1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. EuState 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5
    Salut, sunt nou pe forum si posesorul unui A5 1.8 TFSI.

    Am decis sa deschid acest topic deoarece am tot cautat detalii si alte discutii despre acest motor insa nimic. Peste tot numai 3.0 TDI in sus si-n jos
    Intradevar pentru un coupe este un motor usor dezamagitor si de aceea am decis sa intru in el. Inainte sa fac eu vreo prostie m-am gandit sa mai aud pareri pentru ca stiu ca este un motor cu potential.

    Eu am gasit ceva mai tentant decat un chip un turbo tuner de la lltek motorsports dar nu sunt un specialist si nu m-am interesat foarte mult.
    Gasiti detalii aici pentru cine il intereseaza.
    http://www.lltek.com/PRS_bin/prs_138_new_turbo_technology_for_audi_bmw_porsche.htm

    Sper ca am postat unde trebui si astept pareri despre motor, ca despre frumusetea masinii s-a tot vorbit.

    Multumesc!
     
  2. coktail 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    aici
    Masina:
    in curs de
    Pai...eu personal nu detzin un A5 de fapt nu detzin nici carnet de sofer . Lasand toate astea la o parte...urmaresc foarte mult orice stire despre A5 si o sa primesc unu cel mai probabil la 18 ani..adik peste cateva luni
    Motorul asta de 1.8 nu prezinta un potentzial mare in ceea ce priveste tunningul dar posesorii spun ca detine multa putere si ca livreaza destula sportivitate masinii.
    Insa in octombrie noiembrie(daca nu si mai devreme) o sa inceapa productia a 2 motoare : 2.0 T FSI si 2.0 TDI astea le poti lua ori quattro ori tractiune fatza. Eu zic ca motorizarile astea sunt mult mai potrivite pentru un A5. Si putere destula si consum relativ mic.
     
  3. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    tdi

    Cred ca vor pune 2.0tdi,170cp ca cel de 143cp ar fi destul pt un A4,dar pt A5 care e o masina mai sport e cam mic. Parerea mea.:)
     
  4. coktail 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    aici
    Masina:
    in curs de
    Intradevar, motorul de 2.0 TDI va fi cel cu 170 de cp iar motorul de 2.0 T FSI va fi cel de la DTM care a fost pus de curand si pe noul A4 si va avea 211 cp (sau pe acolo) cu 350 NM ce vor sta la dispozitie intre 1500-4000 de turatzii. Personal , plaja de turatii o consider exagerata :think: mai ales pentru un benzinar
     
  5. 4danny 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2008
    Locație:
    Buc
    Am si eu in vedere un A5 1.8 TFSI, dar timpul de asteptare pt comanda mi se pare destul de mare (unii mi-au dat si 8 luni, pbn zice 6 luni, etc..).
    Alta chestie ciudata: preturile PBN sunt cu 15-20% peste preturile dealerilor germani. Stie cineva de aici un dealer Audi din Germania din proprie experienta?
    Eu am gasit doi, stiu ca acolo e mai multa seriozitate decat la noi, dar parca nu imi vine sa transfer 5-6 mii de euro de avans asa... in necunoscut :)

    Merci pt orice ajutor/sugestii

    PS: din cei care au 1.8 tfsi, cam care e consumul urban real ?
     
  6. EuState 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5
    Eu am comandat-o direct de la Porche Bucuresti si initial ei au spus 3 luni jumate dar a venit in 3.
    Daca o comanzi d la dealerii din Germania economisesti ceva banuti sigur dar nu stiu sa-ti recomand nimic c la mine a fost alta situatie si de aceea am ales Porche.


    Ideea e cum reusesc eu din 1.8 tfsi sa ajung p la 350NM. Stiu ca chip-ul ridica pana la 310NM si 210cp. Mai departe ce ramane? o turbina, un filtru d aer? Vreau pareri pt ca nu sunt un specialist.

    Consumul urban este in jur d 12.5%

    Multumesc!
     
  7. rl_lucian

    rl_lucian 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    oradea
    1.8 Tfsi

    Salut

    Nu stiu cum se comporta pe A5 dar A4 modelul nou cu motorizare 1.8 turbo de 160 CP am condus.
    Sincer am fost putin dezamagit:
    - nu prea se simtea turbo, parca era motor simplu, aspirat
    - doar de pe la 4000 de ture simteai cat de cat puterea
    - pana in 4000 de ture nu tragea liniar, parca avea pauze..
    Am condus si 2.0 TDI/ 143 CP pe A4 si mi s-a parut ca trage mult mai bine
    si mai liniar.
    Sa nu mai zic de consum.

    Sunt deasemenea de parere ca e un motor foarte modest pt un coupe, ar trebui macar cel de 2 litri de pe TT.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Ian 2016
  8. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    Foarte ciudat 2.0tdi/143cp tragea mult mai bine decit 1.8 turbo/160cp la 4000 de ture:):)dar ce viteza aveai la cele 4000 de ture:think: cit despre consum ar fi trebuit sa cauti un diesel de aceiasi putere (2,5tdi) sal compari cu cel de 1.8T/163+ca probabil ai uitat motorina este mai scumpa asa ca prea multi bani nu salvezi;):p
     
  9. 3BS2 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    eu zic sa consulti dealerii de casa pt Audi,cel mai cunoscut e MTM,SKN.sau potzi sa o iei mai greu,dar mai cool.iei treba logic.un turbo mai mare,un intercooler cu tot cu tubulatura mai mare,pompa de benzina evident mai mare,injectoare,rampa,chiuloasa,garnitura,pistoane,ax,intake upgrade.is multe ce potzi face pe masina ta,itzi trebuie bani,cunostinte in domeniu,pasiune si rabdare.itzi pot sta la dispozitzie cu piese,ca am un shop de aftermarket in Baia Mare.bafta multa
     
  10. coktail 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    aici
    Masina:
    in curs de
    De unde atatea upgradeuri pe un motor de 1.8 care deja scoate 170 cp??? nu ai vazut ce a zis tipu de consum? 12,5 % ??? Nu e deja destul de mult??? Dupa toate modificarile despre care vorbesti ce consum va avea motorasul?:think:
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Si consum si performanta nu se poate
     
  12. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    inseamna ca tu nu ai auzit de chiptuning... :p un prieten a zis ca isi monteaza asa ceva pe masina sa-i scada consumul si sa-si mareasca cu cateva sute de cai puterea motorului... :) asta ca si o gluma, dar tipu' tot isi monteaza!

    cat despre consum si performanta ... foarte corect ce ai amintit mai sus!
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Hmm chiptunung imi suna cunoscut :p :) (si noi facem asa ceva ca tot venii vorba si eu pe masinuta mea am facut resoftare de cand o am )
    Aici se vorbea despre cresterea puterii prin metode mecanice nu 30 de caluti ci o intreaga herghelie
     
  14. 3BS2 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    man,ia ca exempul motorul de 1,8 si 225 de cai.si e de generatzie veche,asta nou duce mult mai mult fi sigur de asta.in privintza consumului cam asta ii mersul,nu potzi avea cai in plus fara sa ii hranesti.dar mai zic ceva,un 20-30 de cai in plus nu inseamna f mult pana la urma te obisnuiesti si cu 200 ca si cu 170,e o chestie psihologica,trebuie sa ai mai multzi.eu is de conceptzie totul sau nimic.si de aici incolo nu ma gandesc la consum.
     
  15. schitimus

    schitimus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    AUDI A8 3.0 TDI
    Mi-am luat din Germania un A5 1.8 TFSI si deja am vorbit cu voinea de la tcmturbo si mi-a zis ca-mi mai da 35 de cai, insa nu are softul inca si mai trebuie sa astept. eu mi-am mai facut la el un chiptuning la un passat 2006 2.0 TDI 4motion si am fost f multumit. de A5 ce sa zic .... e masina sport, sta f bine pe sosea, fuge bine insa regret tractiunea integrala
     
  16. 3BS2 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    de ce regreti tractiunea quattro?e ok,tre sa elimini doar subvirarea.u need 2 practice man:icon_thumright:,go faast
     
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    cineva spunea ca este dezamagit de 1.8tfsi de 170 cp de pe A5.
    ar trebui sa fii dezamagit de alegerea motorului respectiv si nu de motor. practic A5 este un coupe sportiv si unei asemenea masini ii trebuie putere. cei de la audi au pus motorul de 170 cp pe aceasta masina pt ca exsita piata pt un asemenea motor insa cine vrea putere trebuie sa se gandeasca la altceva. consider ca pt aceasta masina pt a fi asa cum trebuie motoarele minime pe care ar trebui sa le ai pe ea ar fi 2.7tdi de 190 cp sau 2.0tfsi(deja este disponibil in germania) de 211 cp. orice alte motoare sub astea doua nu vor da satisfactie.

    1.8tfsi de 170 cp si 2.0tdi de 170 cp nu vor da satisfactie pe o asa masina.
    2.0tdi de 143 cp n va fi pus niciodata pe A5.
     
  18. schitimus

    schitimus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    AUDI A8 3.0 TDI
    daca ai mers cu integrala cred ca ai observat diferenta la plecarea de pe loc de exemplu. la a5 cu trac pe fata imi rupe aderenta pina si intr-a 3-a, iar volanul tre' sa-l tii bine si sa faci mici corectii mai ales daca nu pleci in linie dreapta. bineinteles ca e nevoie de putin timp de acomodare , dar crede-ma ca ai alt feeling cind mergi cu o integrala (incearca subaru si vei gindi altfel:))
     
  19. 3BS2 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    ok,e greseala mea,credeam ca tu ai quttro dar nu itzi place:)
     
  20. schitimus

    schitimus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    AUDI A8 3.0 TDI
    imi poate spune cineva unde pot gasi kitul pe care l-a scos ABT pt A5 ?
    m-ar interesa in primul rind kitul de evacuare cu tot cu spoiler spate pt ca da mai bine cu 4 tzevi si cred ca as mai cistiga si niste cai
     

Distribuie pagina asta