1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI Benzina la A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de wizzed, 2 Noi 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasa-o asa si daca se repeta desfa capacul de la distributie si distributia ca sa verifici ce se intampla acolo. Bafta.
     
  2. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Cam asta se pare ca ar fi... :icon_thumright:

    Ultima opinie (si cea care pare cea mai pertinenta) ar fi ca la compartimentul stergatoarelor de parbriz, s-a format un dop de mizerie care face sa se adune apa, care afecteaza un fir/contact, care se afla pe traseul senzorului de pozitie.
    Din ce am inteles acest senzor este interconectat cu multe din piesele masinii. Toti cei cu care am mai vorbit au exclus "saritul" de la punct deoarece daca ar fi avut aceasta problema, n-ar porni sau simptomele s-ar manifesta permanent.
    Pe de alta parte, pentru a ajuta si alti posesori de automobile din grupul VAG, eroarea la senzorul G28, nu inseamna automat ca senzorul este stricat, in fapt, aceasta posibilitate se pare ca este cea mai mica, avand in vedere ca senzorul respectiv este interconectat cu mai multe sisteme electrice/electronice ale masinii. Posibilitatea cea mai mare este ca pe traseul electric/electronic, s-a intamplat ceva, asa cum a scris si cata181.
    Citind si alte forumuri, am observat ca problemele electrice legate de acumularea de apa in diferite compartimente la vehiculele din grupul VAG este destul de des intalnita. Acest lucru se intampla datorita faptului ca firele electrice nu sunt protejate destul de bine iar in interactiunea cu apa, caldura, inghetul, etc, produc scurtcircuite. Probabil intr-o tara civiliata, unde nu exista noroi, nisip si frunze nestrinse, nu apar aceste probleme dar la noi...
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2015
  3. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Astazi am discutat cu un proprietar de Skoda Octavia care a avut/are aceaiasi problema ca si mine.Din pacatea a cheltuit foarte multi bani schimband diverse piese (in functie de cel la care se ducea sa-si dea cu parerea). Reprezentantele oficiale nu i-au dat de cap si in momentul asta se pare ca apa intra pe la stergatoare la un computer care s-ar afla acolo, nereusind sa-l izoleze perfect. As fi interesat sa stiu daca si la Audi A3, computerul este in aceiasi zona. Multumesc!
     
  4. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Am ajuns la "doctor" cu ea. S-a desfacut protectia de la stergatoaresi s-au izolat firele existente in zona care duceau la computerul de bord si s-au desfundat canalele de scurgere a apei existente. Masina a fost spalata de 3 ori de atunci si problemele nu au mai aparut. Sfat pentru toti posesorii de masini din grupul VAG: nu spalati cu jet direct compartimentul de la stergatoare si desfundati canalale de scurgere macar odata pe an. Sper sa fie de folos si altora.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E bine ca tu ai scapat doar cu atat si nu e bine ca eu am fost mai alarmist/exagerat. Daca tot ai umblat la scurgerile respective trebuia sa scoti/tai/indepartezi acele cauciucuri de la scurgere definitiv.
     
  6. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    A ramas sa verific anual scurgerile si sa curat cat mai des compartimentul de frunze/mizerii, etc.
     
  7. vladimir88 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0T Quattro 2005
    Salut tuturor,
    Este prima mea postare de genul dar sunt disperat si nu reusesc sa gasesc problema masinii.

    Masina este un Audi A3 2.0TFSI Quattro sportback din 2005 cod motor AXX.

    -Masina: nu are nici un fel de eroare VCDS si nici la diagnoza detaliata facuta de Porsche Pipera inclusiv fuel pressure.

    -Problema: lipsa putere motor, performanta scazuta, cum am vazut si pe alte forumuri romanesti sau internationale - se simte ca la 140-150CP maxim in nici un caz 200CP.

    Am schimbat urmatoarele:

    Diverter Valve 06H145710D (Prima schimbare, puterea a revenit doar 200km de rulat, acei 200 de km au fost incredibili. Spun asta deoarece diferenta de putere era imensa)
    N75 Valve (niciun rezultat)
    PCV Valve (relanti rezolvat - au disparut fluctuatiile, pentru cine mai are problema cu relanti)
    N205 Valve replaced (nu era necesar de schimbat, cine are nevoie donez piesa veche pentru test eventual)
    Gas tank fuel pump computer - nu mai pornea masina deloc, am dus-o pe rampa la Porsche.
    Cam follower la HPFP - asta a fost schimbata ieri la Porsche deoarece am inteles ca e o cauza comuna la 2.0TFSI.

    Cum am spus nu am nici o eroare in computer dar nu stiu ce teste sa mai fac pentru un eventual "boost leak" sau alta problema. Nu vreau sa continui sa schimb piese dupa ureche dar Porsche Pipera nu ofera nici o asistenta atata timp cat masina nu are nici o eroare.

    Va multumesc anticipat,
    Vladimir
     
  8. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Salut! Iti taie puterea la o anumita turatie sau doar simti masina puturoasa pe intreaga plaja de turatii? Ai facut un log in mers pana acum? Turbina ai verificat-o pana acum, in orice fel? Ce benzina folosesti?
    Legat de teste, http://www.goapr.com/support/datalogging.php , ai in link 5 teste mari si late, ai nevoie de un VCDS si o portiune de drum unde poti da kick-down in a 3-a. Ma indoiesc ca masina va iesi in regula in toate testele daca tu o simti asa puturoasa. Sfat: baga benzina omv100 si mergi si fa testele astea cu cineva cu interfata, sunt bune chiar si alea chinezesti de 100lei. Bafta!
     
    doxatu apreciază asta.
  9. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Revin cu o problema , pe care am patit-o de curand si as vrea sa ma sfatuiesc si cu voi , inainte de-a merge pe la diferiti mecanic, testari, etc, pentru a fi putin in tema.
    Am pornit dimineata masina, a mers fara probleme. La 4 ore dupa ce am pornit-o prima data , am repornit-o si mi-a ramas senzorul ”EPC” aprins in bord. Am citit pe net diferite pareri despre acest senzor, cele mai dese probleme fiind legate de becuri arse sau un contact la frana. Pe spate am un bec care face figuri (probabil contact imperfect-nu e ars) dar n-am avut timp sa-l schimb si ca am considerat ca senzorul s-a aprins de la acest contact. Am oprit masina dupa 1 km si cand am repornit-o mi-a ramas aprins si senzorul cu motorasul, pe langa cel de EPC. Mentionez ca de cand mi s-a aprins senzorul ”EPC”, motorul merge pana la aproape 2500- 3000 de euro, turatie de la care nu vrea sa mai urce decat foarte incet dar uniform. Multumesc anticipat!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti intra in limp mode, cauze pot fi 100, faci o scanare si vezi ce se intampla.
     
  11. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Multumesc, dar ideea era sa am niste date preliminare despre situatia ivita, fiind clar ca voi folosi scanarea pentru a afla ce erori am. Am folosit VCSD-ul si in prima faza am am avut eroarea la senzorul de la turbo si la pedala de frana. S-au sters erorile, dupa care a aparut doar eroarea la senzorul de la pedala. Am plecat cu masina de la service, iar pe drum s-au stins ambele semnalizari din bord (si EPC si check engine), motorul mergand din nou la turatie normala. Acum urmeaza sa identific exact care este problema, dar se pare ca este vorba de senzorul de la pedala, fiind si cel mai fericit caz.
     
  12. AlexA3Quattro2.0TFSI 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, 2.0TFSI, 2005
    Salutare tuturor,

    Am o problemă în legătură cu relantiul dimineața. Îmi oscilează timp de aproximativ 1-2 minute după care se stabilizează. Am tras concluzia ca ar fi de la valva PCV din ce s-a mai postat pe aici. Îmi poate spune cineva in care din link-urile de mai jos este supapa/valva PCV?

    http://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=06F129101F

    sau

    http://www.epiesa.ro/supapa-aer-circulatie-cutie-incarcator-swag-30-93-9245-piesa-2626984.htm


    Dacă s-a mai lovit cineva de problema asta, aștept păreri.

    Cu mulțumiri, Alexandru
     
  13. slow23 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a3 2.0tfsi
    Buna seara,
    Sunt nou aici si este prima mea masina marca Audi. Masina este luata din Germania de la neamt nu autohaus sau targuri. Masina are 220 mii km reali. Problema a aparut cam am intrat in tara, mai exact in timisoara. M-am oprit intr-un Omv si am lasat-o pornita ca sa fac rovinieta si cand m-am intors la masina incepuse sa se auda motorul ciudat, adica aveam niste fluctuatii la relantiu, plus cand m-am urcat in masina aveam martorul check engine.Am mers cu ea vreo 200 m sa o bag in parcarea din spate dar mergea foarte urat... se accelera foarte greu si mergea ca si cum ar da rateuri mici. Am oprit-o, am lasat-o vreo 10 min si am pornit-o iar dar nu a mai vrut sa porneasca... am sunat la platforma si am ajuns in timisoara la un service destul de bun care baietii sau miscat foarte repede. Au pus tester-ul pe ea, au verificat partea electronica si mi-au spus ca bobina de pe cilindrul 1 are apa in el si daia mergea si in mici rateuri ca mergea in 3 pistoane. M-au sters erorile, mi-au schimbat siguranta de la pornire ca era arsa si da-ia nu mai pornea , si bobina de pe primul cilindru.Totul perfect,masina mergea si tragea cum trebuie. Dupa vreo 500km in mers iar mi sa aprins martorul dar de data asta motorul se auzea si mergea ok.Azi cand am vrut sa plec am pornit masina, martorul era tot aprins dar motorul se "balanganea"... am plecat cu ea asa find urgent iar cand sa incalzit un pic motorul mergea ok.fluctuatile la relanti le am iar... Daca stiti care ar fi problema sau daca cunoasteti un service bun specializat pe audi lasati-mi o adresa ceva sau numar. Tin sa mentionez ca am facut vreo 500-600km in germania si nu am avut problema + 1300 pana in tara. Multumesc!
     
  14. dragoshhhh 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI
    Salut,
    Am un Audi A3 8P 2.0 TFSI quattro benzina si am o problema cu oscilatiile turatiei cand accelerez. Daca in timpul mersului o accelerez tare, pana la 4000-5000 rpm cand ridic piciorul de pe acceleratie turatia scade uneori scade pana la 500-600 rpm si revine inapoi la 800-900 si se stabilizeaza, iar cateodata aceasta scade sub 400-300 si sta pentru o secunda acolo si motorul moare. Acelasi lucru se intampla si daca o turez foarte tare pe loc, la semafor cand pun frana si calc ambreajul brusc, din cand in cand imi scade turatia foarte mult si motorul moare. Am fost la multi mecanici si nu prea au stiut sa imi dea un raspuns clar. Precizez ca masina nu are nici o eroare pe diagnoza. Ma puteti ajuta va rog cu niste pareri ?
     
  15. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Dim păcate, și această problemă a fost cauzată tot de calculatorul aflat în spatele ștergătoarele.
    Tot pentru eventualii posesori care se vor confrunta cu această problemă, scriu ceea ce am făcut suplimentar și de la data la care am scris inițial, problema nu a mai reapărut.
    Am desfăcut (singur de data asta) compartimentul ștergătoarele (va trebuie o presa extractoare specială pentru scos bratele stergatoarelor care se găsește la orice service) și am constatat ca problema persista, în sensul ca firele ce intrau în calculator stăteau într-un noroi îmbibat de apă și indiferent cat de bine au fost izolate, apa a intrat în ele. În fapt, firele se află sub calculator.
    Am scos calculatorul, am curațat bine locul de noroi și apa și am mutat firele pe deasupra calculatorului și le-am prins cu coliere de plastic, astfel ca acestea sa nu mai atingă partea de jos și implicit sa nu mai stea în apă. Am uscat bine locul cu un foen și problema s-a rezolvat.
    Recomand cu căldură efectuarea acestei operațiuni la toate autovehiculele din grupul VAG (durează 15 minute), deoarece prima problema am pățit -o pe un drum de munte în plina ninsoare cu familia în mașină.
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Motoarele astea de pe A3,1.8 și 2.0 TFSI au problema consumului exagerat de ulei ca la surorile mai mari,adică B8?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Deci practic sunt aceleași motoare cu aceleași probleme.Nu am văzut topic dedicat pentru consumul de ulei la A3,de asta am intrebat.
     
  19. Valy0

    Valy0 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi A4, 1,8T, quattro, AWT, 2001
    Buna ziua,
    Am un Audi A3, 2 TFSI, cod motor AXX, si imi creste nivelul de ulei in baie. Antigelul nu scade din vas, Cred ca e benzina dupa miros.
    Nici o eroare pe tester si masina metge bine.Ultima data mi s-a aprins ,,Oil presure'' uleiul fiind foarte subtire.
    Multumesc,
     
  20. span07 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1.8 TFSI 160CP 2009
    Salutare, detin un Audi A3 1.8TFSI quattro 2009. De cateva saptamani apar si dispar erorile EPC si Check Engine cand temperatura ajunge la 90 de grade.

    De exemplu, ieri am plecat din spatele blocului si imediat ce a ajuns la 90 de grade au aparut ambele erori. Am parcat 10 minute masina, avand cateva treburi de rezolvat, apoi cand am pornit-o din nou eroarea EPC a disparut. Am mers cu masina undeva in afara Bucurestiului si a stat parcata 3-4 ore. Cand am plecat, din nou, disparuse si Check Engine.

    Masina intra in limp mode, accelereaza intrerupt si bruscheaza dupa 2000rpm, dar numai cat timp EPC a stat aprins. Am fost la service sa verificam cu tester si nu a aparut nicio eroare care sa justifice problemele. Ce as putea face in acest caz?

    Multumesc
     

Distribuie pagina asta