1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare 1.9 si 2.0 TDI PD la Audi A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de 97LIR, 6 Iun 2008.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am înțeles, multumesc de răspuns.
    Întrebare : ma bate gândul sa schimb tot ansamblul motor - cutie. Sa scot tot ansamblul de pe mașină donatoare și sa îl pun la mine. Pot sa las calculatorul meu de motor BLB cu instalația electrica a mea pe motorul BRE? Ce problema ar putea sa apară?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Este o incompatibiliatte de soft in ECU, difera cablajele electrice si mai sunt si alte diferente. O sa-ti dai seama ca difera cablajele in mai multe locuri.
     
  3. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am înțeles. Mersi frumos.
     
  4. Brogdanel

    Brogdanel 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a8 4.2 benzina 2003
    Salut. Am achizitionat recent un audi a4 b7 2007 cod motor bre 2.0 140cp tdi manuala 6 + 1. Am venit cu ea din germania ( mentionez ca am avut in trecut b6 1.9 tdi 131 cp ) toate bune doar ca mi s a parut ca masina nu trage cum trebuie, ca si cum nu ar fi in totalitate in parametrii ei. Ajuns in bucuresti dupa ce au testat o mai multi mecanici am ajuns la concluzia ca masina merge putin infundata. Ce inseamna infundata... intre 1000 si 2000 de turatii trage inecata iar dupa 2000 de turatii masina se tureaza dar nu creste viteza cum ar trebui ( la 1.9 131 cp zbura... treapta a 3 a derapa cand apasam pedala la maxim ) mentionez ca am schimbat volanta si ambreiaj. Am schimbat egr si curatat clapeta de accelerare. Am verificat si furtunele dinaintea EGR ului cu piatol de presiune sa vad daca pierde vacuum ai nu pierde. Ce idei imi dati sa verific ? Masina nu are nicio eroare pe bord iar in mers presiunea turbinei este constanga si in parametrii. Pe loc la relantii 1.050 bari. Multumesc anticipat pwntru orice raspuns
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa un LOG in mers.
     
  6. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    Absolut nici o vibratie cu pompa e 1.9 la motor de 2.0 Cristi, chiar dimpotriva vibratiile partial s-au micsorat.
     
    tudor_bura apreciază asta.
  7. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Italexei@ pe mine nu m-au deranjat vibratiile, pentru ca nu sunt puternice, la mine zgomotul este baiul. BRE-ul condus acum cateva zile este mult mai silentios. Mecanicul meu spune ca e posibil ca zgomotul sa fie de la tacheti. Acum un an cand i-a picat pompa de ulei s-a constatat doar un cuzinet defect. Dar e posibil ca si tachetii sa fi avut ceva de suferit. O sa verific daca de acolo vine zgomotul.
    Legat de vibratii, este un coleg la noi aici pe forum care a vazut masina mea si a auzit cum merge. El are inca pompa cu balansieri. Lui nu i s-a parut ca sunt vibratii fata de a lui, in schimb a mea merge mai rotund.

    Ca si chestie, pompa mea nu este de 1.9, este de 2.0 TDI BKD. Daca acolo so-a facut treaba cum trebuie, poate sa isi faca si aici. Mai ales ca blocul are gauri pentru pompa respectiva.
     
    ionutd84 apreciază asta.
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pot sa te contrazic oricand/renuntand la balansieri apar vibratii, ca urcati voi relantiul pt.a le acoperii e alta treaba!
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu a urcat nimeni relantiul la mine. Sunt mai multi care au schimbat pompa aia si au avut masina dinainte de schimbare fata de mine care am luat-o asa. Si nu au simtit modifcare de trepidatie. Raspunde-mi te rog la o intrebare. BKD-ul trepideaza?

    Mai spune-mi te rog ceva. Daca au avut vreun pic de suferit tachetii apare zgomot? Cati tacheti sunt / trebuie schimbati?
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Au schimbat pompa pt.ca, au crezut mai ieftin/vorba cuiva, nu are rost sa discutam iar si iar.

    BKD are alta constructie fata de BLB/BRE.

    De obicei cand pica pompa se ramane fara ungere si de aici consecintele. Tachetii se schimba toti daca este cazul.

    Nu stiu la ce zgomot te referi.

    Daca tu crezi ca, anuland cateva kg motorul merge la fel cum a fost proiectat cu balansieri atunci e ok.
     
  11. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Aici te contrazic. Povestea mea cu pompa mea e oarecum diferita de a celor care au schimbato cu buna stiinta. Daca as fi luat masina cu configuratia initiala, as fi facut pompa preventiv si as fi mers asa cum e ea de la mama ei. Dar blocul meu de BLB este identic cu BKD si are , pe langa gaurile de montaj ale pompei cu balansieri, gauri de montaj a pompei de BKD. Si gaura de montaj la intinzatoului de lant simplu. In fine , nu sunt mecanic, voi stiti mai bine, dar prezenta acelor gauri acolo mie imi spune altceva.

    Masina mea e mai zgomotoasa decat BRE-ul care l-am luat acum cateva zile. Mecanicul a spus ca e posibil sa fie din tacheti, ca atunci cand a avut probleme cu pompa originala sa fi fost si acestia afectati un pic. Asa este? Poate sa vina zgomotul de acolo? Masina merge excelent dar e un pic mai zgomotoasa decat cealalta. Cati tacheti sunt de schimbat? Sa stiu la ce ma astept.
     
  12. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare
    O întrebare pentru cei mai avansați. Am un motor BRE la care am găsit sistemul de prindere al rampei care apasă pe injectoare diferit fata de ce am eu pe BLB. în sensul ca rampa se prinde cu piulițe. Intra pe 5 prezoane care ies din chiuloasa și se strânge cu piulițe. Pe când la mine are sistemul cu prezoane care se înșurubează în chiuloasa. Este modificare făcută de mecanici care au strâns prea tare prezoanele și au stricat filetul, sau este alt tip de chiuloasa?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este alt tip de chiulasa. Cand va spun ca sunt diferente intre motoare, voi Batman, Batman. :)
     
    tudor_bura și nae77 apreciază asta.
  14. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Pai si e vreo diferenta in bine fata de a mea (BLB) ? Daca sunt diferente, gen rezista la presiune mai mare, care sunt acestea? Ca o urc instanta la mine daca se merita.:)
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se merita si sunt diferente. Daca se potriveste (cablaj, furtune, etc., etc.) il poti muta. Vezi cum faci cu actele si omologarea la RAR.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Diferenta majora intre chiuloasele de BLB si BRE e axa cu came din partea galerie de evacuare .
    Trebuie pastrata axa de la motorul masinii
     
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Ma gandeam sa iau doar chiulasa, dar cred ca tu te referi la motor. Banuiesc ca de asta ai zis de omologare. Daca ar fi sa iau doar chiulasa sar merita ? As aduce un plus motorului meu?
    Am o problema foarte mare in sensul ca am nevoie de masina tot timpul. Sa schimb o chiulasa ar dura putin in comparatie cu motor intreg.

    @EEXCALADE - nu pot lua chiuloasa completa de BRE sa o montez in locul celei BLB?
     
  18. yo99cdt

    yo99cdt 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 BLB 2005
    In aceasta seara s-a terminat operatiunea de montare a pompei de 1.9 pe BLB. (Eu sunt colegul care ti-a vazut masina). Ma asteptam sa vibreze desii imi asumasem asta. Surpriza. Masinii mele i-a disparut pana si balbaitul specific BLB. Da, este un pic mai zgomotoasa ca inainte. As zice cu 10%. Dar am scapat de sabia lui Damocles.
     
    tudor_bura apreciază asta.
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    De zgomot ai scăpat pentru ca ai refăcut complet chiulasa și ai schimbat lanțul de antrenare al pompei. Și eu am schimbat toate injectoarele, compresor clima și o rola și s-a redus semnificativ zgomotul. Cat despre vibrație, am spus ca eu nu am avut înainte 2.0 sa știu cum făcea înainte. Oricum acum sunt aproape la fel cu zgomotul de le BRE-ul de care pomeneam anterior.

    Revenind la chiulasa de mai sus. Am descoperit ca este noua și este AMC. Știe cineva sa îmi spună cam care e diferența față de BLB? Nu se mai fisurata sau care e avantajul?
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ca sa pui chiuloasa de bre pe blb trebuie sa pastrezi axa cu came de la supapele de evacuare de la blb .
    E valabil si daca pui chiuloasa de blb pe bre.

    Axa de la supapele de evacuare difera din cauza ca bre-ul are dpf.
     

Distribuie pagina asta