1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cristian_1970, 6 Dec 2010.

  1. Catalix04

    Catalix04 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 - B7 - 2.0 TFSI - BGB - Quattro Manuala S-Line
    La mine este liniste acum . Bineînțeles dupa ce am schimbat aproape tot pe acolo. Inainte am avut 0w30 si cu uzura variatorului la relantii cat era rece era ok cum se incalzea batea variatorul la propriu data fiind si uzura la oringuri. Il auzeam din masina. Acum merg pe 5w40 ravenol rup. Iar daca curge ulei pe la mufa cum este si la mine senzorul pierde din presiunea de ulei, presiune ce ar trebui sa o bage in variator. Eu vreau sa il schimb dar mie frica sa nu iau unul care nu ideplineste parametrii adica 5- 8 ohmi la 20 grade chiar daca este original.
     
  2. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Ce rol are valva, care pierde ulei prin mufa ?
     
  3. Catalix04

    Catalix04 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 - B7 - 2.0 TFSI - BGB - Quattro Manuala S-Line
    Valva are rolul de a regla presiunea in variator pentru distribuția variabila in functie de turatia motorului . In acest fel modifica timpi de admisie si evacuare. Deci daca nu merge in parametrii poti avea pierderi de putere si un consum mai mare de carburant. Acum depinde cat sunt de mari aceste pierderi.
     
  4. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Faptul ca am un misfire din cand in cand, la ralanti, in cilindrul 3, ar putea fi din cauza ei?
    Am mai citait pe forumurile din state ca ar putea fi un injector sau carbonul din admisie! Voi ce parere aveti?
     
  5. Catalix04

    Catalix04 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 - B7 - 2.0 TFSI - BGB - Quattro Manuala S-Line
    Nu in nici un caz. Cauze pot fi mai multe. Pentru inceput eu a-și începe prin schimbarea bobinelor între ele. Si bineînțeles un schimb de buji daca nu au fost schimbate prea curand.
     
  6. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Am inlocuit bobinele si bujiile!
    Urmeaza sa curat admisia pentru carbon!
     

Distribuie pagina asta