1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.5 TFSI la Audi A3 8V

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de DanielG, 12 Ian 2021.

  1. DanielG 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 - 1.5tfsi - 2021
    Salut,
    Dupa cum se deduce din titlu, detin de doua luni noul Audi A3 sportback cu motorizare 1.5t TFSI manual.
    Din prima saptamana dupa ce am luat masina, am constatat un efect de "cangur" (in treapta intai masina merge in hopuri pentru cateva secunde) dupa cum am gasit pe net ca e descrisa problema, la multe masini cu aceasta motorizare inclusiv pe Audi Q2, Q3 si alte modele de la VW, Skoda si Seat. Am constatat cu tristete ca problema exista de vreo 2 ani si pana acum nu are rezolvare. Am constatat si faptul ca la o viteza constanta de intre 50 km/h si 60 km/h in special, in treapta a treia, masina se simte ca si subturata desi arata ca pot schimba in treapta superioara. Vibreaza exact ca si cum ai merge subturat si trebuie sa o mentin cu minim 2000 rpm pentru a nu simti efectul.
    Cu aceste doua probleme am facut o programare iar concluzia dupa ce am mers cu un tehnician a fost ca pentru efectul de cangur (jenant pentru un Audi nou) ar fi bine sa tin masina 20-30 secunde dupa pornire la ralanti pana scade sub 1000 rpm apoi sa plec. Cam ca la Dacia veche asa iar pentru senzatia de mers subturat, ar fi o caracteristica a motoarelor cu "cylinder on demand", restul e can can.
    Sunt super dezamagit de masina si de atitudinea celor din service care spun ca masina merge normal. Nu sunt incepator, este a 13-a masina si am mers din calculele mele ~ 600.000 km, stiu bine sa conduc o masina manuala.
    Nu sunt genul sa ma plang pe forum-uri dar cred ca lumea ar trebui sa stie ca acest motor are o problema de fabricatie. Senzatia mea este ca acest motor pentru a se incadra in emisii, este tinut "mai flamand".
    Nu este o masina ieftina si am avut ceva pretentii, am anulat o comanda pentru un VW ID3 dupa ce l am asteptat un an si nu mai venea odata si cred ca am gresit.
    Cineva cu probleme asemanatoare pe aici ? Nu prea am citit prin discutii, poate sunt eu mai ghinionist si am nimerit una cu probleme desi am citit cu toate am gasit multe articole din reviste auto cunoscute nu mai spun de discutiile de pe forum-uri.

    http://www.autolatest.ro/editorial-...ice-cu-motoarele-1-5-tsi-evo-ea211-si-1-0-tsi
     
    lowlife apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Efectul ala de “cangur” exista pe mai multe TSI/TFSI-uri chiar si de generatie mai veche, cu cutie manuala.
    Daca dupa pornirea motorului lasi sa se stabilizeze ralantiul, efectul este cu mult diminuat sau dispare.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit forumurile care trebuie. Daca ai fi citit aici: https://vwforum.ro/topic/124215-noul-motor-15-tsi/ ai fi aflat ca exista niste update-uri la acest tip de motor si se diminueaza acest efect dar nu dispare. Trebuia sa te informezi mai bine, inainte de a cumpara masina, din pacate. Asa merge si functioneaza acest motor si trebuie sa te "impaci" cu acest aspect.
     
  4. DanielG 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 - 1.5tfsi - 2021
    Eu consider ca daca iti cumperi genul asta de masina si noua nu trebuie sa stai sa cauti pe forum-uri daca are sau nu probleme motorul dar poate asa sunt eu mai naiv. De obisnuit te obisnuiesti de voie de nevoie, stiu, astept 30 secunde inainte de fiecare plecare, merg mai turat, se gasec tertipuri de diminuat efectele dar nu mi-am luat masina de la TATA Motors.
    Are cu siguranta ultimul update care reduce efectul de cangur dar din cauza ca este un model nou schimbat dupa 10 ani m-am gandit ca daca un test drive cu un model diesel a decurs bine, nu ar trebui sa caut eu dupa probleme la motorul pe benzina.
     
    Mitiy și lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta