1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Uleiul NU are nicio importanta ca si marca sau norma. Cand acest motor consuma ulei poti sa pui in motor si pe mama uleiului ca si marca sau norma si tot il va consuma.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @lowlife Singurele lucruri care duc la consumul de ulei sunt segmentii de pe pistoane si semeringurile de la supape.
     
  3. Mihai_MYM 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2023
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI 230 CP, 2016
    Buna ziua,
    Am achiziționat recent un A5 2016 2.0 TFSI 230 cp la care mi s-a aprins EPC-ul. In urma testării, eroarea e pe un actuator de la turbina. Recent am aflat ca ar avea 2 actuatoare acest model. Știți ceva de acest lucru ?
    Și mai am o întrebare, am dus mașina la o verificare, iar unul dintre mecanici mi-a spus ca mașina ar avea joc in turbina (turbina fiind pe mașina), iar celălalt mecanic ca e normal sa fie puțin joc in ea. Ce părere aveți, e posibil sa observe acel joc cu turbina montata ?
    Multumesc.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, stim ceva despre acest lucru.
    Si da, poti verifica jocul in ax cu turbina pe masina demontand partea de evacuare a turbinei si ai acces la ax.

    upload_2023-8-1_8-32-33-.jpg
     
  5. Mihai_MYM 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2023
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI 230 CP, 2016
    Ok, mulțumesc.
    Deci sa înțeleg ca are intr-adevăr 2 actuatoare? Întreb deoarece eu între timp am vorbit și cu unele firme de recondiționări, și nu mi-au zis nimic de 2 actuatoare.

    Am mai încercat sa vorbesc și cu un al 3 lea service de problema asta, dar ei mi-au zis ca trebuie sa-mi demonteze turbina pentru verificări..

    Ce îmi recomandați, merita riscul sa schimb doar actuatorul și sa o folosesc așa in continuare, sau sa schimb din prima turbina cu totul?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti recomand sa dai turbina jos si sa ii faci o verificare corecta pe banc de proba.
    Dupa, procedezi in consecinta.

    Noi din fata PC-ului nu putem sti daca turbina ta e ok, pe duca sau defecta.
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu stiu daca e normal sa aiba joc in ax, insa stiu mai multe cu joc in ax care merg ok.

    Eu as schimba doar actuatorul.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Jocul din ax are o cota. E normal ca sa aibe joc pentru ungere.
    Daca axul ar fi fix pe bucse, ungerea ar fi inexistenta.
     
    lowlife apreciază asta.
  9. Mihai_MYM 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2023
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI 230 CP, 2016
    Revin cu o întrebare, dacă as schimba doar actuatorul, și turbina chiar are joc, poate afecta și alte componente in cazul in care se strica turbina?
    Nu are simptome turbina, nu mănâncă ulei, nu scoate fum alb.

    Multumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba actuatorul.

    Daca are joc mai mult decat trebuie, in viitorul apropiat iti va rupe axul, paletele sau o va lua pe ulei.
     
  11. Mihai_MYM 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2023
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI 230 CP, 2016
    Deci nu poate afecta alte componente? Adică singurele probleme ce pot apărea, ar fi legate de turbina?

    Multumesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Mihai_MYM invata si tu cum functioneaza motorul tau. Exista SSP-uri despre asta si exista Google. Te rog eu sa nu mai descoperi apa calda. Logic, ca sunt si alte componente afectate cand "pica" turbina deoarece si motorul are de suferit.
     
  13. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2.0 TFSI QUATTRO S-TRONIC
    Unde anune ai facut motorul si cat a costat?
     
  14. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    Am folosit o perioada Ravenol 5W30, acuma am Motul, orice cred ca e bun mai putin Castrol.

    1. kit reparatie motor si distributie
    2. honuire bloc
    3. chiulasa plan + simeringuri + 6 supape
    4. colier evacuare
    5. flansa apa
    6. ulei + filtre ulei

    photo_6_2023-08-29_15-06-55.jpg photo_13_2023-08-29_15-06-55.jpg photo_35_2023-08-29_15-06-55.jpg photo_38_2023-08-29_15-06-55.jpg photo_6_2023-08-29_15-06-55.jpg photo_13_2023-08-29_15-06-55.jpg photo_35_2023-08-29_15-06-55.jpg photo_38_2023-08-29_15-06-55.jpg


    @cogdao a costat 9.000 lei la Robert Marius Foarcea
     
    cogdao apreciază asta.
  15. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Acel PN este pentru 2.0L care este pentru codurile de motor: CDNC, CDNB, CPMA, CAEB, CAED si CPMB. PN-ul 06K 103 495 T este tot pentru 2.0 L insa pentru urmatoarele coduri de motor: CNCD si CNCE
    Pentru 1.8L CJEB, CJED si CJEE PN-ul este: 06K 103 495 BL .
    Am scris asta, pentru ca m-am comportat ca un neghiob si nu am mai consultat nimic, am luat de buna informatia si m-am trezit ca a trebuit sa dau retur la piesa.
    Pentru cine crede ca poate rezolva cu AM va zic sigur ca nu, sau ma rog, ce o insemna pentru fiecare cuvantul rezolvat... Eu am schimbat OE-ul de fabrica cu Vaico si in 10.000 Km a cedat si acesta.. Am pus/montat unul OE si acum motorul se comporta mai bine, (inainte nu puteam accelera brusc ca imi dadea misfire pe cilidrul 1 dupa care cylinder deactivation system bank 1). Sincer pe mine ma inebuneste, desi am schimbat PCV-ul tot am vacum extraordinar cand desfac capacul de la ulei. Vreo sugestie ce as mai putea verifica ? Multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta