1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Montare Pozitii Led faruri sticla OEM la Audi A4 B5

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de bushman, 25 Iun 2013.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Salutare colegi dupa tragedia cu farurile aftermarket matuite in weekndu acesta m-a mancat mana si am transferat ledurile pe farurile cu capac de sticla marca Valeo (ce au fost pe masina originale ) in ideea de a mai moderniza lookul si refolosind ce am avut sper sa va fie util tutorialul de mai jos .
    In primul rand sa incepem cu ce am avut, se de ce avem nevoie :
    -2 x faruri OEM valeo
    -12x leduri putere 0,5W link mai jos pentru ce interesati de caracteristici si preturi
    http://www.ledshop.ro/index.php?pag...e8223fd9c97010820&option=com_phpshop&Itemid=1
    -2x rezistente putere 150 ohmi la 5W (se pot pune mai mici dar eu am preferat sa pun mai mari reducand intensitatea luminoasa dar prelungind viata ledurilor )
    -4x circuit integrat generic (5V)stabilizator tensiune
    -bormasina + spiral de 4
    -subler pantru masurat distanta dintre leduri si dferite punte de reper .
    -bara de silicion
    si nu in ultimul rand fire si banza izolatoare / tub termosensibil

    Descrierea operatiunii :
    -demontat bara fata deoarece farul original are un surub prins sb aceasta
    - demontat faruri ( 4 suruburi doua in partea superoara iar unul in partea exterioara a masinii sub bara de protectie )
    - demontat sticla far (la modelul meu Valeo sticla este prinsa cu niste cleme din metal respectiv 3 cleme in parte de jos cate una in parti si doua sus )
    - demontat capac cromat far (este cel din prima poza este relativ usor de dat jos are un sistem de prindere cu cleme doua sus si o clema ma imare in parte de jos , atentie mare la acesta din urma deoarece se murdareste f usor si ramane patat iar stratul decrom cel putin la mine daca freci un pci mai tare se curata deci atentie mare lucrati cu o carpa ceva )
    - gaurit capac cromat in froma dorita , in cazul meu am avut cate 6 leduri de far si le-am dispus intr-o forma de L , in singurul loc de pa capac unde zic eu ca se pot monta ledurile, fiecare are libertatea sa le puna cum vrea .
    Ca puncte de reper am avut primul led cel din partea superioara avand urmatoarele distante : 1 cm fata de marginea din stanga , 1,4 fata de partea de sus si 1,3 fata de partea interioara .
    Restul ledurilor ce sunt pozitionate in linie au fost dispuse la distanta de 1 cm fata de margine si 2 cm distanta unul fata de celalat .
    Si nu in ultimul rand ultimul led cel din partea estreme dreapta in poza se paote pune dupa cum doreste fiecare la mine am avut ca reper primul led si ultimul de jos ca distante momentan nu le am dar o sa le adaog in thread pe viitor .
    -construit circuit leduri (este cel din poza 2 )
    In cazul acesta ledurile au fost montate cate 3 in paralel (o sa atasez si o schema electrica ) dar in principiu rezistenta de sarcina se pune intre masa circuit integrat si firu lcare vine la firul de - al ledurilor , iar iesirea din fiecare circuit integrat alimenteaza cate o linei de 3 leduri .
    -lipit cu silicon de masca de plastic si de firele beculu ide pozitie in cazul meu firul maro este - 12v iar cel gri + 12v
    -montat masca si capac sticla and enjoy .

    In restul pozelor aveti un exemplu comparativ intre vechi si nou iar ultimele doua sunt cu ledurile la lumina zilei respectiv in garaj la intuneric .
     
    Ultima editare: 25 Iun 2013
  2. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Atasez si o schema la circuit nimic complicat sper sa va fie de ajutor , cum am spus si mai sus stabilizatoarele sunt la 5v ceva generic si au costat undeva la 2 ron bucata , iar rezistenta am gast-o pe acasa prin cutia cu piese si am pus-o mai mare pentru a proteja ledurile .
    Folosirea a doua circuite este la fel alegerea mea puteti folosii unul singur pentru tot, dar in caz ca o sa crape nu o sa mai mearga de loc, iar in cazul acesta o sa cada doar o parte din leduri .
     
    Ultima editare: 26 Iun 2013
  3. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    O idee interesanta! Dar da-mi voie sa te intreb ceva : la ora asta mai rezista inca ledurile acolo? Nu s-au topit?
     
  4. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Rezista, nu sunt probleme, eu la am de 3 ani pe masina (nu sa topit nimic pentru ca a fost supra dimensionat circuitul ) iar rezistenta aia are grija sa reduca caderea de tensiune dar exista si o intensitate a luminii scazuta ce vezi tu acolo e undeva la 50 % puterea maxima pe cristal e de 13 lumeni.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta