1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 benzina la A4 B5 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de markw, 5 Mai 2009.

  1. markw 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2009
    Locație:
    botosani
    Masina:
    AUDI a4-b5 , AHL
    Salut toti participantii la ,,trafic,, Am un audi a4 de 1.6 motor AHL din 1997. si am 2 probleme . (1)-Cind accelerez nu prea vrea sa se dea plecata de pe loc , trbuie sa o turez putin mai tare (2) Ambreiajul tine sus de tot si cite odata intra greu in prima treapta si in retur. Imi poate spune si mie cineva ce se intimpla? Multumesc
     
  2. voodoo_boy 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Salut

    Eu zic sa te obisnuiesti...sunt foarte slabute motoarele si dupa parerea mea chiar au dat gres la motorizarea asta. Ai dreptate...ambreiajul tine foarte sus si DA sunt puturoase. Ca sa pleci mai agresiv trebuie sa il turezi... ma rog "agresiv" cred ca e cam mult spus.
    Numai bine
     
    AudiML apreciază asta.
  3. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    da...nu e o masina pt curse :) , dar nici un tico nu e.

    Eu personal ma bucur de ea la cum arata si de un interior calumea, merg lejer dar ma si ajuta cand ma dispera unu in fata cu 30 la ora.

    Bucurate de ce ai ca altii ar vrea sa o aiba .

    o masina excelenta ce ar fi fost si mai buna daca avea 1.8 T`ul ...

    deacuma la urmatoarea achizitie ...cand o fi si aia :))

    ah, in leg cu acceleratia, sa stii ca pana pe la 2500 se chinuie greu motorul sa traga pt ca nu are turbo . Eu am to AHL si schimb la 3000 in oras, are tendinta de a se subtura motorul. Am aflat ca 5200 e cupll maxim la acest motor. Poate te mai ajuta asta, la drum lung imi consuma si mai putin daca o tin pe la 120-140km decat sa merg cu 100km. Nu imi explic de ce :D dar imi convine ... viteza si consum redus, unde ai mai auzit asa ceva . :))

    bafta
     
  4. markw 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2009
    Locație:
    botosani
    Masina:
    AUDI a4-b5 , AHL
    condens pe esapament .a4- b5 . 1,6 AHL

    imi poti da o explicatie si pt. condensul de pe teava de esapament? desi nu pierd apa din vasul de expansiune? nu mi-sa parut dubios la -0 grade, dar acum imi da unele semne de intrebare
     
  5. voodoo_boy 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Asta e "problema" lor...daca intrebi posesorii de 1.6 ai sa vezi ca toti patesc asa... Stai linistit nu e apa din vas sau din alta parte...toate fac asa...inclusiv a mea. Din cauza asta rugineste asa repede linia de tobe. De exemplu eu trebuie sa schimb imbinarea flexibila la tobe pentru ca s-a spart si zici ca e avion. Eu daca o las pornita 10 minute pe loc face balta in spate la toba...
     
  6. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    da, asa imi face si mie ... scuipa cu apa cu draci. Presupun ca ii de la benzina, alta explicatie nu am.

    Si da de la aia ruginesc fss..
     
  7. BUHUHU007

    BUHUHU007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 95 benzina 1,6
    Sunt de acord cu tot ce s-a postat aici. Si eu am tot 1,6 si la drum stau cumintel, nu ma bag la depasiri stranse sau prin oras la liniute. Eu am mai descoperit recent la ultima revizie si faptul ca aveam filtrul de benzina original adica din decembrie 1994. Acum ca l-am schimbat simt o usoara ameliorare dar nu este nici pe departe o sportiva. Imi place insa ca e foarte comoda si un drum de 300-400 de km e la fel de placut ca o plimbare lejera. Cu apa pe esapament mi-am facut si eu griji, mai ales ca la inceput pierdeam si apa din vasul de expansiune. Apoi am descoperit un furtunas pe sub vas care picura asa ca acum totul este in regula. Eu am dat vina si pe cei de la spalatorii ca daca nu sunt atenti cand dau cu jetul iti baga ceva apa pe esapament. Multa bafta
     
  8. Never666

    Never666 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4
    Si eu am aceasi problema cu apa la esapament,dar numai in sezonul rece nu-i nici o problema ii doar condensul.
     
