1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoarele 2.0 TFSI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mariusgintonic, 2 Iul 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    Salut!, Am o problema pentru care nu gasesc rezolvare. Este vorba de un a4 2.o tfsi, Are o problema de alimentare, sau cel putin eu asa banuiesc. In timpul mersului are moment in care nu reusesc sa mai trec de 3.000 rpm, si instant se aprinde martorul acela portocaliu de motor defect, alimentare.. etc. Am fost la un service si cei de acolo au spus ca ar fi pompa de alimentare. Am incercat si la BOSH service, unde mi s-a spus ca de vina sunt senzorii de la pedala de acceleratie, unul merge 100% al 2 le a 75% si kickdown deloc. Precizez ca asta se intampla doar dupa ce masina se incalzeste un pic, si are momente in care merge perfect normal. Iar la ralanti indiferent de situatie nu se observa nici o fluctuatie ceea ce exclude din start injectoare, spun ei. Daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sau are vre-o idee, as fi profund recunoscator. MULTUMESC
     
    Ultima editare: 2 Iul 2008
  2. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    oare n-are legatura cu turbina? :think:
     
  3. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    Ideea e ca face.. ca si cum nu ar mai avea benzina.. da in nas. cum facea dacia atunci cand prindea gunoaie, si asta doar in sarcina.. la ralanti ea merge normal, doar ca nu reuseste sa treaca de 3500 rpm max max..
    SA MAI PRECIZEZ CA MASINA ARE 26000 km, si recent am schimbat kit ambreiaj, de atunci au inceput si problemele :(
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Aug 2011
  4. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Un test cu VAS/Vag-com ai facut?
     
  5. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    la 26 mii ai schimbat kitul de ambreiaj ? !!! da se duk astia la la ingolstadt in sus rau .... in ritmul asta depasesc mertu si bmw in cateva zile... da ce zik eu ...ore ...
    cert e ca se urmeaza trendul ... ai iesit cu masina din fabrica ... intri cu ea in service ... nu numai la audi ...
     
  6. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    Am facut un test, nu stiu ce exact... la BOSH, respectivu zicea ca e intacta masina, si la momentul respectiv functiona ca atare, pentru ca nu face tot timpul, ci doar cand e mai cald afara, am observat. mi-a spus doar ca swich-ul de la pedala de accelerteati, adica nush care senzor lucreaza sub parametrii normali, in rest ce sa zic, acum am mers cu ea si aceiasi problema, nu urca peste 3200 rpm si incepea sa se clatine puternic, ca si cum ar merge in 3 pistoane.. sau chiar doua. Referitor la kit ambreiaj, a fost supusa unui incercari mai dificile, de exemplu 5000 rpm-6000 rpm, fara esp, si a cedat pur si simplu.. :-s

    ma duc oricum la service azi.. sa mi demonteze turbina si pompa de benzina si tot ce mai e posibil.. daca nu ii dau nici azi de cap... nu stiu ce sa mai fac.. ma streseaza grav chestia asta.. si se pare ca nici unu din voi nu ma poate ajuta cu un sfat :-s
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Aug 2011
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    La prima vedere pare fi pompa de benzina .

    Dar daca spui ca se intampla dupa ce ai schimbat kitul de ambreiaj,luand de bun ca piesele schimbate sunt ok ,vezi ca mesterii tai au demontat ce a trebuit,dar cand au remontat au gresit undeva.

    ....si swich-ul de la pedala de aceleratie poate fi,asta din ce stiu nu te lasa sa treci de o anumita viteza cand este stricat, de la swich treaba se indreapta spre ECU ,acesta fiind destul de scump dar poate nu este din ECU desi cunosc o persoana care a trimis masina in Germania ptr ca mesterii nu i dadeau de cap,in Germania mesterii de acolo au gasit ECU cu probleme,poate nu e cazul tau.

