1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.4 benzina la Audi A2 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de anda40, 9 Sep 2007.

  1. anda40

    anda40 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A2
    Am cumparat un Audi A2 din 2001 dintr-un parc auto,masina a fost adusa din Germania.Am dus-o la un atelier de reparatii,eu locuiesc intr-un oras mic,au facut acolo investigatii cam ce ar trebui pus la punct,mi-au spus ca e crapata cureaua de distributie,trebuie schimbat uleiul si cateva filtre(ulei,polen) pompa de apa.Mi-au facut socotelile,tot ce se schimba costa 11 milioane jumatate si manopera 4 mil jumatate lei.
    Cand am vrut sa imi iau masina am mai discutat cu colegii,m-au sfatuit sa nu cumpar masini frantuzesti ca piesele sunt scumpe.
    Am fost felicitata ca am facut o alegere buna dar acum...nu stiu ce sa mai zic.Mi se pare scump totul.Am cheltuit mai mult decat mi-am programat la inceput sa investesc pt o masina,deocamdata am numere provizorii,imi mai tre bani de inmatriculare,vreau sa fac asigurare Casco.
    Sunt putin dezamagita de costuri,asa va fi mereu?
     
  2. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    distributia, este un lucru pe care il faci din 90 in 90000 Km... este foarte important pentru masina. Pompa de apa, in mod normal tine cam 90k si ar trebui schimbata odata cu distributia... Stai linistita... oricum e mai bine decat la alte masini.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2014
  3. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    pentru distributie si toate aceste piese nu ai dat asa mult,cel putin nu mi se pare mult,oricum uleiul ,si distributia nu o schimbi in fiecare zi ca sa ai costuri mari,asa ca stai relax,eu zic ca ai facut o alegere buna
     
  4. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Mi se pare un pret normal, oricum , cum a zis cineva inainte mea, nu e un lucru pe care il faci in fiecare zi, iar cureaua si kitul de distributie neschimbate la timp pot face praf motorul, si eu am schimbat filtre si uleiul si m-a costat 4 mil cu tot cu manopera, iar ca si comparatie la un passat model 2001 costa 12 mil doar cureaua de distributie si rolele, nu mai vb de restu...
     
  5. SANDU 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2007
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A2 1.4i
    intrebari la A2

    imi poate raspunde cineva la urmatoarele intrebari?ce fel de ulei este indicat la motoru 1.4 benzina(indicatiile lui),unde se afla filtrele de ulei,benzina,aer,polen?ce diametru de boxe se potriveste in usile din spate,scaunul de la sofer de ce nu are reglaj pe inaltime(cel de la pasager are).si inca ceva:de ce nu merg avariile?am un casetofon care nu e pus de fabrica si ma intreb daca nu cumva prin introducerea lui in locas nu a atins (sau smuls)firele de la butonu de avarii.va multumesc!
     
  6. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Salutare,
    N-ai primit si manualu masinii ? Acolo ai sa gasesti raspunsuri la cateva din aceste intrebari. Daca scaunul din dreapta are reglaj pe inaltime iar cel de la sofer nu, inseamna ca unul dintre ele a fost schimbat. Cat priveste avariile sunt sigur ca la montarea casetofonului au atins ceva la intrerupatorul de avarii.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2014
  7. SANDU 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2007
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A2 1.4i
    am primit si manualul masinii,dar cum e in germana...si din poze nu am reusit sa-mi dau seama.inca nu am apucat sa ma uit bine pe la motor fiindca numai ce am luat-o dar din cat se vede de deasupra nu am reusit sa-mi dau seama unde sunt filtrele.
     
  8. nely 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    tip de ulei

    salut
    eu la a2-ul meu am pus ulei castrol 5w40.dar in mod normal daca citesti in cartea teahnica,chiar daca e in germana,undeva spre sfarsit pe pagina din stanga ai sa vezi notate tipurile de ulei.
    bafta:jester:
     
  9. vam 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2007
    sonda lambda

    Salut mambrii clubului AUDI .E prima mea interventie ca nou membru si am nevoie de un sfat de la cunoscatori. Am un audi a2 pe benzina. De vreo 10 zile ,dupa ce se incalzeste motorul, tremura la relanti,simt miros de benzina si parca nu mai are aceeasi putere.Pe bord imi apare din cand in cand semnul ala ca un robinet ( motorelectronik). Am fost in Tg.Mures la un service bine cotat (Autocomplet) insa testerul nu indica nici un defect. Din discutiile de pe forum am inteles ca ar putea fi sonda lambda; sau una dintre sondele lambda ? sunt doua cumva?
    Daca poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi.
    In alta ordine de idei , ca raspuns la intrebarile voastre audi a2 are rezervorul de 38 litri . Consumul calculat de mine , la drum lung 5,2 l/100 km( la un drum de Tg.Mures-Constanta si retur ) si 8,1 in oras , cu clima pornita in cea mai mare parte a timpului. Nu am facut un calcul exect al consumului de cand am problemele.
     
  10. nico tm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Salutare tuturor iubitorilor de audi!am si eu o problema mi se aprinde in bord la masina(A2 1.4 benzina 2001) o pompa(din cate am citit pe aici e pompa lamda)si dispare cand vrea ea.si in fiecare dimineata imi apare si un fel de termometru cu trei gradatii intre miste valuri(uleil trebuie schimbat la 105 000km si mai am destul de mult pana atunci).
    nu ma prea stiu la masini dar din ce am mai invatat va pot spune in caz ca veti avea aceleasi probleme care leam avut si eu(nu prea multe).
    masima e super da un pic cam puturoasa dar doar cand vrea ea.
     
  11. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    In primul rand "pompa lamda" cum ii spui tu e defapt sonda lambda si cand e defecta se aprinde un martor care arata ca un motor si are culoarea galbena.
    In al doilea rand termometrul ala cu gradatii e de la lichidul de racire de la motor adica apa nu are nimic in comun uleiul.
    Cel mai bine e sa treci pe la un service sa se uite cineva la masina poate mai ai nevoie de apa la motor si sa vada ce insemna semnul ala care il descrii tu ca arata ca o "pompa", e cel mai sigur asa.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2014
  12. mugur 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A2 1.4i
    pentru SANDU

    Filtrul de benzina este sub roata din dreapta spate; poti pune orice ulei care este conform VW 500 00 sau VW 502 00 - vezi pe bidon; filtrul de polen este in dreapta fata (in interior), iar filtrul de aer este sub farul din dreapta fata - ca sa umbli la el iti trebuie rampa sau elevator. Uleiul se schimba la 15.000 km sau 12 luni - conform manualului.
    Succes!!!!
     
  13. relikka 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A2 1.4I
    Probleme in general A2

    Anul trecut am cumparat un Audi A2 benzina. Am schimbat consumabile - placute frana, ulei, filtre, curea de distributie (cand a ajuns la 90k). Am avut probleme cu martorii de bord (electromotor, EPC), imi murea motorul la relanti, se tura singura la relanti (de la 800 la 1000 si ramanea acolo pana opream motorul), dar au disparut (aproape complet) la ceva timp dupa ce am schimbat distributia. Acum mai oscileaza uneori turatia de la 800 la 900, motorul la relanti mi s-a mai oprit parca o data sau de doua ori (inainte se oprea zilnic de cateva ori). Nimic suparator.

    Anul trecut in vara, pentru ca nu baga deloc aer rece, ci doar caldut, am facut o completare cu freon. A mers ok toata vara. Acum, iar nu mai merge :crying:. O sa ma duc sa verific instalatia, s-ar putea sa aiba ceva probleme. Oricum nu prea e grozava climatizarea - dureaza ceva pana se incalzeste/raceste masinuta.

    Si mai am o problema: senzorul de temperatura. Mereu imi arata cu cel putin 4-5 grade mai mult decat sunt defapt afara.

    Ma gandesc sa schimb si eu celebra sonda lamda. Am inteles ca ar putea fi raspunzatoare pentru cateva din problemele mele.

    In rest - jos palaria. Sunt super multumita. Singurul meu regret e ca nu mi-am luat versiunea de 1.2 TDI - cea cu transmisie automata si consum nesimtit de mic :).

    Voi ati avut probleme de genul celor descrise mai sus? Cum le-ati rezolvat?
     
  14. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    In primul rand trebuie sa-i faci o diagnoza completa pentru a putea afla cauza fiecarei probleme descrise de tine.
    Martorul acela care se aprinde la bord poate semnala foarte multe alte probleme, nu doar sonda lamda. Instalatia de climatizare poate sa fie plina cu freon, dar mai sunt si niste senzori pe instalatie care daca nu functioneaza bine ai aceleasi simptome ca rezultat.
     
  15. relikka 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A2 1.4I
    am fost cu ea la verificare - pentru instalatia de climatizare. Nu avea deloc freon, deci intr-un an de zile a reusit sa il piarda pe tot. Acum trebuie sa astept sa isi faca de cap "gazul verde" :) si sa vad pe unde e ciupita instalatia. Acum merge super climatizarea, deci instalatia in sine nu are nimic.

    Ce e un pic suparator: cand aerul e dat la maxim, masina devine o puturoasa si jumatate :crying:. Nu m-as baga la o depasire cu aerul pornit...

    Cand am schimbat distributia mi-a facut si o scanare cu VAG-Com, eroarea care aparea era de la nu stiu ce senzor, dupa ce s-a consultat telefonic cu altcineva mi-a spus ca intai trebuie schimbata distributia si pe urma vazut daca mai apare eroarea. Martorul acela mi s-a mai aprins doar o data sau de doua ori dupa ce am schimbat distributia, in rest liniste si pace. Oricum o sa o duc din nou la verificare, senzorul de temperatura a luat-o razna (azi imi arata cu 10 grade mai mult decat temperatura anuntata la radio).
     
  16. SANDU 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2007
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A2 1.4i
    senzorul de temperatura la a2 se afla in spatele spoilerului din fata, in dreptul grilei din spoiler(daca te uiti prin grila se poate vedea).
    La alte modele nu stiu :(
     
  17. norocosu25 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A2
    "Termometrul ala cu 3 gradatii" e intr-adevar mesajul senzorului pt nivelul lichidului de racire. Si eu am avut aceeasi problema anul trecut (A2 1.4TDI). PRoblema mare e ca, in cazul in care circuli prea mult cu semnul ala activ s-ar putea sa o patesti destul de rau... Eu a trebuit sa-i schimb garnitura de chiuloasa. In general , cand se pierde lichid de racire , trebuie luata atitudine si verificat la sange. Mare grija!!
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2014
  18. relikka 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A2 1.4I
    Am schimbat uleiul si cele necesare (filtre) - m-a costat 420 de lei (mai ieftin decat anul trecut, cand am dat 490). Eu zic ca e rezonabil.

    Acum am alta problema: mi se opreste motorul in mers. Prima oara s-a intamplat in depasire, cand am schimbat vitezele, si a fost extrem de urata senzatia!!! Apoi a mai murit de vreo 5-6 ori, la relanti sau cand scadea turatia. Cand am schimbat uleiul cei de la service au bagat masina pe tester, a dat eroare de bujii, cica ar fi toate duse, iar cei de la service au zis ca e putin probabil sa se fi dus toate deodata. Filtrul de benzina era plin de mizerii si m-am/s-au gandit ca de la asta o fi fost, dar de atunci s-a mai intamplat o data... In plus am martorul ala de motor aprins (si uneori se aprinde si EPC-ul) si e foarte enervant.

    Iar mai nou cred ca nu mai merge nici climatizarea (compresorul). Si mi se aburesc rau de tot geamurile cand pornesc masina si se dezaburesc foarte foarte greu. Mi-a si inghetat parbrizul pe interior, cand era foarte frig afara.

    Numai probleme! :(
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Apr 2011
  19. relikka 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A2 1.4I
    S-a rezolvat si problema cu becul aprins de pe bord - dupa cum banuiam, isi revine dupa revizie. Ii ia cateva zile dar pana la urma se rezolva, asa am patit si anul trecut.

    Am mai schimbat azi un bec de faza scurta - nu stiu daca a trecut un an de la ultima schimbare. E drept ca circul mereu cu farurile aprinse, dar totusi... E normal?

    Singura problema mai ramane cu bara care troncane si pe care va trebui sa o schimb pana la urma. Cu climatizarea vad eu ce fac la vara. Poate isi revine :)
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Apr 2011
  20. relikka 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A2 1.4I
    Saptamana trecuta am avut iar probleme cu opritul motorului la relanti - care dupa aceea a si refuzat sa porneasca. Chiar enervant, mai ales in traficul din Bucuresti, unde soferii sunt nesimtiti si nu pot procesa prin creierul ala al lor ingust faptul ca nici eu nu ma bucur ca mi s-a stricat masina in mijlocul intersectiei si ca daca claxoneaza cu putere si injura nu se repara in mod miraculos... Ce oameni tristi am ajuns...

    In fine, trecand peste asta - am fost la service, am primit acelasi raspuns: bujii, dar putin probabil sa fie toate, a mai aparut o eroare legata de benzina proasta, dar in rest nimic. Am cumparat o solutie pentru curatarea injectoarelor si momentan problema e rezolvata, plus ca masina trage excelent si motorul ruleaza mai "rotund" - nu mai fluctueaza asa mult la relanti. Sunt curioasa cum o fi si consumul dupa asta, am inteles ca ajuta si la consum.

    Concluzia este: benzina din Romania e de toata jena...
     

Distribuie pagina asta