1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cristian_1970, 6 Dec 2010.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Colegii care au,sau au avut 2.0 Tfsi,as vrea o părere despre sunetul acestui motor la rece.Eu mi-am făcut o idee dar as vrea și o părere obiectiva de la un deținător al acestui tip de motorizare.Mulțumesc.

     
  2. micu86 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TFSI, 2005
    Este destul de greu de identificat dintr-o inregistrare, pare sa se auda lantul din spate. Pentru a elimina simplu alte variante, arunca un ochi la tachetele de la pompa de inalte si la tachetii hidraulici (max 1h le verifici pe ambele).
     
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Au fost schimbate:lanț ,întinzător, tachet pompa de înaltă, distribuție. Mașina nu este a mea ci a unei cunoștințe.
     
  4. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Se aude ceva ciudat pe fundal si nu pot sa-mi dau seama ce e daca zici ca ai schinbat lantul si intinzaotrul dintre axe.

    Verifica si N80 si eventual schimb-o. Aia ticaie urat cand se duce. E 50 lei pe BOSCH (OEM). OE e vreo 120 si vine tot pe bosch.
     
    F33lings și gabi_74 apreciază asta.
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Rola de la alternator nu a fost schimbată,Aia se aude destul de pregnant și mai mult ca sigur electrovalva EVAP (N80).
     
  6. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    Dezamorsarea tachetilor dupa cateva ore este un comportament normal la 2.0 TFSI? Mai pateste cineva sa aiba un zornait/batai surde (pentru 1-2 secunde) la pornire la rece?
     
  7. Dragan mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    moreni
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 tfsi 2005
    Salut colegi,
    Vreau sa schimb motorul la al meu audi A4 B7 TFSI cod motor BGB. Marea problema este ca nu prea se gaseste acest cod motor sau daca se gaseste este prea scump si asadar vreau sa il inlocuiesc cu un TFSI cod BWA de pe audi A3 / Golf 5 / Passat
    In mare parte stiu ca trebuie schimbate urmatoarele: baie de ulei, sorbul ulei, suportii motor, etc.. Ceea ce vreau sa stiu cel mai mult este daca trebuie schimbat calculatorul masini. Dupa capul meu nu ar trebui deoarece motoarele sunt la fel cu aceiasi capacitate cilindrica aceias putere .. dar totusi vreau sa fiu sigur :) Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa capul tau ai fi avut surpriza vietii daca schimbai motorul fara ECU.
    Obligatoriu ia si ECU de pe masina donatoare.
     
  9. Dragan mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    moreni
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 tfsi 2005
    Tocmai daia si am intrebat dar ... "dupa capul meu" inseamna de fapt ca acel motor nu difera la caracteristici cum ar fi timpi de injectie, putere, etc. si in plus as putea sa refac calculatorul sa mearga pe BWA (daca este necesar)
    Fara suparare dar vreau un raspuns mai detaliat cineva care chiar cunoaste cu adevarat despre ce este vorba. Oricum multumesc pentru parere :icon_thumright:
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    ECU nu iti comanda doar timpii de injectie. Ai prea multi senzori ca sa ii iei "la mana" cu VCDS sa vezi diferentele intre BGB si BWA.
    Cel mai simplu pentru tine, pentru a nu avea dureri de cap, este sa inlocuiesti si ECU odata cu motorul.
     
    DonDoneL și Dragan mihai apreciază asta.
  11. Alexiu Teodor 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2.0 tfsi 2006
    Salut,
    Detin un audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro si ma confrunt cu o problema de ceva vreme la care nu reusesc sa ii dau de cap. Este vorba de codurile de eroare P2279 si P2187, mai exact Leak in Air Intake System si System too Lean at Idle.
    Pana acum am schimbat sonda Lambda 1, debitmetru de aer, PCV valve si furtunul care intra in blocul motor nu si cel care intra in admisie, bujii, distributia pe curea si cea pe lant care au adus cu sine, schimbare garnitura capac chiulasa, am desfacut curatat si pus la loc cu garnituri noi admisia si clapeta de acceleratie, mecanicul a verificat si toate valvele unisens si a zis ca sunt bune dar in continuare am cele 2 erori
    Long term adjustment la Lambda sta in +6.5 % si am MIL on. Aveti idee ce ar mai putea fi, pent ca sincer nu mai stiu ce sa mai verific si sa schimb ca sa scap de eroarile astea ? Multumesc.
     
  12. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Eu aveam system too lean at idle . Pana nu am schimbat filtrul de benzina, nu am scapat
     
  13. Alexiu Teodor 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2.0 tfsi 2006
    Filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu 5000 km
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Stiu ca @micu86 a schimbat intinzatorul cu lantul cu unele originale si nu se mai auzea aproape nimic in afara de ticaitul injectoarelor. S-au pus piese originale? Costau asa:

    06D109229B – 69,90€

    06F109217A – 84,90€

    Aceeasi intrebare deoarece si eu am patit (dar la 1.8t), ai filtru original sau macar Ufi?
     
  15. RaZvAn YaKuZa03

    RaZvAn YaKuZa03 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tfsi 2006
    Salutare,
    Detin un audi A4 B7 2.0 TFSI. Mecanicul spune ca am catalizatorul infundat si ca din cauza asta ar fi putut afecta motorul dar gazele ies pe esapament. Imi apare martorul oil pressure, dar am compresie si am si presiune de ulei undeva la 2.5 bar la relanti si 4.5 in turatie. Stie cineva , la tfsi ce presiune de ulei trebuie ? Am schimbat uleiul si filtrul si am gasit pilitura argintie in filtru. Motorul are 12.000 de km de cand a fost reparat complet. Daca pilitura este de la cuzineti ma astept si la arbore sa fie uzat si cine stie ce o mai fi acolo, posibil sita de la pompa de ulei sa fie infundata cu pilitura. Am gasit un motor pentru transplant cod BUL de 220 cp. Oare se potriveste fara alte modificari gen turbo, volanta, etc. ?
     
  16. F.Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2018
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line, 2.0 TFSI QUATTRO, 2006
    Salut, am avut aceeasi problema si a fost un furtun de recirculare gaze ce pleaca din PCV Valve. E un furtun flexibil din plastic mai lung. Ideea e ca ori iti e crapat ori iti scapa gaze pe langa el.
     
    Moldovan Radu apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @RaZvAn YaKuZa03 La 2000 rpm trebuie sa ai intre 2.7 si 4.5 bar.
    Cu temperatura uleiului la 80 grade.
     
  18. Dan09

    Dan09 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 tfsi quattro ( BUL ) / A4 B8 1.8 tfsi
    Salut , am un a4 b7 1.8t cod motor BFB si vreau sa'i pun blow off valve , problema e ca nu sunt sigur unde este pozitionata cea stock , se afla cumva intre motor si panoul de la bord , adica in spatele motorului ? Am tot cautat pe internet dar nu gasesc decat la golf 4 si a4 b6 . Daca ma poate ajuta cineva cu niste poze la valva oem si unde este pozitionata . Plus ca mai are si cele doua capace daca pot sa le zic asa , care nu stiu unde vin ... Am atasat o poza cu ce vreau sa montez . Multumesc frumos !
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Dan09 apreciază asta.
  20. Dan09

    Dan09 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 tfsi quattro ( BUL ) / A4 B8 1.8 tfsi
    Multumesc frumos pentru raspuns
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta