1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare 2.5 TDI montate pe Audi - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de nykul, 19 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Corect, cat mai aproape de linia albastra.
    Nu iti porneste mai greu cand motorul este cald?
     
  2. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Cu cat faceti voi un schimb de ulei la un 2.5 TDI? La Ad Garage in Oradea e undeva pe la 6 milioane? Ulei si filtre. E bun/mic/mare pretul?
     
  3. creita 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Superb, 2.5TDI, 2006
    b0n3s Da, porneste mai greu la cald.
    Din roata dintata nu se mai poate micsora avansul (este la minim), acum trebuie demontata si mutata un dinte ? exista o procedura in acest caz ?

    Multumesc!



    GLS am facut eu recent schimbul de consumabile:

    Ulei 6L Castrol Edge TD 5W40 = 200 Lei
    Filtru ulei Mann = 50 Lei
    Filtru motorina Mann = 120 Lei
    Filtru aer Mann = 30 Lei
    Filtru polen normal (fara carbon) = 30 Lei

    Total: 430 lei + manopera (care dupa parerea mea nu ar trebui sa depaseasca 60 - 70 lei).

    Bafta!
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Sep 2013
  4. steff1

    steff1 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2013
    Locație:
    Wien
    Masina:
    audi ,a4.AKE:2001
    Am un audi A4 B6 2,5 tdi cod motor AKE si am urmatoarea problema: in momentul cand ii dau gaz/o accelerezi mai tare cu viteza 1-a merge exact 300 de metri dupa aia nu se mai tureaza, sta turometrul sub 500 de ture si scoate fum alb, trebuie sa opresti motorul stai cam 10 minute si iarasi merge 300 de metri. Daca nu ii dai gaz/o accelerezi asa tare merge cam 1 km.
    Cine ma poate ajuta pentru ca nu a putut face nimeni pana acum. Multumesc
     
  5. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Azi am intalnit un asa zis fost proprietar de Audi A6 C5 cu motor de 2.5 TDI. El zicea ca l-a vandut din cauza axului cu came pacatos. M-a intrebat daca am avut probleme cu turbo, i-am raspuns ca nu si mi-a dat replica "o sa pice in curand". Am ramas un pic "meh" insa m-a pus pe ganduri are dreptate? Sa ma astept sa ma lase turboul, adica e ceva normal la o varsta undeva la 250.000km sa se intample sau pot sa stau linistit, incat poate pica mai repede sau mai tarziu depinzand de factori? Mi-am adaptat un mers "normal" dupa cum se spune ca trebuie tratate motoarele, turatii 1900-3000.
     
  6. C18AAF

    C18AAF 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    CJ
    Masina:
    (A6, 2.5TDI + AR, 2.5TDI)*quattro
    In special cei care care avut episoade nefericite cu motoarele de 2.5 decreteaza ca sunt "cele mai proaste" si sunt dispusi sa te bage in toti sperietii cu juraminte fierbinti despre cat de repede va crapa una sau alta.
    Nu-i nici cel mai prost motor, nici cel mai bun. Pentru vremea lor, au fost motoare foarte bune, iar daca l-ai luat in cunostinta de cauza, n-o sa te desparti usor de el.
    Primo: nu exista doua motoare la fel, deci nu se poate diagnostica un motor doar dupa "doicinciu? Crapa, fratica!" Conteaza mai mult decat la altele mentenanta si conditiile de exploatare, asa ca nimic nu-i sigur. Invariabil, toate seriile cu AXX vor avea problemele legate de uzura axelor, mai devreme sau mai tarziu. Si acolo-i cu cantec, insa in cele din urma se petrece. Cat despre celelalte... am avut AFB de la 155.000 si l-am dat la 240.000' dupa ce i-am schimbat chiuloasele la 210.000. Exceptand chiuloasele, n-am avut treaba nici cu turbina?!, nici cu motorul de la stergatoare, nici cu pompa de injectie sau oricare din defectiunile care sunt reclamate frecvent. Pe BAU am ajuns la 336.000 fara sa ating niciuna din astea celebre, insa m-au mancat altele marunte ( bucsa de la suportul alternatorului, switch-ul de la racirea auxiliara, termoflot, compresor, vas de expansiune, senzoristica, suporti motor, rulment de presiune, etc).
    Astea-s exemplele fericite. Cele mai nefericite implica un AKE rulat vreo 4 ani in tara de catre un "mecanic". Din ala n-am mai scos motor veci, si dupa un portbagaj (de allroad) de bani bagati in el, a trebuit sa schimb motorul.

