1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI Benzina la A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de wizzed, 2 Noi 2013.

  1. wizzed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 1.8 TFSI, 2008
    Dupa cum se vede in profil, am un A3 Sportback, model 2009, 1,8TFSI 160CP, 42.000KM reali (am luat-o noua).
    Masina perfecta pentru mine, in 5 ani ne-am inteles de minune. Pana acum o saptamana. Dadeam la automat intr-o dimineata - nimic, eu fiind obisnuit sa porneasca la sfert de cheie. Tot incerc, degeaba, se invartea acolo dar nu pornea.
    Ca sa nu incep cu tractare si platforma, etc, am zis sa chem un mecanic "la domiciliu" ca poate era o prostie mica si n-avea sens. In 2-3 zile, mecanicul a schimbat bujiile, a verificat sistemul de distributie, nu a gasit nimic (repet, la fata locului), asa ca am renuntat la idee, am pus-o pe platforma si am dus-o la Porsche, in Pipera.
    Ziua urmatoare, ma suna domnul consilier - "Stiti, a sarit distributia de la punct, acum verificam si desfacem motorul sa vedem ce pagube sunt." Eu, neavand mare lucrur in comun cu mecanica, ma gandeam ca ok... ce se poate intampla?! Daca era ceva nasol, ma avertizau toate beculetele si ledurile din lume, dar nu s-a intamplat asta, deci na...
    Ehe, foarte naiv am fost! Trecand peste faptul ca dupa doar 40 de mii de KM a sarit distributia de la punct, nu am primit niciun avertisment, nu am auzit nimic la motor... se pare ca s-a facut mai totul praf pe acolo (supape, pistoane, chiulasa, etc) si cei de la Porsche mi-au facut un deviz de 200 de milioane, doar pentru piese (neincluzand inca manopera).
    Logic, nu voi da 5000 de euro pentru reparatii (in conditiile in care am dat 30.000 pe ea noua, acum 5 ani si 40.000 de km)
    Pe aceasta cale intreb si eu daca stie cineva de vreun motor de la dezmembrari (1.8 TFSI 160CP, cod CDA) si ma poate ajuta (deocamdata am gasit doar in Germania...). Mai vreau sa intreb daca a mai patit cineva asta cu distributia PE LANT, la 40.000 de km. Eu sunt pur si simplu revoltat si de la adoratia pe care o purtam pentru Audi, incep sa-mi ridic semne mari de intrebare... Domnii de la Porsche nu au stiut sa-mi spuna de ce s-a intamplat asta, poate cineva de aici stie.
     
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Itirecomand sa mai mergi si l a alt service. Cei de la Porsche nu sunt cei mai competenti in domeniu.
    Macar vei avea confirmarea ca asta e problema, sau surpriza sa te coste mult mai putin
     
  3. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    wizzed: mergi la alt service. Chiar daca distributia a sarit de la acel punct si ai fi pornit motorul si l-ai fi si lasat sa mearga cateva minute tot nu s-ar fi stricat asa de rau cum zic aia de la porsche.

    Ca sa intelegi si de ce zic asta:
    Noi am patit asta la Polo 1.2 cu distributie pe lant si muuulti km exact la revizie. Repet.. am pornit masina si a sarit distributia. Motorul porneste, dar vibreaza tare (se balangane parca ar fi clopot si se aude ca si cum freaca metal pe metal). La tine din cate citim mai sus nu a mai mers pornita, ci ai incercat doar sa dai la cheie. In opinia mea nu cred ca avea cum sa se strice asa de tare. Noi am schimbat distributia complet si masina merge bine mersi si in ziua de azi, fara sa fie nimic indoit sau stricat prin motor.

    Distributia nu sare la 40.000 de km de nebuna ! Sare la sute de mii de km cand este uzata. Daca ai fi avut sute de mii la bord te intelegeam dar asa nu. Exista apoi oarecum si ipoteza ca ti-a stricat-o mecanicul care l-ai adus primul, dar asta este o ipoteza nefondata si fara nici o dovada. O alta ipoteza ar fi cum ca aveau deja un motor cu aceleasi piese stricate pe care ti le-au inlocuit si ca acum s-au gandit sa ti le bage tie pe gat. Si aceasta ipoteza la fel, fara nici o dovada. Nu stiu daca mai are rost acum, dar eu as fi cerut poza sau sa vad cu ochii mei motorul daca eram in locul tau.

    Pe e-bay apare acest motor in Anglia de 3 ori
    http://www.ebay.co.uk/sch/Complete-Engines-/33615/i.html?_from=R40&_nkw=cda&rt=nc&LH_PrefLoc=3

    Cel care este la 2308 USD are doar 5000 km.
     
    Ultima editare: 3 Noi 2013
    Daniel Bel apreciază asta.
  4. wizzed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 1.8 TFSI, 2008
    Din pacate chiar s-a stricat tare, iar motorul are daune mari, intr-adevar. Chiar si asa, pentru ca nu am primit o explicatie la ce s-a intamplat si ca sincer, nu ma consider deloc vinovat in conditiile in care toate reviziile s-au facut la Porsche, orice interventie si orice serviciu de mentenanta s-a facut la Porsche, voi astepta pana imi dau un motiv pentru "saritura de la punct" la 40.000 de km la distributia mea pe lant...
     
  5. wizzed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 1.8 TFSI, 2008
    Revin cu un update, cei de la serviceul Porsche Pipera mi-au facut o oferta (datorita numarului mic de km, istoricului de service si a faptului ca am fost mereu la revizie la ei si asa mai departe) cu reducere CONSISTENTA la piese si la manopera. Ies mult mai bine si in comparatie cu un motor SH luat de la dezmembrari, deci na... se pare ca in cateva zile masinuta mea va fi gata de drum din nou :)
     
  6. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Era cumva normal. Se numeste culanta si de obicei e aprobata de fabrica in cazurile in care se intampla ceva ciudat fara a fi de vina posesorul, cu conditia sa fi facut toate reviziile la timp si la reprezentanta. Ma bucur ca au devenit si ai nostri mai civilizati. In tari straine am citit de mai multe ori de cazuri de acest gen in care fabrica si reprezentanta suportau chiar pana la 90% din costuri.
     
  7. serban_md 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 1.8TFSI, 2008
    Ma bucur pentru tine. Eu nu am fost asa norocos. Mie la 135.000 "mi-a sarit", asta dupa ce in prealabil problema a fost "rezolvata" la 65.000 in garantie. Simptomele atunci au fost mers neregulat, martor gaze evacuare aprins in bord si epc aprins in bord. S-au schimbat pe garantie: intinzator lant, capac pinioane si regulatorul de la admisia variabila. La numarul dublu de km mi s-a intamplat extact ceea ce relatezi si tu. Mie nu mi-au acceptat culanta pentru ca nu am mai facut reviziile la ei din momentul in care mi-a iesit masina din garantie.. de ce ? Pentru ca la al doilea schimb de ulei a fost nevoie sa imi schimbe si baia de ulei datorita unui nene care a strans prea tare busonul de la baie si s-a dus filetul.

    Intrebarea mea este : tie iti schimba motorul sau ti-l repara ?
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Noi 2013
  8. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Probleme relanti

    Am si eu urmatoarea problema la 2.0 tfsi:
    In relanti se tureaza de la 900 de r/m undeva la 1200 si chiar mai mult cate odata. O sa merg cu ea luni la un tester dar nu am mare incredere in meseriasi asa ca as vrea sa fiu pregatit pentru mai multe variante de luat in seama, respectiv pasi pe care as putea sa-i urmez in detectarea problemei. Multumesc!
     
  9. golfix 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0TFSI 2007
    Salut, cred ca problema este de la valva PCV,cea de pe mijlocul motorului din care ies 2 furtune de plastic. DAca vre isa o testezi,se da jos de pe masna,si se sufla pe mustiucu de plasticdin stanga,daca poti sufla si trage aer( practic sa respiri prin ea) este dusa,daca poti trage aer si nu poti sufla prin ea este in regula.
     
  10. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Valva pcv se verifica prin deschiderea busonului de la ulei cand motorul merge la relanti. Daca poti sa desfaci busonul si sa-l tragi in sus cu doar 2 degete si cand este scos exista doar un pic de vacuum in capacul de la culbutori atunci ea este ok.
    Daca te opintesti sa desfaci busonul, iar cand reusesti sa il desfaci exista un vacuum f mare in capacul de la culbutori atunci se schimba valva.
     
    MariusG3 apreciază asta.
  11. vladimir88 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0T Quattro 2005
    Audi A3 2.0T Quattro 2005 - relanti crescut doar la cald

    Salutare tuturor - o sa incerc sa fiu cat mai concis.

    1. Am avut aprins in bord "check engine" si masina nu mai tragea cum trebuie si dupa ceva cautari prin forumuri problema mea era de la "Diverter valve"/"valva recirculare aer turbina" - problema s-a rezolvat si masina trage cum trebuie.

    Dupa numai 100 de km s-a aprins din nou "check engine" desi masina trage cum trebuie acum.

    2. Problema mea si inainte de schimbarea piesei cat si dupa este ca relantiul fluctueaza de la 1000 RPM pana la 1200 RPM atunci cand motorul ajunge la 90 de grade.

    Pana sa ajung la 90 de grade turatia sta constant la 900 RPM dupa ce se incalzeste 1000RPM -> 1200RPM->1000RPM si tot asa.

    Tin sa mentionez ca daca pornesc AC turatia ramane la 1000RPM si nu mai oscileaza.

    Stii cineva care este legatura cu temperatura apei/motorului si fluctuatia de relanti cat si consumatori in plus = turatie constanta? Ce ar trebui sa verific? Dupa schimbarea piesei cu pricina computerul nu mai da nici o eroare in VCDS.
     
  12. golfix 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0TFSI 2007
    Schimba valva PCV,probabil ai sparto
     
  13. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    BUNA,
    Am sie eu o problema cu A3 meu mi se aprinde beculetu de la motor in bord dar masina merge super bine in toti parametri ei,am facut azi o scanare si mia dat aceasta eroare ce ar putea sa aibe?
    Thursday,04,September,2014,20:34:13:62939
    VCDS Version: Release 11.11.2
    Data version: 20120126



    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 01: Engine Labels: 06J-907-115-CCZ.clb
    Control Module Part Number: 8P0 907 115 BA HW: 8P0 907 115 Q
    Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0020
    Software Coding: 0103000C1C0F0160
    Work Shop Code: WSC 06314 000 00000
    VCID: 72EB3C436DB4003
    1 Fault Found:

    012423 - Voltage Supply Relay for Engine Components
    P3087 - 000 - Electrical Malfunction
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 1048575 km
    Time Indication: 0
    Date: 2111.15.31
    Time: 31:63:63

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Load: 0.0 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 88.0°C
    Temperature: 53.0°C
    Absolute Pres.: 990.0 mbar
    Voltage: 12.827 V


    Readiness: 1110 0101
     
  14. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu o informatie?
     
  15. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Verifica bateria si principalele cabluri de alimentare
     
  16. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    Bateria am cumparato acum 2 luni folosita dar e ok adica a pornit tot timpu dupa 2 ore de mers radio,cablurile de plus si minus sunt noi leam cumparat ca masina a avut accident in partea aia dar merge totul perfect la masina doar beculetu acel ma deranjeaza
     
  17. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Eroare G28

    Va salut! A 3 sportback, 2.0 tfsi, din 2007, 110.000 km, cod motor BWA.
    Am urmatoare problema pe care cativa specialisti nu au putut s-o rezolve si va cer sprijinul. Cum stam: Acum 2 saptamani in timp de ma intorceam de la un drum lung, pe o vreme ploioasa (asfalt umed), masina a inceput sa "imi dea in nas" si dupa ceva timp a pierdut din putere, urmat de plafonarea la 3000 de turatii. Cred ca aveam cam 100 de cp maxim. (Compar cu Opel-ul sotiei). Intre timp am mai parcurs aproximativ 300 de km (pana acasa) unde deja mergea deja atat de prost ca am fost nevoit sa merg numi cu ambreiajul apasat. Simptome: motorul dadea sa moara, acul de la turometru mergea cum vroia el)
    A doua zi am mers cu masina la tester si rezultatul a fost G28 error, respectiv senzor pozitie arbore cotit. L-am schimbat in aceiasi zi oarecum bucuros ca am scapat chiar daca nu foarte ieftin. Am mers cu masina la spalatorie si cand am dat sa plec, surpriza, simptomele au revenit. Am injurat printre dinti si am mers iar la "doctor" , aceiasi eroare. Intre timp, am schimbat bateria si am lasat masina fara sursa de curent, toata seara. Dimineata masina a mers. Am sters eroarea din nou, masina a mers. Dupa o saptamana am mers iar cu masina la spalatorie si din nou cand am plecat aceleasi probleme. Am pus iar diagnoza, aceiasi problema. Am lasat masina fara baterie toata noaptea si surpriza (sau nu), a pornit si a mers/merge perfect. Inca n-am gasit sursa problemelor si poate din experienta unor forumisti aveti idee. Multumesc anticipat!
     
  18. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Poate traseul pana la el...totusi este interesant ca dupa ce o lasi fara curent merge...
     
    cuciureanu dinu apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 17 Ian 2015
  20. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Intrebarea ar fi, de ce masina (a trecut o saptamana de la ultima spalare) merge impecabil acum fara nicio problema ? M-am gandit ca ar fi vorba de o problema pe traseul electric pana la senzor. Mai precis un circuit care in contact cu apa poate sa duca la aceste probleme. Daca ar fi sarita de la punct n-ar trebui sa aiba aceste probleme tot timpul ?

    Sfaturi, sugestii, moduri de abordare ? :)
     

Distribuie pagina asta