am plecat cu masina s-a aprins ESP-ul (fault ... manual), apoi am mers cu ea s-a aprins iar. Daca o pornesc din nou se stinge. Problema e ca de 3 ani am o baterie Caranda care nu e codata, daca pun testeru pe ea imi zice ceva de genu battery coding si aceasta eroare a ESP-ului. Daca voi lua alta baterie varta de 110 si o codez sunt sanse sa scap de aceasta problema? Pana acum cu bateria aceasta pana sa schimb releul nu am avut nici o problema. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iul 2015
  8. GOD*A6

    GOD*A6 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2012
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Pieton
    Am schimbat si bateria am pus varta 110,am codato martorul esp tot sta aprins pana sa schimb releul de incarcare alternator nu aveam nici o problema.
     
  9. gabi_beep

    gabi_beep 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2007
    Releul 614, de la compartimentul motor de langa ansamblu stergatoare trebuie schimbat
     
  10. GOD*A6

    GOD*A6 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2012
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Pieton
    Ok,multumesc o sa incerc si varianta asta.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce cod are eroarea la scanare cu VCDS? Ai verificat pe ross-tech? Nu ai gasit nici o discutie despre ea pe alte forumuri/net ?
     
  12. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Eu am schimbat senzonul ESP care se afla sub cotiera.Si mi-a disparut Eroarea.
    Pot fi multe cauze.Are dreptate colegul de mai sus,depinde ce eroare ai pe scanarea cu VCDS,la mine a fost G419 -cod de eroare.
    O zi buna.
     
  13. alinv82 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6, 2.7 TDI, 2010
    Buna baieti,

    Am si eu o problema care imi creeaza griji la un A6 Avant C6 Facelift 2010 cu 2.7 TDI Multitronic. Acum saptamani m-am trezit ca dupa ce am fost cu masina la spalatorie s-a aprins spirala si pe ecran aparea eroare de ABS/ESP Check manual. Masina a intrat in limp mode si nu am mai putut accelera. Am tras pe dreapta, oprit motor, pornit motor totul OK. Nici o eroare nimic. Dupa cateva zile in parcarea aia pietruita de la Baneasa aceleasi erori dar la pornire de pe loc ceea ce este cuidat.
    Am fost la niste prieteni si am facut diagnoza cu urmatoarele rezultate:
    Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
    Control Module Part Number: 4F0 910 517 AK HW: 4F0 614 517 AT
    Component and/or Version: ESP8 front H03 0060
    Software Coding: 0020872
    Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
    VCID: 6DDBD76D748ADF1
    1 Fault Found:

    01314 - Engine Control Module
    013 - Check DTC Memory - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101101
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 40
    Mileage: 167320 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.10.15
    Time: 09:41:34

    Freeze Frame:
    Hex Value: 0x3F00
    Hex Value: 0x4006
    Hex Value: 0x0029
    Hex Value: 0x01AD
    Hex Value: 0x00FF

    si
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Control Module Part Number: 4F7 910 401 K HW: 4F0 907 401 E
    Component and/or Version: 2.7TDI EDC17G000CG 0090
    Software Coding: 010D002C02070128
    Work Shop Code: WSC 83968 553 460358
    VCID: 2B5F19758A1E111
    1 Fault Found:

    001601 - Sensor Reference Voltage A
    P0641 - 000 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 167449 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 1050 /min
    Speed: 63.8 km/h
    Voltage: 13.83 V
    Load: 3.9 %
    Torque: 202.8 Nm
    Bin. Bits: 00000011
    Bin. Bits: 00000000
    Am fost apoi la un tip care se ocupa de Audi prin Brasov deoarece eram prin trecere si a zis ca mai mult ca sigur este un contact imperfect sau e cablajul defect pe undeva (care cica se poate verifica doar cu osciloscop). A verificat pe la senzori si ECU ceva si nu a gasit nimic.
    Recomandarea lui a fost sa astept sa dea eroare de unde se poate trage o concluzie deoarece eroarea care o am eu este una generala si nu ne directioneaza catre o piesa anume.
    Eu fac multi km si nu imi permit sa ma trezesc cu masina moarta intr-o deplasare la vreo 3-400 km distanta de Buc.
    Aveti vreo recomandare ce pot sa fac, la cine sa merg, etc?
    Multumesc
     
  14. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    A venit și la mine clasica eroare. Mi-a mai dat în trecut, dar se potolise, de vreo 2 luni nu mai era nimic.

    Azi dimineață însă ESP Fault, constant. De obicei se potolea după ce îi dădeam o nouă cheie. Azi nu a mai vrut. Spre prostia mea, am dat mai multe chei - în cele din urmă a dispărut.

    Mi-a rămas însă aprins acum becul cu motor galben, manualul zice:

    If the indicator lamp lights up or flashes, a malfunction has occurred which can reduce the quality of the exhaust gas and damage the catalytic converter. - mă gândesc că nu are neapărat legătură cu ESP ci cu stresul meu pornit / oprit.

    Joi am o vizită în service oricum să văd ce e cu eroarea ESP, dar între timp nu s-a stins deloc becul cu motorașul galben. O las acum puțin să văd dacă dispare după. Voi ce ziceți?
     
  15. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Am lasat mașina la service azi. Eroarea mi-o dă pe cabluri. Pare un cablu întrerupt... vis... :) - le-am zis să le schimbe cu totul :)
     
  16. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    UPDATE: Problema nu e din cablaj. Senzorul de la axul cu came era dus. Motiv? A curs ulei pe el și a cedat complet în timp.

    Motiv curgere ulei? - Clapeta EGR dusă, arunca ulei aparent. Schimb clapeta acum, la fel și senzorul.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca treaba asta o aflai la o simpla scanare. :) Oricum, bine ca ti-ai rezolvat problema.
     
  18. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Mașina e în reprezentanță deh, zic și eu ce-mi zic ei :)))
     
  19. adrianhd 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2015
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi a6 tdi sline,2.0 2006
    Salut,
    Cine ma poate ajuta si pe mine cu problema asta: ESP Fault - check manual owner
    Se poate sa fie problema din cauza scaunului pasagerului din fata pentru ca inainte sa imi apara permanent in bord, daca pasagerul din fata se apleca intr-o parte pe scaun, imi aparea in bord problema cu esp fault iar daca se indrepta pasagerul disparea din bord.
    Odata, in timp ce ploua afara, a aparut dintr-o data si doar cand apasam frana disparea dar cum luam piciorul de pe frana aparea din nou. Poate sa fie problema de sub scaunul pasagerului adica ma refer la faptul ca are vreo legatura ESP-ul sau este doar o coincidenta ? A mai patit cineva asta ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Faci o scanare, ESP-ul ti se poate aprinde din 100 de motive.
     

Distribuie pagina asta