    Secundo: lamuriti-va pentru ce luati in ograda motoarele astea! Doi-jumate suna bine, da' nu-i vreun motor cu valente sportive. Cu siguranta nu-i un motor economic sau ieftin. Poate fi spectaculos in contextul potrivit, nu te lasa cu ochii in soare prin depasiri calculate, e in stare sa taraie 3 tone agatate dupa masina fara sa ofteze. Dar:
    -nu e motor de mers la job, cand jobul e mai aproape de 10 km. in iarna, e in stare sa faca 25 km fara sa deschida termostatul. Inevitabil, daca iei un a6 vechi sa meri prin oras cu el, o sa fii nemultumit. Pentru ca face ce-ar face o corsa, cu consum dublu si cu costuri de mentenanta MARI, raportate la 1.9, nu la corsa. Si din experienta mea, am vazut ca un 2.5 e dispus sa mearga si cu 4 cilindri, fara sa dea tare de banuit. (Apropo de un post de mai inainte - pierderi de putere - am scos 6 culbutori si ceva pastile din chiuloasa dreapta, iar motorul nu batea. Avea zdranganit si tacanit, dar nu batea. Cu macar 6 supape neactionate, fara sa punem la socoteala tachetii care erau blocati).

    Asadar, inginereste vorbind, 2.5-ul e un animal frumos, pe cale de disparitie. Daca l-ai cautat, daca te bucuri de el, e ok. Adica daca te bucuri de el folosindu-l, nu de ideea de a-l indopa cu motorina si ulei, ca evident iti curge pe la garnitura de la baia mica. O sa-i suporti cu stoicism capriciile la fel ca unei copile care stie sa zambeasca frumos. Daca asa s-a nimerit, daca a fost mai ieftin sau l-ai luat in ideea ca-i mai mare "dacat" un 1.9, risti sa fii dezamagit.

    Nu le cumparati ca-s ieftine. Vad ca acum au ajuns la preturi derizorii. Sunt ieftine cu un motiv bine intemeiat. Daca tot le cumparati, intelegeti primul punct: nu sunt doua la fel. Forumul asta e poate cel mai util ca suport din tara, dar nimeni (intreg la cap) nu poate da verdicte de la distanta. Pentru un doi-jumate nu-ti trebuie injiner de submarine nucleare, dar cu siguranta iti trebuie un mecanic. Mecanic nu inseamna unul care are o salopeta mai mult sau mai putin murdara si un dulap de scule pe roti. Sunt unii care le cunosc mai bine decat altii. Sfatuiti-va pe forum si aflati de la colegi unde gasiti un mecanic ok in zona. Daca ati cumparat masina, chiar si dupa achizitie, cautati un mecanic de asta sa va faca o evaluare. Accentuez importanta unui mecanic confirmat de unul din colegi, de preferat unul cu mai multe posturi, nu Vyrginica69, inscrisa ieri.
    In rest, se aplica regula de baza in romanica: opiniile sunt precum orificiile anale - fiecare avem cate una.

    Succes in lupta de clasa si asfalt uscat.

    Ca sa fie si ceva util in postul asta, parerea mea e ca trebuie sa fii constient de costurile de mentenanta pentru doi-jumate si sa fii convins ca ti-s acceptabile. Nu e un motor scump de intretinut, dar este mult peste medie. Si are prostul obicei de a nu sti de gluma. Toarce si merge pana cand nu mai merge. Adica nu-ti aminteste cicalitor de toate nemultumirile lui. Insa una mica netratata duce la alta si mai agata ceva. Iar cand s-a oprit ca nu mai poate, costa. Odata ce ti l-ai luat acasa, asigura-te ca stii ce tii in garaj. Inclusiv uzura camelor se poate verifica in maxim 20 de minute, cu costuri modice (o garnitura de capac pe dreapta de inlocuit, ca pe stanga se poate baga endoscopul).

    Si referitor la mecanic, daca n-are macar un vag spart, cu care sa se priceapa EL sa lucre, nu-l lasa sa ti se bage in motor. Poate fi mecanicul minune de tractoare si atv-uri si alte avioane, daca-i de ala care iti face distributia insemnata cu marker-ul si blocator facut dintr-un fier beton, apoi te trimite "la altu" sa-ti faca avansul.. Iarta-l. Nu-l incurca, are lucruri mai bune de facut si tu locuri mai bune de cheltuit bani. Mi s-a intamplat mie sa ajung la mecanic renumit care a privit ca pe-un moft treaba cu avansul. "Pai ba, io cum am dat-o jos, ase am pus-o napoi. Samnu-i sfant, nu rahaturi de astea cu electronica". Saru-mana, spor la treaba, nu va mai retin. Si tot astia, neintrebati, tind sa te avertizeze patern ca stiu ei si ce-i in grup, ca planetarele sunt indoite si cutiile astea cu reductor sunt chix-ul la audi. Ca altfel cum sa te faca sa crezi ca stiu ei ce-i mecanica? Se aplica din nou aia cu orificiile anale.


    @Marian1968 - verificat debitmetru?
     
    Ultima editare: 17 Sep 2013
  7. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    @C18AAF mersi pentru post, chiar imi place cum ai descris totul. Ai dreptate ca 2 motoare nu sunt la fel. Sunt mai sigur pe mine stiind ca am mecanici foarte priceputi si buni cunoscatori. Intradevar nu mi se prea potriveste marimea motorului pentru un drum la scoala de 10km dus plus 10 intors.. insa ce sa fac? Taxa nu i-a fost platita, si e enorma, deoarece a intrat in tara in 2005 si in 2006 a fost cumparat de parintii mei. Astfel nu am ce sa ma plang, sufar de consum si costuri de mentenanta mai mari dar masina aceasta e ca si legata spiritual de mine, mai ales ca e a mea de atat de mult timp. :)
     
  8. alteregos

    alteregos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A8 4D2 2,5 Quattro AKE 180cp, ex-Audi A4 B5 1,8 benzina
    @C18AAF m-ai uns pe inima cu ceea ce ai scris. E perfect adevarat, "doicinciu" ca sa te citez e un motor aparte, nu e nici mai rau nici mai bun decat alte motoare, are hibele si calitatile lui, totul sta in asumarea alegerii. Alegerea unui autoturism cu o asemenea motorizare e la urma urmei o alegere emotionala, in care rationalul nu prea are ce cauta, sau trebuie implicat foarte putin. Probleme vor fi multe...exemplul meu: o masina din 2001 cu multi kilometri si vreo 8 proprietari inainte, ultimii- un cuplu de 23 de ani care faceau 'liniute" cu masina. La nici o luna de la achizitie au aparut problemele ascunse, care nu aparusera pe tester la achizitie. Intai supapa de la filtrul de motorina, apoi pompa, EGR-ul, termostatul....continui?...senzori nivel, parghii ptr reglarea farurilor, cutia de transmisie, aeroterma...etc etc.Si sunt convins ca problemele vor mai aparea pe parcurs. Daca gandesti rational: doar pompa de injectie = 1500 de euro sh si reparatia cutiei = 2500 de euro te costa mai mult decat valoarea actuala a masinii. Eu am ales sa o readuc la "viata", sa ii redau demnitatea, chiar daca va trebui sa investesc lunar aproape tot salariul pe multe luni de acum inainte. Asta inseamna pasiune, inseamna sa lasi un semn in trecerea ta prin viata, sa dai "plus-valoare" acelui ceva de care te legi(putin) emotional. Stiu, am ales calea cea grea, dar si aici e asumare. Aaaa, uitasem de o alta mare problema(cel putin prin partile noastre): un Maria-Sa mecanicul capabil intr-adevar sa se descurce cu al tau Audi, si nu orice fel de Audi, ci unul care are un V6 de 2500. Nu-l gasesti nici daca il platesti in aur, iar daca l-ai gasit intr-un final trebuie sa stai rabdator la coada si sa iti faci programare.Vrei o masina fara personalitate, fara probleme(oare?)sau cu costuri minime? Ia-ti o masina noua, fa-i reviziile in service-uri autorizate si schimb-o la fiecare 2-3 ani. Un motor de 2500 TDI il iubesti si il accepti sau il urasti, nu exista cale de mijloc.
    Imi cer respectuos iertare daca am pus prea mult patos sau am deranjat cu pledoaria mea pe cineva.
    Numai bine!
     
    danutzzu apreciază asta.
  9. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna,
    C18AAF si Alteregos Bravo pentru pledoarie. 2,5 TDI V6 nu este un motor pentru smochinari. Restul ati spus voi. Toate marcile si motorizarile au diferite probleme, depinde de intretinerenere.

    creita, da ai o problema cu punerea la punct a pompei de injectie. Sau poate o problema de pompa (piston avans).

    steff1 fa te rog o diagnoza.

    Pentru die, valabil si pentru Tucudean87 si pentru toti: axele came de TITAN, nu sunt de fapt de titan sunt niste prostii de axe inventate si mai periculoase decat axele vechi.
    Si acum ma explic: sunt niste axe din teava ordinara cu inele de titan care se sparg pleaca de la locul lor si produc pagube foarte mari. In momentul cand pleaca de pe cama (inelele crapate) lovesc arcurile care strang injectoarele. Voi reveni cu poze concrete.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Oct 2013
  10. alteregos

    alteregos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A8 4D2 2,5 Quattro AKE 180cp, ex-Audi A4 B5 1,8 benzina
    "In momentul cand pleaca de pe cama (inelele crapate)lovesc arcurile care strang injectoarele."...multumim Rodyca, extrem de utila informatia, tocmai ma pregateam sa caut pe ebay ceva axe de titan, asa, preventiv, cunoscand problema arhicunoscuta a acestui motor. Mai astept, sa vad pozele.... E un defect frecvent, sau doar o intamplare?
     
  11. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Da defectul e frecvent,iar axe de titan pe AKE nu se potrivesc ci se schimba chiuloasele cu totul,(alte supape,alti culbutori,alti tacheti,)valabil si pentru AFB,AKN,BFC etc.Chiuloasele se potrivesc perfect.Poze(super concludente) pe la o duminica,trebuie sa ajung la atelierul unui prieten sa le fac.Salut pe toti.
     
    Ultima editare: 3 Oct 2013
  12. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Adica tu n-ai propriul tau atelier ?
    Doar parerile sun proprii ?


    Spun proprii pentru ca pana si Audi care le-a fabricat te contrazice.
    Si-a dat seama de multele neajunsuri ale tipului vechi de axe si le-a inlocuit cu cele noi pe care le-a pastrat pana la finalul productiei motorului de 2,5.
    Nu doar ca le-a pastrat, dar nici n-au mai avut ce repara in chiulasele de tipul nou.
    La taxi cu 900.000 de km nu se vede pic de uzura in chiulasele de tipul nou.
    Cele vechi te agata de unghie de la 150.000 km iar la 200.000 se vede uzura cu ochiul liber prin busonul de la ulei si rare sunt cazurile cand nu lipsesc bucati din buza creata de uzura. Nu vreau sa-mi imaginez pe unde au ajuns bucatile alea provenite din axe ce tu incurajezi a fi pastrate.
    Asta e motivul pentru care toti 2,5-istii alearga disperati dupa cate o pereche de tipul nou si tot asta sta la baza pretului piperat la care gasesti asa ceva.
    Daca erau intr-adevar "prostii de axe" ori "teava ordinara", se gaseau mai ieftine si costau mai mult cele vechi. Dar, dupa cum lesne observi, nu e asa!

    Si fara sa fiu deloc malitios, adaug: termenul corect e "chiulasa". Doar insusit dupa ureche el devine "chiuloasa". Observatia asta nu ti-o fac neaparat din punctul de vedere al limbii ce materna ne-o pretindem, ci tot cu conotatie mecanica. Mai exact orice carte despre mecanica auto aleasa la intamplare si deschisa unde trebuie, iti va releva termenul in varianta lui corecta.

    Ce consider cu adevarat periculos la tine nu e atat faptul ca ai pareri, cat aplombul si aroganta cu care le dai la sigur.
    Si ca o dovada a efectelor negative pe care le au postarile tale iti dau exemplul colegului alteregos, care bietul de el s-a si oprit din cautat o pereche de chiulase de tipul nou bazandu-se pe ceea ce ai scris tu. Poate chiar acum ii ieseau in cale piesele de care avea nevoie la un pret bun. Va rata ocazia, convins fiind ca face bine sa nu le cumpere, in timp ce inlocuitul lor e primul lucru pe care trebuie sa-l faci la un 2,5 cu axe vechi trecut de prima tinerete.

    Eu ti-as propune cat se poate de prieteneste ca in loc sa faci poze prin garajele prietenilor, sa iei axele in palma, sa le simti inainte sa le proclami "prostii de axe" ori "teava ordinara", sa le cantaresti din ochi, sa le observi diferentele, sa vezi ca nu difera numai materialul din care sunt facute, ci si tehnologia folosita (cele vechi: frecare fier pe fier, cele noi: alunecare pe role), sa le urmaresti in timp evolutia pe masini alergate bine, sa citesti si oarecare documentatie tehnica (macar la principiile de baza ale mecanicii unde alunecarea e preferata frecarii cand vorbim de evitat uzura), sa inlocuiesti achizitiile dupa ureche cu cele dobandite din surse ceva mai sigure si pana atunci, cel mai important, in masura in care evident si tu vei considera ca e un lucru potrivit, cand iti exprimi parerea, sa mentionezi ca e opinia ta, nicidecum adevarul absolut in materie.
    Scopul forumului e sa ne ajutam intre noi. Lucrul asta il putem face in doua feluri: dand un sfat bun si responsabil sau, cand nu-l avem, abtinandu-ne sa dam unul nepotrivit.

    Pentru ca tu doar ma vei citi, nu si auzi, te asigur cu toata sinceritatea ca tonul cu care iti vorbesc e unul cat se poate de amical si umil, incercand prin acest mesaj nu sa te pun intr-o lumina neplacuta pe tine, ci sa determin colegii, care surprins observ cu cateva pagini in urma ca mai au putin si fac chiar si flotari la comanda ta, ca ar fi cazul sa-si duca masinile la un service, nicidecum sa ia ca solutii sigure lucrurile pe care tu le spui atata vreme cat nici macar nu le-ai vazut masinile, nemaivorbind de teste si verificari prealabile.
    Pentru ca stiu ca nu ma vei crede pe cuvant, cu ocazia proximei mele deplasari la Iasi, te voi contacta sa ciocnim o :beerchug: N.A., ocazie cu care iti voi dovedi ca am vorbit serios si ne vom cunoaste si personal, la o discutie despre... chiulase si masini in general. ;)


    Scuzandu-mi indrazneala,
    Mult noroc si... cumpatare in postari !
     
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Nici eu nu am vazut pana acum axe cu came modelul nou (titan) facute praf. Si am vazut si eu destule motoare de 2.5 .
    ,,boresque,, are dreptate in ceea ce zice.
    Eu as astepta o parere si de la ,,lxl,, pt ca nu cred ca este altul care sa fi vazut mai multe motoare de 2.5 ca el.
     
  14. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    In 2004 am avut ocazia sa vad la 6000de km un A6 din 2003 septembrie motor BAU la care era un inel rupt pe axul cu came, mentionez ca masina a intrat sub o semiremorca si dupa ce a gaurit capota ,sa rupt pinionul distributiei pe chiuloasa dreapta,si a sarit cureau de distributie.
    In urma impactului dintre piston si supapa sa rupt inelul,cred mai am si acum axul respectiv,poate putin ruginit,dar i-l caut imediat,sa-i fac o poza.De atunci am modificat cateva zeci de motoare din gama veche prin frecare,cu varianta noua prin rostogolire, inclusiv si la masina mea prin inlocuirea integrala a chiuloaselor.Eu personal nu am vazut sa plece inelul de pe axa ,din motive de uzura s-au inbatranire,daca ne uitam atent la axa gasim o tehnologie extraordinara ,nevorbind de faptul ca si motoarele 3.0 tdi folosesc tot aceste axe.Nu contest ca nu exista asemenea caz,dar cred ca este ceva foarte rar,cred ca cel care intalneste asemenea caz,tre sa caute si sa gaseasca motivul .
     
  15. andreei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6, 2.5 TDI, 2003 BFC
    Buna am si eu un A6 2003 2,5 TDI motor BFC un urma cu cateva zile am ramas fara combustibil (ceasul nu indica) am dus masina la un service (Oradea) au pus-o pe tester nimic au dat la automat au desfacut o conducta de la injecto si masina a prnit. ziua urmatoare am vrut sa pornesc masina dimineata si asta a fost foarte greu (3-4 chei) dupa pornire scotea fum asta cam pana ce se incalzea apa, am zis ca o fi prins aer dar faza s-a repetat dupa ce am vrut sa repornesc la vreo 4 ore. Am plecat iar la servis au pus-o iar pe tester nimic au schimbat supapa la filtru motorina si atat. Azi cand am vrut sa pornesc nu am mai reusit indiferent de cate chei i-am dat. m-am uitat putin pe forum si am vazit ca, alti au avut probleme cu bujiile si le-am verificat si eu si culmea 5 erau arse. Am schimbat bujiile acasa pentru ca masina este in parcare si tot nu porneste. Mentionez ca inainte cu 2 zile cand au incept problemele si daca scotea fum dupa pornire dupa mergea si tragea foarte bine. Ma poate ajuta cineva?
     
