1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. stefan_tiberiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi tt 1.8 2002
  2. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Salutare
    Imi spune cineva daca s-a lovit de consum exagerat de ulei? Stiu ca TFSI urile sunt mancatoare de ulei si aveam consum de 1l la 1500-2500 km depinde de stilul de mers.
    De o luna am consum de 1l la 200 km.. :(
    Pe esapament, la turatii mari, nu scot fum de ulei ars. Am verificat asta.
    Ideei despre ce as putea sa verific?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa citesti topicul asta si cel din aria A5 si sa segmentezi motorul. Alta solutie nu exista.
     
    Roxana Gherghisan și cogdao apreciază asta.
  4. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Segmentare? daca ardeam uleiul vedeam pe esapament.. Nu am fum de ulei ars..
    Ma asteptam sa existe verificari de sccurgere pe undeva.. O sa ridic masina sa dau scutul jos sa ma uit. Cu consum de 1 la min 2000 km pot sa traiesc, asa o fost construit motorul asta.
     
  5. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Iti arde uleiul si il consuma, nu il pierzi. Singura solutie este segmentarea. Atat consuma si la mine inainte de "operatie" 1L la 200-300km. Bafta.
     
    Roxana Gherghisan, Fko și popradu apreciază asta.
  6. bugy1231 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A4 B8,1.8 TFSI,2010
    Salutare,
    Ma ajutati, va rog, cu acest cod de eroare ? As vrea sa stiu daca este senzorul 410 de vina.Multumesc.

    20190304_160425.jpg
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    P0087 -Eroarea poate fi de la aproape orice componenta din sistemul de alimentare.
    Rasfoieste forumul si vezi cum au mai rezolvat colegii aceasta eroare.
    Eu am intalnit-o cam de la toate piesele implicate .
     
  8. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Am si eu o problema pe care am mai expus-o aici anterior dar la care nu mi-am gasit inca rezolvarea. Am un Audi A4 B8.5 (facelift- 2013) 1.8 TFSI 170 CP Sedan care prezinta urmatoarele simptome:
    - la relanti, cu motorul rece (sau imediat dupa pornire, chiar daca este cald) trepideaza - variatiile sunt de 100-200 de turatii, existand si posibilitatea uneori ca motorul sa se opreasca de tot. Cand variatiile sunt mari, se aude ca un tac-tac de la motor.
    - in sarcina intrerupe. Daca ma aflu in rampa cand se prezinta problema asta fie merg cu 20-25 km/h desi am apasata jumatate de pedala, timp in care simt cum motorul se tureaza cu greu, iar deodata isi revine si reactioneaza ca a tare; fie trebuie sa opresc si sa repornesc motorul; fie trebuie sa stationez, sa accelerez in gol de 2-3 ori pana la 2-3 mii de ture si apoi sa plec.

    Problema se rezolva cand abia ce pornesc masina si o simt ca tremura accelerand in gol de 2-3-4 ori, mai greu cand sunt deja in mers si am si alte masini in spate.

    Are cineva vreo idee cu privire la o posibila rezolvare? Va multumesc frumos!
     
  9. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Am gasit rezolvarea intre timp. Ptr oricine va intampina aceeasi problema, rezolvarea a fost inlocuirea sondei lambda dinainte de catalizator si a epuratorului de gaze care se gaseste montat sub capacul de la motor. Seara buna!
     
    AudiFannn, Aurel Chiran, Iulian321 și alți 5 apreciază asta.
  10. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
  11. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Se pare ca problemele nu inceteaza sa apara. Astazi ma trezesc cu check engine aprins si motorul mergea balbait. Opresc, ma uit la motor si vad acel brat de la motorasul care misca flapsurile de la galerie iesit afara din locul lui. Il imping la loc, motorul isi revenise la normal. Crezand ca am rezolvat problema, continui drumul. Dupa ceva timp, iar bal bal bal. Ajung acasa, dau o scanare si surpriza.. Eroarea 2968 - intake manifold flap position sensor (bank 1) p2015. Din ce am citit si am vazut pe youtube, ar trebui inlocuita toata galeria de admisie. La diesel am vazut ca este o solutie foarte simpla, de montat acel braket pe motoras. Are cineva idee daca exista alta solutie la tfsi decat inlocuirea galeriei?

    intake manifold flap  tfsi.jpg
     
    Ultima editare: 6 Sep 2019
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    AndreiF92 apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    FYI este 300 euro galeria noua OE (vine cu garnitura), iar un dealer ECS europa este psituning.com, aduc si la comanda.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  14. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Multumesc frumos. Am ajuns la concluzia ca trebuie galerie noua. Acel bracket pare o rezolvare provizorie pt ca eroarea poate sa ramana si clapetele din galerie oricum au defect, "joc" din fabrica si nu se inchid si se deschid complet.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Cunoaste cineva procedura de ridicare RPM la relanti ?
     
  16. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Am fost la mecanic acum 2 saptamani, el mi-a dat varianta de "mijloc", sa cumparam kit de anulare a flapsurilor. Am preferat, totusi, sa schimbam galeria cu totul. Varianta revizuita este 06H133201AT + furtun 06H133583F (inexistent la galeriile precedente). Eroarea nu a mai aparut . Ca si imbunatatire, masina accelereaza mai lin si e mai vioaie chiar si la turatie joasa.

    P.s. vibratiile de la relanti au ramas. Singurele piese ramase nechimbate care ar putea avea legatura cu vibratia ce se simte la relanti sunt injectoarele, ele oricum au fost verificate si schimbate o-ring-urile cand am refacut motorul si sunt ok. Citind mult pe forumurile din afara, singura solutie gasita de multi,dupa ce au schimbat piese cu nemiluita, a fost ridicarea turatiei de la relanti si asta nu se poate face cu VCDS, doar la un tunner modificand injectia.
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Suportii motor/cutie i-ai schimbat? E cineva cu topic la Masina Mea care zice ca a scapat de vibratii.
    Sigur nu merge sa cresti turatia idle? La B7 tfsi a mers, pana la 850 am impresia.
     
  18. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Da, suportii au fost schimbati, si la la motor si la cutie. Prima tura au fost lemforder, i-am tinut 3 ani si cum toti zic ca trebuie naparat originali, i-am schimbat cu unii originali. Dar nu a fost nici o schimbare. La mine relantiul sta la 650-700 rpm. La 800 rpm ajunge doar cu AC pornit si atunci se duc toate trepidatiile.
    Am vazut si eu ca la B7 merge cu VCDS, dar la B8 nu am vazut pe cineva sa zica ca a reusit.
     
    Ultima editare: 15 Oct 2019
  19. Cătălin Ch

    Cătălin Ch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A5 cupe 1.8 tfsi 2011
    Salut! La fel am procedat și eu, însă la mine nu s-a rezolvat problema! Decât parțial, adică aproximativ 0,6L de ulei la 1700km poate ceva mai mult ulei.
     
  20. Liviu ERC

    Liviu ERC 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A5, 1.8 TFSI (170CP), 2013
    Salutare,
    Ma poate ajuta si pe mine cineva sa interpretez urmatoarele coduri de eroare ?

    15447 - Thermostat for transmission
    P19A2 00 [047] - Open circuit
    15097 - Air intake system
    P307A 00 [096] - Flow too low
    15094 -MAP/MAF - Throttle position correlation
    P0068 00 [096]

    Mentionez ca motorul este 1.8 tfsi (170 cp), cod CJE.
     

Distribuie pagina asta