  9. florin_baidoc 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4, 2002, 1,9 tdi, 131 cp. cod AWX, 5 trepte
    Salut. Am si eu ceva intrebari. masina mea:a4 din anul 2000 , motor 1,6 benzina, cod motor alz, 75 kw. De ceva timp scoate fum alb, arunca parca benzina pe toba, merge intrerupt si tremura masina ca si cum ar merge in 3 pistoane si palpaie in bord chech-ul. Pe tester imi da eroare la cilindru 3. Am verificat injector, fisa, bujie, bobina si tot asa. consum imens daca arunca benzina pe toba. Cine ma poate ajuta cu un sfat?
     
  10. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Esti sigur ca este benzina pe toba? Aprinderea e bne reglata?
     
  11. florin_baidoc 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4, 2002, 1,9 tdi, 131 cp. cod AWX, 5 trepte
    da

    sigur ca e benzina pe toba ca miroase si picura din toba iar daca e reglata bine aprinderea nu stiu la ce te referi
     
  12. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    La distributie, aprindere.
     
  13. florin_baidoc 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4, 2002, 1,9 tdi, 131 cp. cod AWX, 5 trepte
    nu stiu ce sa zic uite azi de exemplu a mers bine masina, a disparut din senin si eroarea din bord. Cand merge, cand nu merge, o apuca asa din senin nu stiu ce poate avea.
     
  14. audi21 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a4 b5,1.8,1996
    ar putea fi din distributie ,reglaj aprindere ,calitatea benzinei,daca la test da eroare pe piston ar putea fi secmentii.Ulei nu papa?
    .
     
  15. florin_baidoc 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4, 2002, 1,9 tdi, 131 cp. cod AWX, 5 trepte
    nu as crede sa fie din distributie ca atuncea nu ar trebui sa faca tot timpul figuri? Cum am spus ieri a mers bine azi nu stiu ca nu am pornit-o, din segmenti nu cred sa fie ca motorul merge rotund iar ulei papa putin cred din moment ce scoate fum
     
  16. florin_baidoc 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4, 2002, 1,9 tdi, 131 cp. cod AWX, 5 trepte
    eu ma gandesc ca poate fi din calculatorul masinii, poate ceva defect , poate ii da amestec prea mare de benzina citeste pe injectorul 3 ca si cum ar ramane blocat pe deschis sau nu stiu

    am inversat injectorul 3 cu injectorul 2 si da eroare tot pe cilindrul 3 , asa ca eu cred ca-i din calculator ca mi-a mai zis cineva ca la simptomele ce le are masina, cu fum alb si benzina aruncata pe teava si tremurand toata numa din injector poate fi, iar cum am inversat injectoarele si eroare da tot pe cil 3, eu cred ca nu da comanda bine din calculator, de o recsriere de soft ce ziceti, nu merita sa incerc?

    Astept si alte pareri. Mersi!
     
    delean apreciază asta.
  17. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Ceea ce vezi pe esapament este condens nu benzina ... nu mai merge asa ca benzina nearsa din cilindrul 3 spala filmul de ulei de pe cilindru si il uzeaza sau se acumuleaza pe evacuare si cand aceasta se incinge o sa dea un rateu de o sa te sperii ... e normal sa miroasa a benzina la esapament de la gazele nearse ... verifica compresia apoi bujia si apoi bobina de aprindere ... injectorul pica mai rar ...
    Daca nu ai compresie --> supape neetanse
    Bujia defecta --> lipsa aprindere -- ,,merge in trei''
    Bobina defecta --> la fel ca mai sus ...
     
  18. florin_baidoc 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4, 2002, 1,9 tdi, 131 cp. cod AWX, 5 trepte
    Mersi de sfaturi chiar azi am facut o programare la un mecanic sa-mi verifice compresia.
     
  19. florin_baidoc 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4, 2002, 1,9 tdi, 131 cp. cod AWX, 5 trepte
    Am masurat compresia pe pistoane si ii ok pe toate 4, nu stiu ce mai poate fi. Daca am prins ceva apa in benzina nu poate sa aibe simptomele astea? De alimentat am alimentat numai din benzinarii. Astept rasp. Mersi.
     
  20. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Desigur ca si de la apa in benzina se poate intampla asta ... pune un aditiv care scoate apa ... si verifica si bujiile + bobina de la cilindrul ala, ca am inteles ca e cu bobina pe fiecare cilindru ...
     

Distribuie pagina asta