    Sa verifice baietii tot ce au facut in momenntul schimbarii ambreiajului,un contact ,un papuc uitat poate produce multe batai de cap.
    Oricum 26 de mii si ambreiaj schimbat este o performanta :p
    Numai bine.
    PS:Asteptam vesti sa ne spui cum i-ai dat de cap.:p
     
    maximus_07 apreciază asta.
  8. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    Am pus azi la jumatate de rezerovor de benzina, 500g aditiv de curatare, merge perfect acum, pompa o banuiau si ei, insa eroarea parea a fi pe undeva pe la supraalimentare a 2 a pompa, zic eu, eu chiar nu stiam de existenta ei, sa stins insa si becul de eroare si e "sageata" sper sa si dureze asta, deci dupa aditiv a mai facut figuri cativa km si apoi.. si-a revenit, insa maine alimentez fara si sper sa nu se schimbe nimic, cu kit ul de ambreiaj, banuie sc ca cineva a tractat ceva cu masina si mie mi se pare absolut incredibil sa cedez in mod normal, oricum slab din fabrica pentru motorul asta, nu poti sa-l chinui nici macar un pic, miroase imediat :-s. revin daca mai apare vre-o anomaile, spre bucuria mea azi a mers perfect. App, la inceput prima descoperire de catre cei de la bosh a fost mufa de la acea pompa de supraalimentare care era pusa "de forma".
     
  9. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    SURPRIZA!! Am alimentat azi .. si :((( imediat, instant a inceput sa faca la fel ... iulian te astept cu o parere...
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca a mers o perioada iar acum are din nou simptome tind sa cred ca pompa de benzina are o problema.

    Inainte de a cumpara pompa noua ,mergi la un service ce poate testa cate atmosfere trebuie sa bage cele doua pompe .
    Se da jos pompa se pune pe banc si se masoara presiunea,ai spus ca ai doua pompe verific-o si pe a doua.
    Un benzinar este totusi mult mai simplu de diagnosticat decat un diesel.
    Nu te astepta sa apara erori pe vagcom multe probleme cu pompa nu apar
    pe interfata. La o anumita turatie pompa nu mai functioneaza corect in rest
    merge,asta este de obicei inceputul unei pompe de benzina busite.

    Ca sa elimini tot pana la alimentare :
    1.se verifica niste rezistente de la pompa de benzina la mine sunt sub volan
    la tfsi nu stiu
    2.se pun pe banc de proba cele doua pompe,deh masina moderna doua pompe
    dichis.
    3.schimba si filtrul de benzina

    Cu astea trei lucruri ai scapat de problema alimentarii, daca meseriasul iti spune ca nu baga cat trebuie ,una dintre pompe fi 100% convins ca asta e problema.
    Multa lume evita verificarea pompei este si o chestie psihologica ...e cam scumpa.
    26 de mii de km pentru o pompa nu este un record ptr Audi/Vw :p intreaba posesorii de 2.0 tdi :) in primavara asta multi asteptau de pompa de motorina care fusese din proiectare gresit facuta.
    Numai bine.

    PS:Pune pompele de benzina pe banc sa vedem cat mai baga,asta este foarte important.Asteptam vesti.
     
    Ultima editare: 4 Iul 2008
  11. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    In final am descoperit, eu.. adica un prieten ca de vina e supapa plasata inainte de turbo, cea care se deschide permitand aerului sa intre in turbo.. la mine nu se mai intampla asta.. ramanea blocata in pozitia inchis :D si de aici simtomele ...
     
  12. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Ti-a aparut cumva una dintre erorile astea?
    -012599 - Intake Manifold Runner Control: Basic Setting not Completed
    P3137 - 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent
    -012691 - Intake Manifold Runner Control: Open Stop outside of Valid Range
    P3193 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
    -008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open
    P2004 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
    - 012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation
    P3138 - 008 - Implausible Signal - MIL ON

    Daca da, atunci ori trebuie schimbata galeria de admisie, ori update de soft...
    Este o problema destul de comuna la 2.0TFSI 2005-2007.
    Te duci la reprezentanta si pe baza VIN-ului vad daca esti in programul de "call-back"
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Titlul atunci trebuie schimbat :p ....Probleme admisie :)

    Ar fi trebuit in plus sa simti o scadere de putere si un consum mai mare :p. Amestecul aer benzina nu era corect
    o ineca cu benzina cred.
    Auzi ce spune Dr.Silviu@ asta ar face subiectul unei rechemari.Pana acum doua chemari anul acesta din ce cunosc pentru 2.0 tdi si 2.0 tfsi .
     
    Ultima editare: 5 Iul 2008
  14. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    mai nou sa mai aprins si martorul EPC si cel de la motor defect, impreuna raman aprinse non stop, insa masina merge acum fara probleme dar consuma exagerat de mult, sa fie oare doar o simpla sonda lambda? de la ea atata ghinion? luni ma duc la o diacnoza si incerc cu pompele. multumesc mult pt raspunsuri, va tin la curent..
     
  15. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    004194 - erooare VAG_COM

    un senzor sau pompa de benzina mi-au spus, care senzor, unde e, si ce pot face , va atasez si un print screen de pe VAG_COM. RECTIFIC 004195
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Totusi se pare ca a ceva probleme cu alimentarea.
    Trebuie verificata masina incepand cu pompele de benzina, pana la Maf sau Map,debitmetru bucatica cu bucatica daca nu nimeresti piesa cu problema.

    Masina ta este tehnologie relativ noua tfsi-urile nu sunt asa bine cunoscute de mecanici ,este o tehnologie ce a incercat ,sa imprumute unele lucruri si avantaje de la alimentarea cu motorina.

    Lucrul bun este ca macar ai o eroare care a fost depistata.
    Pentru inceput vezi daca exista componenta din poza pe masina ta,cred cu componenta asta ar trebui sa incepi.
    Iti trebuie un mecanic rabdator si istet :p .Mecanici cu expierenta pe tfsi-uri
    eu nu cred ca inca sunt multi ,in momentul de fata tfsi-urile sunt obiecte de studiu prin serviceuri :p
    Numai bine.
     
    Ultima editare: 20 Aug 2011
  17. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    Pai..

    Unde gasesci regulatoarele aste, am gasit pe un forum o interpretare, regulator presiune combustibil. Unde as gasi asta daca exista, pe traseul de la pompa la pompa care urca in rampa, sau poate inclus in ea.. O sa ma duc de luni sa Skoda in Militari, au zis ca au inginer care a facut specializare pe TFSI la fabrica Audi, acum sa vedem ce se intampla mai departe. Multumesc de ajutor.
     
  18. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    intradevar, regulator presiune combustibil

    Asta era problema, am fost la audi in final, au pus-o pe vag com, au desfacut pompele e-au verificat separat si ulterior au constatat ca presiunea in rampa era ba 50 bari ba cobora brusc la 6, atat cat baga pompa din rezervor. Am inteler ca rolul regulatorului astuia este sa mentina aceasta presiune si ca ar trebui inlocuit cu tot cu pompa a 2 a :D. Cam atat am inteles

    Cine poate sa ma ajute si pe mine cu un cod pentru regulatorul asta?

    A4 2.0 TFSI
    147 kw
    An: 2005
    Tip Motor: BGB
     
  19. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Regulatorul ala mi l-au schimbat mie acu 2 zile printr-o actiune... (24M4)
    Nu stiu de ce nu vrei sa te duci la reprezentanta si macar sa intrebi daca exista vreo actiune la motorul tau... (nu costa nimic)
     
    Costygym apreciază asta.
  20. mariusgintonic

    mariusgintonic 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TFSI 2005
    ??

    Cum adica printr-o actiune? ... ala e codul piesei?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta