1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Modificare - Inlocuire - Demontare - elemente exterioare / caroserie la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cata_ADC, 3 Mar 2008.

  1. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC
    Se potriveste aripa fata de la hatchback la sportback?A apărut rugina la una si am gasit pecod de culoare la dezmembrari.multumesc
     
  2. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Potriveste!
     
  3. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC
    Multumesc
     
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Și care ar fi diferența între hatchback și sportback ?! :) Poate coupe vs sportback e altceva. Diferența este doar la modelele după 2008.
     
  5. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC
    daca as fi mecanic sau tinichigiu as sti daca e vreo diferenta.Mai nasol e ca majoritatea nu trimit cu verificare când aud treaba asta îmi închid telefonul in nas
     
  6. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Greu sa o nimeresti pe cod sa se potriveasca, la acelasi cod pot fi si 10 variatii , mai inchisa mai deschisa mai perlata etc si din dezmembrari nu le scoate nimeni cu manusi !
     
  7. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC
    Oricum nu am reusit sa găsesc pe cod.La a mea a iesit rugina la bucatica de bandou jos si e din interior.Mă disperă rugina când o vad pe masina.Mai bine sa fie o alta tenta de nuanta dupa vopsit decât sa vad rugina.nu o fac sa o vand,in afara spatiului dun portbagaj sunt foarte multumit de ea si as vrea sa o mai tin cel putin vreo 3-4 ani.Baietii cu vopsitul zic ca o nimeresc la nuanta,lucrează cu aceeasi vopsea cu care se lucrează la reprezentanta
     
  8. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    In partea dreapta se aduna "praful" de pe strada , am scos acuma 2 saptamani de la a mea cel putin o lopata de pamant , cum sa nu rugineasca , decat sa schimbi aripa mai bine cureti rugina ii faci un tratament si vopsesti elementul , chiar daca te costa 100 de lei in plus ai mai mari sanse sa iasa ceva , sau faci ca mine de la doua urechi la bara fata faci facelift :)
     
  9. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC
    La mine pe stanga a explodat rugina chiar deasupra la bucatica de bandou dintrodata a iesit rugina de nu mai am ce ii face la aripa.Am gasit la dezmembrari una buna.Luni intra la vopsit si cu ocazia asta voi face si pragurile cu insonorizant
     
  10. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Aproape gata .

    IMG_20170519_161251.jpg IMG_20170529_102039.jpg
     
    mirceacml, AndreyPH și Adrian_Redmann apreciază asta.
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Eu zic sa cauti neaparat si niste faruri bi-xenon +drl oem, ca altfel isi pierde din farmecul faceliftului. In cazul actual vor iesi mai mult farurile in evidenta decat faceliftul :icon_thumright: Spor la treaba !
     
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Fără supărare, dar sunt foarte "nepotrivite" farurile alea, cu atâta tub led in ele. Strică tot farmecul. Imi trecea si mie prin cap sa fac acest facelift, doar sa am.acele faruri OEM, care arată super bine, mai ales pe o masina vopsită negru.
     
    Mrz și Cata_ADC apreciază asta.
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  14. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Din punctul meu de vedere nu se renteaza xenon oem si intre farurile stock cu bec si aftermerket cu beculete am zis ca arata mai bine cu tuburile led , m-am gandit sa le desfac si sa acopar tubul de jos si ledurile mici , dar e prea mare riscul sa ciufulesc farul ,fata de stock 2004 eu zic ca arata mai contemporana :) , asta era scopul nu vreau s3 !Investitia nu a fost foarte mare ( era o treaba care oricum trebuia facuta , aveam de vopsit capota de schimbat bara , de vopsit usile )si sper sa fie recuperabila ca as trece la un a3 8v sau un a5.Faruri gaseam nu era o problema , nu am cautat xenon pentru ca nu am vrut sa imi complic proiectul si mai tare !
    Inca nu e gata (lufturile sunt ok in imagine nu are yala la capota inca montata !
    IMG_20170529_104411.jpg
    Farurile am ales intre astea doua :
    405696_scheinwerfer_audi_a3_2009.jpg images.jpg
    Varianta cu xenon a fost ocolita din start , nu ca nu mi-as fi permis , dar nu se renta din punctul meu de vedere !
     
    Ultima editare: 29 Mai 2017
    AndreyPH apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Depinde care este scopul și mai ales bugetul.
    Între cele două eu as fi luat cele Hella halogen
    In the end toate modificările sunt bani pierduți la vânzare:)

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  16. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Diferenta la faruri a fost de 100 e , nu am vrut un look chiar stock , si chiar daca am masina de 4 ani nu vreau sa o fac monument , am facut un facelift la buget sa nu pierd foarte mult , oricum nu o scot la vanzare in perioada urmatoare si chiar trebuia sa fac niste reparatii la vopsea ( floricele , borduri , pietre , etc)

    Sent from my ZUK Z2131 using Tapatalk
     
  17. Sebi Cioată

    Sebi Cioată 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 diesel, 2003, BKD
  18. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Sunt foarte mari diferențe, bara aia nu este originala iar mașina va părea o corcitura dacă faci o asemenea modificare și nu schimbi și capota, plus de asta ai mari șanse sa nu ți se potrivească la lufturi, la grile..iar asta este un aspect estetic. Un aspect tehnic ar fi acela ca bările aftermarket sunt confecționate dintr-un material foarte casant.
     
    Sebi Cioată apreciază asta.
  19. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    IMG_20170603_171320.jpg IMG_20170611_211642.jpg
    Cam asta e rezultatul spre final , mai trebuie un polish , lufturile au iesit aproape perfect , bara in partea stanga daca satea 1-2 mm mai sus era perfect ( am folosit ramforul de la non facelit ) si matrita de la aripa stanga era problematica :) , ca si costuri pentru alti temerari care vor sa faca asta am bagat cam 650-700 euro fara costurile de vopsitorie si fara partea de carenaje si scut motor (vopsitoria e homemade ) , cu faruri stock non xenon se mai face o economie de 100 e (stiu ca multora nu le plac farurile , nici mie nu imi plac alea cu xenon stock chiar nu vreau sa mai primesc indicatii si anunturi cu faruri :) ) multumiri colegului Cata_adc pt poze si indicatii , chiar au fost de folos , pentru cine vrea sa mai faca o treaba asemanatoare am salvat cateva poze cu modificarile si am sa scriu mai jos lista cu piese ce trebuiesc inlocuite sau modificate :

    -Capota motor + insonorizare capota
    -Clema inchidere capota ( merge si cea veche dar la al treilea surub trebuie pusa o brida sau o clema )
    -Cablu deschidere capota ( merge si cel vechi , dar trebuie reconfigurat traseul )
    -Aripi fata ( la care mai trebuiesc confectionate minim 4 cleme de prindere din care se regleaza luftul )
    -Bara fata , grila radiator , grile bara ( eu am pus si proiectoare pentru ca nu gaseam grile aftermarket fara gauri de proiector )
    -Ramforsare bara fata si amortizoarele de soc ( la fel merg modificate cele vechi , cateva taieturi cu flexul)
    -Panou fata ( atentie sa fie cu tot cu suportii pentru faruri)
    -Faruri ( dupa gust :) )
    -Carenajele partile frontale
    -Scut motor
     
    underc0ver, Cata_ADC și Fallen apreciază asta.
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    si oglinzile laterale :)
    Bravo sper sa fie de folos si altora
     

Distribuie pagina asta