  16. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Am revenit cu poze. CONCLUDENTE. Trageti concluziile. Uitati-va cu atentie pe unde este distanta la came.
    Nu am spus ca axele de titan fac uzura ci se sparg camele. Teava ordinara. Priviti in poze, daca e ruginita nu e nici macar inox. Concluzia s-o puna forumistii.

    andreei cred aproape sigur ca ai probleme cu pompa electrica din rezervor. Fa o diagnoza si daca iti da low fuel sensor, schimb-o.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2013
  17. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Tipuri de otel inoxidabil
    Exista trei categorii principale de otel inoxidabil - feritic, martensitic si austenic. Otelurile feritice sunt magnetice si au un continut scazut de carbon si contin cromul ca element principal, in general in proportie de 13% si 17%. Otelurile martensitice sunt magnetice avand un continut tipic de 12% crom si un continut mediu de carbon. Otelurile austenice sunt non-magnetice si pe langa crom, in concentratii tipice de 18%, contin nichel care creste rezistenta la coroziune. Acestea sunt cele mai utilizate tipuri de oteluri inoxidabile.
    Datorita continutului mic de carbon,nu este folosit in constructia de motoare,nu cred ca exista fabricanti de motoare cu axe de inox,nici macar nu este cazul,
    de obicei nu prea ploua in motor.
    Referitor la poze,eu cred ca sa intimplat la o turatie mare impactul piston supapa,binenteles distributia ori rupta ori a sarita si masina a rulat in continuare cu frana de motor.Si cu axele tipul vechi se indoiau supapele in ghidaj.Intrebarea este daca se stie motivul,din senin nu se intimpla nimic.La fel si o ungere deficienta poate duce la torsionarea axelor din poze.
     
    Ultima editare: 20 Oct 2013
  18. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Scuze de interventie dar nu mai stiu cum sa va iau sa nu jignesc cu ceva .Nu s-a rupt cureaua,va rog sa intelegeti ca se Sparg camele,pleaca de pe locul lor se ating de arcurile care fixeaza injectoarele si atunci se pot intampla multe.Nu vad ce este imposibil.In final se ajunge si la curea rupta,e firesc.Alte discutii pe tema asta nu mai intervin.Seara buna.Cheis closed,cum spunea seful politiei de la Neamt!(scris intentionat).LXL sincera decat face-ai atata polologhie pe tema inoxului(eu am spus ca NICI macar nu sunt de inox,nu ca ar trebui sa fie) mai bine iti dade-ai cu parerea la pozele cu axe.Da se intampla din senin.
     
    Ultima editare: 25 Oct 2013
  19. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Ca sa simplificam discutia asta,rog un moderator sa ma ajute la derschiderea unui thread ,in care sa scrie toti proprietarii de 2,5 tdi din Romania si peste hotare ,la care s-au rupt axele cu came din titan ,cum le numim noi care nu stim compozitia lor,doar din surse neintemeiate.Eventual noi proprietarii din RO putem face un procentaj de rentabilitatea acestor axe.Eventual pasul urmator este,de a-i da in judecata pe cei de la audi, unde ai lucrat si tu,cel putin asa scriai in momentele grele de la inceputul aparitiei tale pe acest forum.
    In situatia ca vor fii cel putin 10 cazuri asemanatoare in Romania ca cel relatat si fotogafiat de tine,eu i-mi cer scuze in public si i-mi retrag toate afirmatiile pozitive,referitoare la aceste axe,poate i-mi si schimb chiuloasele din nou in generatia veche.
    In rest eu doresc sa dezvoltam acest forum si sa incercam sa ne ajutam reciproc cu cat se poate mai documentat si pe cat posibil cu un minim respect,binenteles daca putem si daca vrem,fara polemici inafara subiectelor si fara sa calcam in piciore pe colegii care nu se pricep,s-au nu au lucrat la firma audi.
     
  20. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Nu inteleg de ce trebuie sa te enervezi asa. Treaba e foarte simpla atata timp cat exista marele Google. Cauta-ti pe Google Audi 2,5 tdi 2003-2004 (axe de titan) motorschaden ! Mai vorbim.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Noi 2013
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta