1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cristian_1970, 6 Dec 2010.

  1. cristian_1970 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI, 2007
    Am o probema la un 2.0 TFSI cu un zgomot a motor. La Porsche in Bucuresti in urma unei diagnoze "la ureche" adica ascultat la propriu cu urechea :) mi-au spus ca este un zgomot normal de revenire al turbinei.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Sep 2013
  2. cristian_1970 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI, 2007
    Problema am rezolvat-o la Midocar Vitan, sunt foarte OK baietii. A fost vorba de o valva de recirculare gaze, de la turbina. A costat piesa cca 220 lei.
    codul piesei este 06H145710D.

    "horcaitul" la mine era numai in sarcina si numai cand luam piciorul de pe acleleratie. deci niciodata la accelerare. problema a fost de la o "valva" care trebuie sa elibereze presiunea din turbina
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Sep 2013
  3. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Salut,
    Intr-un final, cum se intampla la 2.0 TFSI cu softul schimbat si nu numai pentru ca Diverter Valve este cu probleme la motoarele noastre, mi s-a spart membrana de la diverter valve si de la 3000 rpm pierdeam cuplu.
    Am schimbat supapa cu ultima revizie de la Audi, modelul de diverter valve pus din 2009 pe 2.0 TFSI, model care nu mai functioneaza pe baza de membrana, deci nu se va mai defecta.
     
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  4. pltgeorge

    pltgeorge Banned

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TQ TFSI
    Motor 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

    Buna ziua, asa cum spune titlul, masina imi porneste foarte greu imediat dupa ce fac plinul la rezervor ( masina mea: Audi A4 Q 2.0 TFSI). Dupa ce a pornit numai am nici o problema, merge perfect, problema apare doar imediat dupa ce fac plinul. Daca a mai avut cineva problema asta sau stie ce ar putea fi as ramane recunoscator, pentru ca este chiar enervant sa vreau sa plec de langa pompa si sa dau la automat cateva secunde de parca am ramas fara benzina (cam asta este simptomul).

    Va multumesc
     
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  5. Istvan 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2011
    Locație:
    Tg-mures
    Masina:
    audi a4 2.0TFSI 2006
    Turbina motor benzina 2.0 TFSI la A4 B7 - discutii - probleme si rezolvari

    A4 motor 2.0 tfsi 2006. Turbina de acelasi motor 2.0 tfsi din 2005 dar de A3 se poate monta ? Este compatibila ?
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Iun 2011
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    pe bune daca inteleg legatura dintre intrebarea pusa si titlul topicului.

    ON: teoretic ar trebui sa se potriveasca, dar am un dubiu cu privire la amplasarea motoarelor, unul este transversal, celalalt longitudinal.
     
  7. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Turbina este K03 la ambele, dar posibil sa difere galeria de evacuare din motivul prezentat de adibose
     
  8. Istvan 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2011
    Locație:
    Tg-mures
    Masina:
    audi a4 2.0TFSI 2006
    Difera, nu arata la fel si nu as vrea s-o montam.
     
  9. fabric

    fabric Banned

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    ..unde nu se asculta manele!
    Masina:
    si AUDI
    Un cod pentru noua DV ?
     
  10. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Codul este : 06H145710D

    Succes
     
  11. fabric

    fabric Banned

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    ..unde nu se asculta manele!
    Masina:
    si AUDI
    Thanx @KUL
    Eram doar curios, nu stiam ca DV de pe A4 B8 are acelasi cod ca cel de pe A4 B7 2.0TFSI :confused:
     
  12. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Salut,
    Pai tocmai, DV-ul de pe B8 nu are acelasi cod ca cel de pe B7, dar se potriveste, deci daca simti ca dupa 3000rpm pierde cuplu, faci o scanare cu vag-com si daca la engine apare eroarea P0299, atunci trebuie schimbat.
    Oricum, pretul nu e cine stie ce, 150 lei.
     
  13. vasilesku 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q3, 1.4 TFSI, 2016
    salut, uitandu`ma la problemele voastre , si la ale mele binenteles :), ma face sa ma razgandesc total de a mai achizitiona pe viitor un audi, nu am intalnit in ultimii 2-3 ani masini care sa faca drumuri la service asa des precum Audi, si grupul VAG in speta...

    Ok pe subiect, nu ma pricep eu foarte tare la masini, dar am ceva habar despre motoare, singura explicatie logica care eu o gasesc la faptul ca aveti probleme la pornire doar cand e plinul facut ma duce la aerul ce intra in rezervor odata cu alimentarea, si cu amorsarea pompei de benzina, banuiesc ca dupa ce alimentati in loc sa trimita benzina , baga ceva aer in instalatie si de aia porneste mai greu. Posibil sa fiu total pe afara de subiect, dar nu mi se pare a fi un defect al unei piese care nu functioneaza, ci o problema de principiu ... combustibil, aprindere, ardere....
     
  14. dinoradea 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI,2006
    pltgeorge Salut,
    Si eu am avut aceeasi problema :nu puteam porni din benzinarie indiferent daca faceam plinul sau alimentam 1 litru. Se pare ca problema e de la un senzor de inalta presiune N276, care vine cu pompa de benzina (nu cea din rezervor!) sau de la senzorul G410.
    Totul se trage de la tachetul de la pompa de inalta presiune care se uzeaza si antreneaza un intreg lant de erori (eu am schimbat pompa de benzina, tachetul, un ax cu came , lantul si intinzatorul corespunzator) - pe mine m-a innebunit tachetul ala. S
    unt si grupuri pe Facebook cu oameni care au avut probleme cu rahatul ala de tachet. Este incredibil si Audi nu face nimic, nici un recall, nici nimic!


    vasilesku probabil posesorii de audi merg mai des la verificari tocmai pentru a nu lasa o problema sa se agraveze si a creea altele. Eu am ajuns la concluzia ca nu merita sa achizitionezi o masina scumpa in Romania. PUNCT.
    Singurul lucru care ma intereseaza acum e siguranta - Atat. Faptul ca am 200 CP nu ma ajuta cu nimic pe drumul Oradea-Deva...e aiurea si dezamagitor.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2012
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  15. pltgeorge

    pltgeorge Banned

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TQ TFSI
    Salut la toti,
    Am rezolvat problema, am studiat manualul de prezentare al motorului TFSI si gata, am descoperit, am facut o comanda online pentru o supapa, 130 lei, am desfacut 2 coliere, am montat-o si, voila, gata. :)
    Am mai schimbat cu aceasta ocazie si supapa de pe turbo, au un upgrade acum, tot la vreo 100 si plus, merge muult mai bine acum.
    Tachetul de la pompa de inalta presiune nu prea avem ce face deocamdata , cam la 30k km trebuie schimbat, obligatoriu, altfel, cumparam pompa sau si mai rau impreuna cu axul cu came. Tachetul este vreo 100 lei, deci este ok, si se schimba si usor. A, aveti grija cu surubul de pe conducta de inalta sa nu il stemuiti ca este naspa.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2012
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    George cum se cheama acea supapa?
    Aceea este o supapa de suprapresiune la modelele mai vechi se numeste valva solenoid la tfsi pare asemanator modul de functionare.

    Cand se face plinul se creeaza o presiune pe rezervor cand nu functioneaza pocneste rezervorul, poate sa omoare o pompa de benzina si/sau un releu de la pompa.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Feb 2012
  17. pltgeorge

    pltgeorge Banned

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TQ TFSI
    iulian acea supapa se numeste: Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve N80, part number 06E 906 517 A. Nu este niciun upgrade deci acelasi part number vei gasi pe toate.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Feb 2012
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  18. lucian2k 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI, 2005
    Pornire grea dupa plin

    In primul rand scuze daca informatia exista prin forum, am cautat dar nu am gasit.

    De 2-3 luni mi se intampla ca dupa ce fac plin de benzina sa imi porneasca foarte foarte greu: de obicei dau de 2 ori si de fiecare data tin cam 5-6 secunde. Pare ca "da in gol" ca atunci cand nu am benzina.

    Dupa prima pornire totul merge ca uns, sfert de cheie pana la urmatorul plin. De asemenea n-as putea spune daca nu fac plinul ce se intampla ...

    Singura problema in zona respectiva a fost inlocuirea unei garnituri a rezervorului care izoleaza sub bancheta din spate. Inteleg ca acolo este pompa de benzina ... cred ca este evident ca nu sunt specialist iar la service-ul unde merg de obicei nu am gasit un raspuns :D

    Banuiesc ca daca se va strica ceva atunci voi afla :) dar ma gandesc ca poate e un indiciu spre o rezolvare timpurie + ca nu se mai uita lumea ciudat cand incerc sa plec din benzinarie!

    Va multumesc!
     
  19. dinoradea 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI,2006
    pornire dupa alimentare

    Am mai postat informatia , dar , daca te ajuta, uite un copy-paste:
    "Si eu am avut aceeasi problema :nu puteam porni din benzinarie indiferent daca faceam plinul sau alimentam 1 litru. Se pare ca problema e de la un senzor de inalta presiune N276, care vine cu pompa de benzina (nu cea din rezervor!) sau de la senzorul G410.
    Totul se trage de la tachetul de la pompa de inalta presiune care se uzeaza si antreneaza un intreg lant de erori (eu am schimbat pompa de benzina, tachetul, un ax cu came , lantul si intinzatorul corespunzator) - pe mine m-a innebunit tachetul ala. S
    unt si grupuri pe Facebook cu oameni care au avut probleme cu rahatul ala de tachet. Este incredibil si Audi nu face nimic, nici un recall, nici nimic! "
     
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  20. lucian2k 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI, 2005
    Merci frumos ... te rog clarifica-mi deci eu ce de unde ar trebui sa incep cu schimbarile ...? Pompa de benzina (nu cea din rezervor) care include senzorul N276 sau G410?

    (LE: am cautat pe forum ulterior si sunt mai multe informatii, poate intrebarea e cam idioata, scuze daca e asa! O sa mai studiez ce au patit si alti colegi, daca exista un raspuns clar dati-mi-l si mie va rog, altfel o sa sun si la service sa ii pun in tema cu aceasta potentiala rezolvare!)
     
    Ultima editare: 25 Sep 2013

Distribuie pagina asta